Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Sattumalta+pääsen+tänään+itse+"valmiiseen+pöytään".+Kiva+nähdä+mitä+on+tarjolla..))Muuten+tuo+kysymys+saa+välillä+stressipisteet+koholle.+Meillä+kun+on+lähipiirissä+syöjiä+joka+lähtöön:+sekasyöjiä,+kasvissyöjiä,+scd-dieetillä+oleva+(scd=maidoton,+viljaton,+sokeriton).+Ja+siihen+vielä+mieltymykset+lisäksi.+Jos+pizzaa+tekee,+täytteissä+on+variaatioita,+yksi+ei+tykkää+homejuustosta,+toinen+ei+välitä+oliiveista+jne.+No,+Mitäpä+emäntä+ei+tekisi+vieraidensa+eteen...Meidän+suosikki+on+tänä+päivänä+uunijuurekset.+Kotimaisia+juureksia:+porkkanaa,+lanttua,+palsternakkaa,+bataattia,+perunaa.+Öljyä,+suolaa,+yrittimaustetta+(esim+tinjamia),+Tunti+uunissa+ja+hyvää+on.+Yleensä+teen+kaveriksi+lihapullia+tai+vaikka+Karjalanpaistia.+Itse+en+välitä+lihasta,+mutta+käy+kalakin+tietysti,+vaikka+se+on+vähän+mietoa+juuresten+kanssa...Härkäpapua+olen+kokeillut+ja+todennut+kelpo+ravinnoksi.+Nyhtökaura+odottaa+paketissa...
  2. "se+ihmetyttää,+miksi+suomen+suurimmat+uutiskanavat+uutisoi+pääuutisenaan+vastenmielistä+asiaa,+jota+harva+tervejärkinen+ihminen+ymmärtää"+kirjoittaa+aloittaja.Niin.+Tasa-arvo+ja+pyrkimys+siihen+nähdään+kai+hyvinvointivaltion+tunnusmerkkeinä+ja+jos+siinä+on+saavutettu+jotakin+uutta,+siitä+uutisoidaan.Sen+jälkeen+jokainen+päättää+itse,+miten+uutiseen/asiaan+suhtautuu.Jos+oksentaminen+on+merkki+tervejärkisyydestä,+niin+mitenkähän+monta+tervejärkistä+meidänkään+joukostamme+löytyy+?Sitä+voisi+kyllä+minusta+kyllä+kritisoida,+että+tämäkin+laki+näyttäisi+painottuvan+aikuisten+oikeuksien+takaamiseen.+Kun+lesbo/homoparit+saavat+adoptio-oikeuden+se+saattaa+lisätä+lasten+ahdinkoa.+Erilainen+perhe+on+aina+otollinen+kohde+kiusaajille,+eivätkä+asenteet+muutu+hetkessä...En+myöskään+pääse+ajatuksesta,+että+homoseksuaalit+ovat+erilaisia+muutenkin+kuin+suuntautumisensa+vuoksi,+eikä+perhe-elämä+ole+välttämättä+heitä+vasten.+Heissä+on+usein+poikkeuksellista+lahjakkuutta,+useat+taitelijat+ovat+homo-+tai+biseksuaaleja+ja+kyllä+heitä+löytyy+muiltakin+elämänalueilta+vaikuttajina.+Tämä+kuulostaa+tietenkin+syrjinnältä,+eikä+sovi+aikaan,+jossayksilöllä+täytyy+olla+rajattomat+oikeudet+saada+kaikki+mitä+saatavissa+on+riippumatta+siitä,+polkeeko+tuo+"kaikki"+muiden+oikeuksia...Vielä+pieni+vinkki+niille,+joita+homous+ilmiönä+kuvottaa:+yrittäkääpä+katsoa+elokuva+"Brokeback+Mountain",+kahden+homo-+(bi?)+seksuaalimiehen+kaunis+rakkaustarina,+jossa+peilataan+myös+ahtaan+yhteisön+julmaa+suhtautumista+homoseksuaalisuuteen.
  3. Minäkin+olen+lukenut+tuosta+samasta+asiasta,+eppu2.+Että+sielunvaellusoppi+olisi+poistettu+Raamatusta+kirkolliskokouksen+päätöksellä,+vuosilukukin+mainittiin.+Ehkä+silloiset+vallanpitäjät+pitivät+"yhtä+elämää"+parempana.+Saatiin+kansa+tsemppaamaan,+pysymään+ruodussa+paremmin.