Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Euroopan unioni saa vahvan Tuen suomesta
Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni 90% kannatus Euroopan unionille. Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni se on n102010Eikö ole hyvin kirjoitettu EU:sta ?
EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on131547Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . E
Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . . Euroopan Unioni Tiiiiivistyyy ! Se alkaa olemaan paketti sitten valmis51356Minun näkökanta Euroopan unioniin.
Aloitetaan vaikka näin, että minä kävin autolla yksin katsomassa Murmanskia ja Kantalahtea. Olin Paluumatkalla kohti s141210Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki !
Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki mitä suomessa elävä ihminen voi saada ja saavuttaa. . . ! Euroopan unioni321195Minulla on aina ollut Ongelma !
Minä olen koko minun elämäni miettinyt, mikä vitt* on se suomalainen ? Nyt Meillä halpa my heritage Testi ja sillä kai21128Nyt on Olympiakisat ja moni innostuu. . .
Jos nyt Olympialaisissa hiihtäjä Igor Latuhomof hiihtää suomen T-paidassa tai suomen Hiihto paidassa Olympiavoittajaksi,0918Onko tällä Palstalla ministerit vauhdissa ?
Huomaan, että Euroopan unioni palstalla on ministerit ja sotapäälliköt ja taivaarannanmaalarit vauhdissa. Natsat suomi46783OK. Minä Jurnutan kanssa !
Minä En Vitt* voi käsittää miten Hallitus vai mikä lienen siellä onkaan? Minkä vuoksi ei ymmärretä perus talousoppia ?2776Tällä palstalla EU-vihaajien epätoivo näkyy. . .
Yksi kirjoitti, että EU on konkurssikypsä maa ja kaikkea epärealistisia asioita. Eikö Poijat pysytä siellä rodussa ja26767Eikö Jenkit osaa eliminoida Kimiä ?
Miksi koko ajan puhutaan Pohjois-korean ja USA:n välisestä sodasta ? Miksi maailmalla ei ole ihmisiä, jotka osaisivat li9737Täällä palstalla on näemmä varsinainen kulturelli
Eihä se vain ole Marko ? Kaveri kirjoittelee marks ja Rotu ja kulttuurituho. . . Onko marko lukenut edes Kalevalan ja ku8709Suomen kommunistit kyttää palstaa ja .. ..
Suomen kommunisti-järjestelmä kyttää palstaa ja sulkee ulkomaisia IP- osoitteita. Järjestelmän ylläpitäjä ei sulje, kos13644Euroopan unionin perustarkoitus
Euroopan unioni tarkoitus on monella näemmä hämärtynyt tällä palstalla. Eikö EU:n ja siihen liityminen tarkoittanut juur9630The European Movement tukee yhteisvaaleja !
Eli The European Movement tukee yhteis vaaleja Briteiltä jäävien paikkojen täyttämiseksi. Samalla haetaan yhteistä euroo2543EU ja Diktatuuri ja Ihmisoikeudet ja Natsi ym.
Ihmisoikeuksilla ja sen rikkomisilla tarkoitetaan ihmisoikeusrikoksia ja ne on määritelty ihan kansainvälisesti myös. D7533Hajoaako hajoaako ... Hajoaako Persut ?
Hajoaako Persu-kommunistien puolue lisää ? Olen todistanut, että suurin osa persu-kommunisesti kirjoittajista on ryssän29528Terveiset täältä keski-euroopan sykkivästä maailma
Taas on ilta painumassa ja värivalot ja haitari musiikki ja erilaiset iloäänet alkavat voittaa kaupunkia. Olemme nyt Eu5522En ymmärrä mistä nämä Valtion Puhujat...
En ymmärrä mistä ja miten nämä valtion puhujat pesiytyy tänne Euroopan palstalle ja se kirjoitus lähtee aina jostakin vi2494Trump ja Putin sopuun ja etupiirit
Se on sitten siinä ja tämä Trumpin ja Putinin tapaaminen tarkoittaa sitten sitä, mikäli USA:n demokraatit ei saa vaalivi40441