Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Johannes_Kastaja_Toinen
profiilit
Johannes_Kastaja_Toinen
Johannes_Kastaja_Toinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää+syntymäpäivää+sinulle+RAKKAIN+.+.+.
.+.+.+HYVÄÄ+SYNTYMÄPÄIVÄÄ+TOIVOTAN+.+.+.+!
21.08.2020 21:09
Rakkaat+Jumalan+Lapset+!
.+.+.+Odottaminen+vaatii+kärsivällisyyttä+ja+luottamusta+.+.+.
.+.+.
31.01.2020+---+VAPAUTUSPROSESSIN+VIIMEINEN+JAKSO+ALKOI+.+.+.+;)
Olen+-+VIIDEN+ONNETTOMUUDEN+-+vammauttama+---+Jumalan+TAHDOSTA.
VAPAUTUS+TAPAHTUU+---+HITAASTI+---+vuoden+2020+AIKANA+.+.+.+)
Tarkempi+sairaskertomus+myöhemmin+!
02.02.2020 20:20
»+Katso,+Jumalan+Karitsa,+joka+ottaa+pois+maailman+synnin!
Tämä+on+se,+josta+minä+sanoin:+"Minun+jälkeeni+tulee+mies,+joka+on+ollut+minun+edelläni,+sillä+hän+on+ollut+ennen+kuin+minä".+»
Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:29-30+--->+Jumalan+Karitsa
.+.+.
IHMEINEN+RISTI+
+
Ihmeinen+risti,+pelastuspaikka,+ihmeinen++syli+---+Vapahtajan.+
Sinne+voi+aivan+heikkona+tulla,+kuormansa+jättää+-+Herralle+saa.+
+
Kaiken+saa++jättää+juurelle+ristin,+itkeä++siinä+-+avutonna.
Luotaan+ei+heitä,+kasvojaan+peitä+tuo+paimen+hellä+-+armahtava.+
Suurta+on+olla++juurella+ristin,+sylissä+Herran+-+turvallista.
Hän+kyllä+tietää,+kun+lastaan+sietää,+millaista+raukkaa+-+Hän+rakastaa.+
Uupuneet+sielut+tulla+myös+saavat,+Jeesuksen+luokse+-+murheinensa.
Langenneet+nostaa,+heikkoja+kantaa,+ihmeinen+voima+---+Vapahtajan.+
+
Ihmeinen+risti,+puhdistuspaikka,+verinen++risti,+++vapahtava.
Iloitsen+siitä,+oi+sielu+kiitä,+armon+kun+tämän+---+lahjaksi+saat.
.+.+.
IHMEINEN+RISTI+
https://www.youtube.com/watch?v=bK0ZYMNnod4
19.04.2019 23:14
Rakkaat+Jumalan+Lapset+!
Hyvää+ystävän+päivää+---+KAIKILLE+---+Jeesus+Kristuksen+.+.+.+YSTÄVILLE+.+.+.+!
.+.+.+.+.
Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
14.02.2019 14:14
Jeesus_valitsi_tekstin+
22.11.2016+12:11
Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!
ALUSTUKSENA+.+.+.+
Suurin+osa+ihmisistä+ei+tule+koskaan+uskomaan,+vaikka+Jumalan+nimissä+tapahtuisi+mitä+tahansa,+koska+löytävät+tapahtumille+aina+jonkun+muun+järjellisen+tai+tieteellisen+selityksen+.+.+.+johon+siis+ei+Jumala+mahdu+mukaan.
Jumalan+tahdon+mukainen+suunnitelma+ottaa+käyttöönsä+kaikki+mahdolliset+viestintäkeinot.+Tulee+tapahtumaan+sellaisia+asioita,+jotka+ylittävät+uutiskynnyksen,+jolloin+tavallaan+kaikki+mahdolliset+mediat+alkavat+julistamaan+Jumalan+sanaa+ja+sen+seurauksena+myös+ihmiset+alkavat+keskustelemaan+keskenään,+tapahtumista.
Näistä+Jumalan+suunnitelmista+on+annettu+ennakkoilmoituksia,+jotta+niitä+voi+valmistella+alustavasti+ja+valmistautua+myös+henkisellä+tasolla.+
»+.+.+.+Jumalan_henkäys+25.8.2015+18:43+.+.+.+»
.+.+.+.+.+.+.+.
Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.
Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.
03.01.2019 15:45
RAKKAAT+LAPSENI+-+Apostolinen+siunaus+TEILLE+KAIKILLE
.+.+.+.+.+.+.+.
Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo,
Jumalan+rakkaus
ja+Pyhän+Hengen+osallisuus+olkoon+sinun+kanssasi.
Aamen.
.+.+.+.+.+.+.+.
Rauhallista+ja+Siunattua+Joulua+!
25.12.2018 12:00
.+.+.+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta+,+,+,
3.+Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+
4.+Minä+kiitän+Jumalaani+aina+teidän+tähtenne+siitä+Jumalan+armosta,+joka+on+annettu+teille+Kristuksessa+Jeesuksessa,+
5.+että+kaikessa+olette+rikastuneet+hänessä,+kaikessa+puheessa+ja+kaikessa+tiedossa,+
6.+sen+mukaan+kuin+todistus+Kristuksesta+on+teissä+vahvistettu,+
7.+niin+ettei+teiltä+mitään+puutu+missään+armolahjassa,+teidän+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestystä.+
8.+Hän+on+myös+vahvistava+teitä+loppuun+asti,+niin+että+te+olette+nuhteettomat+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+päivänä.+
9.+Jumala+on+uskollinen,+hän,+jonka+kautta+te+olette+kutsutut+hänen+Poikansa+Jeesuksen+Kristuksen,+meidän+Herramme,+yhteyteen.+
10.+Mutta+minä+kehoitan+teitä,+veljet,+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen,+että+kaikki+olisitte+puheessa+yksimieliset+ettekä+suvaitsisi+riitaisuuksia+keskuudessanne,+vaan+pysyisitte+sovinnossa+ja+teillä+olisi+sama+mieli+ja+sama+ajatus.+
17.+Sillä+Kristus+ei+lähettänyt+minua+kastamaan,+vaan+evankeliumia+julistamaan+-+ei+puheen+viisaudella,+ettei+Kristuksen+risti+menisi+mitättömäksi.+
18.+Sillä+sana+rististä+on+hullutus+niille,+jotka+kadotukseen+joutuvat,+mutta+meille,+jotka+pelastumme,+se+on+Jumalan+voima.+
19.+Onhan+kirjoitettu:+"Minä+hävitän+viisasten+viisauden,+ja+ymmärtäväisten+ymmärryksen+minä+teen+mitättömäksi".+
20.+Missä+ovat+viisaat?+Missä+kirjanoppineet?+Missä+tämän+maailman+älyniekat?+Eikö+Jumala+ole+tehnyt+maailman+viisautta+hullutukseksi?+
21.+Sillä+kun,+Jumalan+viisaudesta,+maailma+ei+oppinut+viisauden+avulla+tuntemaan+Jumalaa,+niin+Jumala+näki+hyväksi+saarnauttamansa+hullutuksen+kautta+pelastaa+ne,+jotka+uskovat,+
22.+koskapa+juutalaiset+vaativat+tunnustekoja+ja+kreikkalaiset+etsivät+viisautta,+
23.+me+taas+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta,+joka+on+juutalaisille+pahennus+ja+pakanoille+hullutus,+
24.+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+
25.+Sillä+Jumalan+hulluus+on+viisaampi+kuin+ihmiset,+ja+Jumalan+heikkous+on+väkevämpi+kuin+ihmiset.+
26.+Sillä+katsokaa,+veljet,+omaa+kutsumistanne:+ei+ole+monta+inhimillisesti+viisasta,+ei+monta+mahtavaa,+ei+monta+jalosukuista,+
27.+vaan+sen,+mikä+on+hulluutta+maailmalle,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+viisaat+häpeään,+ja+sen,+mikä+on+heikkoa+maailmassa,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+sen,+mikä+väkevää+on,+häpeään,+
28.+ja+sen,+mikä+maailmassa+on+halpasukuista+ja+halveksittua,+sen+Jumala+valitsi,+sen,+joka+ei+mitään+ole,+tehdäksensä+mitättömäksi+sen,+joka+jotakin+on,+
29.+ettei+mikään+liha+voisi+kerskata+Jumalan+edessä.+
30.+Mutta+hänestä+on+teidän+olemisenne+Kristuksessa+Jeesuksessa,+joka+on+tullut+meille+viisaudeksi+Jumalalta+ja+vanhurskaudeksi+ja+pyhitykseksi+ja+lunastukseksi,+
31.+että+kävisi,+niinkuin+kirjoitettu+on:+
"Joka+kerskaa,+sen+kerskauksena+olkoon+Herra".+
-+Ensimmäinen+kirje+korinttilaisille+1
02.04.2018 14:14
Rakkaat+Jumalan+Lapset+!
Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!
Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+
.+.+.+.+.+.+.+.
