Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Okey.Me+siis+puhutaan+sinun+tunne-elämästä.....+Olisiko+paikalla+yhtään+psykologia+taipsykiatria+?Sinä+olet+Juntti+?Tiedän,+koska+maailmalla+en+ole+koskaan+tavannut+tai+nähnyt+kulttuuria+ilman+rahaa.Siis+kaikki+maailmassa+on+oikeastaan+yhtä+amerikka/länsimaista+kulttuuria+jos+puhutaanelämäntavasta+eli+lifestyle+?Maaseutu+kaupungeissa+voi+vielä+nähdä+vanhoja+perinteisiä+asioita,+mutta+niistä+monestaasiasta+on+tehty+jo+business.+Eli+silloin+puhutaan+kaupunkilaistumisesta.+Riittääkö+tämä+sinulle+nyt+konttiselkäinen+lippupäinen+kalju+?Miksi+EU:n+palstalla+ei+voida+puhua+tosi-asioista+miksi+näitä+idiootteja+oikein+tänne+ilmestyy+ihmeellisin+harhoineen+?+Oikeastaan+vastasin+tähän+kysymykseen+tässä+osiossa:http://keskustelu.suomi24.fi/t/14989167/pieni-puhe-eurooppalaiselle-suomelleItse+olen+siitä+päässyt+eroon+juuri+suuren+ulkomailla+oleskelun+takia.+Eikä+minulle+voidasyöttää+sellaista+asiaa+minkä+minä+olen+itse+nähnyt+ja+kokenut,+suomen+kommunistisellajärjestelmä+pitäisi+olla+silloin+aika+hyvät+psykiatrit+ja+mielenkääntäjät.+Ettekö+Te+ymmärrä,+että+kun+ne+huutaa+teille+sitä+sanaa+suomalainen+tai+kulttuuri,+niinse+yleensä+huudetaan+aina+ylhäältä+alas,+että+olette+minun+laumaani.+Sillä+silloin+silläsanamuodolla+pyritään+ohjailemaan+teitä+ja+alistamaan+Teitä+heidän+alaisuuteen.Kaiken+pahinta,+että+siinä+tapahtuu+vielä+se+yksilön+hyväksikäyttö.+Eli+työskenteletminimi+toimeentulolla+ja+vielä+päässäsi+on+puolustaa+hallintoa+ja+vainota+niitä+ihmisiäjotka+ovat+hylänneet+teidän+järjestelmän...+Minusta+silloin+voisi+puhua+jo+uskonnollisestipedon+merkin+ottamisesta+käteen+ja+otsaan,+eli+ajatukseen.
  2. Vastaan+tähän++talous+kysymykseen+EU:n+jäsenyyden+eduista.Euroopan+sisämarkkinat+ovat+hyvin+suuret+ja+niiden+vapaa+hyödyntäminen+on+varmastisuuri+etu.+Kuten+näitte+tänään+Nordea+(+Eurooppalainen+pankkiunioni)Älkää+ajatelko+sitä+suomea,+Te+ette+ole+suomalaisia+Euroopan+unionissa+ja+se+vain+häiritsee+Teidän+yksilöllistä+ajattelua,+sillä+sinä+et+voi+olla+mummo+ja+ukki.Tässä+tulikin+se+asia+mitä+minä+tuossa+aloituksessa+olen+Teille+kertonut.+Siinä+on+se+ongelma,+miksi+Te+ette+osaa+nähdä+Euroopan+Unionia+oikeassa+valossa.+Unohda+se+sana+suomalainen+sellaista+ei+ole+olemassakaan+ja+sinun+ei+tarvitse+olla++yhtään+mitään.Sinun+täytyy+ajatella,+että+Euroopan+unioni+on+sinulle+mahdollisuus+myydä+ja+ostaa+javaikka+vuokrata.+Euroopan+unioni+on+ainut+mikä+pitää+toiveita+asuntomarkkinoihin+jakiinteistöjen+ja+metsien+ja+maiden+hintaa+kiinnostavina.+Suomessa+ei+ole+sijoitusvarallisuutta.Suomen+koko+kommunistinen+talous+perustuu+tällä+hetkellä+rakentamiseen+ja+sen+sivuvaikutuksiin++esim.+vaikka+konevuokraus.+Rakennusmiehet+ovat+suureksi+osin+PK-seudulla+virolaisia,+Puolalaisia+ja+ihan+kaiken+maalaisia.+PK-seudulla+rakennetaan+kohta20+000+asuntoa+vuodessa+ja+suurin+osa+ostajista+on+sijoittajia,+koska+matalat+korotovat+suosineet+asuntorakentamiseen+sijoittamista.+Yritän+puhua,+että+koko+liiketoiminta+ja+yrittäminen+on+tällä+hetkellä+vääristynyt.Syy+?+Syy+on+yksinkertaisesti+kommunistinen+elinkeinorakenne.+Onneksi+näen,+ettäse+on+tulossa+tiensä+päähän,+sillä+ei+Helsinki+voi+kasvaa+miksikään+moni+miljoonakaupungiksi.Köyhyys+ei+tule+poistumaan+suomesta,+koska+se+voi+olla+poliittisesti+tarkoituksenmukaista.+Euroopan+unioni+komissio+on+antanut+nootin+kohottaa+sosiaaliturvaainhinmilliselle+tasolle+jo+sen+vuoksi,+että+kulutus+kasvaisi.+Olet+varmasti+huomannutmonen+päivittäistavarakaupan+lopettaneen+ja+moni+kulutustavarakauppa+on+lopettanut.Poliittinen+luikero+sanoo,+että+netti+on+tullut+ja+vienyt+asiakkaat.+Totta+sekin,+muttaostovoima+on+ihan+pohjassa+ja+EU+on+myös+sen+havainnut.+Muistakaa,+että+vika+ei+ole+silloin+EU:ssa+jos+muut+EU-maat+pärjää+hyvin.+Tottakai+jokainen+mulkero+suojelee+palliaan+ja+haluaa+johtamaan+ja+varastamaan+itselleenja+silloin+se+poliittinen+peli+voi+olla+mitä+vain.+Moni+maksaa+enemmän+rahaa+paikastaan,kuin+sieltä+virallisesti+tienaa+ja+se+tarkoittaa+mitä+?Olen+tullut+tässä+talousasiassa+siihen+tulokseen,+että+ei+ole+mitään+muuta+ratkaisua,+kuinEuroopan+unionin+liittovaltio+ja+Liittovaltion+budjetti,+varsinkin+suomen+kohdalla.
  3. !!+Siinä+Persu+puhuu+taloudesta+eikä+tiedä+siitä+Hevon+Pask****++!+!Elinkeino+rakenteet+riippuu+ihan+monesta+muusta+asiasta+ja+siitä+kuinka+nerakennetaan.+Talous+ja+sen+hoitamisesta+meillä+on+monia+esimerkkejä+ja+paras+oli+tämä+ideologinen+Persun+talous+ilman+rahaa+teollisuutta+(+Oli+kommentti+aloitus+kirjoitukseen+)+Tähän+talous+ja+EU+asiaan+ja+sen+talouteen+ei+kyllä+kannata+ottaa+sellaisten+ihmistenkantaa,+joilla+ei+ole+mitään+tietoa+rahoitus/finanssialoista+tämä+jo+siksi,+että+ymmärtäämitä+"++raha+++"+on+yleensä.+++Toinen+on+Talouspolitiikan+rakentaminen+EU:n+sisällä,hyvä+esimerkki:+++Sama+raha+ja+toisella+alueella+tarvitaan+vähemmän+rahaa+elämiseen,kuin+toisella+alueella+ja+tätä+samaa+on+suomen+sisälläkin,+maaseutu+ja+kaupunki.Silloin+tämä+rakennelma+antaa+vaihtoehtoja+rakentaa+asiaa+myös+positiivisessamielessä.+Ne+ei+ole+Persujen+aivojen+riittävyyden+tasoisia+asioita+mistä+tässä+talouden+ylläpidossa+puhutaan,+sen+näkee+jo+heidän+kirjoituksistaan.+Euroopan+Unioni+on+maailman+hienoimpia+asioita+mitä+minä+olen+nähnyt+ja+sen+monipuolisuus+ja+teollinen+voima+on+maailman+suurin.+Euroopan+Unioni+hallitseemaailman+kauppaa+ja+näin+sanelee+muille+valtioille+ehdot+kauppasopimuksissa.Sisämarkkinat+ovat+Euroopan+Unionin+vahvin+osa+ja+siihen+kannattaa+kiinittäähuomio+tällä+hetkellä.+Todennäköisesti+"+persun+"+poliittinen+kirjoitus+oli+tässä+välissä+ja+siitä+huomaatte,+kuinka+hänen+kirjoituksessaan+ei+ollut+runkoa+ja+selkeyttä,+vaan+hajanaisia+ilmaanjääviä+otantoja+jonkun+toisen+ajatuksista.+Älkää+menkö+heidän+sotkuihin+ja+katsokaa+kirjoituksia+onko+niissä+selkeyttä+ja+runkoa.Perusasiat+on+aina+persus+asioita+mitä+tulee+eteen+oli+se+hallintomalli+mitä+tahansa.En+voi+edes+ymmärtää,+miten+he+ovat+voineet+sotkea+ihmisten+päitä,+kuin+sekoittamallakirjoituksen+sisältö+sieltä+täältä,++jonkin+toisen+kirjoituksia+verraten+ja+pitämällä+niitä+esikuvinaan.+Taloudella+on+aina+perusta+ja+vaihtokauppaa+tarvitaan+jos+et+omistatai+et+valmista+itse+elämään+tarpeellisia+asioita.+Toivottavasti+tämä+herättää+persu+höyrystä,+sillä+minä+puhuin+tässä+kauppasopimuksista
  4. Kaikki+Teille+on+valehdeltu+ja+totuus+löytyy+niin+Kansalaissota+kolikosta,+kuin+näistä+videoista.+Istukaappa+siihen+pulkkaan+ja+kuunnelkaa+näitä+lauluja+ja+katsokaa+sitten+sitä+vuosilukua.+Pysähdy+ja+älä+kiihkoudu,+vaan+pysähdy+ja+katso+vuosilukua.+https://www.youtube.com/watch?v=N2DWqnTYGYk&list=RDN2DWqnTYGYk&t=6Aikaa+sota-aikana+ja+sen+jälkeen+kielletty+laulu+ja+YYA.https://www.youtube.com/watch?v=tBlWfpK0Nb0&index=24&list=PLF1MEii1Y0bs6mqfLpsSBNzyZgCZRX_MzToivottavasti+nämä+laulut+kertoo+Teille,+että+sota+oli+Punaisia+ja+kommunisteja+vastaan,kuten+Tiltu+sota-aikan+kertoo.++Huomaatte+nyt+kuinka+Teille+on+käynyt.Tämän+takia+Kansalaissota+kolikko+Pistettiin+Pannaan+myös,+kun+tulee+se+torjuntavoitto,mutta+laulut+muuttu.