Pelastussanoma 10 vuotta

Hei kaikki Suomi24 kirjoittajat!

Avasin pelastussanoma sivuston pääsiäisenä 2.4.2007 ja nyt siitä on kulunut 10 vuotta!
Osapuilleen sen koko ajan olen julistanut pelastussanomaa myös täällä Suomi24 profetiapalstalla. Sanoma on sisällöltää seurava:

Lopunajat koostuvat kahdesta 3,5 vuoden ajanjaksosta = ahdistuksen aika ja vihan aika. Joskin ahdistuksen aikaa ennen Joh.ilm. 7. luvussa kerrotan puolen hetken hiljaisuudesta. Siis ennen sen alkamista, joten ahdistuksen aika olisi näin 4 vuotta.

Tempaus 1 = morsian (ennen ahdistusta) keväällä (kevätsato)
Tempaus 2 = häävieraat (vaivan ajan puolivälissä) syksyllä (syysato)
Jesus tulee = kun vihan ajat on lopussa, eikä ketään enää temmata yhtään minnekään

Morsiamen tempauksessa on kyse ennen kaikkea Jeesuksen odottamisen tarpeesta ja sellainen ei voi koskaan johtaa mihinkään harhaan, koska Raamattu kehottaa valvomaan ja odottamaan. Totuus seuraa loogisuuden askeleissa ja valhe seuraa ristiriitojen askelia.
Joten mihin tempausta tarvitaan jos kerran Jeesus tulee maan päälle? Mutta tempausta tarvitaan, mikäli Jeesus pelastaa sanansa mukaan morsiamensa hädän hetkestä ja tempaus toteutetaan selvän sana mukaisesti siten että toinen otetaan ja toinen jätetään. Näin Raamattu asian selvästi ilmoittaa ja silloin alkaa karitsan häät.
Mutta mitkä häät ne sellaiset on, joissa ei olisi loogisuuden nimissä häävieraita? Täytyy siis tulla suurempi tempaus vielä, koska loogisuuden nimissä, eihän morsiamia ole häissä enemmän kuin vieraita, vaikka millaiset häät olisi.
Luukas 12. luvussa kerrotaan näistä ihan loppuun asti jäävistä, odottakaa kupeet vyötettyinä milloin Herra palajaa häistään. Loogisuuden vuoksi voinen sanoa että miksi Jeesus palaa häistään kaikkine pyhinensä, jos ei ole ensin noutanut morsianta ja häävieraita häihinsä?

Siunausta kaiklle uskoville ja ateisteille mukavaa päivänjatkoa. Pilkkaajille sanon että voi jospa olisit kylmä, kuten ateisti tai palava kuten uskova mutta kun olet penseä....

15

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusHerrassa

      Siunausta sinulle ja Pelastussanomille, Jarmo!

    • Jarmo hei, se lääkitys on ihan oikeesti syystä määrätty ja olo helpottaa kovasti kun sitä lääkemääräyksen mukaisesti ottaa.

    • Tässä ateisteille:

      Jumala-ongelma - ikuisuusongelma!

      Koska maailma on paha mutta sanotaan että sen on kuitenkin Jumalan luoma, niin onko vastuu Jumalalla? Vai tekeekö maailman pahuus Jumalasta olemattoman, koska se ei kyennyt tekemään maailmasta hyvää paikkaa? Vai mistä on oikein kyse?

      Vastaan aluksi kysymyksellä, kuinka pieni ihminen on maailmankaikkeudessa? Todella pieni, vai mitä. No sitten siinä että kun ajatellaan kaikkea luomistyötä Jumalan luomana, niin miksi Jumala loisi maailmankaikkeuden täyteen galakseja, jotka nekin olisivat tällaisia virheellisiä. Kaikenhuipuksi tiede on jo lähes varma että maailman kaltaisia planeettoja on ja niitä on runsaasti, jopa miljardeja samanlaisia.

      No niin, nyt lähtökohta muuttuu hieman objektiivisemmaksi tästä omasta suppeasta näkökulmasta nuppineulan pään kokoisesta kivenmurikasta maapallo, jossa nämä surkeat olennot tallustavat.

      Täydellisellä luomuksella ja epätäydellisellä on hienon hieno ero. Nimittäin emme koskaan voisi kutsua itseämme täydelliseksi luomukseksi ilman ettei meillä olisi vapaata tahtoa. Eikös vaan? Mehän olisimme edelleen kauko-ohjattavia tavalla tai toisella ja jos Jumala olisi luonut meidän päättelykykymme oman tahtonsa mukaisiksi "aina ehdoton oikeamielisyys" emme edelleenkään olisi yhtään sen kummempia. Olisimme sitten vain ennalta ohjelmoituja, joten vajavuudessa vasta olisimme täydellisiä luomuksia.
      Tämä asia sai alkunsa Edenin puutarhassa, jossa ihminen halusi tulla rikkomalla Jumalan auktoriteetin, omin käsin yhtä ymmärtäväiseksi kuin Jumala on. Syntiinlankeemuksen kautta.

      Joten väitän että muut miljardit Jumalan luomukset eivät halua käydä tämän esimerkkipallon tapahtumia läpi, oppiakseen hyvän ja pahan tiedon, nähtyään tätä touhua livenä nämä 6000 vuotta.

      Luomistyö siis saadaan päätökseen vasta lepopäivän jälkeen, elikkä tuhatvuotisen valtakauden jälkeen. Silloin ihmisen ongelmat ovat saaneet päätöksensä, meillä on vapaa tahtomme ja olemme saaneet noudattaa sitä vajavuudestamme huolimatta, Isän Jumalan itkiessä luomansa olennon omaa tahtoa. Jumala ei puuttunut muuta kuin suojellen kaikkein pahimmalta ja pitäen pakettia edes jotenkin koossa typerältä ihmiseltä, jolla on vapaa tahto, eikä edes kunnioita luojaansa.

      • asdfgasfgasdfg

        Miksi kuvittelet ateistien kiinnostuvan hassuista kansantarutulkinnoistasi? Ei tuollainen kiinnosta (muuussa kuin kuriositeettimielessä, hetken hupina) kuin toisia uskovia, joista pääosa kuitenkin on kanssasi eri mieltä. Ja seuraa rähinä. Ei silti, hauskahan sitä on seurata.


      • asdfgasfgasdfg kirjoitti:

        Miksi kuvittelet ateistien kiinnostuvan hassuista kansantarutulkinnoistasi? Ei tuollainen kiinnosta (muuussa kuin kuriositeettimielessä, hetken hupina) kuin toisia uskovia, joista pääosa kuitenkin on kanssasi eri mieltä. Ja seuraa rähinä. Ei silti, hauskahan sitä on seurata.

        Siksi kun sinä itse tässä todistat kuin valtavan kiinnostunut asiasta olet.


    • Rakkaat Jumalan Lapset !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

      Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

      Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

      SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

      . . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .
      . . . ........................................................................... . . .

      Suomen tuleva profeetta

      Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

      ------

      Ennustuksia profeetasta

      Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

      ”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

      Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

      Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

      Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

      ”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

      Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

      Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

      ”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

      Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

      ◾Tien aukaisija ja edelläkävijä

      ◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen

      ◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään

      ◾Toimii vain lyhyen ajan

      ◾Ilmestyy vaikeana aikana

      ◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit

      ◾Tekee ihmeitä ja merkkejä

      ◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana

      ----------------------------

      Suomen tuleva profeetta

      https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." - Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • asdfasfgasdfgsdf

        Sinä se vasta suuruudenhullu oletkin. Mahtavaa :D


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)

        . . . . . . . .

        Jumalan_henkäys
        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        . . . . . . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        17.1.2016 17:14

        Jeesus valitsi tekstin - TUON TEILLE ILOSANOMAN . . .

        » Herran henki on minun ylläni, sillä hän on voidellut minut.

        Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, parantamaan ne, joiden mieli on murtunut, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kahleitten kirpoamista, julistamaan Herran riemuvuotta, päivää, jona Jumalamme antaa palkan.

        Hän on lähettänyt minut lohduttamaan kaikkia murheellisia, antamaan Siionin sureville kyynelten sijaan ilon öljyä, hiuksille tuhkan sijaan juhlapäähineen, murheisen hengen sijaan ylistyksen viitan.

        Heitä kutsutaan Vanhurskauden tammiksi, Herran tarhaksi, jonka hän itse on istuttanut osoittaakseen kirkkautensa. »

        Jesaja 61:1-3 ---> Herran voideltu tuo ilosanoman

        . . . . . . . .

        Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . .

        .

        HERÄTYS TULEE - sitten kun Jumala HALUAA ja valmistelut TEHTY.

        SAMALLA VALMISTELLAAN - Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . ;)

        .

        NÄIN SANOO . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

        . . . JOKA ON --- MAAILMANKAIKKEUDEN LUONUT . . .

        . . . ja --- Raamatun KIRJOITTANUT . . . !
        .
        . . .
        . . . . .
        . . . . . . .
        . . . . . . . . JUMALAN Ainoa Poika, JEESUS KRISTUS on JUMALA
        . . . . . . . . ..............................................................................................

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Minä en kutsu itseäni miksikään, muistakaa se... jos pääsen Jeesuksen luo vaikka viimeisessä tupakkavaunun takan olevassa välikössä, niin se rittää mulle.

    • 97-jokk

      voi voi taas ne kiistelee ja kilpailee ja nostaa itteään profeetan jalustalle.... Mites se meni? "joka itsensä ylentää...se.."

      • Rakas "vappukysymys 1.5.2016 18:36" !

        ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT --- Jumalan KANSSA EI VOI KIISTELLÄ . . . ;)
        Jumalan Profeetta EDUSTAA - vain ja ainoastaan - JUMALAA --- ei siis ITSEÄNSÄ.

        Kaikki väittely, kiistely ja kilpailu --- Jumalan KANSSA --- ON TURHAA . . .
        . . . SILLÄ --- HÄVIÄT AINA ----> Siis - LOPETA Jumalan VASTUSTAMINEN !!!
        . . . SINUN ASIASI KÄSITELLÄÄN erikseen ja MYÖHEMMIN . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin 1.5.2016 18:45
        "Joku profetoi täällä tänään, ettei Jumala käytä MLH nimistä kapistusta?"
        KYLLÄ - käyttää . . .
        HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !

        Jeesus_valitsi_tekstin 1.5.2016 20:21
        Jumala SANOO . . .
        . . . Haluan ihmisen ymmärtävän - Hänen omat ONGELMANSA . . .
        . . . SUHTEESSA Jumalaan - sekä myös muihin IHMISIIN . . .
        . . . koska niin kauan - kun - Hän EI NIITÄ TIEDOSTA . . .
        . . . niin - Hän EI VOI - eikä myöskään HALUA - TEHDÄ PARANNUSTA . . . !

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • 1234567---

      Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia, samoin kuin 42 kuukautta, ja 1260 profeetallista päivää, eli vuotta, jotka kaikki ovat yhtä pitkiä. Saman pituinen aika on myöskin aika, kaksi aikaa, ja puoli aikaa, jotka tekevät kolme ja puoli vuotta mennyttä aikaa. 1260 vuotta kesti keskiaikainen vaino. Siinä on kolme ja puolivuotinen profeetallisten aikojen sanoma.

      Ylimääräistä tempausta ei tule, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan vie pyhät 1000-vuodeksi taivaaseen.

      • Jarmo__EiKirj

        Ja sitten taas perustellaan sanomasi mukaan seuraavat raamatunapaikat:

        Sakarja 14:4-9
        Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat. Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.
        Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet. Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

        Jesaja 65:17-23
        Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan. Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä. Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen. He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät; he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn. He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.


    • ALOITTAJA ON . . .

      . . . SODASSA --- Jumalaa VASTAAN - ja - SITEN . . .

      . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

      . . .

      Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

      . . .

      ALOITTAJALLE --- SAMA . . . Jumalan SANOMA . . .

      Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
      13.05.2021 17:33

      . . .

      Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

      . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . ALOITTAJA ON - ITSE - ja - Hänen LISÄKSEEN . . .

      . . . MYÖS MONI MUU --- PENSEÄ --- ITSENSÄ KOROTTAJA . . .

      . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

      . . . Jumalan --- kurituksen - ja - VOIMAN-käytön --- AVUSTAMANA . . .

      . . . SILLÄ mitään :( --- PARANNUSTA - EI - OLE TAPAHTUNUT . . . !

      • Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- ALOITTAJA . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe