Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sohotrightnow
profiilit
Sohotrightnow
Sohotrightnow
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:'D+paikka+ei+oo+kovinkaan+mystinen,+asun+Tampereella.+Halusin+vaan+nätisti+vihjaista+et+seuraa+on+riittävästi,+ettei+tarvi+lähteä+ns.+merta++edemmäs+kalaan
19.06.2017 21:45
Kalju+partasuu+sytyttäis,+ihanan+iso+mies+<3
19.06.2017 21:33
Ei+osu+Stadikaan,+melkein+yhtä+pitkä+taival+sinnekin
19.06.2017 21:29
Suna+oisin+enemmän+huolissaan+taudeista+ku+et+ootko+paksuna+:(
Nopeen+raskaudenkeskeytyksen+saa+itse+tehtyä+helposti+lyömällä+itseään+vatsaa+jollei+menkkoja+ala+kuulua.+Vaikka+kundi+ei+lauennut+sisään+on+mahdollista+et+siltä+pääs+silti+joku+siittiö+karkuun.
Mut+nyt+tosiaan+funtsisin+sukupuolitautiklinikalla+käymistä+tossa+viikon+parin+päästä+vaikkei+oireita+tuliskaan.+Jos+se+painosti+sua+niin+todennäkösesti+on+höylänny+muitakin+paljaalla.
19.06.2017 21:20
Kiitos+tarjouksesta,+mutta+välimatkaa+on+sen+verran+et+enköhän+tyydy+oman+kylän+poikiin+;)
19.06.2017 21:12
Onko+naamalla+istuminen+rietasta?+
Musta+on+hauska+siitä+asennosta+hypätä+suoraan+ratsastamaan+kyrvällä+heti+kun+multa+tulee.+Vielä+en+oo+saanut+ajotusta+osumaan+kohdalleen+et+tulisin+vasta+kun+oon+jo+saanut+munan+sisään,+lisää+harjotusta+kaivataan+ilmiselvästi.
19.06.2017 20:06
Tässä+on+nyt+se+turha+oletus+että+mä+uskoisin+jesseen,+tuskinvoipaan+jumalaan+tai+johonkin+taivaspaikkaan.
Pakanana+voin+iloisesti+paneskella+ympäriinsä+eikä+se+oo+synti,+vaan+hauskuus.+Sanotaan+jopa+ehto+mun+mielenterveydelle,+siveys+ei+vaan+sovi.+:)
17.06.2017 07:27
Ihmismiehellä+EI+voi+olla+niin+pieni+penis+että+sillä+pystyisi+turvallisesti+naimaan+virtsaputkea.
Jos+taas+olet+hyvin+hämmentynyt+ja+puhut+pissa-aukosta+vaikka+tarkoitat+pillua,+niin+kyllä+tavan+pano+hakkaa+kakkosen+mennen+tullen+ja+palatessa.
17.06.2017 07:09
Sellasta+en+oo+kokeillut+:D
19.04.2017 18:28
Ei+ole+normaalia+käytöstä+yleensä,+mutta+täysin+normaalia+hyvin+epävarmalle+ihmiselle,+joka+yrittää+kaikin+-jopa+naurettavin-+keinoin+peittää+heikkoutensa.
Jos+olet+itse+itsevarma+ja+jaksat+tuollaista+sekoilua,+niin+voisit+ihan+aloittaa+sanomalla+ääneen+ajatusvirheistä.+Ei+syyttäen+vaan+toteavasti.+Siitä+tulee+jossain+vaiheessa+riitaa,+jollei+heti,+mutta+silloin+sinä+ilmoitat+että+asiasta+kyllä+keskustellaan,+mutta+vasta+kun+nainen+on+rauhoittunut.+Avainasia+on+että+pystyt+säilyttämään+malttisi,+etkä+alennu+hänen+tasolleen.
Toinen+vaihtoehto+on+erota.+Muuttuminen+kestää+kauan+eikä+edes+tapahdu+jollei+häntä+avusteta+siinä,+lopuksi+hänen+tulisi+itse+haluta+muuttaa+käytöstään.+Jos+tämä+kuulostaa+liian+rankalta+sinulle,+niin+peli+poikki+vaan.
15.04.2017 07:53
Aivan,+naisenaivoillani+en+tietenkään+pysty+arvioimaan+omaa+toimintaani+kriittisesti.+Miksihän+sitten+olen+kiinnostunut+juttelemaan+niiden+miesten+kanssa+jotka+rohkenee+lähestyä+mua?
En+sano+etteikö+tämäkin+voi+olla+yleisesti+käytössä+oleva+toimintamalli,+sanon+vaan+ettei+se+päde+mun+tapauksessa
Ois+oikeestaan+tosi+kiva+tietää+mikä+on+liian+tasokas+mulle,+ulkokuori+yksin+ei+kyllä+tee+mitään+vaikutusta
Se+että+sä+käsittelet+naisia+jonkinlaisena+massana,+tai+ehkä+ryhmämielenä,+ei+todellakaan+lisää+sun+viehättävyyttä
15.03.2017 10:19
Ärsyttävää+jankkaamista.+
Voisitko+ottaa+pään+perseestä+ja+huomata+ettet+tiedä+yhtään+millasia+miehiä+oon+yrittänyt?+Tai+AP+sen+puoleen.
