Minun näkökanta Euroopan unioniin.

Aloitetaan vaikka näin, että minä kävin autolla yksin katsomassa Murmanskia ja
Kantalahtea. Olin Paluumatkalla kohti suomen rajaa ja olin tankkaamassa autoani
Alakurtissa. Alakurtissa huoltoasemalle ilmestyi vanhempi auto jossa oli suomen
kilvet ja suomenkielisiä isoja poikia 4 kappaletta samassa autossa. Se oli niin
koomisen näköistä, että minä toivoin, että ne muut asiakkaat ei näe minun rekisterikilpeä.

Olin toki hotellissa muutaman yön ja kävin baareissa ja yökerhoissa sun muissa jutuissa.
Olen matkustanut ja oikeastaan asunut jopa jo käytännöllisesti ulkomailla. Aikoinaan
aloitin tekemään liiketoimia ja ne vaati yksin matkustelua ja oloa ulkomailla ja en
todellakaan olisi tehnyt mitään kaverilla niillä matkoilla. Minä Tiedän, että monella
muullakin on niin kuin sellainen kynnys lähteä yksin matkustamaan ja menemään.

Tämä kokemus on juuri sitä mistä minä minä ole kirjoittanut Teille. Kun Te puhutte ja
moni suoraan sanoen Juntti, joka kuvittelee ja elää mielikuvitusmaailmassa ja puhuu
jostakin vitu** suomalaisesta sun muista ei tiedä yleensä hevonpask** . Ensimäinen
lähtökohta on ymmärtää eurooppaa on ymmärtää, että siellä on tavallisia ihmisiä.
Sinun on tajuttava se, että sinä et ole sen kummmoissempi missään euroopan
kaupungissa kuin ihmiset niissä kaupungeissa. Jos siellä voi liikkua niin lapset ja
yksinäiset naiset ja vanhukset ja nuoret, niin millä tavalla sinä sitten muka olisit
erilainen ? Sinun päässäsi ei ole muuta ongelmaa, kuin se suomi ja suomalainen ja
kun sinä saat sen tuhottua sinun päästäsi ja potkittua sen hevonhelvet**** koska
sitä todellisuudessa ei edes ole olemassa ja sen voi noin vain poistaa omasta päästä.

Sinä huomaat, että sinä kykenet olemaan ihan kuka vain ja missä maassa ja kaupungissa
vain ja kykenet matkustamaan ja elämään ja menemään baariin missä vain ja ihan
yksin ja aina yleensä löytyy juttuseuraa ja missä kaupungissa vain. Se ei eroa millään
tapaa siitä, kuin olet oppinut käymään syntymäkyläsi kapakassa silloin, kun sinut sinne
päästetään ja ei ole porttikieltoja. Toiseksi sinua ei vihata tai mustamaalata etukäteen
jo kuin siellä kotikylälläsi. Sinun ei tarvitse lahjoa portsareita, sillä niitä on aika vähän
yleensäkin euroopan baareissa,

Jos sinä olet tämän tyyppinen ihminen ja sinulla on kykyä siihen. Tiedän, että kaikista
ei yksinkertaisesti ole. Eli niistä ei yksinkertaisesti ole mihinkään. Jos sinä jolla on
polttava halu lähteä katsomaan eurooppaa, niin lähde toki. Onhan siellä ihmisiä ihan
samoin kuin muuallakin, Ei ole mitään ihmeellistä olemassa ei ole kulttuuria tai mitään
vastaavaa olemassa ja jos sellaista esitetään, niin siitä yleensä pitää maksaa. Koko
maailma on toisinsanoen mobiililaitteiden orja. Jenkki kulttuuri on kyllä kaikkialla
hyvin edustettuna.

Minä en tiedä, kuinka syvällä moni Teistä on ja millaisilla ajatuksia hänen päänsä
kantaa. Mutta siitä vapautuminen ja kaiken ymmärtäminen on sitten hieno asia ja
alat ymmärtämään asioita toisesta näkökulmasta ja näet kaikeen poliittisen paska*
ja tiedät oman sijaintisi ja arvosi siinä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Euroopassa
ei olisi ihmisiä, vaan sinä ryhdyt katsomaan asioita yksilön ja ihmisten näkökulmasta.

