Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7435

1. Hankalaa tällaisessa chattailyputkessa onkin pysyä kartalla, Makriina. Tiukkaa tekee minullakin, eikä chattaily edes ole minun juttuni, mutta eipä yksittäinen kirjoittaja juuri voi vaikuttaa tapahtumien kulkuun, nostaa kätensä pystyyn vain.
    Onneksi on kuitenkin meitä samanhenkisiä, jotka yritämme liputtaa perinteisen kansakäymisen puolesta.

Tuopa onkin hauskaa sana-askartelua, listata saman sanan eri merkityksiä..)) Ramoona on usein maininnut Kotus (Kotimaisten kielten keskus) tutkimuskeskuksen, josta saa kieli- ja nimineuvontaa. En ole kyllä käynyt siellä, mutta hyvä tietää..))
    Hyvää tiistaipäivää sinne,
    demeter1
  2. Samoilla linjoilla olen kuin Hil-la ja brinkkala. Arjen askareet kunniaan ! Komennan siis lähinnä itseäni, muilta askareet näyttävät sujuvan.
    Kerhokaveri antoi minulle hyvän siivoojan yhteystiedot, mutta vielä en ole sopimusta tehnyt, kun pohdin , mitä hänellä teettäisin kun vielä pystyn perussiivouksen (minulle riittävän) tekemään.
    Vaikka näitä kodin askareita monet väheksyvät, eivät pidä niitä maininnan arvoisina,
    itse koen, että niissä toimimme oppi-isämme Martti Lutherin ohjeen mukaisesti: "vaikka maailmanloppu tulisi huomenna, istuta tänään omenapuu"..))

Vaikka lepopäivä on säädetty ja varmasti tarpeenkin välillä, ulkotöihin on syytä mennä, terveisiä vain Neeasalle ja muille niiden parissa askaroiville, kyllä se siitä. Tai sitten ei.

Yritän tehdä noita töitä ihan harrastuspohjalta, liikunnan ja ulkoilun merkeissä, isommat työt tekevät "palkolliset", nämä vaihtuvat avustajani, joita onneksemme sentään riittää.

Hyvää viikonloppua kaikille,
    demeter1