Naisten vastaamattomuudesta

Ihmettelijävaan

Haluaisin tuoda ilmi erittäin mielenkiintoisen havainnon tinderissä.
On aivan sama millaista viestiä suomalaisille naisille tinderissä laittaa..lopputulos aina sama,ne ei ikinä vastaa mitään takaisin,erittäin sivistymättömin ja epäkohteliaita ovat nämä suomi ns naiset..
Itse ostin tinder plus jäsenyyden ,jolla pääsee selaamaan naisia ympäri maailmaa,ja melkein järjestäin kauniitkin naiset vastaavat viesteihin??
Ihmettelen mistä tämä eroavaisuus johtuu..ovatko suomalaiset naiset todellakin niin juntteja ja sivistymättömiä etteivät osaa perus käytöstapoja?

54

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhjjkj

      Jätä se sika heti

      • sä-oot-paras

        ahhhaahhhaaahhaaaaa.
        Tää oli illan paras kommentti, mitä olen lukenut!


    • Nokka.pystyssä

      Minun mielestä, jos kerran sydäntä on painanut, niin täytyy keskustella kanssa. Tai sitten ne muijat kerää vaan matcheja ja huomiota.

      • ikävä.juttu

        Tilanne on niin erilainen naisten ja miesten kesken tinderissä.
        Kun sinä miehenä saat kerättyä sen 3 mätsiä niin naisella on samassa ajassa 300. Siinä naisella on sitten mietittävää että kenen kanssa jutella..


    • hghgfhgghgf

      Olen huomannut saman. Jotenkin tosi harmi että kun miehenä saat työn ja tuskan kautta sen mätsin aikaiseksi niin se ei tarkoittanutkaan yhtään mitään, naista ei edelleenkään kiinnosta tutustua vaikka olette mätsätty. Vähän menee koko sovelluksen idea ohi suun.
      Aika harva nainen vastaa mitään viestiin tai sitten vastaa niin lyhytsanaisesti että siitä voi heti tulkita että kiinnostusta ei ole.
      Ja mun viestit aina asiallisia ja avoimia kysymyksiä joihin halutessaan saisi todella pitkänkin vastauksen aikaiseksi.

    • Itse pyrin aina vastaamaan, vaikka vain sanoakseni ettei nyt natsannutkaan. Tämähän ei tietysti kaikille kelpaa vaan ruvetaan haukkumaan ja tivaamaan perusteluja. Näihin en tietenkään enää vastaa jos olen selkeästi sanonut ettei kiinnosta.
      Viestejä tulee niin paljon, ettei sille voi mitään että on pakko valita vain ehdottomasti kiinnostavimmat yksilöt, joiden kanssa juttelee syvällisemmin. Eikä silti aina natsaa, epäreilua, eikö?

      • Ihmettelijävaan

        Tunnut juuri tuollaisen ärsyttävän ylimieliseltä!miksi et voisi olla asiallinen etkä tuollainen tiuskija?
        Mielestäni se on ihan normaalia että mies haluaa tietää perustelun sille miksi nainen ei jaksa kirjoitella,jos kerran mätsi on tullut..eihän se nyt ole mitään tivaamista.


      • kysyyy

        miksi et jaksa kirjoitella


      • nettideittimies
        Ihmettelijävaan kirjoitti:

        Tunnut juuri tuollaisen ärsyttävän ylimieliseltä!miksi et voisi olla asiallinen etkä tuollainen tiuskija?
        Mielestäni se on ihan normaalia että mies haluaa tietää perustelun sille miksi nainen ei jaksa kirjoitella,jos kerran mätsi on tullut..eihän se nyt ole mitään tivaamista.

        Mielestäni on ihan riittävä syy kertoa, ettei nyt vaan natsaa. Syyllä ei ole loppujen lopuksi väliä, koska lopputulos on kuitenkin sama. Jos aletaan erittelemään syitä niin siinä helposti loukkaa toisen tunteita entisestään. Itse miehenä olen sanonut joskus ihan syyn, jos olen tiennyt ettei se loukkaa toista osapuolta (esim. hän asuu liian kaukana) tai sitten vaan sanonut, että hän tuntuu liian erilaiselta minuuun verrattuna, että meillä olisi tarpeeksi yhteistä. Mielestäni tuo on ihan selkeä ja kohtelias pakkien antamistapa ja kertoo toiselle, etten ole kiinnostunut hänestä.


      • rekisteröityny
        nettideittimies kirjoitti:

        Mielestäni on ihan riittävä syy kertoa, ettei nyt vaan natsaa. Syyllä ei ole loppujen lopuksi väliä, koska lopputulos on kuitenkin sama. Jos aletaan erittelemään syitä niin siinä helposti loukkaa toisen tunteita entisestään. Itse miehenä olen sanonut joskus ihan syyn, jos olen tiennyt ettei se loukkaa toista osapuolta (esim. hän asuu liian kaukana) tai sitten vaan sanonut, että hän tuntuu liian erilaiselta minuuun verrattuna, että meillä olisi tarpeeksi yhteistä. Mielestäni tuo on ihan selkeä ja kohtelias pakkien antamistapa ja kertoo toiselle, etten ole kiinnostunut hänestä.