Tollanen+ykssilmänen+näkemys+saa+sut+kuulostamaan+just+mieheltä+joka+EI+halua+että+naiset+tekee+aloitteita,+vaan+koittaa+heitä+masentaa+ja+lytätä
15.03.2017 07:32
Voin+kyllä+vahvistaa+aloittajan+kokemuksen,+että+jos+yrittää+tehdä+aloitteen+saa+todennäköisesti+pettyä
Jos+jaksaa+loputtomasti+silmäpeliä,+että+kundi+keksii+haluavansa+jutella+ja+sitten+onkin+hyvä+keskustelija+niin+päästää+asiaan
Tämä+on+tietty+vähän+samaa+kun+se+ininä+kuinka+naiset+ei+vastaa+tinderissä,+mutta+tykkään+aloittajan+asenteesta+ja+neuvoisinkin+häntä+ihan+kokeilumielessä+seuraavan+kerran+kun+on+saamassa+kylmää+kyytiä,+kyseenalaistamaan+ääneen+tän+sukupuolinormin
Eli+ihan+nätisti+tai+huumorilla+utelemaan+olisiko+kiinnostusta+löytynyt+jos+mies+olisi+saanut+tehdä+aloitteen
14.03.2017 21:26
Heh.
Niin+juntti+kuin+olenkin,++niin+mulla+on+ollut+suurimmaksi+osaksi+hauskaa,+eikä+oo+tarvinnut+ruikuttaa+missään+kuinka+tytöt+ei+leiki+mun+kanssa.
Jos+mä+oon+tykännyt+jostain+ja+jutellut+sen+kanssa+tai+käynyt+vaikka+treffeilläkin+niin+en+ole+tehnyt+vielä+mitään+elämää+suurempaa+valintaa+minkään+suhteen.+Jeesus+että+voi+ihmiset+ottaa+itsensä+vakavasti!+:D
Onnittelen+sua+siitä+että+vaihdoit+foorumia,+jollet+kerran+viihtynyt,+mutta+miksi+sä+oot+edelleen+niin+katkera+että+täytyy+yrittää+mollata+mua?+Nauti+niistä+sivistyneistä+tipuista,+vaikka+uskon+että+turha+kohteliaisuus+johtaa+vain+toisenlaisiin+hylkäämisiin
13.03.2017 09:12
Te+kaikki+käyttäydytte+kuin+mä+olisin+henkilökohtaisesti+vastuussa+teidän+epäonnesta+deittimarkkinoilla.+Kerroin+vain+yhden+mahdollisen+selityksen,+miksi+joku+ei+vastaa
Se+että+joku+hyppää+tähän+kritisoimaan+mun+toimintatapoja+ei+auta+pätkän+vertaa!+Enemminkin+voisi+yrittää+olla+hyväksyvämpi,++vähemmän+kriittinen+ja+jos+toiminnan+muuttaminen+ei+auta,+vaan+edelleen+vituttaa+niin+ettei+veri+kierrä,+niin+lopettakaa+se+tinderin+pelaaminen!
12.03.2017 19:26
Miten+sitä+kuvasta+voi+paljon+päätellä?+Sä+ainakin+osaat+tehdä+nopeita+johtopäätöksiä+:D
Kuvissa+jokin+asia+viehättää,++koska+en+oo+nirso+ulkonäön+suhteen,+mut+sitten+keskustelu+ei+lähde+kulkemaan
Nyt+mulla+oli+tietty+sellainen+virhe+tossa+et+ajattelin+muitakin+seuranhakuväyliä+kuin+Tinderiä+
Pahoittelut+että+sulla+on+ollut+huonoja+kokemuksia,+mutta+ei+sitä+vastaamatomuutta+kannata+ottaa+henkilökohtaisesti,+ettehän+te+edes+tunne+toisianne.
Muuten,+mielestäni+en+tiuskinut,+vaan+kerroin+oman+kokemukseni+aivan+asiallisesti.+Eli+tarkista+omaa+katsantokantaas+*ylimielisesti*
09.03.2017 13:48
Itse+pyrin+aina+vastaamaan,+vaikka+vain+sanoakseni+ettei+nyt+natsannutkaan.+Tämähän+ei+tietysti+kaikille+kelpaa+vaan+ruvetaan+haukkumaan+ja+tivaamaan+perusteluja.+Näihin+en+tietenkään+enää+vastaa+jos+olen+selkeästi+sanonut+ettei+kiinnosta.
Viestejä+tulee+niin+paljon,+ettei+sille+voi+mitään+että+on+pakko+valita+vain+ehdottomasti+kiinnostavimmat+yksilöt,+joiden+kanssa+juttelee+syvällisemmin.+Eikä+silti+aina+natsaa,+epäreilua,+eikö?
09.03.2017 12:44
2 / 2