Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Ehdottomasti+samaa+mieltä+ja+lähtijöitä+on+ja+ei+tarvitse+pakottaa+!+!
  2. Tottakai+ovat+oliko+se+sinulle+yllätys+?Ei+kait+kukaan+viisas+ja+järkevä+usko+mihinkään+olemattomaan.+Uskon+jumalaanja+Jeesukseen+sen+vuoksi,+koska+siihen+on+todisteet+ja+raamattu+on+kiistaton.+Ensimmäisenä+sinun+pitää+kertoa+mikä+on+suomalainen+eikö+niin+!+!+En+minä+voi+uskoa+jos+minä+en+tiedä+mitä+se+on+ja+missä+se+on.+Jos+Tiedät+kerro+MINÄ+VITT*+EN+TIEDÄ+!+!+!+Oletko+sinä+suomalainen+?+Voitko+vahvistaa+vaikka+MyHeritage++DNA+Testillä+?Miksi+sinä+Puhut+UFOja+?+?+Kuka+on+suomalainen+?+Onko+Pakolainen+joka+Rekisteröityy+suomeen+suomalainen+?+?Kun+tietäisin+mistä+sinä+puhut.+Minä+en+voi+keskustella+olemattoman+asian+kanssa.+Onko+Venäjälle+ja+ruotsiin+menneet+tai+jääneet+suomalaisia+?+Ainakin+sota-aikana+oli+mainos+missä+sanottiin,+että+Lyydiläiset+ovat+veljiämme+ja+sisariamme+suomalaisia.+Puhuuuuhu+ja+kerro+mistä+on+kyse+ja+onko+se+MyHeritage+´DNA+testi+ja+kuinka+sinullekävi+?
  3. Mitä+Vitu*+väliä+sillä+on+onko+suomi+jossakin+natossa+vai+ei+?Todellisuudessa+sillä+ei+ole+mitään+vitu*+merkitystä+missään+asiassa.Suomi+alueena+on+jo+Euroopan+unionin+jäsen+ja+toimii+Euroopan+unioninasettamien+kauppapoliittisten+ehtojen+tavoin+venäjän+kanssa.++Vaikka+suomenkommunistinen+valtiojärjestelmä+kyttääkin+ruotsin+ja+Viron+rajaa+ja+sieltätulevia+ihmisiä.+Se+taas+on+niiden+asia+ja+toisaalta+ne+voi+istua+siellä+rajallansavaikka+Pask****+!Toinen+asia+ja+totuus+on+se,+että+Venäjä+nyt+sattuu+olemaan+vain+niin+vitu*+pienimaa+tässä+kuviossa.+Eurooppa+ja+USA+ja+Kiina+nyt+sattuu+omistamaan+maailmanteollisuuden+ja+suurimmat+varallisuudet.+Suomen+raha+ja+yritysomaisuus+on+sidottu+tai+myyty+Eurooppaan+ja+USA:han+jaKiinaan+ja+suomessa+ei+oikeastaan+ole+muuta+varastettavaa+varallisuutta.++JotenVenäjä+joutuisi+varastamaan+sodalla+näiden+omaisuutta.+Lisäksi+Venäjän+rikkaatomistavat+runsaasti+kiinteistöjä+ja+liiketoimia+suomesta+ja+Euroopasta.++He+eivättule+koskaan+ei+ikimaailmassa+antamaan+niitä+rikottaviksi+tai+Jollekin+Venäjänvaltiolle.++Tauno+ja+Tero+Te+ette+ymmärrä,+että+rikkaat+eivät+anna+omaisuuttaan+millekään+valtiolle+tai+poliittiselle+järjestölle,+vaan+pyrkivät+kiertämään+veroja+javarastamaan+valtion+omaisuutta+itselleen+ja+perheelleen.+Minä+voin+latoa+sinua+naamaan+jos+sä+kuvittelet,+että+rikkaat+jakaa+omaisuuttaan+millekään+valtiolle+tai+poliittiselle+järjestölle.+.+.+.+Jos+niin+kuvittelet+ja+puhut,+säolet+oikeasti+todella+yksinkertainen+ja+tyhmä+jätkä+ja+jopa+heidän+vaimonsa+ja+sukunsa+latoisivat+heitä+silloin+päin+naamaa.
  4. Oliko+se+"+Äly+älä+mätä++enään+"+joka+kirjoitti+näistä+usko+kunnista,+että+joku+hyppäsi+katollisesta+ortdoksisi+ja+ihmetteli+sitten+uskoa+.+.+.+Yksi+kirjoittaja+kirjoitti,+että+Kristinusko+on+tappanut+ja+käynyt+sotia+paljon+toisia+vastaan.+Niinhän+täällä+saa+tänäkin+päivänä+lukea,+kun+kommunisti-suomalaiset+ovat+kovin+ahneita+nostamaan+Luterilaisen+uskontonsa+ykköseksi+ja+valmiita+surmaamaan+Muslimeita+ja+muita+uskon+kuntia+ja+myös+Jehovan+todistajat+ovat+saaneet+lokaa+päällensä.+On+toki+totta,+että+Kristinuskoa+on+käytetty+hyväksi+ja+sitä+on+valtioiden+kuninkaat+ja+poliittiset+johtajat+käyttäneet+syynä+vihatakseen+ja+varastaakseenja+pönkittääkseen+omaa+valtaansa.+Mutta+he+ovat+tarkoituksella+aina+unohtaneet,+että+Apostolit,+niin+Pietari+kuin+Matteus+ja+Tuomaskaan+ei+ohjeistanut,+että+Jumalanpalvelus+olisi+lahko,+kuin+Luterilainen+joka+syntyi+1500+vuotta+myöhemmin.+Vaan+Pietari+nimen+omaan+varoitti+ihmisiä+lahkoittumasta+mihinkään+uskonkuntiinja+antaa+selvät+ohjeet+raamatussa,+kuinka+Jumalan+ja+Jeesuksen+valtakuntaan+päästään.+Älkää+edes+yrittäkö+käyttää+kristinuskoa+apunanne+Teidän+saatanallisen+suomen+valtakunnan+suhteen+ja+sillä+harhauttako+ihmisiä+luulemaan,+että+Luterilainen+ja+valtionkirkko+on+tie+ikuiseen+elämään.++Ylösnousemuksia+on+tapahtunut+jo+2000+vuoden+aikana,kuten+raamattu+sen+Teille+osoittaa+jo+ennen+Martin+Lutheria.+Se+on+Teidän+tekojennen+ja+Teidän+sydämmenne+punitaan+ja+niin+moni+vajaaksi+havaitaan.Minä+puhun+hengellisestä+ruumista.+Älkää+siis+tuudittautuko+mihinkään+Lutherinlahkoon+tai+kirkon+jäsenmaksuun+ja+vielä+vähemmän+mitä+joku+valtio+sanoo.Se+on+niin+kuin+Euroopan+unionin+ihmiset+ovat+Teidän+sisarianne+ja+Veljiänne.+Myös+Heidän+Kirkkonsa+on+hyväksyttävä+ei+sen+mukaan+miten+he+palvovat,+vaan+sen+mukaan,++jotta+nämä+kirkot+opettavat+ihmisiä+ymmärtämään+Jumalan+pelastuksen.