        No, alapuolellahan se oli kerrottu, ettei kommenttia ollt tuollaiseksi edes tarkoitettu.
        Jos mätsää niin miksei natsaa ? Olin ja asuinpaikkakin toki itse pitäisi ensin tarkistaa ennenkuin aivan pariksi aikoo lyöttäytyä tarjokkaan kera.
        ihmiset vain kovin sattuvat myös matkustamaan ja muuttamaan asuinmaatakin tai mannerta suhteen puhjetessa kukkaan.
        Deittiblogeissa asti neuvotaan deittaamaan matkakohteesta seuraa.


      • nettideittimies
        rekisteröityny kirjoitti:

        No, alapuolellahan se oli kerrottu, ettei kommenttia ollt tuollaiseksi edes tarkoitettu.
        Jos mätsää niin miksei natsaa ? Olin ja asuinpaikkakin toki itse pitäisi ensin tarkistaa ennenkuin aivan pariksi aikoo lyöttäytyä tarjokkaan kera.
        ihmiset vain kovin sattuvat myös matkustamaan ja muuttamaan asuinmaatakin tai mannerta suhteen puhjetessa kukkaan.
        Deittiblogeissa asti neuvotaan deittaamaan matkakohteesta seuraa.

        Miksi se pitäisi kertoa? Jos olet hänen mielestä liian ruma tai epäkiinnostava niin tulisiko sinulle parempi olo, jos hän kertoisi tuon suoraan? Saisit vain pahan mielen asiasta ja se olisi myös epämukavaa hänellekin. Jos sanoo, ettei natsaa niin sen pitäisi riittää kertomaan, ettei syystä tai toisesta tule jatkoa tämän henkilön kanssa.

        Olen antanut pakit naiselle, koska hän oli mielestäni liian tyhmä ja toiselle koska hän oli liian lihava. Kerroinko sen heille? En tietenkään, koska minulla on käytöstapoja. Sanoin kumpaakin mukavan oloiseksi, mutta että olemme liian erilaisia.


      • rekisteröityny
        nettideittimies kirjoitti:

        Miksi se pitäisi kertoa? Jos olet hänen mielestä liian ruma tai epäkiinnostava niin tulisiko sinulle parempi olo, jos hän kertoisi tuon suoraan? Saisit vain pahan mielen asiasta ja se olisi myös epämukavaa hänellekin. Jos sanoo, ettei natsaa niin sen pitäisi riittää kertomaan, ettei syystä tai toisesta tule jatkoa tämän henkilön kanssa.

        Olen antanut pakit naiselle, koska hän oli mielestäni liian tyhmä ja toiselle koska hän oli liian lihava. Kerroinko sen heille? En tietenkään, koska minulla on käytöstapoja. Sanoin kumpaakin mukavan oloiseksi, mutta että olemme liian erilaisia.

        No, kirjoittaja kertoi alla, että tarkoitti muita nettifoorumeita.
        En tiedä miksi pitäisi edes parikseen valita ruma ja epäkiinnostava, jos ei halua todella valita. Jos mätsää, niin silloin pitää natsata tietenkin.
        Toki tyhmyyttä ei helposti ainakaan näe köpösistä profiileista. Lihavuus taas on kuvien ja tietojen puutetta eli sekin pitäisi nähdä ennen kuin mätsää.


    • Ihmettelijävaan

      Ja jollei viitsi yhtään kirjoitella ,niin miksi sitten pitää painaa sitä vihreää sydäntä??tällä viittaan siihen kun sanoit että niitä mätsejä tulee niin paljon..
      Painaisit alun alkaen vihreää vaan niille jotka tosissaan herättää heti tuntemuksia eikä niin että painat kaikille miehille vihreää..

      • Hepoinen

        Olen ehdottoman painamisen kannalla, sitten kun kohdataan, on minun vuoroni painaa nappulaa.


      • Miten sitä kuvasta voi paljon päätellä? Sä ainakin osaat tehdä nopeita johtopäätöksiä :D
        Kuvissa jokin asia viehättää, koska en oo nirso ulkonäön suhteen, mut sitten keskustelu ei lähde kulkemaan
        Nyt mulla oli tietty sellainen virhe tossa et ajattelin muitakin seuranhakuväyliä kuin Tinderiä
        Pahoittelut että sulla on ollut huonoja kokemuksia, mutta ei sitä vastaamatomuutta kannata ottaa henkilökohtaisesti, ettehän te edes tunne toisianne.

