Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. deepstate23.6.2018+19:42UUSIKommunismi+ei+ole+koskaan+toiminut+missään,+eikä+eu+ole+poikkeus.Millä+tavalla+EU+on+kommunismi+?Valtiotasolla+kaikille+samat+arvot+ja+velvollisuudet+ja+yhteismarkkinat.Valtioko+olet+?+Puhutko+yksilöstä+vai+valtiosta+?+Jos+puhut+valtiosta+mikä+siinä+on+sinun+osuutesi+kommunismiko+ja+valtion+rahat+ja+omaisuus+vai+?Yksilöinä+kaikki+on+vapaita+yrittämään+Euroopan+unionissa+ja+asumaan+vapaanaeuroopan+unionissa.+Jokainen+saa+harrastaa+uskontoaan+ja+saa+matkustaa+kaikkialle+maailmaan.+.+.++Kukaan+ei+kyttää+tavallista+ihmistä+ja+yksilöille+luodaanvapaus+elää+ja+olla.+Mutta+siinä+sinun+suomessa+taitaa+olla+sitä+kommunismia+yltä+kyllin+ja+jo+1906+lähtien+eikö+?Siis+kummasta+puhuit+valtiosta+vai+yksilöstä+>?
  2. Persuthan+oli+muka+ääri-oikeisto+vai+tai+ainakin+esitteli+itsensä+niin.+Minusta+tällä+palstalla+on+käynyt+varsin+hyvin+selväksi,+että+sekin+oli+valhe+jahuijaus.+.+.+Eikö+persut+ole+puheiltaan+ja+teoiltaan+paremminkin+ihan+tavallinensuomen+kansan+kommunistinen+puolue+?++Kansan+uutiset+puhuu+juuri+samoista+asioista+ja+voisitte+Tehdä+yhteistyötä+heidänkanssaan,+mikäli+ette+jo+tee.++Siellä+varmasti+on+euro+vastaista+porukkaa+ja+he+varmasti+puhuvat+ja+uutisoivat+kansan+asioita.+Olihan+he+myös+jo+talvisodassaperustamassa+Terijoen+hallitusta.++Venäjä+ja+sitä+ennen+junteilla+on+aina+ollut+käsitys,+että+venäjä+edustaa+Neuvostoliittoa+ja+siksi+kovin+venäjä+mielisiä+eikö+?Tuossa+Jäähallilla+oli+juuri+Jehovantodistajien+konventti.+Siellä+oli+hyvin+kansainvälistäporukkaa+ja+siellä+on+kääntäjät+ja+sen+sellaiset+jutut.+Olen+myös+itse+käynyt+niissä+pari+kertaa+ja+sinne+on+ihan+vapaa+pääsy,+ei+edellytä+jäsenkorttia.++Venäjällä+on+Jehovantodistajien+toiminta+kielletty+ja+miksi+luulette+sen+näin+olevan+?++Voisikose+juuri+olla+tämä+kansainvälisyys+ja+ihmisten+tasa-arvoisuus+ja+kristinusko.Eikö+Euroopan+unioni+juuri+halua+myös+ihmisten+tasa-arvoisuutta+?Onko+siis+nationalismi+ja+suomi+ja+suomalainen+siis+krístillistä+toimintaa+?+Ketä+sitten+luulette,+että+vastustavat+euroopassa+turismia+ja+euroopan+integraatiokehitystä+?+Onko+ne+kristittyjä+vai+nahkapäitä+ja+köyhiä+ja+yksinkertaisia+?Siinä+käy+juuri+niin,+että+huvittavaa+on+seurata+miten+hinnat+kehittyvät+turisti+alueilla+ja+esim.+Belgradissa+näki+hyvin+ja+sai+miettiä,+että+miksi+minä+juon+tai+syön+tässä+ravintolassa,+kun+tuossa+100m+päässä+hinnat+ovat+1/3+osa+näistä+hinnoista+ja+sitä+olutta+ei+tuoda+komeassa+asussa+ja+pokkuroida.Mikä+on+siihen+siis+oikea+lääke+ja+ratkaisu+?+Onko+ratkaisu+vihata+turisteja+ja+erota+EU:sta+?+Eikö+ratkaisun+silloin+pitäisi+olla+perustaa+halvempia+ravintoloita+ja+kilpailla+?Kuka+siis+on+syyllinen+tähän+hinnoitteluun+?++Voisiko+se+syyllinen+löytyä+politiikasta+?Kyllä+se+siellä+valtion+tai+kunnan+politiikassa+on+se+syyllinen,+koska+mahdollisestikaavoituksella+ja+ravintoloiden+toimiluvilla+estetään+ja+tuetaan+hinta+kartellejatietyillä+alueilla.
  3. älyäläjätä23.6.2018+1:24UUSIAloittaja+jauhaa+paskaa.Olet+ilmeisesti+yksi+niistä+EU+vajaamielisistä+politrukeista?+Liikevaihto+on+luokkaa+jota+aloittaja+kirjoittaa.Vuonna+2017+tulot+olivat+noin+23+miljoonaa+viikossa.Ilmeisesti+osia+koneisiin+valmistettiin+EU+mantereellaja+näin+ollen+kokoonpano+ja+Rolls+Royce+turpiini+asennus+jäi+UK+työksi.Kysymys+on+vain+kuinka+paljon+tätä+teollisuutta+kannatetaanjäsenvaltioiden+varoilla?Miten+sinä+Äly+älä+mätä+taas+olit+noin+TYHMÄ+?Miksi+sinä+tulit+kirjoittamaan+asiakeskustelua,+mihin+voidaan+kommentoida+?Sinun+olisi+pitänyt+kirjoittaa:+Kansasta,+rodusta+ja+väristä+ja+valtiosta+ja+sellaisista+asioista+mistä+yleensä+persut+ja+väyryset+kirjoittaa+eli+ei+aihe+ja+määriteltyjä+substantiivia+ja+sanoa+vain+luulen+ja+EU-on+ja+sillä+lailla.+.+.+.+Ensinnäkin+nyt+puhutaan+lentokoneteollisuudesta.+Lentokoneet+myydään+jonnekin+ja+lentokoneet+ja+sen+osat+valmistetaan+jossainja+lentokone+valmistajan+lainat+ja+takaukset+ja+yleensä+koko+yhtiön+hallinta.Epäiletkö,+että+aloittajan+uutinen+ei+pidä+paikkaansa+?Uutistoimisto+AFP+kertoo,+että+Airbusin+mukaan+yrityksen+tulevaisuus+näyttää+liian+epävarmalta+ilman+kauppasopimusta+EU-maiden+kanssa.+Yrityksen+mukaan+se+häviää+ilman+sopimusta+jopa+miljardi+euroa+viikossa.Tämä+uutinen+oli+ihan+AFP+kertoma.+Se+mitä+sinä+tuohon+kirjoitit+"+Äly+älä+enään+jätä+"+niin+sä'+olet+ihan+rehellisesti+pihalla,+kuin+lumiukko+ja+sä+et+varmaan+ole+edes+osaava+ja+järkevä.Tuo+uutinen+AFP:llä+tarkoitti+varmasti+Britannian+eroa+euroopan+unioninvapaakauppa-alueesta+ja+EU:n+maailmankauppa+sopimuksista+ja+niillä+kait+niitäkoneita+juuri+viedään+ja+valmistetaan+eikö+?+Tämäkin+on+varmasti+sinulle+selvä+asia,+että+EU+ei+tule+antamaan+jäsenmaiden+etujaBritannialle,+koska+silloinhan+koko+EU+olisi+turha+eikö+?Se+mitä+sinä+sanoit+Britannian+koko+teollisuudesta+ja+liikevaihdosta,+niin+se+tulee+saamaan+merkittäviä+muutoksia,+koska+EU+ei+tule+antamaan+sille+jäsenmaiden+etujaeikö+?+Niin+silloin+Britannia+estää+myös+EU+maita+viemästä+joitain+tavaroita+sinne+ilmantullia+ja+mahdollisesti+tukee+vastoin+EU:n+kaupan+edellytyksiä+omia+yrityksiä+eli+kierrättäärahaa+toisessa+muodossa.+Eli+Britannia+joutuu+todennäköisesti+muuttamaan+teollisuutta+jahakemaan+muualta+teollisuudelle+toimintakykyä.+Ymmärsitkö+mitä+tarkoitin,+ei+pitäisi+olla+epäselvää+!
  4. Tässä+on+tyypillisen+tyhmän+jätkän+kirjoitus:Vaikka+EU+hajoaisi,+niin+Suomi+olisi+jäsen!!??IkuinenOrjuus21.6.2018+19:19Luin+asiantuntevan+blogitekstin,+jossa+kerrottiin,+kuinka+Suomen+EU-jäsenyys+on+kirjattu+PERUSTUSLAKIIMME!?+Kuulemma+mikään+muun+jäsenmaa+ei+ole+niin+tehnyt.Siten+Euvostoliiton+hajottua,+Suomi+muodostaisi+YKSIN+unionin.+Huhhuh!Voiko+enää+enemmän+maamme+eliitti+alentaa+omaa+maataan+ja+kansaansa?IlmiannaJaa1+VastausLuetuimpiaAsiakirja:+EU+sovittiin+jo+Hitlerin+pöydälläOnko+EU+suurvalta+ja+onko+pallo+hukassa?"Jos+kansa+tietäisi,+niin+syttyisi+kapina"!!!Suomi-hölmölä21.6.2018+19:24UUSITulee+mieleen+Neuvostoliiton+perustuslaki,+jonka+mukaan+NL+oli+"vapaiden+kansojen+vapaaehtoinen+liitto."+Suomi+on+pannut+VIELÄ+paremmaksi+ja+kahlehtinut+itsensä+Euvostoliittoon.+Varmaan+Suomen+päättäjät+olisivat+tehneet+niin,+jos+maamme+olisi+sodassa+vallattu+ja+olisi+muodostunut+Suomen+SNTL!+Suomi+muodostaisi+nyt+yksin+Neuvostoliiton...Minä+selkeytän+tämän+jutun.Mikä+on+sitten+sen+elämän+tarkoitus+ja+Mitä+vitu*+tekemistä+sillä+on+mitä+joku+suomitai+autonominen+tai+ruotsi+tai+minkä+nimen+te+nyt+sille+annatte+on+tämän+henkilön+kanssa+joka+tämän+kirjoitti+?+?+Eikö+ihmisen+elämä+lapset,+naiset,+asuminen+oleminen+raha+ja+rakkaus+ja+pussailu+vaikka.+Tiedän,+että+nahkapäillä+ei+ole+romanttisia+suhteitaja+heitä+ei+näy+pussailemasssa+yleensä+minkään+naisen+kanssa.+.+.+Missä+ja+minkälaisinate+näette+nahkapäät+ja+miten+ne+yleensä+liikkuu+ja+mitä+ne+niin+kuin+hakee+sillä+kaljulla+?Minä+en+tiedä+mistä+oikein+puhutaan,+kun+ne+nyt+kuitenkaan+ei+ole+mikään+valtiotai+mikään+avatar+tai+muu+vastaava+valtio-henkytymä.+Pitäisi+päästä+kiinni+siihen+asiaan+mistä+ne+niin+kuin+kirjoittaa+ja+millä+ne+niin+kuin+meinaa+elää+ja+kenen+kanssane+niin+kuin+meinaa+elää+ja+millä+ne+meinaa+sen+yleensä+rahoittaa.Eihän+tavallinen+ihminen+tee+hevonvitt*+koko+valtiolla+sinänsä.+Siitä+pitäisi+saada+rahaa+ja+toimeentuloa+vai+mitä+siinä+niin+kuin+tarkkaa+ottaen+puhutaan.+Valtiossa+ja+valtioissa+ei+kuitenkaan+mikään+mene+tasan+ja+varsinkin+sosialismi+on+aina+hyväksikäyttöä.+Jos+se+ei+ole+kaupallinen+jako,+niin+se+on+poliittinen+jako+jatiedättekö+mitä+ja+aina+tyhmä+ja+yksinkertainen+siinä+häviää.+Älä+naura+ja+pidä+itseäsi+viisaana+ja+osaavana+jos+et+nyttenkään+ole+pärjännyt,+niinmiten+luulet+siinä+toisessa+mallissa+?+Se+on+se+sama+tulos,+sinä+häviät+siinäkin.
  5. R.I.P.+Suomi+-+Finland+1917+-+1944.+Sen+jälkeen+Neuvostoliitto+ja+sitten+EU+maa.Sitä+ennen+venäjä+ja+ruotsi.+oikestaan+maa+on+ruotsi+ja+kansa+tuli+venäjän+alueelta.+Pitää+historia+lukea+niin+kuin+se+oikeasti+on+älä+valehtele,+minä+en+tykkää+valehtelijoista.Sinun+pelkosi+luo+tietenkin+sinun+poliittinen+mulkk*+eihän+häntä+ja+hänen+valtaansa+muuten+olisi+edes+olemassa.+Ei+toki+ne+maat+sinusta+tappele,+vaan+ne+tappelee+vallastaanviimeiseen+asti.+Miksi+Poliittisella+mulkull*+muuten+olisi+ydinpommi+jos+kaikki+ihmiset+ovat+tasa-arvoisia+?Pelkääkö+Putin+tai+Kim+kansansa+vai+itsensä+puolesta+?+?Serbiassa+myös+tilanne+rauhoittui+heti,+kun+poliittinen+mulkk*+lähti+pois.Maailamaa+johtaa+raha+ja+ei+ole+olemassa+mitään+aatetta+ja+kulttia+tai+muutakaan+'selittämätöntä.+.+.+Sinä+vain+olet+niin+tyhmä+sitä+ymmärtämään.++Poliittinen+mulkk*+ja+hänen+perheensä+saa+rahaa+yrityksiltä+ja+liiketoimilta.+Syyllinen+pitää+aina+löytää+muualta,+vaikka+itse+varastaa+rahaa.+.+.+Tämä+sama++on+ihan+jo+ruohonjuuritasolla.Minä+tulen+pitämään+huolen,+että+sinä+et+ikinä+tule+pääsemään+siihen+pisteeseen+mitähaet+ja+harhautat+tyhmiä+ja+yksinkertaisia.++Voit+olla+varma+siitä,,+että+et+persuile+etkäväyrystele+mihnkään+suuntaan.+Minä+olen+velvollinen+kristittynä+pitämään+huolen,+että+sinä+et+vahingoita+muita+ihmisiä+valheillasi+ja+näin+ei+syyttömät+joudu+kärsimään.Teissä+ei+ole+yhtään+mitään:+Teissä+ei+ole+uskontoa+tai+teissä+ei+ole+kaupallista+tietoa+taiTeissä+ei+ole+minkäänlaista+käytännön+kokemusta+maista+ja+saatika+euroopan+ihmisistä.Te+olette+sisältä+ihan+täyttä+pask***+!+Äläkä+työnnä+tänne+mitään+kulttiasi+joka+olisi+satavuotta+vanha+ja+sen+henkilöt+jo+kuolleet+ja+kaikki+olisi+muka+olleet+täydellisiä.+Aina+on+välistävetäjiä+aina+on+niitäjotka+yrittää+saada+enemmän.++Siinä+on+sinun+kulttisi+ja+luulosi.+Meinaatko+sinä+oikesti,+että+joku+suomessa+valmistettu+olut+on+parempi,+kuin+euroopassa+valmistettu+jos+niin+luulet+niin+erehdyt+varmasti.
  6. Nyt+mä+taidan+tajuta,+miksi+EU-vastaiset+poijat+ei+puhu+Euroopan+eikä+muunkaan+maan+matkailusta+ja+kokemuksista,+saatika+naista.+Olin+aamiaisella+ja+ryhdyin+siinä+vähän+itsekseni+hymyilemään,+kun+tajusin.Nehän+on+niin+kuin+Matti+ja+Maija+joka+näki+sen+junan+ensikertaa.++Tämä+ja+monet+paikat+euroopassa+on+isoja+kaupunkeja+ja+niissä+on+metroja+ja+raitiovaunuja+a+bussejaja+junia+myös.+Eihän+ne+tajua,+miten+niitä+käytetään+ja+ei+ne+tiedä+missä+nyt+mennään.Ajatelkaa+nyt+itsekin+joku+euroopan+iso+kaupunki+ja+sitten+joku+Bangkok+tai+Hong+kong+tai+Guangzhou+tai+joku+New+york.++Hei+poijat+minä+tiedän,+että+siellä+päät+kääntyy+ihmisillä,+kun+sinne+menee+S-marketin+ja+halpahallin+kuteissa+jostakin+junteista.En+minäkään+kyllä+kovin+lähellä+viitsi+olla.Ne+on+varmaan+juuri+näitä,+mitä+näkee+aina+silloin+tällöin+jopa+Helsingissä+ja+Tallinnassa.Ne+muuten+on+just+tätä+porukkaa+joka+on+EU-vihaajia+ja+persuja+ja+joilla+on+se+identtiteettikriisi+ja+ainut+millä+ne+puolustaa+olemustaan+on+se+sana+suomalainen.+En+koskaan+kuullut+minkään+varakkaamman+ja+rikkaamman+ihmisen+sanovan,+että+hänon+suomalainen+samassa+merkityksessä.+Rikkaat+tahtoo+sanoa+suvustaan+yleensä,+että+he+polveutuvat+ruotsista+tai+saksasta+tai+ranskasta+ym.+ym.+Poliittinen+mulkk*+kyllä+koska+se+saa+siitä+rahan+ja+valehtelee+myös+rahasta.Huomasin,+että+täällä+Belgradissa+on+se+pommiettu+raunio+ja+sitä+vario+vieläkin+sotilas.Miksi+se+on+heille+merkittävä+on+ensimmäinen+kysymys,+kun+tajusin,+että+sehän+on+juuri+heille+siis+heille+merkittävä.+Mutta+se+miksi+se+pommitettiin+niin+tahdotaan+unohtaajuuri+heidän+kohdaltaan+siis+niiltä+valtio+mulkk*+kohdalta.++Koska+se+on+heidän+valheen+javallan+sympoli.++Ihmiset+Serbiassa+haluaa+liittyä+Euroopan+unioniin.+Mitäs+poijat+on+näneet+Euroopassa+?
  7. "+Kristus+on+lunastanut+meidät+lain+kirouksesta,+kun+hän+tuli+kiroukseksi+meidän+edestämme+-+sillä+kirjoitettu+on:+"Kirottu+on+jokainen,+joka+on+puuhun+ripustettu""Lainaan+tätä+sanaa:+jopa+niitä+kohtaan,+jotka+hänet+lävisti,+ja+koko+maa+vaikeroi.+!Minä+siteeraan+mieluimmin+näitä+raamatun+kirjoituksia,+kuin+lähden+siteraamaan+kenekään+papin+kirjoituksia,+sillä+me+kait+puhutaan+uskonnosta+?Oli+hieno,+kun+sinä+kirjoitit+tämän+asian.+.+.+Mutta+oletko+löytänyt+missä+tässä+puhutaan.Minun+pitää+tarkistaa+tuo+kohta+vielä+raamatusta,+että+tuo+on+monikko,+jotka+hänetlävisti,+sillä+minun+mielestä+sen+pitääkin+olla+monikko+vaikka+yksi+hänet+lävisti.(+tässä+puhutaan+valtiosta+taas,+eli+jos+sinä+otat+sen+synnin,+niin+sinä+olet+kristuksenlävistäjä,+eli+sinä+ajattelet+maailman+asioita+ensin+ja+valtio+ja+sen+tekoja+)Silloin+se+vahvistaa+minun+käsityksen+siitä+mistä+puhutaan.Tuossa+ylhäällä+puhutaan+valtion+laista+ja+siitä,+että+kristus+puhdistaa+meidät+jumalanja+raamatun+laista.+Koska+kristus+oli+synnitön+ja+jumalan+karitsa.+Kirjoitat+ihan+oikein.'On+hienoa,+että+olet+lukenut,+niin+minäkin+yli+20+vuotta+ja+se+ei+ole+helppo+ymmärtää.Me+puhuaan+koko+ajan+sielun+elämästä+ja+se,+että+meissä+on+niin+kuin+se+jin+ja+jan+juttu.Jumala+tekee+uudeksi+meidän+ruumiimme+ja+huomaa+täällä+on+vammaisia+ja+vähä-älyisiä.+Annan+täyden+arvostuksen+siitä,+että+olet+noin+paljon+lukenut+ja+oletensimmäinen+kirjoittaja+joka+osoittaa+jotakin+tietämystä+ja+osaamista.