Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maanmittari.Koo
profiilit
maanmittari.Koo
maanmittari.Koo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
234
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uusavuttomia+nuoria+rahastetaan+joka+tavalla!+Itse+pienenä+poikana+opin+tunnistamaan+tähtikuviot+isonsiskon+Keskikoulun+Luonnonopin+viimeiseltä+aukeamalta+auki+taitettavan+alkeellisen+tähtikartan+avulla.+Meni+vähän+aikaa+ennenkuin+tajusin,+etteivät+ne+kaikki+näy+yhtäaikaa,+mutta+kyllä+se+siitä...
Nythän+Etelä-Suomen+leveysasteilla+näkyvä+tähtitaivas+löytyy+reaaliajassa+Ursan+etusivulta.
22.11.2017 01:48
Ja+nyt+se+on+vielä+todettu+oudon+malliseksi+ja+pinnaltaan+metalliseksi.+Suorastaan+liian+herkullinen+kohde+kaiken+maailman+ufo-hörhöille,+ennenkuin+siitä+saadaan+lisää+dataa.+Jos+saadaan,+sehän+on+poistumassa+aurinkokunnasta+aika+nopeasti.
22.11.2017 00:38
Tuohan+se+oli.+Elikkä+siitä+on+kohta+20+vuotta.
22.11.2017 00:26
On+eletty+kuin+siat+Pellossa?
10.11.2017 22:53
Minulla+on+nimenomainen+varaus:+Humppamummot+ja+uskovaiset+älkööt+vaivautuko.+Jos+joku+tykkää+humpata,+kivat+hälle+sen+kanssa,+mutta+minua+ei+kiinnosta.
(PS:+Treffeilä+käytän+nimimerkkiä+LiikaViisas.)
10.11.2017 15:08
Jos+vilkaiset+Matteusta,+siellä+sukupuu+menee+ihan+toisella+tavalla,+heittää+jo+isoisän+kohdalla.
Jos+Raamattu+on+sanasta+sanaan+totta,+mitenkäs+tuon+selität?
Miten+valaskala+Joonaan+nieli,+kun+sen+kurkku+on+niin+hiivatin+pieni...:D
10.11.2017 14:38
Muistaakseni+joskus+kymmenkunta+vuotta+sitten+Grönlannin+jäätikölle+putosi+suuri+meteoriitti,+jonka+epäiltiin+tulleen+aurinkokunnan+ulkopuolelta.+Tulipallo+tallentui+Nuukissa+pysäköintipaikan+valvontakameran+kuvaan,+ja+mahtoiko+näkyä+jonkun+sääsatelliitin+kuvassakin.+Niistä+pääteltiin+sen+tulleen+niin+suurella+nopeudella,+ettei+se+voinut+olla+Aurinkoa+kiertävä+kappale.+Se+putosi+keskellä+talvea+ja+katosi+jäätikölle+niin+ettei+mitään+löydetty.
09.11.2017 20:52
Semmoinen+rosvokapitalistien+keksintö+kuin+"built-in+obsolescence"+eli+sisäänrakennettu+vanheneminen.+Kun+tuotteet+tehdään+tarkoituksella+kestämään+vain+vähän+aikaa,+saadaan+myytyä+enemmän.
09.11.2017 20:27
Suure+on+mikä+tahansa+numeroilla+mitattava+asia.+Pituus,+paino,+tilavuus,+väkiluku,+hinta...
Fysiikassa+suureet+jaetaan+vektoreihin+ja+skalaareihin.+Vektoreilla+on+suunta+,+esim.+pituus,+nopeus,+aika.+Skalaareita+ovat+esim.+massa+ja+lämpötila.
08.11.2017 21:51
Hiukan+särähtää+minun+korvaani+vieläkin,+kun+radion+junttikanavan+toimittajat+käyttävät+sitä+jo+ihan+vakioilmaisuna.
Toisaalta+vielä+joskus+60-luvun+loppupuolella+sanonta+"mennä+pieleen"+oli+hieman+huolimatonta+teinislangia.
Ja+noin+vuonna+1960+jKr.+jos+koululainen+sanoi+toiselle:+"Älä+soita+poskee!"+niin+opettaja+huomautti+sitruunan+näköisenä:+"Onko+hänellä+vain+yksi+poski?"
08.11.2017 21:33
Multinikki+Manasse+Jäppinen+otti+taas+itkupotkuraivarin.+Miksi+teiniressukka+ei+mene+päälääkäriin,+kun+on+noin+paha+pipi+päässä?
03.11.2017 22:41
Muistaakseni+ne+olivat+punaisia.
31.10.2017 23:25
Höpö+höpö!+Tieteen+ja+scifin+suhde+on+aina+ollut+hyvin+löysä.+Tuhansissa+löperöissä+scifi-romaaneissa+matkustetaan+valoa+nopeammin,+liikutaan+ilman+avaruuspukua+maankaltaisilla+planeetoilla,+jopa+tehdään+lapsia+valkoisten+jenkkien+näköisten+alkuasukkaiden+kanssa.+Joskus+koulupoikana+tuli+luettua+muutama+Edgar+Rice+Burroughsin+Mars-romaani,+mutta+ei+ne+oikein+todellisilta+vaikuttaneet+siinäkään+iässä.
30.10.2017 22:31
Ja+kaikille+tiedoksi,+minä+kirjoitin+tuon+ylläolevan+tällä+nimimerkilläni,+mutta+tämä+paska+palvelin+ei+sitä+tunnistanut,+taas+piti+läpytellä+liikennemerkkejä.
29.10.2017 22:05
Mistä+näitä+Manasse+Jäppisiä+aina+riittää+tälle+palstalle?+Vai+onko+kyseessä+yksi+ja+sama+asenteellinen+vajukki,+joka+vaihtelee+nimimerkkiä?++"En+sano+iitä!+En+opettele+lukemaan!"
27.10.2017 23:25
Missä+tilanteessa+nyt+oltaisiin,+jos+1917+olisi+vain+hattu+kourassa+pyydelty+Kerenskiltä+tai+Leniniltä+lupaa+erota+Venäjästä?
27.10.2017 22:51
En+tunne+miestä,+sano+Ketola+Jeesusta.+Minulla++sama+juttu++Slendermanin+kanssa.
Itse+metsässä+kulkiessani+kunnioitan+Karhua.+Hän+on+sentään+todellinen+olento.
26.10.2017 20:25
Huono+hygienia+jota+yritetään+peittää+hajuvesillä.+Ja+sitten+se+mahorkka.+Se+tulee+vastaan+melkein+kaikissa+sotajutuissa.+Tuntemattomassa+Sotilaassakin+Lehto+haistaa+sen,+mutta+ei+älyä+heti+lyödä+maihin.
25.10.2017 01:15
Jospa+ihan+ensiksi+opettelisit+kirjoittamaan+suomen+kieltä+oikein.
25.10.2017 00:00
Pardon!
Nyt+vasta+tajusin,+että+olen+kirjoitellut+lesbojen+palstalle.+Ihmettelin+joidenkin+kommenttien+tyyliä...
"Meidän+jengissä"+saunotaan+siististi+ja+säällisesti+tytöt+ja+pojat+samoissa+löylyissä,+mutta+n+yt+oli+vähän+kuin+olisin+eksynyt+naisten+vessaan...
20.10.2017 21:55
9 / 12