        Muuten, mielestäni en tiuskinut, vaan kerroin oman kokemukseni aivan asiallisesti. Eli tarkista omaa katsantokantaas *ylimielisesti*


      • kokemukseni.tinderistä

        "mut sitten keskustelu ei lähde kulkemaan"

        Yleensä se on johtunut siitä että nainen ei ole halukas laittaa keskustelua kulkemaan. Mies kysyy kyllä mutta nainen ei joko vastaa tai vastaa lyhytsanaisesti eikä kysy mieheltä mitään.


      • Ihmettelijävaan

        Just noin se menee lähes aina,tuntuu tosi turhauttavalta ,kun itse joutuu olemaan se kysyjä,ja mäkin yritän aina kysellä moniulotteisesti..ja mitä saan vastaukseksi??
        Joko jotain tyyliin:"nii" joo jaa todella hyvää vuoropuhelua:)


      • rekisteröityny
        Sohotrightnow kirjoitti:

        Miten sitä kuvasta voi paljon päätellä? Sä ainakin osaat tehdä nopeita johtopäätöksiä :D
        Kuvissa jokin asia viehättää, koska en oo nirso ulkonäön suhteen, mut sitten keskustelu ei lähde kulkemaan
        Nyt mulla oli tietty sellainen virhe tossa et ajattelin muitakin seuranhakuväyliä kuin Tinderiä
        Pahoittelut että sulla on ollut huonoja kokemuksia, mutta ei sitä vastaamatomuutta kannata ottaa henkilökohtaisesti, ettehän te edes tunne toisianne.

        Muuten, mielestäni en tiuskinut, vaan kerroin oman kokemukseni aivan asiallisesti. Eli tarkista omaa katsantokantaas *ylimielisesti*

        Joo, mutta kannattaako sitä sitten painella yhtään mitään huonoihin profiileihin. Ei nyt ainakaan yksi kuva kesää tee.
        Tuo on jo semmoista hätähousun hommaa, että sitä nyt ainakin olisi syytä viesteillä selitellä. Ja kyllähän siellä Tinderissä voi myös vaikka Facebook kaverien kautta tunteakin...


      • Te kaikki käyttäydytte kuin mä olisin henkilökohtaisesti vastuussa teidän epäonnesta deittimarkkinoilla. Kerroin vain yhden mahdollisen selityksen, miksi joku ei vastaa
        Se että joku hyppää tähän kritisoimaan mun toimintatapoja ei auta pätkän vertaa! Enemminkin voisi yrittää olla hyväksyvämpi, vähemmän kriittinen ja jos toiminnan muuttaminen ei auta, vaan edelleen vituttaa niin ettei veri kierrä, niin lopettakaa se tinderin pelaaminen!


      • rekisteröityny
        Sohotrightnow kirjoitti:

        Te kaikki käyttäydytte kuin mä olisin henkilökohtaisesti vastuussa teidän epäonnesta deittimarkkinoilla. Kerroin vain yhden mahdollisen selityksen, miksi joku ei vastaa
        Se että joku hyppää tähän kritisoimaan mun toimintatapoja ei auta pätkän vertaa! Enemminkin voisi yrittää olla hyväksyvämpi, vähemmän kriittinen ja jos toiminnan muuttaminen ei auta, vaan edelleen vituttaa niin ettei veri kierrä, niin lopettakaa se tinderin pelaaminen!

        Heh. Epäonni deittimarkkinoilla ja suomalaisten junttikäytös tässä tapauksessa Tinderissä ovat eri asoita. Itselläni ainakin kiintiö on täynnä.
        Aloituksessa vain on todeksi todettu huomio ja luulempa kokemuksesta, että pätee muillakin deittisivustoilla ja nettitreffeillä suomalaisiin naisiin ainakin.
        Aivan kuin loppulause: Eli tietenkin niiden pitäisi lopettaa Tinderiin kirjautuminen, jotka tykkäystä painaneena eivät edes vaivaudu viestiin vastaamaan. Ei kannata ainakaan kahdelle silloin sitä painaa, jos ei ole ensimmäisellekään parilleen osannut vastata.
        Tuo jutun luistamisen arvostelu on hiukka sama asia riippuen minkälaisen profiilin on parikseen valinnut. Sitäkin voi luistattaa niin monella eri tavalla.


      • Heh.
        Niin juntti kuin olenkin, niin mulla on ollut suurimmaksi osaksi hauskaa, eikä oo tarvinnut ruikuttaa missään kuinka tytöt ei leiki mun kanssa.
        Jos mä oon tykännyt jostain ja jutellut sen kanssa tai käynyt vaikka treffeilläkin niin en ole tehnyt vielä mitään elämää suurempaa valintaa minkään suhteen. Jeesus että voi ihmiset ottaa itsensä vakavasti! :D

        Onnittelen sua siitä että vaihdoit foorumia, jollet kerran viihtynyt, mutta miksi sä oot edelleen niin katkera että täytyy yrittää mollata mua? Nauti niistä sivistyneistä tipuista, vaikka uskon että turha kohteliaisuus johtaa vain toisenlaisiin hylkäämisiin


      • rekisteröityny

        No Heh. Aloittajan asia oli erinomainen ja paikkaansa pitävä.
        Ymmärsin kyllä, että alkuvirheesi oli kun vertasit vahingossa muihin foorumeihin.
        En siis vaihtanut foorumia ja minulle sinne tykkäyksiä saa painaa vaikka kymmenen tuhatta käppäseen profiiliin (vaikka kaikkien Facebook kaveritkin), mutta juuri nyt en ikävä kyllä satu painamaan takaisin.
        Kyllä nuo ulkomaiset tulevat koko kesälomaksi tai pidemmäksi aikaa treffeille, enkä ala aivan varauskirjaakaan pitämään.
        En nyt viitsi olla yhden viikonlopun Axl Smith mauttomasti.
        Tuosta luistamisesta joidenkin tapoihin kuuluu muuten tuntien esimerkiksi Hyvää huomenta ja Hyvää yötä pienellä small talkilla, eikä se mitään luistamattomuutta tarkoita. Tapoja vain on erilaisia.


    • osaselitys

      he heh, kauniit naiset maailmalta vastailee viesteihin mut suomalaiset ei, siis ei edes vähemmän kiinnostavat suom naiset tai viestittely nopeasti "sielä päässä ei kaikki taida olla hyvin" tai jotain em lapselllista vittuilua piilosta.

      Tässäpä sellainen MERKILLISYYS et kauniit tg_girl naiset vastailee myös, jopa tekstiviestein kännykkään mut rumat suomalaiset transeksaalit humppaperuukit viestittely nopeasti "sielä päässä ei kaikki taida olla hyvin" tai jotain em lapselllista vittuilua anonyymisti piilosta.

      Pohjalla selitys tapahtuneisiin, mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta ei useinkaan sellaisenaan ole totta.

      • kjhgkjhkjhk

        Mitä hyötyä tuosta on ollut? Onko treffit tiedossa? Matkustatko sinä, vai tuleeko joku nainen sua tänne Suomeen tapaamaan? :D

        Mieti...


      • Ihmettelijävaan

        Pointti tässä olikin että vuoropuhelu on huomattavasti helpompaa ulkkis naisten kanssa


      • regisseum
        kjhgkjhkjhk kirjoitti:

        Mitä hyötyä tuosta on ollut? Onko treffit tiedossa? Matkustatko sinä, vai tuleeko joku nainen sua tänne Suomeen tapaamaan? :D

        Mieti...

        No niinpä tietenkin. Itse en toki mieluusti edes matkusta, Mutta etenkin tässä mainitussa aiheessa huomaa myös miten ulkomaiset naiset arvostavat monia asioita Suomessa. Jo sitäkin varmaan tarvitsee suomalaisilta naisilta aivan etsiä.
        Muutoin lähettäisin suomalaisille 5 pussia salmiakkia, jos varmasti natsaisi.


    • Totuus.Komissio

      Pitää mainostaa että on väkivaltainen alkoholisti niin saat heti 50 vastausta naisilta.

    • UusTinderissä

      Minä kyllä olen vastannut kaikille viestin laittajille kohteliaasti ja esittänyt myös vastakysymyksen. Aika monessa tapauksessa viestittely on lopahtanut siihen mistä paikkakunnalta olen, välimatka näkyy kyllä siinä profiilissa!?!? Eikö?
      Ja miksi useat miehet matchin tullessa poistaa heti parin? Miksi ylipäätään painatte sitä sydäntä?

    • Ihmettelijävaan

      Uskaltaisin sanoa että naiset tekee useammin sitä että poistavat parin,koska heillä enemmän valinnanvaraa ja yleensäkin naiset varmaan pitävät ns varalla olevia mätsejä enemmän kuin miehet,samasta syystä johtuen.
      Tällä hetkellä chattailen Norjalaisen naisen kanssa ja on se vaan kumma juttu miten hyvin juttu luistaa hänen kanssaan..sellaista vuoropuhelua mitä mulla ei ole kertaakaan ollut Suomalaisen naisen kanssa tinderissä.
      Hän ei ole esim ollu millänsäkään vaikka emme ole samaa koulutustasoa,hän lakinainen minä auton-kuljettaja!!! Aivan mahdoton yhtälö Suomalaiselle pinnallisella naiselle jolla on hypergamia.

    • Richartti_II

      Ihan sama malli täällä Suomi24 treffeissä. Ihan sama minkälaista viestiä laittaa, niin kukaan ei vastaa.

      • Luovuttanut

        Lopettakaa miehet treffiprofiilinne taikka älkää vastatko naisille. Saavat naiset maistaa omaa lääkettään. t.luovuttanut mies


      • Anonyymi
        Luovuttanut kirjoitti:

        Lopettakaa miehet treffiprofiilinne taikka älkää vastatko naisille. Saavat naiset maistaa omaa lääkettään. t.luovuttanut mies

        Hyvä vaan mitä useampi luovuttaisi, tasaantuisi tilanne kun olisi about saman verran miehiä ja naisia palveluissa pyörimässä.


    • Vastaanvaikkaviiveellä

      Syitä vastaamattomuuteen:

      1. Hän ei avaa kyseistä deittisovellusta usein.
      2. Hän "pelaa" sovelluksella tai foorumilla ja kerää matchejä.
      3. Match tuli vahingossa.
      4. Aloitusviesti ei houkuttanut vastaamaan.
      5. Hänellä on muuta säätöä meneillään ja keräilee matchejä varalle.
      6. Hänellä on huono päivä.
      7. Hän muutti mielensä profiilisi suhteen.
      8. Hän on kyllästynyt, koska saa niin paljon viestejä. Hiljaisempana päivänä ehkä vastaisi.
      9. Hänellä on kiire ja myöhemmin hän unohtaa vastata. Kun taas lopulta muistaisi, häntä nolottaa, koska aikaa on jo kulunut liikaa.

      No siinä muutama syy, kaikki aivan mahdollisia, eikä hänen vastaamattomuudellaan ole varsinaisesti mitään tekemistä juuri sinun kanssasi. Jos nettideittalu suututtaa, juttele naisille ihan tuolla ns. oikeassa maailmassa. Teet siten myös suuremman vaikutuksen.

      • Anonyymi

        Minä vastaan viesteihin n. 90%:ssa tapauksissa. Noin 50%:ssa olen itse se joka lähettää ensimmäisen viestin. Joskus on käynyt niin että mies vain katoaa, eikä minulle ole tullut mieleen loukkaantua. Häntä ei sitten loppujen lopuksi kiinnostanut. Minkäs minä sille mahda, turha sitä on miettiä.

        Jos itse en vastaa toisen viesteihin (mikä on erittäin harvinaista) syynä on 3, 4, 7 tai 9.

        Kerran päädyin treffeille miehen kanssa, joka oli ihan eri näköinenkin kuin profiilikuvissaan. Hän oli yksinkertaisesti kammottavan lihava ja ruma, Kuvissa hän oli ns. tavis, ei siis komea mitta ei mikään Quasimodokaan. Istuin siinä lipittämässä teetäni puolisen tuntia ja sitten lähdin. Pistin perään kohteliaan viestin jossa kiitin tapaamisesta mutta totesin ettei tässä kuitenkaan ole aineksia parisuhteeksi. Hän tivasi syytä: enkö siis haluakaan parisuhdetta, vaikka nettirpfiilissani kerroin haluavani? Vastasin että haluan kyllä, mutta me kaksi emme sovi yhteen. Hän vaati kuulla syyn miksi hän ei kelpaa. Olisiko minun pitänyt kertoa että koska olet ylipainoinen ja ruma? En vastannut niin. Vastasin että välillämme ei löytynyt sitä kemiaa, siinä kaikki.


    • crux

      Minä olen ihmetellyt sitä aktiivisuutta jolla naiset ovat Tinderissä liikkeellä. Jos siis vertaa vaikka Suomi24-treffeihin. Siellä ei juuri kukaan vastannut eikä ainakaan kirjoittanut oma-aloitteisesti. Tinderissä tulee matcheja ja viestejäkin naisilta aika usein vaikka kuvani on ihan sama ja tekstikin aika samanlainen kuin vaikka tuolla haudanhiljaisessa Suomi24 -treffisivustolla.

      Mikä siitä Tinderistä tekee niin erilaisen? Onko se puhelimella yhteyden ottaminen jotenkin mieluisampaa tai henkilökohtaisempaa, ehkä helpompaa? Kai sitä on mukava näpytellä joutilaina hetkinä vaikkapa baarissa pienessä kuoharimaistissa...

    • Voisihan miehetkin hieman katsoa, miten tykkäyksiä ym. jakelevat... Täällä kun menee treffipuolella katsomaan uutta profiilia, jossa ei ole oikeastaan mitään muuta infoa kuin sukupuoleksi laitettu nainen, niin kyllä on muutama henkilö ehtinyt tuon suosikkilistata, ja viestejäkin vastaanotettu joitakin kymmeniä.

      • ShowMustGoOn

        It can be tactic too...


      • Anonyymi

        Tähän mennessä meitä naisia on tällä Nettideittailu-keskustelupalstalla moitittu juuri siitä ettemme pyyhi Tinderissä oikealle kuin alle 10% miehistä. Että on se kummaa nirppanokkaisuutta ettei kunnon mies kelpaa vaan pyyhitään melkein kaikki vasemmalle eikä anneta edes mahdollisuutta. Nyt kuulen että toimimmekin ihan päinvastaisella tavalla väärin: pyyhimme oikealle liian monta miestä. Yhtä kaikki, pyyhimme väärin.


    • Anonyymi

      HYVAJUTTUERINLAINENNNAISETKYLLATIEDAAPAREMMINLAHETTAAMEIKAILENSAHKOPOSTINNUMEROONNAISELTAITSELLENSEURUSTELUSSAOLLESSA NE EI HALUAAKOSE OLLENKAA MIEHEKSEENOLLENKAA

    • Anonyymi

      Tässäpä pitkälti se perussyy miksi en tuollaisia sovelluksia käytä. Liian monilla ihmisillä se touhu menee aivan liian pahasti ihon alle. Teit ihan mitä tahansa ja ihan miten tahansa, niin aina toimit jonkun mielestä väärin ja haukut tulee.

      Ihmisiltä (huom. IHMISILTÄ, ei miehiltä!!!) katoaa noissa kokonaan käsitys siitä, että siellä toisella puolella olisi myös ihminen. Ihminen tykkää jostakin ja ei tykkää jostakin, kuva saattaa miellyttää tai ehkä jokin pala tekstiä voi miellyttää ja päättää näin "antaa mahdollisuuden", ehkä kokonaisuus ei sitten miellytäkään, ihmiset tekevät myös virheitä ja virhearviota, joskus on kiire eikä oikeasti ehdi vastaamaan, joskus ehtii vain sanomaan ei kiitos, toisessa hetkessä ja toisessa mielentilassa saattaisi kirjoitella paljonkin ja jopa lähes kenen tahansa kanssa, jne. Tuossa maailmassa ihmiseltä vaaditaan kuitenkin täydellistä arviointikykyä, virheettömyyttä, kaikkien asioiden yhtäaikaista huomioon ottamista, loputtomasti aikaa, loputtomasti jaksamista, jne. Ja todellakin aina joku vetää herneen nenäänsä.

      Aloittaja on ihan oikeassa siinä, että monesti ulkomaisilla (ihmisillä) tuntuu olevan käytöstavat paremmin hallinnassa (noin muutenkin kuin virtuaalisessa deittimaailmassa). Ehkä rennompi elämänasenne, ehkä vähemmän räntäsadetta, teidä häntä. Kuitenkin monet ulkomaiset (ihmiset) taas kehuvat suomalaisia (ihmisiä) hyväkäytöksisiksi ja sitten niitä "omiaan" huonokäytöksisiksi". Olisiko siinä sittenkin vähän ulkokultaisuutta mukana ja se hyvä tai huono käytös osittain harhaa? Ehkä niistä "omistaan" näkee helpommin ja useammin myös sen pahan päivän ja ulkomainen on kuitenkin sen verran "harvinaisuus", että jaksaa tsempata vaikka vähän vituttaiskin. Väärinhän se on, mutta "Errare humanum est".

    • Anonyymi

      Luulen että sekin on miesten vika. Kaikki mikä näissä asioissa menee väärin, on miesten syytä. En ole koskaan kuullut naisten myöntävän että mikään heidän toiminnassaan olisi huonoa.

      • Anonyymi

        Jos tuntuu ettei kukaan koskaan vastaa viesteihin, on syytä tutkailla itseään ja miettiä mitä voisi tehdä toisin. Oli mies tai nainen niin peiliin katsominen on ajankohtaista, mikäli "kaikki menee väärin".

        Et taida montaa naista tuntea ellet ole koskaan kuullut naisen toteavan "mun vika". Ei siinä mitään, kaikilla ei vaan ole laaja tuttavapiiri. Ei kannata silti sen oman suppean kaveripiirin perusteella vielä mitään yleistyksiä naisista (tai miehistä) tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntuu ettei kukaan koskaan vastaa viesteihin, on syytä tutkailla itseään ja miettiä mitä voisi tehdä toisin. Oli mies tai nainen niin peiliin katsominen on ajankohtaista, mikäli "kaikki menee väärin".

        Et taida montaa naista tuntea ellet ole koskaan kuullut naisen toteavan "mun vika". Ei siinä mitään, kaikilla ei vaan ole laaja tuttavapiiri. Ei kannata silti sen oman suppean kaveripiirin perusteella vielä mitään yleistyksiä naisista (tai miehistä) tehdä.

        Mitäs minä sanoin, minun vika ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs minä sanoin, minun vika ☺

        Jos olisit nainen, sulle sanottaisiin ihan samat sanat. Tässä asiassa ei haarovälin vermeet vaikuta. Ihminen on itse ainoa joka voi itseensä tarvittavat muutokset tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit nainen, sulle sanottaisiin ihan samat sanat. Tässä asiassa ei haarovälin vermeet vaikuta. Ihminen on itse ainoa joka voi itseensä tarvittavat muutokset tehdä.

        En ole tässä asiassa tehnyt mitään väärin niin en ala muuttamaankaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tässä asiassa tehnyt mitään väärin niin en ala muuttamaankaan mitään.

        Sinähän se täällä palstoilla uikutat ettet saa mitä haluat, joten jotakin teet väärin :) Ilmeisesti sula mahdottomuus katsoa peiliin ja myöntää virheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä palstoilla uikutat ettet saa mitä haluat, joten jotakin teet väärin :) Ilmeisesti sula mahdottomuus katsoa peiliin ja myöntää virheensä.

        Sulle salaisuuden kertoa mä voisin...anonyymi ei ole mikään yhden kirjoittajan nimimerkki vaan sen taakse kätkeytyy aika monta erilaista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle salaisuuden kertoa mä voisin...anonyymi ei ole mikään yhden kirjoittajan nimimerkki vaan sen taakse kätkeytyy aika monta erilaista ihmistä.

        Samaa aloitusta ja kommentteja kun toistelee niin helposti tekee itsestään tunnistettavan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa aloitusta ja kommentteja kun toistelee niin helposti tekee itsestään tunnistettavan ;)

        Taitaa olla vähän epätarkkuutta tuossa sinun tunnistuksessa sillä tämäkin aloitus on tehty 2017 ja ei ole minun tekemä. Kannattaisi siis lopettaa tuollainen arvailu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tässä asiassa tehnyt mitään väärin niin en ala muuttamaankaan mitään.

        Älä sitten muuta. Itse tiedät mitä teet. Mutta väitteesi, ettei kukaan suomalainen mies saa ikinä yhdeltäkään suomalaiselta naisilta vastausta, on silkkaa puppua. Sinä ehkä et saa niitä vastauksia, mutta voit puhua vain omasta puolestasi. Todistettavasti aika monet suomalaiset miehet ovat saaneet vastauksia suomalaisilta naisilta: tunnen aika monta paria jotka ovat tutustuneet nimenomaan netissä. Tuskin he olisivat tutustuneet toisiinsa ja alkaneet seurustella, jos nainen ei olisi vastannut miehen viesteihin yhtään mitään.

        Sanot ettet tee mitään väärin joten a et aio muuttaa mitään. Tuskinpa sinä mitään vääryyttä teetkään, etköhän ole ihan kiltti ja kunnollinen. Mutta epäilemättä toimit jollain sellaisella tavalla jolla ei tule vastauksia. Sinähän et niitä saa, muut miehet sen sijaan saavat. Muuta miehet päätyvät treffeille ja seurustelemaan.

        Mutta koska et ole halukas edes miettimään voisitko tehdä jotain toisin saadaksesi niitä vastauksia, niin turha asiasta on enempää edes keskustella. Olet mieluummin katkera ja vihainen kuin teet asialle jotain. Se on sinun valintasi, ja siihen valintaan sinulla on oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten muuta. Itse tiedät mitä teet. Mutta väitteesi, ettei kukaan suomalainen mies saa ikinä yhdeltäkään suomalaiselta naisilta vastausta, on silkkaa puppua. Sinä ehkä et saa niitä vastauksia, mutta voit puhua vain omasta puolestasi. Todistettavasti aika monet suomalaiset miehet ovat saaneet vastauksia suomalaisilta naisilta: tunnen aika monta paria jotka ovat tutustuneet nimenomaan netissä. Tuskin he olisivat tutustuneet toisiinsa ja alkaneet seurustella, jos nainen ei olisi vastannut miehen viesteihin yhtään mitään.

        Sanot ettet tee mitään väärin joten a et aio muuttaa mitään. Tuskinpa sinä mitään vääryyttä teetkään, etköhän ole ihan kiltti ja kunnollinen. Mutta epäilemättä toimit jollain sellaisella tavalla jolla ei tule vastauksia. Sinähän et niitä saa, muut miehet sen sijaan saavat. Muuta miehet päätyvät treffeille ja seurustelemaan.

        Mutta koska et ole halukas edes miettimään voisitko tehdä jotain toisin saadaksesi niitä vastauksia, niin turha asiasta on enempää edes keskustella. Olet mieluummin katkera ja vihainen kuin teet asialle jotain. Se on sinun valintasi, ja siihen valintaan sinulla on oikeus.

        "Mutta väitteesi, ettei kukaan suomalainen mies saa ikinä yhdeltäkään suomalaiselta naisilta vastausta, on silkkaa puppua"

        Kuule, mitäpä jos kertoisit missä olen näin väittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta väitteesi, ettei kukaan suomalainen mies saa ikinä yhdeltäkään suomalaiselta naisilta vastausta, on silkkaa puppua"

        Kuule, mitäpä jos kertoisit missä olen näin väittänyt?

