Kaksi nimimerkkiä eksyttäjiä

Jarmo__EiKirj

Palstalla on kaksi väärää profeettaa, jotka kutsuvat itseään Jumalaksi ja/tai Jeesukseksi. Heissä täyttyy raamatullinen varoittava tunnusmerkki:

Matteus 24
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

He ovat "Jumalan_Henkäys" ja "Jeesus_valitsi_tekstin". Molemmat nimimerkit puhuvat keskustelevansa ja toistavansa Jumalan puhetta. He käyttävät puhuessaan Jumalan sana-pelotetta ja näin esiintyvät Jumalana!
Etenkin Jeesus valitsi tekstin = minä olen Jeesus
Samaa tarkoittanee ainkin puheiden perusteella uhkailevat lauseet "TÄMÄ ON JUMALAN PUHETTA"

Varokaa ja karttakaa tätä henkilöä!!!

31

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANETTELUUN --- vastataan --- TOTUUDELLA . . .

      http://www.suomi24.fi/profiili/Jumalan_henkäys

      Jumalan_henkäys

      Vapaa kuvaus

      Jouni Ylönen
      Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.
      Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.
      Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:
      *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !
      NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
      ********************************************
      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi
      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
      Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
      Kaikki syntyi Sanan voimalla.
      Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
      Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
      Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.
      Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.
      Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.
      Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.
      Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
      ********************************************************************
      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
      Minun tehtäväni on . . .
      . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.
      . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.
      ********************************************************************
      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus
      Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"
      Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:
      "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."
      Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"
      Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."
      --------
      Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

      Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

      Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

      Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

      **********************************************************************
      Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17
      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      [email protected]
      Siunausta ja Herran rauhaa !
      ------------------------------------------------------
      FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä
      Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus.
      ------------------------------------------------------
      ******** Franciscus Assisilaisen rukous ********
      Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
      niin että sinne, missä on vihaa,
      toisin rakkauden,
      missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
      missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
      missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
      missä epäilystä, auttaisin uskoon,
      missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
      missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
      missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.
      Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
      etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
      hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
      pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
      sillä antaessaan saa,
      kadottaessaan löytää,
      unohtaessaan saa anteeksi,
      kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.


      Käyttäjän kirjoittamat viestit

      Tänään 15.22

      Kommentoi keskusteluun: Kristus ristillä

      . . . TUOMITSET silloin - ITSESI --- kun TUOMITSET TOISET . . . !

      Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

      Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

      Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

      Yhteiskunta > Uskonnot ja uskomukset > Profetiat

      • Jarmo__EiKirj

        No huhhuh... koet olevasi PYHÄ ja Jumalan lähettämä kehusaattein oikein ja vertaat itseäsi suoraan Jeesukseen Johanneksen evankeliumin 1. luvun sanoilla "Sana tuli ihmiseksi. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala...."
        Sitäpaitsi apostoli Johannes, joka kirjoitti nuo jakeet, ei edes ollut sama henkilö kuin Johannes kastaja.
        Sinä Jouni hyvä sanoillasi korotat itseäsi jatkuvasti ja tuomaroit ylhäältä käsin ihmisiä. Yksikään Raamatun henkilö ei ole ole tehnyt niin, sitten jälkeen Jeesuksen. Paavali, Pietari ja Johannes olivat nöyriä, eivätkä tällaisia miten sinä käyttäydyt tälläkin palstalla, ilmeisen päihteiden voimalla. Pidät itsessäsi illusiota voida olla jotain mahtavaa ja saat kaiketi kiksejä siitä.

        Jotka itsensä ylentää, he alennetaan ja MUISTA: EN OLE SINUA TUOMINNUT!!!!
        1. Tuomio tarkoittaa että joudut kadotukseen
        2. Minä en ole ketään koskaan tuominnut kadotukseen
        3. Sinä olet aiemmissa kirjoituksissasi tuominnut minut kadotukseen
        4. Varoitin ihmisiä koska olet itsesi korottanut eksyttäjä, joka on vain harhassa, kuten kaikki muutkin eksyneet lampaat.

        Te täällä liiankin usein vain korotatte itseänne, ette todellakaan katso peiliin, vaan tuomitsette toisianne ja laiminlyötte Jumalan teille antamat oikeat palvelustehtävät. Näette itsenne kuka Suomen suurena profeettana tai muuna johtajana, kuka suurena itsensä Jumalan armotettuna opettajana JA KAIKEN LISÄKSI, TE ITSE KERROTTE SEN TÄÄLLÄ JA KOROTATTE ASETATTE ITSE ITSENNE SINNE MINNE EI JUMALA TEITÄ OLE ASETANUT. Lopettakaa hyvän ssään aikana.

        Sitten kun joku varoittaa teitä, niin te käännätte koko kupin nurin, kuin teflonpannuun heittäisi kuumaa vettä.

        En tiedä mitä sanoa... OLEN PUHUNUT! voi voi... surettaa vaan! :(


      • Rakas Jarmo !

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLET JUURI --- todistanut --- ITSESI . . . PANETTELIJAKSI . . . !

        . . .

        3 MOOS 9:16. Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra.

        PS 15:1. Daavidin virsi. Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
        3. joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;

        PS 50:20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
        21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti?

        PS 101:5. Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan

        SN 11:13. Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian.

        SN 16:28. Kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset

        SN 18:8. Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

        SN 26:20. Halkojen loppuessa sammuu tuli, ja panettelijan poistuessa taukoaa tora

        2 KOR 12:20Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä

        1 TIM 3: 11. Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa

        TIIT 2:3. niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia

        JAAK 4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        1 PIET 2: 1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,

        SN 10:18. Joka salavihaa pitää, sen huulilla on valhe, ja joka parjausta levittää, on tyhmä.

        1. Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hän oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen.
        4 MOOS 12: 2. Ja he sanoivat: "Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme?" Ja Herra kuuli sen.

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . SYYLLISTYT JATKUVAAN PANETTELUUN - ja - TUOMITSEMISEEN . . .

        . . . TEE PARANNUS . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        No huhhuh... koet olevasi PYHÄ ja Jumalan lähettämä kehusaattein oikein ja vertaat itseäsi suoraan Jeesukseen Johanneksen evankeliumin 1. luvun sanoilla "Sana tuli ihmiseksi. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala...."
        Sitäpaitsi apostoli Johannes, joka kirjoitti nuo jakeet, ei edes ollut sama henkilö kuin Johannes kastaja.
        Sinä Jouni hyvä sanoillasi korotat itseäsi jatkuvasti ja tuomaroit ylhäältä käsin ihmisiä. Yksikään Raamatun henkilö ei ole ole tehnyt niin, sitten jälkeen Jeesuksen. Paavali, Pietari ja Johannes olivat nöyriä, eivätkä tällaisia miten sinä käyttäydyt tälläkin palstalla, ilmeisen päihteiden voimalla. Pidät itsessäsi illusiota voida olla jotain mahtavaa ja saat kaiketi kiksejä siitä.

        Jotka itsensä ylentää, he alennetaan ja MUISTA: EN OLE SINUA TUOMINNUT!!!!
        1. Tuomio tarkoittaa että joudut kadotukseen
        2. Minä en ole ketään koskaan tuominnut kadotukseen
        3. Sinä olet aiemmissa kirjoituksissasi tuominnut minut kadotukseen
        4. Varoitin ihmisiä koska olet itsesi korottanut eksyttäjä, joka on vain harhassa, kuten kaikki muutkin eksyneet lampaat.

        Te täällä liiankin usein vain korotatte itseänne, ette todellakaan katso peiliin, vaan tuomitsette toisianne ja laiminlyötte Jumalan teille antamat oikeat palvelustehtävät. Näette itsenne kuka Suomen suurena profeettana tai muuna johtajana, kuka suurena itsensä Jumalan armotettuna opettajana JA KAIKEN LISÄKSI, TE ITSE KERROTTE SEN TÄÄLLÄ JA KOROTATTE ASETATTE ITSE ITSENNE SINNE MINNE EI JUMALA TEITÄ OLE ASETANUT. Lopettakaa hyvän ssään aikana.

        Sitten kun joku varoittaa teitä, niin te käännätte koko kupin nurin, kuin teflonpannuun heittäisi kuumaa vettä.

        En tiedä mitä sanoa... OLEN PUHUNUT! voi voi... surettaa vaan! :(

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        KÄYMME LÄPI näitä --- ALKUPÄÄN VIESTEJÄ --- koska NE PALJASTAVAT, että aloittajalla on PELKÄSTÄÄN LIHALLISET KEINOT KÄYTÖSSÄ - siis - Pyhän Hengen VOIMA --- PUUTTUU !

        SAMALLA PALJASTUU --- aloittajan RAAMATUN TUNTEMUKSEN TASO . . . :(

        TUTKIKAA - siis - NOITA VIESTEJÄ . . . :)

        siis jatkuu . . .


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        KÄYMME LÄPI näitä --- ALKUPÄÄN VIESTEJÄ --- koska NE PALJASTAVAT, että aloittajalla on PELKÄSTÄÄN LIHALLISET KEINOT KÄYTÖSSÄ - siis - Pyhän Hengen VOIMA --- PUUTTUU !

        SAMALLA PALJASTUU --- aloittajan RAAMATUN TUNTEMUKSEN TASO . . . :(

        TUTKIKAA - siis - NOITA VIESTEJÄ . . . :)

        siis jatkuu . . .

        ALOITTAJA on PENSEÄ - Jumalan OKSENTAMA --- siis jumalaton . . .

        Jumalan - ja - Raamatun VÄÄRISTELY . . .
        . . . on PANETTELUA - jossa kohteena on - ITSE Jumala . . . !

        . . .

        » . . . Muutamat teistä ovat paisuneet pöyhkeiksi,

        aivan niinkuin minä en tulisikaan teidän tykönne.
        Mutta minä tulen pian teidän tykönne, jos Herra tahtoo, ja silloin minä otan selon,
        en noiden pöyhkeiden sanoista, vaan voimasta.

        Sillä Jumalan valtakunta ei ole sanoissa, vaan voimassa.

        Kummanko tahdotte ?
        Tulenko luoksenne vitsa kädessä vaiko rakkaudessa ja sävyisyyden hengessä ? . . . »

        - 1. Kor. 4:18 - 21


    • asdfasdfgasfgas

      Kiivastapa on profeettain kisailu suosiosta. Lähimmäisenrakkaus oikein roiskuu. Sinänsä kummallista... Minä kun en näe teissä ja/tai jutuissanne oikeastaan minkäänlaisia eroja.

      • Koskapa tyhmä olisi tilanteen tasalla! Pysyköön siis neuvonpidossa vaiti. - Sananlaskut 24:7

        Joka aina punoo juonia, saa vehkeilijän nimen. - Sananlaskut 24:8

        Yhtä lailla on viisaus sinulle hyväksi: kun löydät sen, sinulla on tulevaisuus, toivosi ei raukea tyhjiin. - Sananlaskut 24:14


      • asdfgasdfgsdfg
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Koskapa tyhmä olisi tilanteen tasalla! Pysyköön siis neuvonpidossa vaiti. - Sananlaskut 24:7

        Joka aina punoo juonia, saa vehkeilijän nimen. - Sananlaskut 24:8

        Yhtä lailla on viisaus sinulle hyväksi: kun löydät sen, sinulla on tulevaisuus, toivosi ei raukea tyhjiin. - Sananlaskut 24:14

        Kokeilepa esittää yksi ihan oma mielipide, ilman lainauslouhintaa. Ihan sama mistä aiheesta.


      • Rakas "Sinä joka et ymmärrä - mikä on Profeetan TEHTÄVÄ" !

        Jumalan PROFEETTA . . .

        . . . EI ESITÄ OMIA MIELIPITEITÄNSÄ --- vaan . . .

        . . . SANOO --- sen --- MINKÄ Herra KÄSKEE SANOA . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj

        Jumalan profeetan tunistaa heti tällaisista sekavaista piste- väliviiva- ja välilyöntijäsentely helvetistä, korostuksista ja isoista HUUTO-kokoisista kirjaimista ja silmäniskluhymiöistä ja koko ulkoasusta ylipäätään. Siinä kuvastuu rauhallisuus, tasapainoisuus ja uskottavuus jne. jne. kaikki mikä kuuluu tällaiselle tasapainoiselle ihmiselle.
        Objekstiivisesti hän haukkuu samassa lauseessa pataluhaksi ja sitten toivottaa rakkaudella rauhaa ja siunausta. Sellainenhan juuri on Jumalan profeetan merkki!

        Erityisesti tuo silmäniskumerkki ;) lauseessa:

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .
        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        Kysymyshän kuuluu, minkä "herran" puolesta?
        Ja jälleen tuo oman itsensä nimittämminen profeetaksi:

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . .


      • Jumala SANOO . . .

        . . . SILMÄNISKU eli ---> ;) merkkiyhdistelmä TARKOITTAA . . .

        . . . Pyhän Hengen SALAISUUTTA . . .

        . . . eli . . .

        SAMA --- VASTAUS --- KUIN AIKAISEMMINKIN . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        13.6.2016 15:05

        Pyhän Hengen . . . salaisuus . . .

        . . . joka --- AVAUTUU TÄYSIN --- vain . . .

        . . . Uudestisyntyneille . . . Jumalan Lapsille . . . ;)
        . . . ....................................................................... . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Jumalan profeetan tunistaa heti tällaisista sekavaista piste- väliviiva- ja välilyöntijäsentely helvetistä, korostuksista ja isoista HUUTO-kokoisista kirjaimista ja silmäniskluhymiöistä ja koko ulkoasusta ylipäätään. Siinä kuvastuu rauhallisuus, tasapainoisuus ja uskottavuus jne. jne. kaikki mikä kuuluu tällaiselle tasapainoiselle ihmiselle.
        Objekstiivisesti hän haukkuu samassa lauseessa pataluhaksi ja sitten toivottaa rakkaudella rauhaa ja siunausta. Sellainenhan juuri on Jumalan profeetan merkki!

        Erityisesti tuo silmäniskumerkki ;) lauseessa:

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .
        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        Kysymyshän kuuluu, minkä "herran" puolesta?
        Ja jälleen tuo oman itsensä nimittämminen profeetaksi:

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . SYYLLISTYT - Jumalan PILKKAAN . . . ;)

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • asdfgasdfasdf
        asdfgasdfgsdfg kirjoitti:

        Kokeilepa esittää yksi ihan oma mielipide, ilman lainauslouhintaa. Ihan sama mistä aiheesta.

        Ai jaa. Kokeilepa kirjoittaa jotain ilman tuota hysteerisen sekopäistä pisteiden käyttöä.


      • asdfgasdfasdf kirjoitti:

        Ai jaa. Kokeilepa kirjoittaa jotain ilman tuota hysteerisen sekopäistä pisteiden käyttöä.

        Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        HÄN voi . . . uudistaa elämäsi - ja - antaa . . . ilon ja rauhan . . . !

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        ----------------------------------------------
        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !
        ----------------------------------------------

        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi - niin - saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • asdfgasdfgsdfg

        Jahve siis tahtoo sinun kirjoitustesi olevan lukukelvotonta sekasotkua?


    • Jarmo__EiKirj

      Kirjoitin eilen aiheesta: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
      Jos kiinnostaa:

      Jos minä olisin profeetta...

      Minä voin huonosti nähdessäni ihmisiä jotka ensin saavat Jumalalta ihanan palvelustehtävän ja sitten he ovat saamastaan niin innoissaan, etteivät ymmärrä kuinka lähellä profetian lahjaa on Y-L-P-I-S-T-Y-M-I-N-E-N.

      Armolahjan saaminen on PROSESSI ja se saattaa kestää kymmeniä vuosia kunnes se puhkeaa kukkaan, kuin se Orkidea joka on supussa vuosikausia ja kun se viimein puhkeaa, se kestää vain hetken. Mutta se voidaan pilata heti alkuunsa kärsimättömyydellä, ylikastelulla ennen sen luonnollista kukkaan puhkeamistaan!

      Mikä oli Paavalin tarina, muistatte varmaan? Hän alkoi omavoimaisesti heti julistaa ja paasata, kunnes ymmärsi ettei ollut hänen aikansa vielä, joten Paavali oli viisas huomattuaan sen epäonnistumisen. Toiset eivät osaa, vaan pahentavat tilannettaan ja ottavat omavoimaisesti haltuun Jumalan tahdon ja suunnitelman ja alkavat kutsua itseään Jumalan suunnitelmaksi ja profeetaksi, opettajaksi jne. jne.

      Jos minä olisin profeetta, niin minä menisin ensin polvilleni, huutaisin että älä kaada tätä taakkaa minulle, sillä en ole kelvollinen sitä kantamaan. Hylkäisin suorastaan Jumalan minulle tarkoittaman työn minulle sopimattomana, kunnes Jumalan Henki hitaasti muokkaisi minusta kelvollisen, eikä kukaan kutsuisi minua profeetaksi eläessäni, vaikka sitä olisin. Vähiten minä itse kutsuisin itseäni miksikään, vaan tekisin mitä osaan ja sanoisin minkä osaan sanoa ja kertoisin jos saisin sanomia taivaallisista ja kehottaisin kaikki punnitsemaan sanomani, koska olen vain vajavainen ihminen. Kyllä Jumala hoitaa asiat kuntoon ajallaan ja tahdollaan, eikä minun tarvitsisi tehdä asialle mitään muuta kuin sen minkä normaalisti olen aina tehnyt. Minun ei tarvitse erikseen sanoa että muistakaa että tämä on Jumalan ilmoitus, vaan sanoa että koen saaneeni sen Pyhässä Hengessä, punnitkaa ja ottakaa jos tahdotte, koska tämän sanoman omistaja on Jumala, enkä minä.

      Profeetan arvo ei siis ole omatekoista, eikä edes niin kutsuttua populismia, jossa ihmiset keskenään nostavat "suosikkinsa" profeetaksi, vaan kun sen aika tulee, niin Jumala kylä tietää keinot miten profeetta merkitään. Profeetan merkki on ennen kaikkea säkkipuku... ja miksi niin, on siinä että profeetta pukeutuu vanhurskauden tuomaan nöyryyden pukuun, eikä ihmisten olettamaan nöyryyteen.

      Jos me olemme Taivasten valtakunnan armeijaa ja sotilaita, niin eihän maallisessa armeijassakaan mennä sotaväkeen ja heti otetaan majurin natsat ja vasta sitten tehdään niitä sankaritekoja, joilla nuo natsat ansaitaan. Eikä ylennys tapahdu niin että ensin tehdään sankariteko ja sitten itse laitetaan ne majurin natsat olkapäille, vaan presidentti, sotamarsalkka ja suurimmat päälliköt nimittävät jokaisen alaisensa, aina korpraalista asti. Me emme voi nimittää kukaan itse itseämme.
      Sitten me kysymme että no onko Jumala jollekin sitten kertonut että olet nyt profeetta tai opettaja? Sanon tähän yhden vastauksen, joka pitäisi olla selkeä. Nimittäin jos Jumala on luonut meidät ja kaikki siinä olevat elolliset ja elottomatkin, niin eikö hän osaisi tehdä asiaankuuluvat nimitykset ilman meidän apunimittelyjämme.

      Pysykäämme jokainen lestissään, ei Jumala ole minua nimittänyt profeetaksi ja jos Hän sen jonain päivänä tekee, niin sen varmasti kaikki silloin tietää tapahtuneeksi, ei ole epäilystäkään.
      Olen siis minä ainakin vain Herran palvelija, jolla on hyvinkin rajalliset resurssit, enkä uskalla nimitellä ketään muutakaan, ellen sitten tiedä saaneeni sitä Jumalalta, kuten erään inarilaismiehen tulevaa työtehtävää Suomen profeettana. Eikä hänkään kutsu itseään ikinä niin, vaan se tulee sitten itsestään ja kaikki sen tietää, eikä yksikään sitä epäile sen jälkeen kun tämän on muutaman kerran tavannut ja nähnyt. Silti hänkään ei koskaan tule kustumaan itseään miksikään! Se on aivan varma!

      • ""Jos minä olisin profeetta, niin minä menisin ensin polvilleni...""
        ---------------------------------------------------------------------------
        Jeesus_valitsi_tekstin

        11.6.2016 9:08

        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Koita käsittää nyt muutama asia:
        1. käytöksen nöyryys/ylpeys paljastaa kuka olet ja missä hengessä puhut.
        2. itsesi aseman kertominen (korottaminen/alentaminen) paljastaa kuka olet ja missä hengessä.
        3. keinosi tavoitella huomiota paljastaa missä hengessä olet, kirjoitustapasi ja huomionhakuisuutesi
        4. käyttelet useita nimimerkkejä osoittaa valheellisuutta, pettämis- harhauttamistaipumusta ja petollisuutta, joka ei ole Jumalan mielen mukaista.
        5. Välttelet Jeesusta, etkä johda ihmisiä Jeesuksen ristin juureen, vaan tavoittelet omaa agendaasi opettajana ja suurena mestarina.
        Nyt polvilleen ja homma uusiksi!

        — Kommentoi —

        KIITOS . . . YSTÄVÄLLISESTÄ Huomionosoituksestasi . . . !
        Minun --- EI TARVITSE --- KOMMENTOIDA tuota LISTAASI, mutta . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . KOSKA Profeettani - Jumalan Henkäys - EI ELÄNYT - Raamatun AIKANA - niin . . .
        . . . Hän KIRJOITTAA --- nyt --- TÄNNE Profetiat PALSTALLE --- juuri niinkuin . . .
        . . . MINÄ Kaikkivaltias Jumala TAHDON --- ENKÄ KYSY KENELTÄKÄÄN LUPAA . . .
        . . . siihen MITÄ HALUAN SANOA - ja - MILLÄ TAVALLA ASIANI ILMOITTAA . . . :)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        22.11.2016 12:11

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ALUSTUKSENA . . .

        Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

        Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

        Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

        » . . . Jumalan_henkäys 25.8.2015 18:43 . . . »

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

      Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

      Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

      SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

      . . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Suomen tuleva profeetta

      Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

      ------

      Ennustuksia profeetasta

      Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

      ”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

      Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

      Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

      Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

      ”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

      Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

      Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

      ”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

      Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

      ◾Tien aukaisija ja edelläkävijä

      ◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen

      ◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään

      ◾Toimii vain lyhyen ajan

      ◾Ilmestyy vaikeana aikana

      ◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit

      ◾Tekee ihmeitä ja merkkejä

      ◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettana ja toiset todellisena profeettana

      ----------------------------

      Suomen tuleva profeetta

      https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." - Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Jumalan_henkäys

        1.5.2016 23:44

        Jumalan OMA MÄÄRITELMÄ - Profeetan PROFIILI

        -------------------------------

        raamatusta 6.9.2015 20:09

        HeavenHeartin kirjoitus Profeetan profiili 13.12.2007

        Osoitteesta http://heavenheart.hopto.org:443/blogi1/?cat=6

        Jeremia 1:9-10 Ja Herra ojensi kätensä ja kosketti minun suutani. Ja Herra sanoi minulle: “Katso, Minä panen sanani sinun suuhusi. Katso, Minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan.”

        Raamatussa paljastuu, että Jumalan silmissä profeetat ovat kaikkein korkeimmalla asteikolla palvelustehtävissä ja lähisuhteessa Jumalaan. Kaikki saarnaajat, evankelistat, opettajat ja kaikki ihmiset ovat heidän alapuolellaan Jumalan viran puolesta. He eivät ole ihmisinä toistensa yläpuolella, mutta Jumalan virkalaisina he ovat NIIN. Profeetat ovat jatkuvasti virassa. He eivät ole kenenkään omaisuutta ja eivät kuulu mihinkään seurakuntaan. Heihin ei päde seurakunnan kaavat, heidän on toimittava ulkopuolella ja Jumalan vapaudessa. He eivät ole kenellekään alamaisia, ei yhtään kenellekään palvelusvirkansa tähden.

        Seurakunnissa on toki ihmisiä, joilla on profetoimisen armolahja, mutta he eivät ole profeettoja. Profeetta ei viihdy paikoilla, profeetta ei pitäydy lahkossa, profeetta ei työskentele ihmisille ja laitoksille. Profeetta ei suosi mitään asiaa, joka on maailmassa. Profeetat ovat kaikkien hyljeksimiä ja surkeita ihmisiä, he ovat sopeutumiskyvyttömiä tähän maailmaan. He eivät voi olla vaiti, sillä muuten kivet huutaisivat totuutta. He vaikuttavat jopa itsetuhoisilta, koska he eivät ole hienotunteisia ja he uhmaavat kaikkea maailman asioita. He laittavat kaikkensa likoon, oman elämänsä ja maineensa.

        He ovat yksinäisiä ihmisiä. He ovat heikoista heikoimpia ihmisiä. He ovat mitättömiä ihmisiä. He ovat kaikkien halveksimia ihmisiä. Heille nauretaan ja heitä tuomitaan, heidät ajetaan pois seurakunnista. He ovat ihmisiä, jotka ovat läpinäkyviä Jumalalle ja tälle maailmalle. Mutta se mitä nämä edustavat, sitä kukaan ei tiedä ja omista. Jokainen arvio heistä on väärä. Jokainen heidän etukäteen arvioitu seuraava liike osuu pieleen. He ovat täysin arvaamattomia ihmisille ja itselleen. He syövät Messiasta ja juovat Häntä. He uudistavat Liittonsa päivittäin Jumalan kanssa, nauttivat Hänen lihansa ja verensä niin usein kuin on mahdollista.

        He ovat vihkiytyneet Jumalalle, ja he eivät halua muuta kuin tehdä Jumalan tahdon ja päästä niin perille kuin se on mahdollista. He eivät rakasta omaa elämää, vaan Jumalaa ja he eivät halua muuta omistaa kuin Jumalan ja he eivät muualta saa syödä ja juoda tarpeekseen kuin Jumalasta. He aina valitsevat Jumalan, jokainen asia joka tulee eteen joutuu punnittavaksi, ja jos se on köykäisempi kuin Jumalan kutsu, niin se hyljätään. He tahtovat noudattaa Jumalan Sanaa prikulleen, ja tahtovat tietää kaiken mahdollisen pyhityksestä, ollakseen enemmän Jumalaan kätkettyinä.

        He tahtovat sitä mitä Jumala tahtoo, heillä on Jumalan mieli ja sydän. He uudistaessaan Veriliittonsa Messiaassa, ottavat Jumalan lihasydämen itselleen ja Jumalan mielen. He joka kerta antautuessaan lihassa Jumalalle, kuolevat itselleen ja syövät Jumalan Karitsan lihan jossa on elämä ja juovat pyhityksen veren. He tahtovat olla Jumalan ääniä, he tahtovat edustaa Häntä, he tahtovat että Jumala käyttää heitä. Sillä kun Jumala käyttää heitä, niin he tulevat ylen pieniksi ja Jumala suureksi. He tahtovat sitä että Jumala ilmentää itseään heidän kauttansa, he uhraavat itsensä Hänen käyttöönsä. He kuuntelevat Häntä.

        He rakastavat Jumalaa yli kaiken ja vihaavat kaikkea rakkauden vääristämistä. He vaikuttavat vihaisilta ja rakkaudettomilta, mutta he ovat pyhiä ja pelottavia, niinkuin on Jumala. He ovat saaneet kosketuksen Jumalan suupielistä ja alttarista, jossa on pyhyys, kiivaus, kiihko ja totuus rakkaudessa. He eivät hempeile, he eivät välitä filosrakkaudesta, erosrakkaudesta, ne lajit ovat liian alhaisia ja lihallisia heihin. He ovat Agapella varustettuja, sillä Agape on Jumala ja ylhäisin, ja mikään muu rakkauden laji ei voi tyydyttää, hallita heitä ja heidän elämäänsä sekä tulla ilmi heidän kauttansa, koska he elävät Jumalan kaikkiriittoisuudessa.

        Nämä profeetat ovat supertunteellisia, niinkuin Jumala on joka on Henki. He ovat supereläviä ja supervoimakkaita hengellisesti. Heissä ei ole yksikään Jumalan piirre laimeana, vaan kaikki on vahvaa. He eivät käy selittelemään tekojaan ja sanojaan ihmisille ilman Jumalan lupaa ja viisautta. He eivät maallista hengellisiä asioita koskaan, mutta hengellistävät kaiken kaikessa. He aina kaatavat kumoon kaiken, mikä on maallista. He aina tuomitsevat sen mikä ei ole hengellistä. He mitätöivät kaiken, mikä mitätöi Jumalan Sanaa ja totuuksia. He eivät ole muille alamaisia kuin Jumalalle.

        jatkuu . . .


      • Jumalan_henkäys

        1.5.2016 23:48

        raamatusta 6.9.2015 20:12

        He haluavat elää koko aika Jumalan läsnäolossa. He eivät halua ottaa mieleensä asioita, jotka tuovat sekoitusta ja epäuskoa. He ovat torjuvia ja allergisia kaikille ilmiöille jotka eivät ole pyhiä ja puhtaita. He aina haastavat ihmisiä pidemmälle pyhitykseen, sillä he näkevät että se on mahdollista kaikille. He eivät kesytä ihmisiä, he eivät leiki kissaa ja hiirtä, vaan he ovat aina suoria ja rehellisiä. He tietävät Jumalan mielen, koska elävät Jumalan kautta ja ovat Hänen mielensä alaisuudessa. He tietävät Jumalan tahdon ja asiat kaikesta mikä nousee esteeksi Jumalan tielle, heille kaikki ilmoitetaan ja he sanovat sen ihmisille.

        He eivät toimi seurakunnissa viroissa. He eivät ole paimenten ja vanhemmiston alaisuudessa. He ovat kiertolaisia, he elävät ylipapillisessa kutsumuksessa ja erotuksessa. He ovat voideltuja koko aika tuomaan Jumalan totuuksia esille. He vaikka ovat läpinäkyviä ihmisille, he näkevät myös kaiken ihmisistä Jumalan silmillä ja ymmärryksellä. He tietävät asiat kaikesta, ennenkuin ne heille sanotaan ja näytetään. He näkevät kaiken kaikessa, ja he tuovat esille seurakuntien ja ihmisten epäpyhät asiat piiloistansa. He ovat täynnä pyhyyttä eli Jumalaa.

        Profeetat tuovat sanomaa suoraan Jumalalta. He eivät prosessoi asioita ja tee saarnoja tuntikaupalla miettien ja tutkien kirjoituksia. He kirjoittavat Jumalan Sanan tai julistavat sen voitelussa ajankohtaisesti. Heidän sanansa on elävää Jumalan Sanaa. He eivät suunnittele mitä he sanoisivat ja vastaisivat. He toimivat tilannekohtaisesti, sen mukaan kuin mitä heille annetaan esilletuotavaksi. He ovat ohjaajia kaikessa, he ovat maratoonareita rukouksessa, palveluksessa ja paastossa. He taistelevat perille huipulle Jumalan eteen. Heidän uskonsa ei mistään lannistu, vaan vahvistuu.

        He alati ovat Jumalan edessä läpinäkyvinä ja antavat itsensä Jumalan tutkittavaksi ja tuomittavaksi. He antautuvat koko olemuksestaan Jumalalle, koska he luottavat Jumalaan kaikessa. Jumalan tuomio on heille helpotus ja se sisältää aina armon. Kun he antavat itsensä olla aina Jumalan tuomion alla, he pysyvät Jumalan armossa. He haluavat että heistä tuomitaan pois kaikki epäpyhyys ja kapina Jumalaa kohtaan. He eivät halua armoa ilman tuomiota ja vapautusta ilman erotusleikkausta.

        He kuluttavat aikaansa enemmän rukouksessa ja Jumalan kasvojen edessä, kuin rupatellen ihmisten kanssa. He hakeutuvat mieluummin yksinäisyyteen, kuin ihmisjoukkoihin. He mieluummin tutustuvat Jumalaan kuin ihmisiin. He kiinnittävät mielensä siihen mikä on ylhäällä Taivaissa, eikä siihen mikä on alhaalla maailmassa. Heitä ei tapaa ihmisjoukoista, he vetäytyvät aina pois hälystä. He loistavat kirkkaasti silloin kun he puhuvat ja julistavat, mutta muutoin heitä ei huomata. Heidän olemuksestaan ei voi päätellä keitä he ovat.

        Haluatko sinä olla profeetta? Uudessa Liitossa se on sinulle mahdollista! Jokainen saa Pyhässä Hengessä viran Jumalalta - sinä myös. Profeetan kutsu edellyttää maailman vihaamista, oman maineen, tulevaisuuden ja unelmien tuhoutumista ja menettämistä, kaiken halpana / arvottomana pitämistä Jumalan rinnalla. Se edellyttää yksinäisyyttä, erämaata, paastoja, rukouksia ja paljon paljon itkuja. Paljon vainoja ja syytöksiä. Se edellyttää rakkautta ja intohimoa Jumalaan.

        Se edellyttää sitä, että antautuu Jumalalle ja suostuu maksimaalisesti Hänelle. Jos sinulla on kutsu, tiedät sen kyllä. Jumala on puhunut sinulle siitä, ja se asia on ollut sinussa poltteena ajoittain sisällä.

        Profeetan virassa ei kysytä mielipidettä ihmisiltä, eikä ihmisten palautteiden perusteella muokata käsityksiämme. Silloin kaikki muu, paitsi Jumala jää sivuun. Millään muulla ei ole merkitystä, mikään muu ei ole tärkeämpää kuin kutsuja.

        Hän on Kaikkivaltias Jahve, Hän on sinun varustajasi. Kaikki oleellinen tulee Häneltä. Väärä profeetta ei vaella Jumalan valkeudessa ja totuudessa, vaan lihan vallassa. Mutta sinun ei tarvitse siitä huolehtia, kun pysyt Jumalan pyhyydessä. Silloin erotat nämä väärät oikeista ja osaat ne paljastaa suoraan. Jumalan profeetta tunnistaa toisen Jumalan profeetan, sillä Jumalan Henki todistaa siitä.

        Kiitos Herralle Rakkaalle, että Hän antoi tämän sanoman tulla esille kauttani. Hän niin arvollinen ja hyvä, niin hyvä että me saadaan olla osana Häntä ja sanansaattajina. Ja me saadaan olla viranhaltijoita Jumalan edessä kirkkaudessa ja tuoda tämä kirkkaus ihmisten keskelle. Kirkkaus joka on täynnä Jumalan Kunniaa. Kiitos Hänelle! Ja kiitos sinulle että kuuntelit Häntä.


    • jaskavain--

      No, utopiasi kyllä tulee sinut pettämään, mutta kehu nyt itteesi..

    • Jumalan lapsille . . . jotka EIVÄT EKSY TOTUUDESTA . . . ;)
      ............................. . . . ........................................................... . . .

      . . . Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman . . .

      ""Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

      - Tapio Nousiainen

      . . . . . . . .

      »Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.

      . . . Autuaita ovat hiljaiset [KÄRSIVÄLLISET], sillä he saavat maan periä . . .

      Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.

      . . . Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman . . .

      Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

      Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.»

      - Matt. 5:3-11

      • . . . Autuaita ovat hiljaiset [KÄRSIVÄLLISET], sillä he saavat maan periä . . .
        . . . .......................................................................................................................... . . .

        » . . . Olkaa siis kärsivällisiä, veljet, Herran tuloon asti . . .

        Niin maamieskin: kärsivällisesti hän odottaa maan kallista hedelmää kevään ja syksyn sadonkorjuuseen saakka.

        Olkaa tekin kärsivällisiä ja rohkaiskaa mielenne, sillä Herran tulo on lähellä.

        Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi.

        Tuomari seisoo jo ovella.

        Veljet, ottakaa vastoinkäymisten kestämisessä ja kärsivällisyydessä esikuvaksenne profeetat, jotka ovat puhuneet Herran nimessä.

        . . . Niitä, jotka kestävät loppuun asti, me ylistämme autuaiksi. Te olette kuulleet Jobin kestävyydestä ja tiedätte, mihin tulokseen Herra antoi sen johtaa. Herra on laupias ja anteeksiantava . . . »

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:7-11 ---> Herran tulon kärsivällinen odotus

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • J.Opetuslapsi-Mikael

      Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.
      Kysynkin sinulta Jouni miten niin nöyrä? Uudesti syntyminenkö on takaus nöyryydelle? Nyt nöyrä mies? Oikeesti pysähdy Jumalan eteen ja ole vaiti niin että Isä voi sinulle puhua ja näyttää mikä on todellisuutta. Mikä on Hänestä, Hänen tahtonsa sinun elämässä.
      Otappas Jumalan Sana 1938 käännös eteesi ja pyydäppäs että Isä avaa sulle Sanansa. Tuo on jo ensimmäinen väärin ymmärrys sinulta.
      Ei Isän Sana opeta noin mitä just sanoit. Jumalan Henki, Sanan kautta on sinussa vaikuttanut uskoa niin että olet voinut pelastua, sanoo Jeesus.
      Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      Joh. 6:44 FINPR
      http://bible.com/61/jhn.6.44.FINPR
      Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
      Room. 10:17 FINPR
      Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
      Joh. 14:26‭-‬27 FINPR
      Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
      Gal. 5:22 FINPR

      Ei uudestisyntymisen automatia ole että nyt ollaan nöyriä, nöyristelijöitä kyllä. Jumalan meitä kasvattaa ja se on Jumalan työ että Hengen hedelmät tulee esiin. Kun Isä kasvaa meissä ja Hän ottaa muotoaan meissä niin sen tuloksena meistä tulee pieniä. Tai niikuin Johannes Kastaja sanoi;
      Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi. Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä. Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
      Joh. 3:29‭-‬30‭, ‬34 FINPR

      Jumalan lapsen joka totuudessa seisoo ei tartte itseään tuoda esiin mitenkään, saatika että nöyryyden kaavun turvissa koroittaa itseänsä. Ja varma on tämä, Jumala kutsumansa ihmisen tuo julki ja seisoo valintansa takana sekä suosittelee. Eli vahvistaa niin ettei jää kenellekkään Jumalan valituille epävarmaksi onko Jumalan lähettämä vai ei. Jos on Jumalan valitsema ja asettama profeetta. Niin Jumala hyvin voimakkaasti todistaa tämän olevan totta. Aina, ihmeet ja merkit seuraavat Julistettua Sanaa.
      Ja se profetia mikä on Jumalasta, käy aina toteen, aina.
      Jeesus Sanoi, Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä. On toinen, joka todistaa minusta, ja minä tiedän, että se todistus, jonka hän minusta todistaa, on pätevä. Te lähetitte lähettiläät Johanneksen luo, ja hän todisti sen, mikä totta on. Mutta minä en ota ihmiseltä todistusta, vaan puhun tämän, että te pelastuisitte.
      Joh. 5:31‭-‬34 FINPR
      http://bible.com/61/jhn.5.31-34.FINPR
      Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
      Matt. 18:16 FINPR
      http://bible.com/61/mat.18.16.FINPR
      Jeesus tuossa juuri sanoi;
      Jouni sinun todistuksesi ei ole pätevä(ei ole totta, juriidista oikeellisuutta) koska todistit itsestäsi.
      Mikäli olisit tuntenut Jumalan Sanaa olisit ymmärtänyt tämän jouni. Tähän Jeesus sanoo sulle;
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
      Matt. 22:29 FINPR
      Isän rakastettu jouni, mitä kirjoitat siittä nään ettet o sisäistänyt Jumalan Sanaa, etkä ymmärrä mitä Sanassa sanotaan.
      Lainaus;
      Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:
      *** Pyhä Johannes Kastaja.
      Missä kohtaan Sanassa lukee noin? Jumala Sanat löytyy aina Raamatusta. Jos ei löydy, ei ole Jumalasta.
      Lainaus; Minun tehtäväni on . . .
      . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.
      Rakas jouni, olet ymmärtänyt väärin; lue Jeesuksen lähetyskäsky Mark 16:15-18. Ei tehtävä ole todistaa Jumalan elävän vaan julistaa evankeljumia Pyhässä Hengessä ja totuudessa, niin merkit seuraa julistettua Sanaa. Eli Pyhä Henki synnyttää uskoa Jeesukseen ja todistaa Jumalan eläväksi, Et sinä. Millon viimeksi syntiselle ihmiselle todistit ja sait Jumalan armosta julistaa kaikki synnit anteeksi ja julistit terveyttä? Tämä on kaikesta tärkeintä Jumalalle, muista Joh 3:16. Todista väitteesi, Profetoi 1 syntiselle Sana niin että käätyy. Keskiviikkona näin sain armosta tehdä. Katsos hedelmistä puun tuntee.

      Tässä ilouutinen sinulle, Jeesus rakastaa sinua, tule Isän luokse. Anna Hänen ottaa täysi valta sinussa, luovuta täysin itsesi Hänelle, niin Hän täyttää sinut Omalla rakkaudellaan ja Hengellään. Ja sinä tulet tuntemaan Jeesuksen, kuka Hän oikeesti on. Eli sinä tulet tuntemaan totuuden ja totuus tekee sinut vapaaksi. Paavalin tavoin sanot; Sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon.
      2. Tim. 1:12
      T.Mikael

      • ""Otappas Jumalan Sana 1938 käännös eteesi ja pyydäppäs että Isä avaa sulle Sanansa. Tuo on jo ensimmäinen väärin ymmärrys sinulta""
        ------------------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        14.2.2016 21:17

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala määrää - mitä käännöstä minun tulee käyttää, ELI VALITAAN NIIN, että Jumalan SANAN merkitys pysyy mahdollisimman OIKEANA !

        ERITYISESTI - TÄMÄ SEURAAVA TODISTUS - ON HYVIN TÄRKEÄÄ, ETTÄ ON ILMAISTUNA NÄIN . . .

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        18 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        UUSI KIRKKORAAMATTU 1992 ---> "Ainoa Poika, JOKA ITSE ON Jumala . . ."

        KIRKKORAAMATTU 1933/1938 ---> TUO SAMA TODISTUS - EI ONNISTU

        18 Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • J.Opetuslapsi-Mikael

        9.12.2016 22:38

        Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.
        Kysynkin sinulta Jouni miten niin nöyrä? Uudesti syntyminenkö on takaus nöyryydelle? Nyt nöyrä mies? Oikeesti pysähdy Jumalan eteen ja ole vaiti niin että Isä voi sinulle puhua ja näyttää mikä on todellisuutta. Mikä on Hänestä, Hänen tahtonsa sinun elämässä.
        ------------------------------------------------------------------------------------------

        OTAMME KÄSITTELYYN --- ARMON - ja - nöyryyden . . .

        ARMON kautta NÖYRÄKSI . . . Jumalan TAHDOLLE . . . uudestisyntymällä . . . !

        siis jatkuu . . .


    • Pohdintaa

      Jos joku keksii nimimerkikseen vaikkapa Jumalan röyhtäys, niin eihän se ole samaa kuin itseään Jumalaksi väittäisi. Mutta kertoo ehkä sellaisesta, että kuvitellaan olevansa erittäin lähellä Jumalaa, joka tapauksessa?

      • Kaikkivaltias Jumala on MÄÄRÄNNYT . . .

        . . . Profeettansa TEKEMÄÄN seuraavasti . . .

        . . .

        ILMOITIN - Henkilöllisyyteni - kun ALOITIN kirjoittelun - Profetiat PALSTALLA . . . ;)

        KÄYTTÄJÄTUNNUKSET:

        Jumalan_henkäys <--- Jumalan MÄÄRÄÄMÄ

        Jeesus_valitsi_tekstin <--- Jeesuksen MÄÄRÄÄMÄ

        Julkinen profiili: Jumalan_henkäys (SUORA LINKKI - KUN sinisellä korostettuna)

        http://www.suomi24.fi/profiili/Jumalan_henkäys

        . . . . . . . . .

        JOS EDELLISET MÄÄRÄYKSET ovat jonkun henkilön mielestä HUONOJA tai VÄÄRIÄ niin --- silloin --- ARVOSTELUN KOHTEENA on . . . Jumalan VALINNAT . . . :)

        . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • ILMOITIN - Henkilöllisyyteni - kun ALOITIN kirjoittelun - Profetiat PALSTALLA . . . ;)

        Jumalan_henkäys

        22.8.2015 16:08

        Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen


    • Anonyymi

      Näillä palstoilla riehuu trolli, joka tekeytyy miksikä hyvänsä, vaikka jumalaksi tai profeetaksi, kunhan saa himoitsemansa vallan. Mielisairas tai luonnevika, tai ehkä palkattu trolliksi juuri siksi.
      Pääasiallisesti näyttäisi vaikuttavan Nato, historia, maailmanmenoa, profetiat ja ateismipalstoilla. Äärimmäisen Nato-Länsi-USA myönteinen, haukkuu Venäjän ja venäläiset. Tekeytyy milloin profeetaksi tai jumalaksi, milloin ateistiksi kieltäen Jumalan.
      Vanhan kansan kielellä voisi kuvitella jo että riivattu, ja jos niin on, niin pahat porukat ovat hänen takanaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe