Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Sopii,+Ano+19.00.+Anteeksi+että+häiritsin+"illan+rauhaa".+Mutta+eikös+täällä+ole+pitkään+vakuuteltu,+että+"tämä+on+yleinen+palsta,+täällä+saa+kirjoittaa+kuka+tahansa+missä+tahansa"+?Olisi+myös+kiva+tietää+puhutko+kaikkien+Anojen+puolesta.
  2. Kiitos+Makriina..))
  3. Niin,+Ano+21.41.+Vasta+nyt+uskon+tietäväni,+mistä+on+kysymys..))+Siis+tässä+syyttely-,+kiittely-ketjussa.Uskon,+että+"Anot",+siis+tämä+"aktiviisin"+osa+heistä,+siirsi+minut+"vihollisen+leiriin",+koska+olin+SkillaNIn+ketjun+villiinnyttyä+pyytänyt+ylläpitoa+asettamaan+Nojatuolin+"erityistarkkailuun"...))+En+tiedä,+esittikö+joku+muukin+saman+vetoomuksen+ylläpidolle,+ainakin+siitä+oli+puhetta+ja+ainakin+ylläpito+toimi,+mistä+erityiskiitos+heille.+Nyt+vain+tuntuu,+että+YP+poisti+ketjusta+useita+viestejä,+joten+niitä+ei+nyt+kukaan+voi+tuoda+todistusaineistoksi+näille+käräjille..))Ne+raskauttavat+rikkeeni+olivat+siis+ne,+että+peräsin+kirjoitusrauhaa+ja+paheksuin+niitä+Anoja,+jotka+toistuvasti+peräsivät+"oikeuksiaan"+kirjoittaa+mitä+vain+ja+missä+vain,+myös+Nojatuolissa.Totta+kai+heillä+se+oikeus+on,+mutta+en+kai+tahtoisi+hyväksyä+sitä,+että+myös+meidän+ikäiset+ovat+omaksuneet+nämä+minä-minä+kulttuurin+tavat,+missä+MINULLA+on+vain+oikeuksia,+ei+velvollisuuksia,+joihin+on+nyt+yleensä+luettu+muiden+huomioonottaminen,+heidän+reviirinsä+kunnioittaminen+ja+muut+hyvät+tavat.+Olen+edelleen+sitä+mieltä+että+noita+asioita+voisi+odottaa+niin+rekatuilta+kuin+Anoiltakin+ja+ne+ovat+edelleen+yhteisen+viihtyvyyden+edellytys.Toisaalta+ymmärrän+myös+niitä/meitä,+jotka+olemme+voimattomina+joutuneet+kokemaan+tai+todistamaan+aiheetonta+syyttelyä,+stalkkausta+ja+suoranaista+ilkeilyä.+Sellaista+ei+unohda,+eikä+sen+harjoittajaa.+Siihen+kukin+reagoi+oman+luontonsa+pohjalta.+Minusta+tuossa+reagoinnissa+olisi+vain+hyvä+huomioida+se,+miten+se+vaikuttaa+yleiseen+ilmapiiriin.+Tätä+yritän+ainakin+itse+opetella+ja+kyllä+nämä+kaltoinkohdellut+ovat+mielestäni+yrittäneetkin+jättää+nojatuolin+kiistojensa+ulkopuolelle."Nojatuoli+on+kriisissä"+uutisoitiin+jossakin+ketjussa.+Jos+niin+on,+myös+koko+80+-osio+taitaa+olla+kriisissä,+ja+muutkin+ikäryhmät..))Vaikka+täältä+löytyy+paljon+hyviä+kirjoittajia,+pystyvätkö+he+luomaan+vastavoimaa+tällä+uudelle+kulttuurille,+jossa+"tartutaan+hetkeen",+halutaan+erottua+muista,+juhlitaan+sananvapautta,+kilpaillaan+siitä,+kuka+saa+"eniten+ääniä+ja+seuraajia"...Enpä+tiedä.+Ehkä+meidän+vertaisuutta+etsivien+ja+rauhantahtoisten+on+vain+aika+siirtyä+sivuun,+"rotkomme+rauhaan",+mitä+vaihtoehtoa+on+käsittääkseni+monikin+pyöritellyt+mielessään+ja+jättää+tila+niille.+jotka+eivät+tahdo+olla+mukana+"hitauden+kulttuurissa"+vaan+tahtovat+olla+esillä,+vaikuttaa,+olla+metelissä+mukana.Olisi+kiva+kuulla,+mitä+muut+ajattelevat:+ollako+vai+eikö+olla+?
  4. Kiitos+tuesta,+Ano+9.23...))+Juuri+tuosta+syystä+otin+yhteyttä+ylläpitoon+(ei+olisi+näköjään+pitänyt+kertoa,+mutta+lörppö+mikä+lörppö).+No.+Tuntuu+siltä,+että+nyt+osa+Anoista+on+kehittänyt+sellaisen+tarinan,+jossa+en+enää+itse+pysy+mukana.+Että+petoksesta+syytettynä+?+..))Sitä+mielikuvituksen+voimaa+!+Onneksi+on+teitä,+jotka+ymmärtävät,+näkevät+kirkkaasti.+Tiedän+tukenne+merkitsee+paljon,+vahvistaa+niitä+rakenteita,+joiden+varassa+palsta+elää+ja+jatkuu.+SkillaNin+osuutta+ei+koskaan+voi+riittävästi+painottaa.++Onneksi+sekin+on+huomattu+ja+noteerattu.++Toinen+kiva+havainto+oli+tuossa+jokin+aika+sitten,+kun+tuttu+kirjoittaja+"liekko"+pistäytyi+palstalla+ja+hänet+otettiin+hienosti+vastaan.+Heti+huomattiin+hänen+laatunsa.+Toivottavasti+hänestä+saadaan+vielä+kuulla.