        No joo, ymmärsin alkuperäisen tekstisi väärin. Luulin että puhuit yleisellä tasolla ja väitit etteivät suomalaiset naiset ylipäänsä koskaan vastaa kenellekään. Mutta tarkoititkin vain itseäsi: omalla kohdallasi se on niin,

        No, jos niin on niin siihen on olemassa joku syy.

        Et tee mitään väärin joten et suostu muuttamaan mitään. Ts. et tee mitään väärää tai rumaa. Uskotaan.

        Mutta ilmiselvää on, ettet myöskään tee mitään mikä herättäisi naissukupuolen kiinnostuksen. Monikin nainen voisi täällä antaa ihan hyviä vinkkejä sitä millaisiin viesteihin tulee vastaus ja millaisiin ei, mutta pidät kiinni siitä ettet muuta mitään kun et ole mihinkään syyllistynyt. Voisit muuttaa viestittelytyyliäsi ja edelleen olla ihan yhtä kunnollinen ja hyvin käyttäytyvä mies kuin ennenkin, mutta hitusen verran kiinnostavampi, Mutta et halua. valinta on sinun.

        Oletko muuten huomannut että tuohon kysymykseesi on tullut tällä palstalla nimenomaan naisilta aika paljon vastauksia? Minäkin olen nainen, ja kirjoitan sinulle täällä jo toisen kerran. Joten kyllä naiset vastaavat sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, ymmärsin alkuperäisen tekstisi väärin. Luulin että puhuit yleisellä tasolla ja väitit etteivät suomalaiset naiset ylipäänsä koskaan vastaa kenellekään. Mutta tarkoititkin vain itseäsi: omalla kohdallasi se on niin,

        No, jos niin on niin siihen on olemassa joku syy.

        Et tee mitään väärin joten et suostu muuttamaan mitään. Ts. et tee mitään väärää tai rumaa. Uskotaan.

        Mutta ilmiselvää on, ettet myöskään tee mitään mikä herättäisi naissukupuolen kiinnostuksen. Monikin nainen voisi täällä antaa ihan hyviä vinkkejä sitä millaisiin viesteihin tulee vastaus ja millaisiin ei, mutta pidät kiinni siitä ettet muuta mitään kun et ole mihinkään syyllistynyt. Voisit muuttaa viestittelytyyliäsi ja edelleen olla ihan yhtä kunnollinen ja hyvin käyttäytyvä mies kuin ennenkin, mutta hitusen verran kiinnostavampi, Mutta et halua. valinta on sinun.

        Oletko muuten huomannut että tuohon kysymykseesi on tullut tällä palstalla nimenomaan naisilta aika paljon vastauksia? Minäkin olen nainen, ja kirjoitan sinulle täällä jo toisen kerran. Joten kyllä naiset vastaavat sinulle.

        Ymmärrätkö että aloitus ei ole minun kirjoittama?


    • Anonyymi

      Mitä kummallista siinä on, että pääset viestittelemään ulkomaalaisten naisten kanssa varsinkin näin korona-aikaan, kun matkustaminen on hyvin vaikeaa? Syy on ihan selvä: olet noille naisille toisaalta harjoitusmateriaalia, ja toisaalta sinun avullasi he löytävät lisää mätsejä ja tapaavat ehkä lopulta sen jonka oikeasti haluavat elämäänsä. Eivät he sinua halua. Eivät he ole sinusta edes kiinnostuneita. Sinä olet vain ajanvietettä ja harjoitusta.

      Totta kai joku 10 000 km:n päässä asuva nainen vastaa sinulle mielellään, kun hän tietää että ette voi mennä treffeille, eikä varsinkaan ole mitään vaaraa siitä että ilmestyisit yhtäkkiä hänen ovensa taakse. Sinusta pääsee eroon yhdellä napinpainalluksella.

      Olet hänelle harjoituskappale. Hän voi harjoitella miehille viestittelyä sinun avullasi. Sitten kun sieltä alle 50km:n päästä löytyy se kiinnostava mies jonka hän todella haluaa, hän on jo oppinut millä viestittelytyylillä mies valloitetaan ja pääsee treffeille juuri sen miehen kanssa jonka kanssa haluaakin.

      Tinder toimi niin, että mitä useampi mätsi sinulla on, sitä helpommin saat niitä lisää. Joten kannattaakin hankkia noita uusiseelantilaisia, brasilialaisia ja eteläafrikkalaisia mätsejä. Kannattaa kirjoitella australaisten mätsien kanssa ja pitää ne voimassa, ellei muusta syystä niin siksi että pääsee harjoittelemaan viestittelyä heidän kanssaan ja saa mätsien kokonaismäärän pysymään korkealla. Sillä tavoin mahdollisuudet löytää suomalainen kumppani paranevat. Sitten kun se löytyy, niin ei muuta kuin poistaa koko Tinderin, Näin se menee.

      Minullakin on paljon mätsejä toiselta puolelta maapalloa. Vastaan heille aina. He ovat olemassa harjoittelua varten. Etsin suomalaista miestä,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe