Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Kyllä minäkin kaipaan tuota aikaa, Ano 13.56, ja mukana olleita kirjoittajia, enkä parhaalla tahdollanikaan voi ymmärtää, mikä oli se suuri rikos, mihin nojatuolilaiset syyllistyivät kun heitä piti alkaa maalittamaan niin, että joukko saatiin hajotetuksi, nojatuoliformaatti hävitetyksi.
    Onhan täällä paljon uutta yrittämistä ja hyvää keskustelua, mutta ei sitä jatkuvuutta, mitä nojatuoli kuitenkin ainoana palstalla edusti.
    Pakkohan se on nähdä, että jos palsta nyt palvelee enemmistön tarpeita ja useimmat ovat tähän tyytyväisiä, itse on vain ollut omine mieltymyksineen vääränlainen tänne.

    En tietenkään halua asettaa nykymenoa kyseenalaiseksi ja luen mielelläni hyviä, sopuisia kirjoituksia, paljon täältä edelleen saa virikettä ja uutta tietoa, mutta arjen rutiineihini palstalla käynti ei enää sisälly.

    Aika aikaa kutakin, niihän sanotaan, eikä koskaan pidä sanoa ei koskaan. Oma mieli, oma elämäntilanne asettaa omat reunaehtonsa itse kunkin elämänvalintoihin ja avoin mieli auttaa löytämään uutta kadotetun tilalle, näin tahdon uskoa.

    Aurinkoista viikonloppua kaikille !
  2. Itse en ole kokenut noin, Ano 12.36.
    Sinä varmasti tunnet tapausten kulun yhtä pitkältä ajalta kuin minäkin, mutta olemme silti eri mieltä. Haittaako se ?
    En tahtoisi jatkaa tästä. Keskustelu aiheesta on aina osoittautunut hedelmättömäksi, joten annetaanko nyt olla ?