Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Okey.
Me+siis+puhutaan+sinun+tunne-elämästä.....+Olisiko+paikalla+yhtään+psykologia+tai
psykiatria+?
Sinä+olet+Juntti+?
Tiedän,+koska+maailmalla+en+ole+koskaan+tavannut+tai+nähnyt+kulttuuria+ilman+rahaa.
Siis+kaikki+maailmassa+on+oikeastaan+yhtä+amerikka/länsimaista+kulttuuria+jos+puhutaan
elämäntavasta+eli+lifestyle+?
Maaseutu+kaupungeissa+voi+vielä+nähdä+vanhoja+perinteisiä+asioita,+mutta+niistä+monesta
asiasta+on+tehty+jo+business.+Eli+silloin+puhutaan+kaupunkilaistumisesta.+Riittääkö+tämä+
sinulle+nyt+konttiselkäinen+lippupäinen+kalju+?
Miksi+EU:n+palstalla+ei+voida+puhua+tosi-asioista+miksi+näitä+idiootteja+oikein+tänne+
ilmestyy+ihmeellisin+harhoineen+?+Oikeastaan+vastasin+tähän+kysymykseen+tässä+
osiossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14989167/pieni-puhe-eurooppalaiselle-suomelle
Itse+olen+siitä+päässyt+eroon+juuri+suuren+ulkomailla+oleskelun+takia.+Eikä+minulle+voida
syöttää+sellaista+asiaa+minkä+minä+olen+itse+nähnyt+ja+kokenut,+suomen+kommunistisella
järjestelmä+pitäisi+olla+silloin+aika+hyvät+psykiatrit+ja+mielenkääntäjät.+
Ettekö+Te+ymmärrä,+että+kun+ne+huutaa+teille+sitä+sanaa+suomalainen+tai+kulttuuri,+niin
se+yleensä+huudetaan+aina+ylhäältä+alas,+että+olette+minun+laumaani.+Sillä+silloin+sillä
sanamuodolla+pyritään+ohjailemaan+teitä+ja+alistamaan+Teitä+heidän+alaisuuteen.
Kaiken+pahinta,+että+siinä+tapahtuu+vielä+se+yksilön+hyväksikäyttö.+Eli+työskentelet
minimi+toimeentulolla+ja+vielä+päässäsi+on+puolustaa+hallintoa+ja+vainota+niitä+ihmisiä
jotka+ovat+hylänneet+teidän+järjestelmän...+Minusta+silloin+voisi+puhua+jo+uskonnollisesti
pedon+merkin+ottamisesta+käteen+ja+otsaan,+eli+ajatukseen.
07.09.2017 09:23
Vastaan+tähän++talous+kysymykseen+EU:n+jäsenyyden+eduista.
Euroopan+sisämarkkinat+ovat+hyvin+suuret+ja+niiden+vapaa+hyödyntäminen+on+varmasti
suuri+etu.+Kuten+näitte+tänään+Nordea+(+Eurooppalainen+pankkiunioni)
Älkää+ajatelko+sitä+suomea,+Te+ette+ole+suomalaisia+Euroopan+unionissa+ja+se+vain+
häiritsee+Teidän+yksilöllistä+ajattelua,+sillä+sinä+et+voi+olla+mummo+ja+ukki.
Tässä+tulikin+se+asia+mitä+minä+tuossa+aloituksessa+olen+Teille+kertonut.+Siinä+on+se+
ongelma,+miksi+Te+ette+osaa+nähdä+Euroopan+Unionia+oikeassa+valossa.+Unohda+se+sana+suomalainen+sellaista+ei+ole+olemassakaan+ja+sinun+ei+tarvitse+olla++yhtään+mitään.
Sinun+täytyy+ajatella,+että+Euroopan+unioni+on+sinulle+mahdollisuus+myydä+ja+ostaa+ja
vaikka+vuokrata.+Euroopan+unioni+on+ainut+mikä+pitää+toiveita+asuntomarkkinoihin+ja
kiinteistöjen+ja+metsien+ja+maiden+hintaa+kiinnostavina.+Suomessa+ei+ole+sijoitusvarallisuutta.
Suomen+koko+kommunistinen+talous+perustuu+tällä+hetkellä+rakentamiseen+ja+sen+sivu
vaikutuksiin++esim.+vaikka+konevuokraus.+Rakennusmiehet+ovat+suureksi+osin+PK-seudulla+
virolaisia,+Puolalaisia+ja+ihan+kaiken+maalaisia.+PK-seudulla+rakennetaan+kohta
20+000+asuntoa+vuodessa+ja+suurin+osa+ostajista+on+sijoittajia,+koska+matalat+korot
ovat+suosineet+asuntorakentamiseen+sijoittamista.+
Yritän+puhua,+että+koko+liiketoiminta+ja+yrittäminen+on+tällä+hetkellä+vääristynyt.
Syy+?+Syy+on+yksinkertaisesti+kommunistinen+elinkeinorakenne.+Onneksi+näen,+että
se+on+tulossa+tiensä+päähän,+sillä+ei+Helsinki+voi+kasvaa+miksikään+moni+miljoona
kaupungiksi.
Köyhyys+ei+tule+poistumaan+suomesta,+koska+se+voi+olla+poliittisesti+tarkoituksen
mukaista.+Euroopan+unioni+komissio+on+antanut+nootin+kohottaa+sosiaaliturvaa
inhinmilliselle+tasolle+jo+sen+vuoksi,+että+kulutus+kasvaisi.+Olet+varmasti+huomannut
monen+päivittäistavarakaupan+lopettaneen+ja+moni+kulutustavarakauppa+on+lopettanut.
Poliittinen+luikero+sanoo,+että+netti+on+tullut+ja+vienyt+asiakkaat.+Totta+sekin,+mutta
ostovoima+on+ihan+pohjassa+ja+EU+on+myös+sen+havainnut.+
Muistakaa,+että+vika+ei+ole+silloin+EU:ssa+jos+muut+EU-maat+pärjää+hyvin.+Tottakai+
jokainen+mulkero+suojelee+palliaan+ja+haluaa+johtamaan+ja+varastamaan+itselleen
ja+silloin+se+poliittinen+peli+voi+olla+mitä+vain.+Moni+maksaa+enemmän+rahaa+paikastaan,
kuin+sieltä+virallisesti+tienaa+ja+se+tarkoittaa+mitä+?
Olen+tullut+tässä+talousasiassa+siihen+tulokseen,+että+ei+ole+mitään+muuta+ratkaisua,+kuin
Euroopan+unionin+liittovaltio+ja+Liittovaltion+budjetti,+varsinkin+suomen+kohdalla.
06.09.2017 22:36
Ha+haa...+Siis+Teiltäkö+oikeasti+kysyä+Eurosta+?+?+?
Ettehän+Te+edes+tiedä+mitä+raha+on+ja+HevonPas****+koko+Euroopan+unionin+
taloudesta.
Se+on+sellaista+päätöntä+jos+vaikka+kirurgi+ryhtyisi+kysymään+diagnoosia+teiltä+jos
hän+kertoo+oireet....+Mitä+Helv...++Ettehän+Te+tiedä+ja+Te+ette+voi+silloin+vastata+ja+
maailmantalous+ei+nyt+sattumalta+ole+niin+kuin+Soini+tai+Pers*******+Jumalanne+
sanoo+ja+siitä+olen+101%+Varma.
06.09.2017 18:03
Eenokin+kirja+tukee+raamattua+ja+se+selventää+sinulle+monta+asiaa.
http://www.apokryfikirjat.com/eenok1.htm
06.09.2017 10:51
Älä+valehtele+ihmisille+raamatusta+ja+vielä+pilkkaat+sillä+toisia+jumalan+luomia.
Ei+ole+elämää+muulta,+kuin+yksin+jumalalta.
Sinä+myös+häpäiset+sinun+esivanhemmat,+sillä+he+ovat+myös+olleet+Pedon+alaisia.
Eihän+sitä+muuten+olisi+näin+kirjoitettu.+
Raamatun+peto+on+aina+ollut+Jeesuksen+ajoista+lähtien.+Sinä+olet+tainnut+ottaa+Pedon
merkin+käteesi+ja+otsaasi+näemmä+kirjoituksistasi+päätellen.+Olet+ollut+hyvin+aktiivinen
maahanmuutto+palstalla.+
Raamatussa+kehotetaan+lähtemään+siitä+pois,+jottette+sotkisi+käsiänne+pyhien+vereen.
Tämä+tarkoittaa,+että+sinä+et+saa+ottaa+sydämmeesi+valtioa,+etkä+kuningasta+etkä
mitään+poliittista+järjestelmää+ja+vielä+vähemmän+luokitella+ihmisiä.
Jäikö+epäselvää.+.+.++Kerron+kyllä+jos+haluat+tietää.
'
06.09.2017 10:50
"+EU-vihaajilla+on+väite,+että+turvapaikanhakijoiden+ilmoittamat+väärät+henkilötiedot+ovat+EU:n+syytä.+"
Heillä+ei+muuta+ole+ja+sitten+Heillä+on+nämä+ideologiat+ja+rodut.
Sen+perusteella+he+ovat+huijanneet+ihmisiä+näissäkin+kirjoituksissa+kuin+Natsit
aikoinaan+Juutalaisilla.++
Minä+en+ainakaan+ole+heidän+kirjoituksissaan+nähnyt+kuin:+Vihermarksufopunasini+ja
sitten+Isänmaa+ja+suomalainen+ja+pakolainen,+muslimi+ja+viimeinen+oli+heidän+johtajansa
halusi+myös+papiksi+ja+vaati+kirkkoa+valtion+alaisuuteen+lailla+(+kommunismia+).
Jos+joku+oikeasti+rakentaa+näiden+asioiden+varaan+elämänsä,+niin+olisiko+lääkärissä
käynti+suositeltavaa.+.+.+Nämäkö+oli+sitten+niitä+Kristillisiä+hedelmiä+mitä+tuossa+
aikaisemmin+luettelin.+Jos+se,+että+Persut+olisivat+näin+Kristittyjä,+niin+voisin+kyllä
sanoa,+että+taitaa+olla+siltä+vastapuolelta+?
Menkää+lääkäriin+jos+oikeasti+näin+tunnette,+sillä+paljon+on+ahdistusta+ja+masennusta.
04.09.2017 10:55
!!+Siinä+Persu+puhuu+taloudesta+eikä+tiedä+siitä+Hevon+Pask****++!+!
Elinkeino+rakenteet+riippuu+ihan+monesta+muusta+asiasta+ja+siitä+kuinka+ne
rakennetaan.+Talous+ja+sen+hoitamisesta+meillä+on+monia+esimerkkejä+ja+paras+
oli+tämä+ideologinen+Persun+talous+ilman+rahaa+teollisuutta+(+Oli+kommentti+
aloitus+kirjoitukseen+)+
Tähän+talous+ja+EU+asiaan+ja+sen+talouteen+ei+kyllä+kannata+ottaa+sellaisten+ihmisten
kantaa,+joilla+ei+ole+mitään+tietoa+rahoitus/finanssialoista+tämä+jo+siksi,+että+ymmärtää
mitä+"++raha+++"+on+yleensä.+++Toinen+on+Talouspolitiikan+rakentaminen+EU:n+sisällä,
hyvä+esimerkki:+++Sama+raha+ja+toisella+alueella+tarvitaan+vähemmän+rahaa+elämiseen,
kuin+toisella+alueella+ja+tätä+samaa+on+suomen+sisälläkin,+maaseutu+ja+kaupunki.
Silloin+tämä+rakennelma+antaa+vaihtoehtoja+rakentaa+asiaa+myös+positiivisessa
mielessä.+Ne+ei+ole+Persujen+aivojen+riittävyyden+tasoisia+asioita+mistä+tässä+
talouden+ylläpidossa+puhutaan,+sen+näkee+jo+heidän+kirjoituksistaan.+
Euroopan+Unioni+on+maailman+hienoimpia+asioita+mitä+minä+olen+nähnyt+ja+sen+
monipuolisuus+ja+teollinen+voima+on+maailman+suurin.+Euroopan+Unioni+hallitsee
maailman+kauppaa+ja+näin+sanelee+muille+valtioille+ehdot+kauppasopimuksissa.
Sisämarkkinat+ovat+Euroopan+Unionin+vahvin+osa+ja+siihen+kannattaa+kiinittää
huomio+tällä+hetkellä.
+
Todennäköisesti+"+persun+"+poliittinen+kirjoitus+oli+tässä+välissä+ja+siitä+huomaatte,+
kuinka+hänen+kirjoituksessaan+ei+ollut+runkoa+ja+selkeyttä,+vaan+hajanaisia+ilmaan
jääviä+otantoja+jonkun+toisen+ajatuksista.+
Älkää+menkö+heidän+sotkuihin+ja+katsokaa+kirjoituksia+onko+niissä+selkeyttä+ja+runkoa.
Perusasiat+on+aina+persus+asioita+mitä+tulee+eteen+oli+se+hallintomalli+mitä+tahansa.
En+voi+edes+ymmärtää,+miten+he+ovat+voineet+sotkea+ihmisten+päitä,+kuin+sekoittamalla
kirjoituksen+sisältö+sieltä+täältä,++jonkin+toisen+kirjoituksia+verraten+ja+pitämällä+
niitä+esikuvinaan.+Taloudella+on+aina+perusta+ja+vaihtokauppaa+tarvitaan+jos+et+omista
tai+et+valmista+itse+elämään+tarpeellisia+asioita.+
Toivottavasti+tämä+herättää+persu+höyrystä,+sillä+minä+puhuin+tässä+kauppasopimuksista
04.09.2017 10:19
Mitä+tämä+Tekee+EU:n+palstalla+?
Kirjoitanko+Minä+mitä+Vitt****+on+valtiolla+ja+Kirkolla+Ja+yhdestä+T-pers****+tuli+jo
Pappikin+tänään+lehdessä+omine+uskontoineen.
Meneekö+se+jätkä+enään+kirkkoon+vai+hautaako+sen+joku+Huhtas******
04.09.2017 00:05
P-A+ei+voi+vaikuttaa+mihinkään+ja+on+vain+kerjättävä.
Pätee+myös+siihen+suureen+hallintoonne.
03.09.2017 12:53
Tee+toteemi+siitä+tai+kuningas,
02.09.2017 23:24
Äänestämällä+et+voi+vaikuttaa.+Yksistään+jo+siksi,+että+vaikuttaminen+vaatii
rahaa+ja+valtaa+ja+tasa-arvoinen+ehdokas+ei+voikaan+sitten+olla+tasa-arvoinen.
02.09.2017 23:22
Miksi+sinä+valehtelet+?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Leipäjono
Devalvaatio+tarkoittaa+rahan+ulkoisen+arvon+alentamista+eli+halpatyövoimaa.
Silloin+ulkomailla+tuotettu+tavara+maksaisi++enemmän.+.+.+(+Lääkkeet,+kahvit,+vaatteet+
ym+ym.
02.09.2017 23:19
Euroopan+unionin+muissa+jäsenmaissa+ei+ole+vastaavia+leipäjonoja,+kuin
suomessa.+Syyn+kerroin+jo:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14949801/suomi-alunperin-jo-saksaan-1918
01.09.2017 10:30
Minä+yritin+tuossa+edellisessä+kertoa,+että+suomi+oli+hyvin+valkoinen+ja+sodan+
jälkeen+tilanne+sitten+muuttui+dramaattisesti.+
Yritän+kertoa+syyn+miksi+esim.+Viron+kansantalous+vetää+naapurissa+yli+10+%+
kasvussa+ja+täällä+suomessa+ollaan+lamassa+ja+käristää+kärsitään+köyhyydestä.
Nämä+asiat+on+oltava+Teillä+tiedossa,+jotta+nämä+huu+haa+ukot+ja+akat+tällä+
palstalla+eivät+sekoita+näitä+tosiasioita+missä+eletään+nykytilanteessa.++Tänne+
kirjoittaa+kaiken+maailman+äijä+ja+tiedätte+totuuden,+kun+tiedätte+tosiasiat+ja+
historian.+
Tästä+ei+ole+ulospääsyä+ilman+Euroopan+unionia+ja+sen+tiivistä+liittoa+ja+sen+
sanelemaa+järjestelmää+ja+vastuuta+taloudellisesti.+Se+sisällissota+olisi+joka
tapauksessa+tulossa+ilman+Euroopan+Unionia.+Suomella+on+kommunistinen
hallinto+ja+en+tarkoita,+että+se+on+kommunistisella+nimellä,+vaan+järjestelmänä.
Tämä+nykyinen+järjestelmä+on+kuten+Esko+Aho+jo+aikoinaan+sanoi+muutettava.
Tästä+johtuu+koko+köyhyys+ja+vapauden+tunteen+menetys+henkilökohtaisesti.
Hehän+eivät+pysty+maksamaan+EU:n+asettamaa+sosiaaliturvaa+ja+terveydenhuoltoa,
vaikka+Euroopan+unionin+komissio+on+näin+määrännyt+jokaiselle+EU+maalle.
Puhutaan+laskennallisesta+sosiaaliturvasta,+jotta+ihmiset+eivät+eläisi+köyhyydessä+ja
alueellinen+ostovoima+säilyisi.
Minä+olen+katsonut+velvollisuudeksi+kertoa+ihmisille+omalta+osaltani+ja+minä+en+näin
voi+syyttää+itseäni,+etten+tehnyt+tätä+työtä.
01.09.2017 10:04
Kaikki+Teille+on+valehdeltu+ja+totuus+löytyy+niin+Kansalaissota+kolikosta,+kuin+
näistä+videoista.+Istukaappa+siihen+pulkkaan+ja+kuunnelkaa+näitä+lauluja+ja+
katsokaa+sitten+sitä+vuosilukua.+Pysähdy+ja+älä+kiihkoudu,+vaan+pysähdy+ja+
katso+vuosilukua.+
https://www.youtube.com/watch?v=N2DWqnTYGYk&list=RDN2DWqnTYGYk&t=6
Aikaa+sota-aikana+ja+sen+jälkeen+kielletty+laulu+ja+YYA.
https://www.youtube.com/watch?v=tBlWfpK0Nb0&index=24&list=PLF1MEii1Y0bs6mqfLpsSBNzyZgCZRX_Mz
Toivottavasti+nämä+laulut+kertoo+Teille,+että+sota+oli+Punaisia+ja+kommunisteja+vastaan,
kuten+Tiltu+sota-aikan+kertoo.++Huomaatte+nyt+kuinka+Teille+on+käynyt.
Tämän+takia+Kansalaissota+kolikko+Pistettiin+Pannaan+myös,+kun+tulee+se+torjuntavoitto,
mutta+laulut+muuttu.
01.09.2017 09:20
Kun+sinä+et+ymmärrä+mitä+raha+on+ja+hyvällä+rahan+käsittely+taidolla+Eurooppa
pystyy+nollaamaan+nuo+suomen+ja+Kreikan+velat+sekunnissa.+
Minä+ajattelen+Euroopan+unionin+vahvuuden+toisella+tavalla+mitä+sinun+Johtajasi
on+sanonut.+USA+on+siitä+rahasta+hyvä+esimerkki+ja+jos+kerron+sinulle,+että+Dollarin
todellinen+kurssi+ei+ole+edes+Euron+kymmenesosaa,+niin+Tajuatko+?
Euroopan+unioni+on+maailman+parhaimpia+keksintöjä+mitä+on+keksitty+näin+talous-
mielessä+ja+siitä+syystä+USA+on+kovin+vihainen+ja+Venäjä+myös.+
Ei+Trumppi+muuten+edes+kuiskaisi+suomen+poliittiselle+päällikölle+jos+se+ei+sillä+
pyrkinyt+vaikuttamaan+Euroopan+unionin+rakenteisiin.+
Tyhmälle+ihmiselle+sitä+ei+voi+edes+selittää,+kun+hänen+pitää+uskoa+?
Jo+historiasta+näemme,+että+antiikin+kauppapaikat+olivat+rikkaita+ja+se+perusajatus
ei+ole+minnekään+kadonnut.+Euroopan+unionin+uskottavuus+ja+vakaus+nyky+maailmassa
on+paljon+enemmän,+kuin+ikinä+arvaattekaan.+Tasa-arvoinen+uskottava+järjestelmä
Liittovaltiona+luo+siitä+myös+vaikutusvaltaisen+tekijän+maailmanmarkkinoille+kauppa-
sopimuksineen.+
Maailmassa+on+ihanteita+ja+Euroopan+unioni+on+numero+1,+kysy+keneltä+kysyt.
31.08.2017 23:30
Talouskasvusta+ja+Eurosta+kannattaa+katsoa+tuota+naapurimaata:
https://www.hameensanomat.fi/uutiset/talous/156840-viron-talous-kasvoi-alkuvuonna-98-prosenttia
Minäkin+ryhdyin+tarkastelemaan+kantaani+ja+ajattelin,+että+olenko+minä+kirjoittenut
potaskaa+ja+nyt+näyttää,+että+joko+et+tiennyt+tai+valehtelit+tarkoituksenmukaisesti.
Tuosta+rahasta+voidaan+jutella+pitkäänkin++koska+epäilen,+että+et+edes+tiedä+mitä+raha
on.+Se+on+paperia/bittejä++!+Mutta+miten+raha+määrittyy+niin+siitä+sinulla+ei+varmasti+
ole+edes+hajuakaan.
Itsenäisyydellä+ei+ole+maallista+eikä+rahallista+merkitystä+nykymaailman+talousjärjestelmissä
ainakaan+suomen+kohdalla+ja+parempi+niin.+
EU+jäsenyys+pakottaa+ja+sillä+on+suoranainen+vaikutus+siihen+euron+arvon+määritykseen.
Ja+taas+esiintyy+tuo+UFO+ilmaisu+mihin+ei+maan+päällä+voi+vastata+Vihermarkspuna+suvi+loppu
31.08.2017 21:50
Jokainen+tämän+palstan+lukija+allekirjoittaa,+että+äänestämällä+jotain+henkilöä
tämä+auttaa+sinua+ja+monet+tutut+ja+sukulaiset+äänestävät+ja+tekevät+työtä,
jotta+tämä+heitä+auttava+henkilö+pääsisi+päättämään+eli+jakamaan+yhteisiä+varoja.
Jos+Te+itse+olette+jo+näin+epätasa-arvoisia+pienessä+yksikössä.+Niin+kuinka+Te+voitte+
edes+puhua+tasa-arvosta+suuremmassa+yksikössä+oltaessa,+että+epätasa-arvo+olisi
parempi+ja+minun+perheeni+ja+sukulaiseni+hyväksikäyttää+teidän+perhettä.
Siis+minä+kirjoitin+selkokielellä+mitä+Te+tarkoitatte,+kun+vastustatte+EU:ta.
Ja+sitähän+se+tarkoittaa.
31.08.2017 17:46
Keskustelut+on+taas+karanneet+ja+monen+on+nyt+viisasta+lukea+tämä+alusta+loppuun.
31.08.2017 17:24
Nyt+on+tulossa+muutos+ja+sen+nimi+on+LIITTOVALTIO.
Ei+enään+poliittista+paskaa,+Poliittinen+paska+sattuu+pahiten+pieniin
yksiköihin.++Suomen+mulk******+tulee+myös+rajat+ja+eivät+pääse+pakoon.
Siis+Euroopan+Unionin+Liittovaltio+on+meidän+kaikkien+eurooppalaisten+etu+ja+tästä
voimme+olla+100%+varmoja.+Asuinpaikan,+liiketoimen,+sijoituksen+voit+valita+itse.
31.08.2017 17:22
68 / 76