Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

9

  1. Hyvää+syntymäpäivää+sinulle+RAKKAIN+.+.+..+.+.+HYVÄÄ+SYNTYMÄPÄIVÄÄ+TOIVOTAN+.+.+.+!
  2. .+.+.+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta+,+,+,3.+Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+4.+Minä+kiitän+Jumalaani+aina+teidän+tähtenne+siitä+Jumalan+armosta,+joka+on+annettu+teille+Kristuksessa+Jeesuksessa,+5.+että+kaikessa+olette+rikastuneet+hänessä,+kaikessa+puheessa+ja+kaikessa+tiedossa,+6.+sen+mukaan+kuin+todistus+Kristuksesta+on+teissä+vahvistettu,+7.+niin+ettei+teiltä+mitään+puutu+missään+armolahjassa,+teidän+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestystä.+8.+Hän+on+myös+vahvistava+teitä+loppuun+asti,+niin+että+te+olette+nuhteettomat+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+päivänä.+9.+Jumala+on+uskollinen,+hän,+jonka+kautta+te+olette+kutsutut+hänen+Poikansa+Jeesuksen+Kristuksen,+meidän+Herramme,+yhteyteen.+10.+Mutta+minä+kehoitan+teitä,+veljet,+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen,+että+kaikki+olisitte+puheessa+yksimieliset+ettekä+suvaitsisi+riitaisuuksia+keskuudessanne,+vaan+pysyisitte+sovinnossa+ja+teillä+olisi+sama+mieli+ja+sama+ajatus.+17.+Sillä+Kristus+ei+lähettänyt+minua+kastamaan,+vaan+evankeliumia+julistamaan+-+ei+puheen+viisaudella,+ettei+Kristuksen+risti+menisi+mitättömäksi.+18.+Sillä+sana+rististä+on+hullutus+niille,+jotka+kadotukseen+joutuvat,+mutta+meille,+jotka+pelastumme,+se+on+Jumalan+voima.+19.+Onhan+kirjoitettu:+"Minä+hävitän+viisasten+viisauden,+ja+ymmärtäväisten+ymmärryksen+minä+teen+mitättömäksi".+20.+Missä+ovat+viisaat?+Missä+kirjanoppineet?+Missä+tämän+maailman+älyniekat?+Eikö+Jumala+ole+tehnyt+maailman+viisautta+hullutukseksi?+21.+Sillä+kun,+Jumalan+viisaudesta,+maailma+ei+oppinut+viisauden+avulla+tuntemaan+Jumalaa,+niin+Jumala+näki+hyväksi+saarnauttamansa+hullutuksen+kautta+pelastaa+ne,+jotka+uskovat,+22.+koskapa+juutalaiset+vaativat+tunnustekoja+ja+kreikkalaiset+etsivät+viisautta,+23.+me+taas+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta,+joka+on+juutalaisille+pahennus+ja+pakanoille+hullutus,+24.+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+25.+Sillä+Jumalan+hulluus+on+viisaampi+kuin+ihmiset,+ja+Jumalan+heikkous+on+väkevämpi+kuin+ihmiset.+26.+Sillä+katsokaa,+veljet,+omaa+kutsumistanne:+ei+ole+monta+inhimillisesti+viisasta,+ei+monta+mahtavaa,+ei+monta+jalosukuista,+27.+vaan+sen,+mikä+on+hulluutta+maailmalle,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+viisaat+häpeään,+ja+sen,+mikä+on+heikkoa+maailmassa,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+sen,+mikä+väkevää+on,+häpeään,+28.+ja+sen,+mikä+maailmassa+on+halpasukuista+ja+halveksittua,+sen+Jumala+valitsi,+sen,+joka+ei+mitään+ole,+tehdäksensä+mitättömäksi+sen,+joka+jotakin+on,+29.+ettei+mikään+liha+voisi+kerskata+Jumalan+edessä.+30.+Mutta+hänestä+on+teidän+olemisenne+Kristuksessa+Jeesuksessa,+joka+on+tullut+meille+viisaudeksi+Jumalalta+ja+vanhurskaudeksi+ja+pyhitykseksi+ja+lunastukseksi,+31.+että+kävisi,+niinkuin+kirjoitettu+on:+"Joka+kerskaa,+sen+kerskauksena+olkoon+Herra".+-+Ensimmäinen+kirje+korinttilaisille+1
