Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Oho,+hunksi.+Nyt+sinäkin+kopioit+muiden+sanomaa+tuossa+analyysissäsi..))+Toisille+analyytikoille+olen+yrittänyt+selittää,+että+siteeraan+mielelläni+minua+viisaampia,+en+lisätäkseni+omaa+painoarvoani,+vaan+tuodakseni+keskusteluun+sellaista,+minkä+joku+on+nähnyt+ja+miettinyt+perusteellisemmin+kuin+itse+osaan+tehdä.Mutta+jos+joku+katsoo,+että+se+oma+näkemys+on+kaikenkattava+ja+ylivertainen,+niin+silloinhan+asia+on+hänen+osaltaan+käsitelty+ja+hän+voi+hymähtää+muille+-+kuten+HÄN+usein+tekeekin..))Pistäpäs+nyt+malliksi+yksi+miete.+Mielestäni+olen+siteerannut+viime+aikoina+aika+vähän.+Yleisön+pyynnöstä...
  2. Tahtoisin+ajatella+kuten+aloittaja:+jokainen+ihminen+on+marjaämpärin+arvoinen,+mutta+en+pysty+olemaan+noin+höveli.+Pikemminkin+ajattelen,+että+marjat+on+ansaittava..))+Kun+ne+yksitellen+metsästä+poimii,+uhmaa+karhuja+ja+käämeitä+niin,+ei+voi+suhtautua+antamiseen+kevyesti..)).Eli+kyllä+minun+marjani+menevät+pikkuväelle+tai+sitten+niille,+jotka+eivät+metsään+enää+kykene.Tuosta+kasvupaikasta+sen+verran,+että+lenkkipolkujen+varrelta+poiminen+ei+taida+sekään+olla+kovin+viisasta.+Koirien+ulkoilluttajat+käyttävät+ainakin+meillä+samoja+reittejä+ja+eivät+ne+koirat+paljon+polulta+poikkea+kun+tarpeensa+tekevät.+Eilen+poimin+polun+varrelta+suuhuni+muutaman+mustikan+ja+yksi+niistä+oli+erityisen+pahan+makuinen.+Olisiko+hauva+lirauttanut+siihen+pikkupisut+?+Tai+sitten+joku+metsän+oma+asukas.Sieniä+on+edelleenkin+vähänlaisesti,+meillä.+Onneksi+kuivattuja+tatteja+on+vielä+jäljellä.Luin+muuten,+että+kuivattuja+sieniä+tulee+cesiumin+vähentämiseksi+liottaa+vedessä+vähintäinkin+yön+yli+ennen++köyttöä.+Taas++on+tullut+toimittua+väärin.+Joka+tietoa+lisää...