Sillä ei ole mitään merkitystä millään euroopan unionin eriarvoisuuksilla politiikassa
jos vain ihmisillä on tasa-arvo. On oikeastaan paras mahdollinen ratkaisu jos valtiot
tai osavaltiot joutuvat kilpailemaan ihmisistä ja yrityksistä. Etkö sinä juuri sinä yksilönä
ole silloin voittaja? Tasa-arvo ja samat oikeudet kaikille euroopan ihmisille on ensimmäinen
kriteeri mitä Teidän ihmisten tulee vaatia. Le Marche ja Macron onkin juuri alkanut
tuomaan EU politiikkaa suoraan ihmisille ohi valtion ja poliittisen pask*** ja siitä
hän saa todella pisteet.

Toivottavasti kirjoitus auttaa ymmärtämään Euroopan unionia ja antaa rohkeutta
ihmisille ja yksilöille rohkeutta tutustua siihen.

14

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomenValtio

Hohhoijaa taas!? Oliko muka Suomi EEC:n aikana kuin Neuvostoliitto???

Todella epätoivoista tuo EUnukkien propaganda...

• annamunkaikkikestää

Yrität luoda itsestäsi kuvaa, kuinka olet edistyksellinen unionilainen ja muut juntteja ja koomikoita. Egoismisi, ja oma koomisuutesi, on ihan erityislaatuista. Sen lisäksi, että podet pahemman laatuista narsismia. Oman suoltosi peukuttaminenkin kertoo jotain... myötähäpeä...

Et sinä ole ainoa, joka matkustaa Euroopassa. Se on kaikenlisäksi ihan normaalia matkustella ja nähdä maailmaa. Kaikki ei vain tee siitä numeroa ja ylistä itseään moisen tavallisen asian perusteella. Me oltiin eurooppalaisia ja matkusteltiin ennen Unioniakin.

Ymmärräthän, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi eri asiaa? Toinen on maanosa ja toinen talouspoliittinen järjestelmä. Me eletään Euroopassa, jossa Euroopan Unioni on tehnyt monen elämän hankalaksi. Jos et tiennyt? EU:lla näet on taipumus palvella vain tietyissä asemissa olevia ihmisiä. Ääripäässä ollaan ajauduttu jopa itsemurhaan EU-politiikan vietyä leivän perheen pöydältä. Hyvinvointi vaihtui köyhtymiseen ja suurtyöttömyyteen ja yhteiskuntarauhan rikkoi monenlaiset lieveilmiöt, kuten kansan jakautuminen, vastakkainasettelu, valhe- ja vihakulttuuri jne.

Jos sun mielestä EU on hyvä juttu, niin pidä se, mutta älä tule tyrkyttämään uskontoasi muille ja esittämään olevasi muiden yläpuolella. EU-vastaisuudelle on näet olemassa järkeen ja faktisuuteen perustuvat syyt. Ja EU-vastaisuus ei tarkoita Eurooppa-vastaisuutta. Kommenteistasi päätellen et ole sellaisesta alueesta edes tietoinen, tai sitten narsismiltasi et edes välitä. Ulosantisi on niin sekavaa, hämmentävää, harhaanjohtavaa, ja yleensäkin niin villiä, että en tiedä oletko tyhmä, hullu vai trolli.

Ja koska itse et ole suomalainen (sanoit kerran niin), niin millä ihmeen meriiteillä tulet suomalaiselle kritisoimaan hänen näkemyksiään, arvomaailmaa, isänmaallisuutta yms.? Tuolla BMW vs AUDI ja Mac vs PC -palstoilla on paljon kaltaisiasi. Menisit sinne vouhkaamaan. Tuntisit olosi varmasti kotoisaksi.

• Tähän asti minä en ole kuullut vielä ensimmäistäkään syytä miksi Euroopan unioni
      olisi huono. Ehkä se on vienyt sinun leivän jos ole harjoittanut liiketoimia mitä voidaan
      tuottaa halvemmalla euroopassa ja teollisesti. Sorry maailma vain nyt sattuu olemaan
      tässä asiassa oikeudenmukainen ja ihmiset joita olet kusettanut valtion tuella ovat nyt
      paremmassa asemassa.

Eurooopan unionin perustamisen syyt ovat juuri tässä ja tykkäämisen syyt juuri siinä.
      Sinä eikä kukaan mulkk* poliittisesti eikä minkään valtion tuella voi varastaa ja
      hyväksikäyttää ihmisiä. On ihan ensimmäisiä asioita miksi EU:sta tykätään.

Lue oikein Mulk*** juuri siitä kirjoitin ja minä toivon, että ihmiset hallitsee omaa elämää
      ja valtiot tai osavaltiot joutuvat kilpailemaan ihmisitä ja silloin voittaja on ihminen ja
      yksilö.

Meinaatko, että kaikki suomessa olisivat onnellisia jos suomi eroitetaan EU:sta ja kuka
      silloin joutuu maksumieheksi ja kärsimään. Ei perkel*** tarvitse paljon arvailla kun on
      kokemusta jo muutenkin kommunistisesta yhteisöstä.

Puhun ihmisten puolesta ja heidän oikeuksistaan, en sinun valtion ja poliittisen paskan.

• annamunkaikkikestää

Ei vaan olet täysin läpimätä runkkari, ettet hyväksy yhtäkään faktaa, joita voit joka päivä lukea, jotka kertoo EU:n surkeudesta. EU:sta sulla on ihan väärä käsitys, eikä se ole edes yllättävää. EU ei ole sama kuin Eurooppa ja eurooppalaiset ihmiset. Se on Eurooppaa ja eurooppalaisia hallitseva talouspoliittinen järjestelmä ja kleptokratia, jossa kaikki on kauppatavaraa. Se tuhoaa perinteiset tavat harjoittaa kaupankäyntiä, ansaita tuottoja ja kehittää hyvinvointia. Ja elää! Kuten itsekin hyvin näet, hyvinvointia on hajotettu urakalla ja elinolosuhteitamme heikennetään jatkuvasti, velkaannutaan vauhdilla, syydämme rahaa ulkomaille, tuodaan enemmän kuin viedään, poliittisella rintamalla EU:n vastustajia murjotaan valheilla ja nimen lokaamisella, juonitaan ulos hallituksesta... Nimen omaan EU-politiikan vuoksi ollaan ajauduttu tähän pisteeseen. Suurtyöttömyyteen, köyhtymiseen, syrjäytymiseen, vihakulttuuriin, kansan hajauttamiseen ja keskinäiseen riitelyyn jne. Ei sulla ole mitään näkemystä ja tietoa siitä, mitä tuolla ikkunan toisella puolella tapahtuu. Olet vain vihakulttuurin tuote, häirikkö, palstan pelle ja valehtelija. Menikö hissi ylimpään?

• Tiesittekö muuten, että LIDL:illä on varaa laskea hintoja ja myyväthän ne tavaraa
      lappiin asti lessamoilla hinnoilla ja bensakustannukset ei ole mitään.
      Tiesittekö, että Teidän palvikinkku muuten maksaa yleisesti euroopassa noin
      3 - 3,5 euron luokkaa kilo ! Naudan tuore ulkopaisti liikkuu siinä 5 - 8,- euron haarukassa
      KILO ! Kana kaikenlainen noin 1 - 1,50 kilo yleisesti ja tuore sianliha noin 3 euroa kilo.
      Juustot yleisesti kerma ja muut noin 3 - 6 euroa kilo. Ceddaria olen nähnyt 6 euroa kilo.

Limunaatit ja pullovedet Teillä on ihna omassa luokassa olisiko jotain 3 - 10 kertaisia hintoja.
      Olut Baareissa yleisesti 1 - 3 euro tuoppi.

Tomatteja ja muita vihanneksia näyttää olevan myynnissä silmiin pistävän halvalla esim.
      tomaattteja jotain 1,50 kilohintoja ym.

Ensimmäinen kysymys minulle tuli mieleen kaupalliselta mieleltä, miksi viro ei kilpaile
      hinnoilla ja huomasin, että nehän on pitkälti myös SOK ja Keskon varassa. Ihmettelin myös,
      että maksaako Teidän kommunistinen valtionne virolle rahaa, jotta se nosti alkoholiveroa ?
      Alkoholiveron nosto on vastoin kaupallisia arvoja ei ole suhteessa viron saamaaan hyötyyn.
      Eli onko tämäkin osoitus siitä, että Teitä käytetään hyväksi jopa Virossa ? ?
      Miettikää mitä helvetti* se olisi ilman Euroopan unionia.

Mutta katsokaa sitä sian hintaa ja LIDL:in levinneisyyttä, sillä sekin tekee Businesstä.
      Vedä nyt perään tähän kansa ja kansakunta ja rotu ja valtio perään .

• Tietoa-typerykselle

EU-vihaaja: "Ymmärräthän, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi eri asiaa? Toinen on maanosa ja toinen talouspoliittinen järjestelmä."

Pääosa Euroopan valtioista on liittynyt vapaehtoisesti EU:iin. Muitakin olisi tulossa, mutta eivät täytä vaatimuksia.

" Me eletään Euroopassa, jossa Euroopan Unioni on tehnyt monen elämän hankalaksi."

EU on aivan ratkaisevasti helpottanut jäsenmaiden kansalaisten elämää.

" Jos et tiennyt? EU:lla näet on taipumus palvella vain tietyissä asemissa olevia ihmisiä. "

EU ei erottele ihmisiä millään tavalla. Se kantaa huolta kaikkien ihmisoikeuksien toteutumisesta.

"Ääripäässä ollaan ajauduttu jopa itsemurhaan EU-politiikan vietyä leivän perheen pöydältä. "

EU ei puutu jäsenmaiden sisäisiin asioihin, eikä kenenkään työsuhteisiin. Yhteistyö lisää aina hyvinvointia. Suomen parhaat työllistäjät ovat tällä hetkellä saksalaiset yritykset.

"Hyvinvointi vaihtui köyhtymiseen ja suurtyöttömyyteen ja yhteiskuntarauhan rikkoi monenlaiset lieveilmiöt, kuten kansan jakautuminen, vastakkainasettelu, valhe- ja vihakulttuuri jne. "

EU on maailman hyvinvoivinta ja rauhallisinta aluetta. Siksihän tänne pyrkii pakolaisia muualta.

Vain pienet ääriliikkeet harjoittavat valehtelua ja vihankylvöä EU:a vastaan. Yleensä kyseessä on äärioikeistolaiset populistit.
      Myös tietämättömyydestä johtuva valehtelu on yleistä, kuten tällä palstalla voi todeta.

• annamunkaikkikestää

Palstan pelleltä ei voi muuta odottaa kuin valheita ja vänkkäämistä.

Tietysti äänestimme vapaaehtoisesti, mutta houkuteltiin siihen KATTEETTOMILLA LUPAUKSILLA. Luvattiin työpaikkoja, rahaa, hyvinvointia. Saimme suurtyöttömyyden, rutosti velkaa ja hyvinvoinnin purkamista. JA tämä on nimen omaan EU-politiikasta johtuvaa.

EU-politiikka ei palvele kaikkia. Niitä joita se ei palvele, aiheuttaa ääripäässä jopa itsemurhia. Tämä on fakta. Miksi lässytät paskaa faktojen päälle?

EU ei ole alue. EU on talouspoliittinen järjestelmä, valtiomuoto on kleptokratia, jolla hallitaan Eurooppaa, rahanarvoista omaisuutta sekä eurooppalaisia ihmisiä. Olet tyhmempi kuin osasin kuvitella.

Eurooppaan vaeltaa kehitysmaalaisia, koska maahanmuuttopolitiikkaa on muutettu avointen rajojen politiikaksi, ja koska kehitysmaalaisia paitsi pakotetaan lähtemään pois, heille myös mainostetaan helppoa rahaa Euroopan maissa. Ihmiskauppa ja salakuljetus kukoistaa. Ja EU-runkkareiden idioottimaisuus.

Totuus on uusi valhe ja valhe uusi totuus. Sinäkin edustat valheellista vihakulttuuria ja runkkareiden kansanryhmää. Olet valehteleva runkkari, joka viettää lähes jokaisen päivän valvoen palstaa. Yrittäisit sinäkin hankkia työpaikan. Minulla on sellainen on. Miksei sinulla?

Kyseessä on tavalliset suomalaiset, jotka on mediassa keinotekoisesti leimattu rasisteiksi, natseiksi, persuiksi, populisteiksi, putinisteiksi jne. Ja tämän valheellisuuden takana on kaltaisesi vihakulttuuria edustavat runkkarit. Ja se kertoo myös susta paljon, että uskot mieluummin valheita, ja levität niitä, kuin että olisit moraalinen ihminen. Olet elukka, jolla ei ole moraalia. Syöt omaa ulostettasi ja teeskentelet, että se on syötäväksi kelpaavaa.

Tietämättömyys ei ole ongelma, vaan nimenomaan tieto ja sen leviämisen hallitsemattomuus on ongelmia. Ainoa keino teillä runkkareilla on kieltää kaikki tieto ja väittää, että se on valhetta. JA samalla lokaatte tiedon levittäjiä, jotta heidän levittämää tietoa ei uskottaisi. Seuraatte tiukasti Goebbelsin oppeja.

Olet todistanut olevasi kulttuurimarxismin fanittaja ja stalinisti, sekä hteiskunnan vihollinen, mädättäjä, riidankylväjä, häirikkö, runkkari, pelle :) Mitäs siihen sanot? "En oo ku sä oot!" Eiksi niin? hehehehehe

• Ensimmäinen asia mikä meidän ihmisten tulisi omaksua on vaatia
      vapautta ja oikeutta ja tasa-arvoa. Ei Teidän pidä alistua minkään
      poliittisen mulku** määräiltäväksi, vaan Meidän pitää rohkeasti
      taistella vapaudestamme ja oikeuksistamme ja me emme saa
      antaa periksi, sillä alistamisella ja hyväksikäytöllä ei ole rajoja.

Minä En Vitt* puhu mistään valtiosta joten älkää sekoilko,
      vaan minä puhun sinusta ja minusta ja meistä ihmisenä.
      Vaatikaa vapautta ja vaalikaa vapautta ja pyrkikää vapauteen
      ja määrätkää jokainen omaa elämäänsä.

• annamunkaikkikestää

Voi jumalauta että sulla on naamaa XD

• Eliitin-dystopia

Euroopassa 8 vuotta rekkaa ajaneena (2006 -2014) sanoisin ettei teillä ole hajuakaan miten vittuuntuneita tavalliset pienyrittäjät, duunarit ja muut jalat maassa eläjät sielläkin ovat vaikka niitä ei olla riistetty läheskään yhtä pahasti mitä meitä suomalaisia. Tämä paska tulee räjähtämään silmille oikein kunnolla. Siinä kohtaa on aivan sama mitä jossain papereissa lukee.

• tupuna10

joo-o. euroopan unioni on niin tiivistä paskaa, että ei tahdo anuksesta ulos tulla.

• Taas-naurattaa

EU-vihaaja: "EU ei ole alue. "

EU käsittää jäsenmaidensa alueet, joilla noudatetaan EU:n perussopimusta ja EU:n lainsäädäntöä sekä yhdessä sovittuja muita määräyksiä.

"EU on talouspoliittinen järjestelmä, valtiomuoto on kleptokratia"

EU ei ole valtio, vaan valtioliitto, jonka jäsenmaat ovat itsenäisiä. Ylin päätösvalta on jäsenmaiden päämiehillä.

", jolla hallitaan Eurooppaa, rahanarvoista omaisuutta sekä eurooppalaisia ihmisiä."

EU voi määrätä vain niistä asioista, jotka on perussopimuksessa määritetty ja kaikkien hyväksymiä.

"Olet tyhmempi kuin osasin kuvitella."

Sinun tyhmyytesi ei vaadi kuvittelua. Sen voi jokainen todeta itse.

• tarkkanäköinen

Vaikutta siltä, että tuo tyhjän nauraja ja liittovaltio on korvannut reppu-reinon. Tuo omahyväisyys ja yksinkertaisuus on samaa luokkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe