Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. On+sanottu,+että+muotivaate+on+sielun+barrikadi.+Vähän+samaan+sarjaan+tekee+mieli+lukea+nämä+tatuoinnitkin,+vaikka+kuvittelisin,+että+ne+niiden+kantajalle+edustavat+jotakin+muuta,+ehkä+juuri+sitä+sielunmaisemaa,+jonka+sitten+tahtoo+avata+muille.En+tiedä.+Tällaisena+"avoimuuden+aikakautena"+se+sielukin+taitaa+olla+kaupan,+kun+vain+joku+maksaa+..))
  2. Hyvää+huomenta,+vaikka+sitä+kirvesvartta,+jos+ei+muuta..))Kiva+kuulla+tuon+sanonnan+taustaa.Eilen+piti+kirjoitella,+mutta+kun+tuntui,+että+kattaukset+valloittivat+palstan,+eikä+minulla+oikein+ollut+tarjottavaa,+päätin+jäädä+pois+keimeistä..))Eipä+tässä+isompaa+asiaa+ollutkaan.+Tehosterokotus+tuli+ja+onnekas+olin+taas:+ei+minkäänlaisia+oireita,+vaikka+SkillaNin+lisäksi+pari+tutua+on+kertonut+isommista+oireista+toisen+rokotuksen+jälkeen.Ihana+naapuri+kuskasi+taas+rokotukseen+ja+hyvä+niin,+koska+omaehtoinen+jalkatreeni+ei+nyt+ole+oikein+mennyt+putkeen.+Jalka+oireilee+pahemmin+kuin+pitkään+aikaan.Näitä+taksireissujakin+kertyy+nyt+niin+paljon,+että+köyhällä+alkaa+tehdä+kipeää..))Yleensä+kyllä+torjun+tuttujen+kuljetusavun+sanomalla,+että+taksilla+ajaminen+tulee+halvemmaksi+kuin+oman+auton+ylläpito+ja+käyttö,+mikä+onkin+totta.+Ajattelen+myös+että+kun+en+juuri+muuta+kuluta,+voin+kuluttaa+palveluja..+Pikkupakko+sekin.+Ainakin+tällä+hetkellä.++Ulkona+saattaa++puuhastella+kepinkin+kanssa,+jos+vain+kuumuutta+kestää.+Joskus+olen+miettinyt,+että+ollaanko+me+talven+lapset+sellaisia,+että+siedämme+enemmän+kylmää+kuin+kuumaa+?+Ja+lämmin+kesä+on+tulossa,+ennusteiden+mukaan.+Eliaana+kertoi+aikaisemmin+mustikan+runsaasta+kukinnasta.+Siitä+oli+nyt+uutisissakin.+Surulliseksi+tekee+sekin,+kun+pelkään+pahoin,+ettei+minusta+enää+ole+marjastamaan,+ainakaan+samassa+määrin+kuin+aikaisempina+vuosina.+Huono+olen+luopumaan+tutuista+tavoistani,+vaikka+hyvin+voin+lukea+itseni+onnekkaaksi+vanhuuden+vaivojen+kohdalla.SkillaNin+asenne+digiosaamiseen+on+tuttu+minullekin:+ei+kiinnosta+niin+paljon,+että+jaksaisin+opetella+uutta.+Hyvä+jos+vanhat+"taidot"+päässä+pysyisivät.Aika+syrjivää+on+mielestäni+myös+se+,+että+digiosaamista+pidetään+jo+jonkinlaisena+kansalaistaidon+mittarina.+Että+et+ole+enää+lukuun+otettava+ellei+sinulla+ole+nettiä+ja+älykännykkää...Vaikka+olisit+muuten+elänyt+elämäsi+mallikkaasti,+pärjännyt+omillasi+etkä+edes+tuottanut+(liikaa)+harmia+muille...))Myös+minun+on+vaikea+sietää+alentuvaa++suhtautumista+minkä+tahansa+osaamisen+kohdalla+kun++tiedetään,+että+se+osaaminen+on+aina+suhteellista+ja+se+on+vain+osa+ihmisenä+olemisen+kokonaiskenttää.Toisten+opastamisella+ja+omien+tietojensa+jakamisella+taitaa+olla+vain+hiuksenhieno+ero+tuohon+oman+osaamisensa+esittelyyn.