Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Eihä+Teidän+hallituksenne+muuten+olisi+EU:ssa+jos+se+ei+olisi+pakko+!Eihän+olisi+rahaa+muuten+ja+heti+1990+Neuvostoliiton+romahtamisen+jälkeen+alettiin+myymään+valtionyhtiöitä.+Suomessa+oli+tuohon+aikaan+liki+miljoona+ihmistä+töissä+valtiolla+ja+kunnilla.+Miksi+kukaan+ei+kirjoita+tällä+palstalla+tosiasioihin+perustuvaa+tietoa+?Sipilä+ei+pysty+saneeraamaan+eikä+pystynyt+Ahokaan+saneeraamaanja+kaikki+ne+on+luvanneet+saneerata+hallintojärjestelmää+!Kuntaliitokset+taisi+olla+viimeisiä++yrityksiä+ja+nyt+sote,+kun+on+pakkosaada+eurooppalainen+järjestelmä+!SE+ON+PAKKO+SAADA+AIKAAN+EUROOPPALAINEN+JÄRJESTELMÄ.Ei+ole+elämän+ja+talouden+edellytyksiä+ilman+eurooppaa+ja+sen+taloutta.+Ei+ole+enään+Neuvostoliittoa+joka+osti+lähes+kaiken+ja+vaihdossa+saimmeöljyä+ja+aseita+ja+autoja+ja+puutavaraa.++Ne+jalostettiin+ja+myytiin+Eurooppaan.
  2. Minä+olen+ihmetellyt+kovasti+ja+yrittänyt+tutkia+tätä+EU+vastaisuutta+!Itse+olen+myös+sen+mensan+testin+tehnyt+ja+sain+ensimmäisellä+128+ja+nyt+jomenee+tappiin,+koska+tiedän+vastaukset.Aina+EU:n+vastustaja+on+sanonut+vain+suomi+ja+suomalainen+ei+koskaan+muuta+!+!Olen+osoittanut+Mikael+Agricolan+raamatulla+suomalaisen+ja+suomenkielisyydenalkuperän+ja+Pääalue+siinä+näyttää+olevan+Pietarin+silloisen+Landskronan+alue.Myös+Inkerin+kirkko+on+vahvistanut+Mikael+Agricolan+raamatun+ja+samoinmyös+näyttää+olevan+Viron+kirkkohistorian+suhteen,+että+Mikael+Agricolan+käännös+on+heidän+ensimmäinen+raamatun+käännös+vuodelta+1642.Kalevalan+paikat+myös+näyttävät+myös+olevan+saaria+Vienanmeressä.+Virolla+on+myös+vastaava+eepos+Kalev+heidän+kansalliseepoksena.+Nyt+näyttää+siltä,+että+koko+suomen+ja+suomalaisen+historia+on+jäänyt+Venäjälle?Suomen+kieli+oli+kantakieli,+kuten+olen+aiemmin+tässä+kertonut+ja+sen+todistaa+myös+Ruotsin+kuninkaan+kustantama+Mikael+Agricolan+raamattu+vuodelta1642+ja+sen+käännöstyöt+aloitettiin+jo+aikaisin+1500+luvulla,+otteita+raamatusta.+Kansallismielisyydellä+näyttää+olevan+hyvin+vahva+osuus+tässä+EU+vastaisuudessa.Sen+vuoksi+minä+tuon+tämän+asian+esille+jotta+MYÖS+MINÄ+ITSE+SAISIN+VEDENPITÄVIÄ+vastauksia+ja+perusteluita+ja+tässä+on+esimerkki+minkälaisia+perusteluita+minä+haluan+myös+ja+yhtä+tehokkaasti+ja+samalla+tarkkuudella.Minä+teen+tutkelmaa+tässä+myös+ja+tämä+voisi+olla+jopa+väitöskirja.+Merkittävää+tässä+EU:n+vastaisuudessa+on+ollut+toinen+maailmansota+ja+monella+EU:n+vastustajalla+näyttää+olevan+nahkapää+tai+asepuku+ja+senolen+havainnut+Facebook+profiileista+ja+osa+näyttää+olevan+valtion+tai+kunnan+virkamiehiä.+Toinen+porukka+näyttää+olevan+ihan+vaan+hyvin+yksinkertaisiaja+siksi+olen+luokitellut+heidät+aurinkomatka+pojiksi,++jotka+on+menettäneet+tyttöystävänsä+Kreikkalaisille+ja+Espanjalaisille.+Olen+myös+ihmetellyt+miksi+Toinen+maailmansota+oli+hyvin+tärkeä+valtiolle+?Onko+valtiolla+oma+propaganda+ohjelma+tässä+mukana+?+Ihmetyttää,+koskaeikö+ole+vaarallista+puhua+sodasta+ja+silläkö+sitä+EU+myötäisyyttä+on+haettu+?Eikö+Valtio+ole+pelännyt,+että+joku+voi+ryhtyä+puhumaan+sodan+jälkeisestäajasta+ja+siitä+mitä+tapahtui+heti+HÄVITYN+SODAN+JÄLKEEN+?+Miksi+taas+sekertomus+on+päättynyt+aina+sota-aikaan+ja+ei+ole+puhuttu+sodan+syistä+ja+siitä+mitä+todellisuudessa+on+tapahtunut?+Miksi+Ihmisille+on+annettu+kuva,+että+suomi+olisi+voittanut+itsenäisyystaistelunvuonna+1944+?+Silloinko+suomen+kansa+syntyi+?+Totta+silloin+suomen+kansasyntyi+ja+sitä+alettiin+muovaamaan+silloin+juuri.+Mutta+Keitä+sitten+olivat+esi-isämme+?+Raamattu+oli+kuitenkin+painettu+suomeksi+jo+1642+?+Sodan+jälkeen+kartat+ja+kaikki+suomi+järjestöt+ja+monet+laulut+kiellettiin.+Karttojen+kieltäminen+ja+NL:n+puoleisen+rajan+värittäminen+vihreäksi+värittihistoriasta+myös+koko+suomen+kansan+historian.+Niille+jotka+väittävät,+ettei+suomi+ollut+Kommunistinen+maa,+niin+katsoppa+miltä+nämä+asiat+näyttävät+ulkopuolelta.+Suomen+antautuva+presidentti+pakenee+Sveitsiin+ja+sodan+presidentti+joutuu+vankilaan+ja+kenraalikunta+jamonet+silloiset+poliittiset+johtajat+pakenevat.+Myös+sotasankarit+mm.+Törni.Suomen+kauppa+ja+teollisuus+sidotaan+neuvostoliittoon+ja+YYA:han.Suomi+oli+kuin+Itä-saksa+ja+suomen+edesmennyt+presidentti+oli+ajamassa+myös+Itä-saksan+tunnustamista+ja+vielä+tänäkin+päivänä+STASI+asiakirjatovat+salaisia.+Kekkosen+ja+Väyrysen+aikana+suomen+taloutta+ohjattiin+Moskovasta.+Seitajärven+partisaani+tapausta+suomi+ei+antanut+viedä+YK:n+tuomioistuimeen+vuonna+1948.+Asia+rikkoi+ihmisoikeuksia+pahastisekä+monet+vielä+1950+luvulla+rahasta+ilmiannetut+karjalaiset+ihmiset.Heitä+vainottiin+ja+ne+luovutettiin+siperiaan+ja+tapettaviksi+Neuvosto-liittoon,+sillä+olivathan+ne+taistelleet+suomelle+itsenäisyyden+vai+eivät+?Tästä+näkökulmasta+suomen+ongelmat+taloudessa+johtuvat+nyt+siis+luonnollisesti+vääränlaisesta+hallintajärjestelmästä.+Ja+tässä+on+syymiksi+ihmisillä+on+paha+olla+tässä+maassa+ja+miksi+meitä+vieläkin+kytätään+satamissa+ja+elän+arkiaskareissa.
  3. Tänään+pääsin+ihan+henkilökohtaisesti+tiedustelemaan+EU:n+vihaajaltaja+suomen+valtion+kannattajalta+asiaa.++Hän+aloitti,+että+eduskuntaan+mennäänainoastaan+rahasta+ja+millään+muulla+ei+ole+mitään+väliä+ja+jos+pystyt+lupaamaankymmenen+euroa+lisää+ihmisille+ne+äänestää+sinut,+sillä+ne+on+niin+tyhmiä.Kysyin,+miksi+sitten+uskot+johonkin+valtioon+?+Hän+sanoi,+että+sen+vuoksi,+koska+minulla+on+myös+mahdollisuus+päästä+sinne+tekemään+rahaa.+Minä+kysyin,+että+eikö+se+ole+vähän+ei+kristillistä++puuhaa+?+Ei+sanonut+mitään.Perustelu+oli+ihan+tällainen+ja+ei+niin+kuin+ihan+kaikki+mennyt+nappiin+?Eikö+EU+olisi+silloin+parempi+ihmisille+sanoin.++Ei+vastannut.