Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Urpotko+ei-onnellisia+?+Olen+kuullut+päinvastaistakin:+että+VAIN+urpot+pystyvät+olemaan+onnellisia,+älykkäimmät+ja+lahjakkaimmat+lajitoverinsa+eivät+niinkään.+He+ovat+liian+tiedostavia,+eikä+oman+onnentalouden+vartiointi+riitä+heidän+elämänsisällökseen.Nyt+en+siis+puhu+niistä,+jotka+ovat+käyneet+kovan+elämänkoulun+ja+kokevat+myöhemmän+elämänvaiheen+ansaittuna,+osaavat++arvostaa+sitä+ja+olla+tyytyväisiä.+Ehkä+suurin+osa+65-vuotiaista+onkin+heitä.Elämäkertoja+lukiessa+en+kyllä+muista+ketään,+joka+olisi+hehkuttanut+onnellisuuttaan+ikääntyneenä.+Ehkä+he+ovat+sittenkin+menettäneet+enemmän+kuin+tavikset...
  2. Olen+odotellut+sitä+leppoisaa+fiilistä,+jotta+voisin+osallistua,+mutta+täytyy+tyytyä+puolileppoisaan..))Onko+niin,+korppis,+että+selkäsi+tarvitsee+jatkuvaa+kuntoutusta?+Tuosta+apupunktiosta+kerroit.+Minä+sain+sitä+pari+kertaa,+mutta+en+huomannut+mitään+vaikutusta.+Ehkä+se+ei+sovellu+akuuttiin+vaivaan.+Kävin+eilen+magneettikuvassa+ja+sain+lausunnon+nettiin.+Jos+siitä+mitään+ymmärsin,+kyseessä+ei+ole+mikään+rakenteellinen+vika+vaan+pelkkä+kuluminen.+Eli+selkävaivaa+on+odotettavissa+myös+jatkossa.+Verikokein+selvitettiin,+että+kyse+ei+ole+reumasta,+mitä+aloin+epäillä,+kun+kipu+siirtyili+paikasta+paikkaan.+Minulla+menee+yleensä+aamupäivä+hyvin.+Kipittelin+edelleen+keveästi,+mutta+kivun+iskiessä+menee+lönköttelyksi.+Kyykkyyn+en+vieläkään+pääse+pohjekivun+vuoksi+ja+odotan+sydän+syrjällään+marja-aikaa.+Hirvittää+ajatella,+etten+enää+olisi+maastokelpoinen+enkä+pääsisi+marjastamaan+tai+sieneen...Synkkä+sadepäivä+täällä.+Käväisimme+Hämeenlinnassa,+emmekä+voineet+kulkea+kaupungilla+lainkaan+jatkuvan+vesisateen+vuoksi.+Juhannussuunnitelmat+ovat+vielä+auki.+Ehkä+saamme+kolme+vauvaperhettä+juhannusvieraiksi...Ja+kokkausta+riittää,+menu+viitenä+eri+versiona.Luin++juhlatarjoilustasi.+Hyvltä+kuulosti.+Ehkä+otan+vinkin+siitä...