+Olen+itse+tunnistavinani+eron.+Opastuksen+otan+kiitollisena+vastaan,+osaamisen+esittely+ja+siihen+liittyvä+väheksyminen+ei+kyllä+minulta+kiitosta+saa.+Ehkä+ei+muiltakaan.Kaikesta+huolimatta:+päivä+paistaa+niin+hyville+kuin+pahoillekin+ja+kuulemma+vielä+sinne+risukasaankin..))+Sitä+kasvattamaan+tästä+onkin+hyvä+lähteä:+pikku+risujen+keräämistä+ja+vieraslajin+(lupiini)+nyhtämistä+voi+tänään+harjoittaa...Hyvää+päivää+kaikille,++demeter1
  3. Huomentapäivää.+Minäkin+jo+odottelin,+koska+SkillaN+ilmestyy+ruutuun.Tänään+on+kai+sitten+pärjättävä+ilman..))Oli+tarkoitus+istahtaa+tänne+jo+eilen+illalla,+mutta+jouduin+jäljittämään+syntymäpäiväsankaria,+joka+oli+ilmoittanut,+ettei+juhli+80-vuotispäiväänsä.Eihän+sitä+juhlinnalta+voi+välttyä,+tytär+oli+laittanut+pidot+pystyyn+ja+ovellekin+oli+tullut+väkeä.+Meidät+"tyttöystävät"+kuulemma+kahvitetaan+myöhemmin.Kiva+oli+kuitenkin+puhelimitse+kerrata+yhteistä+historiaa,+vaihtaa+keskinäisiä+kehuja+ja+vannoa+uskollisuutta+jatkossa.Vähän+naureskelimme+kaventunutta+elämänpiiriämme+kun+hänelle+se+vakikontakti+on+kaupan+kassa,+minulla+taksikuski..))No.+Ainahan+tässä+muutakin...+Pikkuväkeä+saa+sentään+tavata+ja+muitakin+virityksiä+on+tiedossa.+Isompiin+tapaamisiin+en+vielä+uskalla+lähteä,+siis+kulkemisen+vaikeuden+vuoksi.++Lakkiaisjuhla+olisi+ollut+Tampereella,+mutta+videon+äärellä+jouduin+kyynelehtimään...Jääkiekkoa+on+seurattu.+Minä+olin+mukana+vain+viime+hetkellä,+kun+kulta+karkasi+käsistä.+Hopea+ei+ole+häpeä.+Niinhän+sitä+sanotaan.Minun+urotekoni+eilen+oli+jääpakastekaapin+sulatus.+Kyllä+se+työstä+kävi+ja+askelia+kertyi+kun+joutui+rahtaamaan+kaappien+sisältöä+paikasta+toiseen.+Vasta+iltasella+pääsin+pihamaalle+kukkieni+pariin.+Nyt+availee+jo+alppiruusu+kukkiaan.+Tuntuu+vain+että+vuosi+vuodelta+kukinnat+aikaistuvat+ja+kesä+loppuu+kuin+kesken.Nyt+se+on+kuitenkin+runsaimmillaan,+siispä++sinne+vain...Kivaa+kesäpäivää+itse+kullekin,demeter1
  4. Juuri+näin,+Ano+10.34.+Kyllä+minäkin+reagoin+stalkkaukseen+ja+olin+jopa+valmis+lopettamaan+koko+kirjoittamisen+ellen+olisi+saanut+kannustusta+muilta+kirjoittajilta.Itse+en+oikein+osaa+toisia+puolustaa+kun+en+tunne+koko+tarinaa,+joka+on+saattanut+alkaa+"vuosikymmeniä+sitten".+Näyttäisi+myös+siltä,+että+se+puolustelu+vain+lisää+eripuraa+ja+asettaa+puolustajan+tiettyyn+leiriin,+mitä+en+ainakaan+itse+tahtoisi.