  3. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+.+.+.+.+.+.+.+.Jumalan_henkäys21.8.2015+12:17Kaikkivaltiaan+Jumalan+käskystä+ja+ohjauksessa,+kirjoitan+tähän+Herran+tahdon,+jota+olen+sitoutunut+toteuttamaan+.+.+.+nimityksestä,+12.06.2015+lähtien..+.+.+.+.+.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin++17.1.2016+17:14Jeesus+valitsi+tekstin+-+TUON+TEILLE+ILOSANOMAN+.+.+.+»++Herran+henki+on+minun+ylläni,+sillä+hän+on+voidellut+minut.Hän+on+lähettänyt+minut+ilmoittamaan+köyhille+hyvän+sanoman,+parantamaan+ne,+joiden+mieli+on+murtunut,+julistamaan+vangituille+vapautusta+ja+kahlituille+kahleitten+kirpoamista,+julistamaan+Herran+riemuvuotta,+päivää,+jona+Jumalamme+antaa+palkan.Hän+on+lähettänyt+minut+lohduttamaan+kaikkia+murheellisia,+antamaan+Siionin+sureville+kyynelten+sijaan+ilon+öljyä,+hiuksille+tuhkan+sijaan+juhlapäähineen,+murheisen+hengen+sijaan+ylistyksen+viitan.Heitä+kutsutaan+Vanhurskauden+tammiksi,+Herran+tarhaksi,+jonka+hän+itse+on+istuttanut+osoittaakseen+kirkkautensa.+»+Jesaja+61:1-3+--->+Herran+voideltu+tuo+ilosanoman.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+valmistelee+tuloansa,+tälle+palstalle,+sillä+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+.+.+..+HERÄTYS+TULEE+-+sitten+kun+Jumala+HALUAA+ja+valmistelut+TEHTY.+SAMALLA+VALMISTELLAAN+-+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+;).+NÄIN+SANOO+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+.+.+.+JOKA+ON+---+MAAILMANKAIKKEUDEN+LUONUT+.+.+.+.+.+.+ja+---+Raamatun+KIRJOITTANUT+.+.+.+!..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  4. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+-+nimitti+minut+Profeetaksi+.+.+.+12.06.2015+lähtien.Jumala+ohjasi+NIMITYKSENSÄ+yhteydessä+katsomaan+yhteenvetoa+Herran+antamista+Profetioista,+jotka+koskevat+minua.SEURAAVANA+PÄÄKOHDAT+.+.+..+.+.+Jumalan+ALLEKIRJOITTAMASTA+tekstistä+.+.+..+.+.+...........................................................................+.+.+.+Suomen+tuleva+profeetta+Muinaiset+Kirjoitukset+lupaavat,+että+universumin+Luoja+on+lähettävä+yliluonnollisilla+kyvyillä+varustetun+profeettansa+ennen+ahdistuksen+aikaa+maahan.+Monet+uudestisyntyneet+Messiaan+seuraajat+ovat+nähneetkin+näkyjä+ja+saanet+sanomia+hengessä+siitä,+että+Suomeen+on+nouseva+väkevä+profeetta+aikana,+kun+Suomi+elää+ahdistuksen+päiviä+Suomi+neidon+ollessa+polvilleen+painettuna+vihollisen+alle.+Tämä+profeetta+tulee+kulkemaan+tulevan+herätyksen+aurana+ja+jakaa+väkevää+voiteluansa+niille+lukuisille+muille+ihmisille,+jotka+noina+ahdistuksen+päivinä+kuulevat+kutsun+ja+nousevat+peltomiehiksi+palvelemaan.------Ennustuksia+profeetastaYksi+erittäin+hyvin+tunnetuista+Suomea+koskettavista+ennustuksista+ajassamme+on+niin+sanottu+Tukholman+profetia+vuodelta+1984,+joka+kertoo+tulevasta+ahdistuksen+ajasta+Suomessa+jolloin+talous+romahtaa+ja+Venäjä+valtaa+Pohjois-+ja+Itä-Suomen.+Tässä+profetiassa+yksi+osa+kertoo+tuosta+Suomessa+nousevasta+profeetasta.”Suomen+kansasta+nousee+minulle+profeetta,+sanoo+Jumala.+Hän+profetoi+lyhyen+hetken,+mutta+hänen+profeetan-merkkinsä+on+niin+suuri,+että+se+sokaisee+jokaisen+vastaanväittäjän.Tämä+profetia+ei+ole+tarkka,+sillä+siihen+tulee+vielä+jatko,+laajempi+ja+selvempi+profetia+tulevaisuudessa,+mutta+se+lasketaan+sille+miehelle,+jonka+minä+olen+valinnut+seisomaan+profetian+kanssa+Suomessa+ahdistuksen+aikana.+Tämä+profetia+tulee+kertomaan+Suomen+kansalle+ne+ahdistuksen+ajat,+jotka+ovat+tulossa.+Nämä+alkavat+kesällä,+sillä+sinulle+palvelijani+Tukholmassa+näytetään+vihreitä+puita.Sinä+kerrot+sen+sanan,+että+Suomessa+nousee+profeetta,+joka+julistaa+minun+sanani,+ja+morsian+ottaa+vastaan+sen+sanan+kuuleviin+korviinsa.+Iloitse+minun+sanastani+ja+seiso+sen+kanssa.+Minä+Herra,+tiedän+teidän+kärsimyksenne+ja+ahdistuksenne+määrän,+mutta+yhtään+ylimääräistä+kyyneltä+ei+morsiamen+tarvitse+itkeä.+Suomen+kansan+rukoukset,+niitten+vanhurskaitten+rukoukset,+jotka+Suomen+maassa+asuvat,+ovat+muistossa+minun+edessäni.”Toinen+ennustustus+tästä+tulevasta+profeetasta+tulee+Rik+Hanskilta+vuodelta+1996.”Haluan+kertoa+tässä,+että+se+tuleva+Suomen+profeetta+on+vielä+tuntematon/piilossa+ja+yllätys+monille.+Tämä+profeetta+tulee+merkkien+ja+ihmeitten+kera+ja+on+todella+väkevästi+Jumalan+käytössä,+mutta+on+myös+maksanut+kalliin+hinnan,+jota+kukaan+ei+osaa+edes+arvatakaan+tai+ymmärrä.+Tällä+profeetalla+on+Elian+ja+Elisan+voitelu/kaksoisvoitelu.Jumala+ei+anna+sitä+vielä+tiedoksi,+kuka+se+on,+mutta+kun+hän+tulee,+sen+tietää+kaikki+uskovat.+He+näkevät+ja+varsinkin+ne+jotka+odottavat+herätystä.+Joukossa+on+myös+pessimistejä+ja+epäuskoisia,+jotka+eivät+odota+tällaista+profeettaa+tai+henkilöä.+Jotkut+kyllä+luulevat,+että+se+on+se+ja+se,+mutta+tämä+henkilö+on+vielä+piilossa.”Ja+TV7:stäkin+tuttu+Tauno+Rantala+on+myös+saanut+vuonna+2003+ilmoituksen+universumin+Luojalta+tästä+tulevasta+profeetasta.”Yhden+henkilön+tulen+nostamaan+tässä+maassa+aivan+kuin+auran+kärjeksi.+Toiset+tulevat+hänen+jäljessään+ja+kanssaan.+Hän+on+kovat+koulut+käynyt+läpi.+Hänet+olen+koetellut.+Hän+ei+ota+mitään+kunniaa+itselleen.+Minä+itse+olen+hänet+valinnut.+Älkää+mielessänne+nostako+häntä+sen+erikoisempaan+asemaan+kuin+ketä+muuta+tahansa,+mitä+Minä+käytän.+Mutta+hän+on+Minun+valitsemani+siihen+tehtävään.+Hän+itsekin+sen+tietää,+että+tämä+on+Minun+valintani.”Näistä+ennustuksista+koskien+tulevaa+profeetta+voidaan+tehdä+seuraavanlainen+yhteenveto:◾Tien+aukaisija+ja+edelläkävijä◾Inhimillisesti+katsottuna+tavallinen+Matti+Meikäläinen◾Käynyt+läpi+kovat+vaiheet+elämässään◾Toimii+vain+lyhyen+ajan◾Ilmestyy+vaikeana+aikana◾Julistaa+parannuksen+tekoa+ja+paljastaa+synnit◾Tekee+ihmeitä+ja+merkkejä◾Tulee+toimimaan+vedenjakana,+toiset+pitävät+vääränä+profeettajana+ja+toiset+todellisena+profeettana----------------------------Suomen+tuleva+profeettahttps://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!