- Minä kysyn sinulta koska tämä on keskustelupalsta ja sinä otit asian esille. Vai etkö taaskaan edes itse ymmärrä mitä kirjoitata täällä?
- Kerro Raamatun kohdat mitä minun pitää lukea?
Sinun käsityksesi on sinun käsityksesi mutta ei Raamatun käsitys.
Mikä ero muuten on suhtautumisellasi "varsinkin" lähimmäisiisi ja lähimmäisiisi välillä? - Voit sitten varmaan kertoa minulle kun kerran käännyttämisestä puhuit.
- Olet käsittänyt sitten ihan väärin. Maailman jokainen ihminen ei Raamatun mukaan ole lähimmäinen vaan ne jotka ovat sinua lähellä. Mutta nuo muuta kyllä täyttävät lähimmäisen määritelmän. Mikä ero muuten on suhtautumisellasi "varsinkin" lähimmäisiisi ja lähimmäisiisi välillä?
- Minulle riitttää ihan muutama fakta ensin alkuun joten nyt sinulla on mitä mainioin tilaisuus esittää muutama evoluution totuus jotka on kiistatta hyväksytty.
- Et ole ilmeisesti ole sinäkään kun et pysty sen ydintä muutamaan lauseeseen kiteyttämään 🤔
- Yhtään todistetta ei ole pelkkää oletusta ja arvailua ja mitä villimpiä teorioita jotka muuttuvat koko ajan.
Mutta jos niihin uskot niin toki se sinulle sallitaan. - Lääkärit ovat koulutettuja sitä varten, että vähentävät ihmisen kärsimyksiä ja KIPUJA eikä tappamaan heitä. Tappaminen ei ole kivunhoitoa!
Minä en tunne tuollaista ryhmää. Minulla on ihan omat itsenäiset mielipiteet ja kunnioitan Raamattua Jumalan sanana.
Voiko ihminen kovin "normaalisti" ajatella tuollaisessa tilanteessa? Luulenpa, että toimii vaistonvaraisesti ja paniikissa. - Missä Raamatussa puhutaan käännyttämisestä tai missä sitä ylipäätään muka tehdään ja kuinka?
- Mitä taas höpötät? Ketjussahan on selväti tullut esille, että lähimmäinen on lähellä oleva ihminen. Eikös se nimikin jo sen sano,ihan selvästi? Lähimmäinen/lähellä.
Mihin tarvitaan sanaa lähimmäinen jos kuitenkin tarkoitetaan kaikki ihmisiä vai mitä nyt yrität selittää? - Mutta kerro sinä miksi ihmeessä varmasti kuolevaa pitäisi auttaa kuolemaan?
- Älä sitten räyhää tyhjästä 😂 ja munaa itseäsi täällä vieläkin enemmän räyhäämisilläsi 😂
- Miten katsot itsemurhaksi pelastautumisyrityksen hyppäämällä mutta et tahallista jäämistä palamaan liekkeihin?
- Ainahan se.....
- Kuuleppas kun ei ole todistettu sitäkään, että ihminen olisi kehittynyt apinaksta tai ahvenasta.
Hanki jostain itsellesi huumorintaju. - Kerro hyvä ihminen miten sitten käräjäoikeus liittyy ihmisen uskoontuloon 🙄
- Uskoon tulo ei ole Suomessa rikos eikä sitä tarvitse todistaa käräjäoikeudessa 😏
- Etkö jo ymmärtänyt vastausta; IHAN SAMA 😊
Mutta kumpi sinusta on kivuliaampi kuolema palaa vai murskaantua - voit valita ihan itse.
Mutta kerro sinä miksi ihmeessä varmasti kuolevaa pitäisi auttaa kuolemaan? - Joo, aloittajan provo meni metsään 🌲🌳🌲🌲 🤔
- Tuskin poliisit sieltä rekka-autoakaan etsivät....