Jumalan_henkäys
21.8.2015+12:17
Kaikkivaltiaan+Jumalan+käskystä+ja+ohjauksessa,+kirjoitan+tähän+Herran+tahdon,+jota+olen+sitoutunut+toteuttamaan+.+.+.+nimityksestä,+12.06.2015+lähtien.
.+.+.+.+.+.+.+.
Jeesus_valitsi_tekstin++
17.1.2016+17:14
Jeesus+valitsi+tekstin+-+TUON+TEILLE+ILOSANOMAN+.+.+.+
»++Herran+henki+on+minun+ylläni,+sillä+hän+on+voidellut+minut.
Hän+on+lähettänyt+minut+ilmoittamaan+köyhille+hyvän+sanoman,+parantamaan+ne,+joiden+mieli+on+murtunut,+julistamaan+vangituille+vapautusta+ja+kahlituille+kahleitten+kirpoamista,+julistamaan+Herran+riemuvuotta,+päivää,+jona+Jumalamme+antaa+palkan.
Hän+on+lähettänyt+minut+lohduttamaan+kaikkia+murheellisia,+antamaan+Siionin+sureville+kyynelten+sijaan+ilon+öljyä,+hiuksille+tuhkan+sijaan+juhlapäähineen,+murheisen+hengen+sijaan+ylistyksen+viitan.
Heitä+kutsutaan+Vanhurskauden+tammiksi,+Herran+tarhaksi,+jonka+hän+itse+on+istuttanut+osoittaakseen+kirkkautensa.+»+
Jesaja+61:1-3+--->+Herran+voideltu+tuo+ilosanoman
.+.+.+.+.+.+.+.
Jumala+valmistelee+tuloansa,+tälle+palstalle,+sillä+.+.+.
.+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+.+.+.
.
+HERÄTYS+TULEE+-+sitten+kun+Jumala+HALUAA+ja+valmistelut+TEHTY.
+SAMALLA+VALMISTELLAAN+-+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+;)
.+
NÄIN+SANOO+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+
.+.+.+JOKA+ON+---+MAAILMANKAIKKEUDEN+LUONUT+.+.+.+
.+.+.+ja+---+Raamatun+KIRJOITTANUT+.+.+.+!
.
.+.+.
.+.+.+.+.
.+.+.+.+.+.+.
.+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA
.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................
Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksi
Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.
Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.
Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.
.+.+.+.+.+.+.+.
Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17
03.04.2017 20:16
Rakkaat+Jumalan+Lapset+!
.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+
Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)
Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!
+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+
Kaikkivaltias+Jumala+-+nimitti+minut+Profeetaksi+.+.+.+12.06.2015+lähtien.
Jumala+ohjasi+NIMITYKSENSÄ+yhteydessä+katsomaan+yhteenvetoa+Herran+antamista+Profetioista,+jotka+koskevat+minua.
SEURAAVANA+PÄÄKOHDAT+.+.+.
.+.+.+Jumalan+ALLEKIRJOITTAMASTA+tekstistä+.+.+.
.+.+.+...........................................................................+.+.+.+
Suomen+tuleva+profeetta+
Muinaiset+Kirjoitukset+lupaavat,+että+universumin+Luoja+on+lähettävä+yliluonnollisilla+kyvyillä+varustetun+profeettansa+ennen+ahdistuksen+aikaa+maahan.+Monet+uudestisyntyneet+Messiaan+seuraajat+ovat+nähneetkin+näkyjä+ja+saanet+sanomia+hengessä+siitä,+että+Suomeen+on+nouseva+väkevä+profeetta+aikana,+kun+Suomi+elää+ahdistuksen+päiviä+Suomi+neidon+ollessa+polvilleen+painettuna+vihollisen+alle.+Tämä+profeetta+tulee+kulkemaan+tulevan+herätyksen+aurana+ja+jakaa+väkevää+voiteluansa+niille+lukuisille+muille+ihmisille,+jotka+noina+ahdistuksen+päivinä+kuulevat+kutsun+ja+nousevat+peltomiehiksi+palvelemaan.
------
Ennustuksia+profeetasta
Yksi+erittäin+hyvin+tunnetuista+Suomea+koskettavista+ennustuksista+ajassamme+on+niin+sanottu+Tukholman+profetia+vuodelta+1984,+joka+kertoo+tulevasta+ahdistuksen+ajasta+Suomessa+jolloin+talous+romahtaa+ja+Venäjä+valtaa+Pohjois-+ja+Itä-Suomen.+Tässä+profetiassa+yksi+osa+kertoo+tuosta+Suomessa+nousevasta+profeetasta.
”Suomen+kansasta+nousee+minulle+profeetta,+sanoo+Jumala.+Hän+profetoi+lyhyen+hetken,+mutta+hänen+profeetan-merkkinsä+on+niin+suuri,+että+se+sokaisee+jokaisen+vastaanväittäjän.
Tämä+profetia+ei+ole+tarkka,+sillä+siihen+tulee+vielä+jatko,+laajempi+ja+selvempi+profetia+tulevaisuudessa,+mutta+se+lasketaan+sille+miehelle,+jonka+minä+olen+valinnut+seisomaan+profetian+kanssa+Suomessa+ahdistuksen+aikana.+Tämä+profetia+tulee+kertomaan+Suomen+kansalle+ne+ahdistuksen+ajat,+jotka+ovat+tulossa.+Nämä+alkavat+kesällä,+sillä+sinulle+palvelijani+Tukholmassa+näytetään+vihreitä+puita.
Sinä+kerrot+sen+sanan,+että+Suomessa+nousee+profeetta,+joka+julistaa+minun+sanani,+ja+morsian+ottaa+vastaan+sen+sanan+kuuleviin+korviinsa.+Iloitse+minun+sanastani+ja+seiso+sen+kanssa.+Minä+Herra,+tiedän+teidän+kärsimyksenne+ja+ahdistuksenne+määrän,+mutta+yhtään+ylimääräistä+kyyneltä+ei+morsiamen+tarvitse+itkeä.+Suomen+kansan+rukoukset,+niitten+vanhurskaitten+rukoukset,+jotka+Suomen+maassa+asuvat,+ovat+muistossa+minun+edessäni.”
Toinen+ennustustus+tästä+tulevasta+profeetasta+tulee+Rik+Hanskilta+vuodelta+1996.
”Haluan+kertoa+tässä,+että+se+tuleva+Suomen+profeetta+on+vielä+tuntematon/piilossa+ja+yllätys+monille.+Tämä+profeetta+tulee+merkkien+ja+ihmeitten+kera+ja+on+todella+väkevästi+Jumalan+käytössä,+mutta+on+myös+maksanut+kalliin+hinnan,+jota+kukaan+ei+osaa+edes+arvatakaan+tai+ymmärrä.+Tällä+profeetalla+on+Elian+ja+Elisan+voitelu/kaksoisvoitelu.
Jumala+ei+anna+sitä+vielä+tiedoksi,+kuka+se+on,+mutta+kun+hän+tulee,+sen+tietää+kaikki+uskovat.+He+näkevät+ja+varsinkin+ne+jotka+odottavat+herätystä.+Joukossa+on+myös+pessimistejä+ja+epäuskoisia,+jotka+eivät+odota+tällaista+profeettaa+tai+henkilöä.+Jotkut+kyllä+luulevat,+että+se+on+se+ja+se,+mutta+tämä+henkilö+on+vielä+piilossa.”
Ja+TV7:stäkin+tuttu+Tauno+Rantala+on+myös+saanut+vuonna+2003+ilmoituksen+universumin+Luojalta+tästä+tulevasta+profeetasta.
”Yhden+henkilön+tulen+nostamaan+tässä+maassa+aivan+kuin+auran+kärjeksi.+Toiset+tulevat+hänen+jäljessään+ja+kanssaan.+Hän+on+kovat+koulut+käynyt+läpi.+Hänet+olen+koetellut.+Hän+ei+ota+mitään+kunniaa+itselleen.+Minä+itse+olen+hänet+valinnut.+Älkää+mielessänne+nostako+häntä+sen+erikoisempaan+asemaan+kuin+ketä+muuta+tahansa,+mitä+Minä+käytän.+Mutta+hän+on+Minun+valitsemani+siihen+tehtävään.+Hän+itsekin+sen+tietää,+että+tämä+on+Minun+valintani.”
Näistä+ennustuksista+koskien+tulevaa+profeetta+voidaan+tehdä+seuraavanlainen+yhteenveto:
◾Tien+aukaisija+ja+edelläkävijä
◾Inhimillisesti+katsottuna+tavallinen+Matti+Meikäläinen
◾Käynyt+läpi+kovat+vaiheet+elämässään
◾Toimii+vain+lyhyen+ajan
◾Ilmestyy+vaikeana+aikana
◾Julistaa+parannuksen+tekoa+ja+paljastaa+synnit
◾Tekee+ihmeitä+ja+merkkejä
◾Tulee+toimimaan+vedenjakana,+toiset+pitävät+vääränä+profeettajana+ja+toiset+todellisena+profeettana
----------------------------
Suomen+tuleva+profeetta
https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/
Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17
03.04.2017 19:46
1 / 1