Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

Anonyymi-ap

Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettynä päivänä, päivä tuli mutta ei mitään viestiä mulle monen aikoihin mentäisiin. Ingoorasi ja jopa nauroi puhelimessa, kun soitin hänelle. Oli kuulemma unohtanut. Hänestä ei kuulunut mitään muina päivinäkään ja kertoi mulle ettei ehdi näkemään, ei oo aikaa. Kuukauden päästä löysi toisen.

Seuraava tapaus oli tämmöinen: tapailtiin kuukauden verran, kaikki meni hyvin kunnes loppui yhteydenpito, eikä tiennyt mitä edes haluaa. Löysi uuden.

Kolmannen kanssa ehdittiin olemaan sentään 8kk,ja sama kaava. Yllättäen lopetti suhteen.
Miksi mulle tehdään näin, mussa ei pitäisi olla mitään vikaa, mutta näin on vaan käynyt... Onko kenelläkään heittää ajatuksia

45

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Olit liian huono hetekalla tai leikeissä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mielipiteesi on liian huono keskusteluun.


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko että suussa mitään vikaa on. Ens kerralla jos joku ei tule tai unohtaa samantien unohdat koko tyypin ei ole kiinnostunut. Kenelläkään ei ole niin kiire ettei ehdi yhtä viestiä näppäillä. Annat miesten ottaa yhteyttä elä itse ota ennenkuin mies nii tekee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sussa* puhelin muuttaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan tyhmää. 🤥. Ei ennenwanhaan noin käyttäydytty.

      >simiti<

    • Anonyymi
      UUSI

      "Mussa ei pitäisi olla mitään vikaa"

      Samaan aikaan kuitenkin kolme miestä antanut hylsyn. 🤔

      Pitäisikö neiti "täydellisen" vähän asennevammaansa korjauttaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta kommentoin, en siis ole aloittaja, että jos ei yksikään ole kertonut mikä on vikana, niin mistä se vika pitäisi tietää? Vaikka aloittaja itse itsestään satamiljoonaa vikaa, niin yksikään niistä ei välttämättä osu oikeaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei välttämättä olekaan mitään vikaa. Joillekin vaan tulee huonoja ihmissuhteita ja omaan ihastumiseen ei voi aina vaikuttaa. Se on niin paljon tuuristakin kiinni. - sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Saattaahan tässä olla, että on ollut kolme ääliömäistä, viallista miestä. Tai kaksi mulqvistia ja yhden kanssa ei vain ole kemiat kohdanneet. Tai miten lie.

        Ihmeellisen nopeasti olet tuomitsemassa aloittajan. Vaikuttaa jopa ... asennevammalta! Ei ole tainnut sinulla riittää pitkiä suhteita?


    • Anonyymi
      UUSI

      Joskus sitä vaan kyllästyy, jos ei kipinää löydy. Sama se naisilla on, en kuitenkaan suosittele pyörittämään kahta enempää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jep, olen ollut heitä kohtaan mukava, asiallinen,olin kiinnostunut heidän jutuista. Ensimäisen kanssa juttu luisti ja piti mua mukavana jne. Mutta ei tuntenut mua kohtaan mitään.
      Toinen teki samoin ja kolmas oli kuulemma ihastunut muhun aikoinaan, tykkäsi olla mun seurassa. Yllättäen tuli tältä tekstiviesti ettei ole kiinnostunutkaan, vaikka oltiin 8kk yhdessä.
      Sitten heillä kaikilla on joku toinen. Mä en ilmeisesti ole vaimomatskua :/

      Luonteeltani olen mukava, huumorintajuinen, positiivinen, rauhallinen persoona.
      Myös mielenkiinnon kohteita on paljon. Tykkään vapaalla liikkua, käydä festareilla, matkoilla, kahvilat jne. Mutta näköjään olen heille tylsää seuraa. En kyllä itse keksi mikä olisi syynä että musta ei oikee kiinnostuta

      • Anonyymi
        UUSI

        Liikkumimen, festarit ja kahvilat isoimpina mielenkiinnonkohteina? Tykkäät myös syödä ja hengittää kenties? Kuulostat, ei millään pahalla, mutta ihan alkeellisen tylsältä ja geneeriseltä perus Tindermuijalta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkumimen, festarit ja kahvilat isoimpina mielenkiinnonkohteina? Tykkäät myös syödä ja hengittää kenties? Kuulostat, ei millään pahalla, mutta ihan alkeellisen tylsältä ja geneeriseltä perus Tindermuijalta.

        Juu ja sä varmaan itse hyppäät benjihyppyjä, harrastat avaruuslentoja ja parannat vapaa-aikanasi syöpiä. 😲


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sä varmaan itse hyppäät benjihyppyjä, harrastat avaruuslentoja ja parannat vapaa-aikanasi syöpiä. 😲

        Miten olisi vaikka museot, kirpparit yms? Ei tarvii olla mikään extremeheebo, että olisi jotain mielenkiintoista. Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi vaikka museot, kirpparit yms? Ei tarvii olla mikään extremeheebo, että olisi jotain mielenkiintoista. Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta.

        Jos tykkää. Mulla ei oo silleen tarvetta tavaralle, joten koen kirpparit kovin tylsiksi paikoiksi. Mä myös menen mielummin luontoon kuin museoon, mutta ei mulla ole mitään tarvetta sun mieltymyksiäsi haukkua.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ulkonäkö? Meikkaatko? Millaiset vaatteet? Onko liikaa painoa? Välillä on hyvä olla vähän jännäkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi vaikka museot, kirpparit yms? Ei tarvii olla mikään extremeheebo, että olisi jotain mielenkiintoista. Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta.

        Museo tai kirpputori miehelle vai? Nuo eivät ainakaan kiinnosta miehiä pätkääkään.. Ehdota nyt vielä käsitöitä..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Museo tai kirpputori miehelle vai? Nuo eivät ainakaan kiinnosta miehiä pätkääkään.. Ehdota nyt vielä käsitöitä..

        Kyllä mä tunnen miehiä, jotka tykkäävät museoista ja käyvät itsekseen usein kirppareilla. Itse en siis noista isommin piittaa (olen nainen).


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Museo tai kirpputori miehelle vai? Nuo eivät ainakaan kiinnosta miehiä pätkääkään.. Ehdota nyt vielä käsitöitä..

        Niin, no. Sen verran museot kiinnostavat, että olen sellaisessa töissä ja kirjoitan museologiasta väitöskirjaa. Ja olen mies.

        Ja harrastan monenlaisia käsitöitäkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta vaikutat mukavalta tyypiltä. Kyllä minua kiinnostaisi jos olisin tällä hetkellä sinkku.


    • Anonyymi
      UUSI

      Enemmän ne haluaa musta kaverin

      • Anonyymi
        UUSI

        Miehet haluavat munasarjakkaasta petikaverin. Miehen kaverit ovat miehiä, loogisia, järkeviä, ajattelevia miehiä


    • UUSI

      Voi miten kurjaa. Ei olleet arvoisiasi tyyppejä. Ole onnellinen, että niiden todellinen luonne paljastui ennemmin eikä myöhemmin. Vaikka eihän se lohduta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikkien matkaan ei kannata lähteä. kannattaa ihan vain tutustua ilman kiirettä parisuhteesta. Kannattaa jutella niistä asioista mistä toinen tykkäät ja mistä itse tykkäät. Jos toinen on vaan jännä, se ei tuu koskaan onnistumaan ja lopulta kärsit suhteessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen jännä. Pian 9v parisuhteessa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oon miettinyt miksi muhun ei haluta tutustua paremmin vaikka alku menisi mukavasti

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko itse aktiivinen. Soittele vähän tiuhempaan, äläkä venttaa viikkoja ja päiviä.
        Vielä ehtii rannalle, picnicille, mansikkamaalle ja sienestämään.
        Kohta on taiteiden öitä, missä voi pyöriä ja käydä syömässä, muiden mukana.


      • Anonyymi
        UUSI

        "Oon miettinyt miksi muhun ei haluta tutustua paremmin vaikka alku menisi mukavasti"

        Kahvitreffeille on syytä pukeutua femiiniinisti, siis minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina). On myös syyttä antautua miehelle, nöyrästi, ja riittävän aikaisessa vaiheessa, viimeistään kolmansien kahvitreffien päätteeksi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuntuu että muilla naisilla on helppoa löytää parisuhde. Monesti menee jos pari, kolme kertaa nähty pakit saan

      • Anonyymi
        UUSI

        En ihmettele. Nyttenkin vaan ujellat siinä, etkä ota kantaa mihinkään krittiikkiin. Mutta "eihän sinussa ole vikaa". Narsku mikä narsku.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele. Nyttenkin vaan ujellat siinä, etkä ota kantaa mihinkään krittiikkiin. Mutta "eihän sinussa ole vikaa". Narsku mikä narsku.

        Sivusta totean, että tuo ei ole kritiikkiä, vaan haukkumista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sitä on hyvin vaikea sanoa yksiselitteisesti, että mistä tuollainen johtuu. Sanoisin, että tuskin sinussa mitäön selkeää vikaa on, koska sellainen luultavasti kävisi ilmi. Ehkä sun "vikasi" on se, että onnistut jostain syystä tutustumaan juuri tuollaisiin tapauksiin. Sä voit miettiä, että onko heissä jotain yhteistä, jotain piirrettä tai toimintatapa, joka voisi selittää tuota käytöstä. Ehkä sinun kannattaa tutustua jollain tavalla erilaisiin miehiin tai erilaisessa paikassa tai tilanteessa. Nämä on tietysti epämääräisiä ohjeita, mutta ihmisuhteet tuppaavat monesti olemaan hakuammuntaa. Tuollainen kohtaamasi käytös on kyllä tosi ikävää. Tuntuu vaan lattealta sanoa, että olen pahoillani ja että kaikki eivät ole tuollaisia. Sun täytyy vain jaksaa luottaa siihen, että hyviäkin tyyppejä on olemassa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sussa ole mitään vikaa. Nykyaikana on tälläistä, koska valikoima on niin suuri tinderin takia.

