Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Hyvin+nähty+k/k.+Koulutus+taitaa+alkaa+heti+kun+arki+astuu+ovesta+sisään..))Uskon,+että+meidän+ikäpolven+miehillä+on+vielä+sisäistä+vahvuutta+niin+paljon,+että+he+osaavat+suhtautua+naisen+valtapyrkimyksiin+huumorilla,+hyväksyä+ne+ja+silti+tietää+olevansa+pomo.Pelkään,+että+juuri+näiltä+tasa-arvoon+kasvatetuilta+puuttuu+tuo+ominaisuus.Miehuus+on+niin+hauras,+että+täytyy+hakea+vahvuutta+naisen+hyväksynnästä.Ja+totta+puhut.+Naista+kannustetaan+"pitämään+puolensa"+,+kilpailemaan,+olemaan+"kova+jätkä".+Ja+jos+nainen+lyö,+siitä+vaietaan,+kuten+sanot,+vaikka+tyttöjen+väkivaltaisuus+taitaa+jo+tilastollisestikin+olla+tasa-arvoisissa+lukemissa+poikien+kanssa.Tyttöhän+se+oli,+joka+viimeksi+joukkosurmaa+suunnitteli+?+Liekö+yksittäistapaus+vai+jäävuoren+huippu+?+Päihteiden+käyttö+ja+muut+"miehiset"+harrastukset,+kuten+sukupuolipartneiden+tiheä+vaihtuminen+ovat+merkkejä+uudesta+"tyttöenergiasta".+Tästä+kuulin+eräässä+paneelissa+kokeneen+sosiaalityöntekijän+kertomana...
  2. Sehän+on+hyvä,+Tavuviiva+&+eppu2,+että+näette+valtakunnan++yleisilmapiirin+positiivisena.+Ehkä+tuohon+näkemiseen+vaikuttavat+monet+tekijät:+missä+asuu,+mikä+on+oma+status,+millaisissa+piireissä+liikkuu+ja+tietysti+oma+historia+ja+oma+luonne.Itse+olen+aina+lähestynyt+asioita+negaation+kautta+ja+tullut+syyllistetyksi+ja+opetetuksi+joka+käänteessä.+Täällä+olen+sittenkin+päässyt+aika+helpolla.+Van+yksi+kunnon+rökitys+(henkilöön+menevä)+on+tullut+koko+pitkän+palstahistorian+aikana(Tavuviiva+8.11./Köyhyydestä).+Miinuksia+on+tullut+paljonkin+silloin,+kun+palstan+rakenne+oli+toinen.+Niin,+että+negatiivinen+asenne+ei+ainakaan+lisää+suosiota+jos+sillä+nyt+osallistumistaan+tahtoo+mitata.+Onhan+se+tietysti+ikävää+aiheuttaa+ärtymystä,+pettymystä,+mahdollisesti+mielipahaakin+muille,+mutta+se+nyt+vain+kuuluu+ihmisen+osaan+jos+mielii+olla+suorassa+yhteydessä+muihin.+Täällä+on+joskus+aikaisemmin+käyty+kädenvääntöä+tuosta+negatiivisuudesta+ja+positiivisuudesta,+eikä+siitä+valmista+tainnut+tulla.+Mutta+Tavuviiva,+jos+luet+Airaksista,+hän+varmasti+valaisee+aihetta+paremmin+kuin+itse+osaan+tehdä.