      Meillä naisilla pitäis olla helppoa.

      Siihen mieheen pitää tehdä megasupervaikutus välittömästi niin että se rakastuu, tai kohtelu on juuri tälläistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Arvaa vaan onko hauskaa olla mies? Ja ei, se ei ollut kysymys vaikka kysymysmerkki siinä onkin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ulkonäkö on miehille tärkeää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Alko seisoo ..

    • Anonyymi
      UUSI

      Ap:n kannattaisi ehkä kysyä ongelmaansa ratkaisua muualta kuin täältä suomi24:stä.

      Vaikkapa kirkon diakoniatyöntekijältä tai joltain terapeutilta. Ihminen kun ei itse yleensä huomaa omia mahdollisia puutteitaan seurustelutaidoissa.

    • UUSI

      En tuolla kerronnalla osaa mitään pätevää sanoa, mutta usein ihmiset tuppaa tutustumaan vääränlaisiin tyyppeihin.

      "Miks mulle aina käy näin?" On tyypillinen sanonta.

      Ehkä katselet sellaisia tyyppejä, ketkä ovat levottomia ja pirskahtelevia, kun taas itse olet rauhallisempi jne? Usein sellainen jonkinlainen "maku" tyypistä voi huijata. Sellainen "taajuus" ei osu kohdalleen? 🤔

      Mutta lopulta, noi tyypit ei vaan sua ansainneet ja sillä siisti. Unohda ne. 🙂

    • Anonyymi
      UUSI

      Tapailet kolmea yhtä aikaa. Siinä selitys. Ehkä miehet pitää sua pikkasen kevytkenkäsenä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Huonosti käyttäytyviä ihmisiä ei tarvitse sietää. Olivat he sitten miehiä tai naisia.

      Kukaan ei enää nyt aikuisena vaadi, että meidän pitäisi pitää yhteyttä ihmisiin, joista emme pidä. Joskus välien katkaiseminen tuntuu hyvältä. Ehkä tuossa olisi muutama sellainen ihminen, joka ei ansaitse sinun seuraasi?

      🦄

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Ts. kolme miestä on jättänyt treffailun jälkeen, ei sen kummempaa, eivät olleet sinulle sopivia 🤷‍♀️.

      Ehkäpä kannattaisi laittaa speksit jotenkin enemmän kohdalleen. Kenties tapailet miehiä liian "huolimattomasti" ajattelematta sopisiko mies sinulle ja sinä hänelle (yhteinen taajuus olisi löydyttävä).

      "oli tarkoitus mennä leffaan tiettynä päivänä, päivä tuli mutta ei mitään viestiä mulle monen aikoihin mentäisiin. Ingoorasi ja jopa nauroi puhelimessa, kun soitin hänelle. "

      Tuollaisen jälkeen voi ihan rauhassa lopettaa kaikki yhteydenpito. Haistakoon pitkät p**kat koko mies. Ettet vain olisi läheisriippuvainen?

      - Sheena

    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajan kokemukset taitavat olla yleisiä nykyään. Ghostataan kylmästi ilman selityksiä. Silti ei saisi menettää toivoaan vaan pitäisi uskoa, että jossain on se itselle sopiva ihminen, johon voi luottaa.

      Tarvitaan ns. turnauskestävyyttä. Pitää jaksaa tutustua seuraavaan, eikä antaa kurjan kokemuksen taustalla vaikuttaa käyttäytymiseen.

      Onnea sinulle ap! Toivon parempia kohtaamisia ja rakkautta!

    • Anonyymi
      UUSI

      Tule tänne pieneen kaupunkiin vanhemman miehen seuraksi ,joka kunnioittaa naista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuossa on varmaan itsereflektion paikka. Itse maailman metropolissa kasvaneena uusiomaalaisena huomaan, että asenteeni monia asioita kohtaan on sellainen, että maajussin ainakin on niitä hankala ymmärtää. Ymmärrän tämän, ja olenkin koettanut sopeuttaa ulosantiani sen mukaisesti, kenen kanssa olen vuorovaikutuksessa. Kannattaa varmaankin miettiä, mitä itse naisena voisi tehdä toisin, vika ei aina ole miehessä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yksinkertaisesti huonoja miehiä. Sinussa ei ole mitään vikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe