Ihmiset ja Euroopan Unioni

Kun katsotte Historiaa Euroopassa. Huomaatte millaista tuskaa ja ideologiaa
ihmisille on syötetty ja millaista hedelmää ne on tuottaneet. Minkälaista pelkoa
ihmiset ovat kokeneet ja pelkoa joka päivä pelossa ja ne kaikki on meidän kanssa
samanlaisia ihmisiä. Juttelin yhden Kiovalaisen naisen kanssa Kiovassa ja hän sanoi,
että ennen ihmiset pelkäsi toisiaan ja koskaan ei tiennyt milloin musta auto tulee.

Virolaiset oli hyvin pelokkaita heti Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen ja kuinka
poliittinen eliitti suojasi itseään ja omaa hallintoaan Itä-saksassa. Ihmisten ei pitäisi
unohtaa historiaa ja historiasta ihmisten pitäisi ymmärtää päivittää haaveensa ja
toiveensa. On erittäin mieltynyt siihen, että Natsi-saksan johtajia ja heidän alaisiaan
vainotaan vielä tänäkin päivänä. Olen myös Pettynyt siihen, että Neuvostoliiton ja
Monen muun maan terrorin tekijöitä ei ole saatu tuomiolle henkilökohtaisesti.

Tuomitsen ehdottomasti myös Neuvostoliittoa palvelleiden sotilaiden tekemät murhat
Savukoskella suomessa, sillä ne kohdistui syyttömiin ihmisiin. Murhasta heidät on
saatava vastuuseen ja murhaaja ja terrorin tekijä ei ole se joka käskee, vaan joka
tekee. Samoin on myös Terrorismissa ja heidän johtajansa olisi tuomittava murhaan
ja terroriin kiihoittamisesta ei mistään Terroristi-järjestön johtamisesta. He saavat
johtaa järjestöään mutta he eivät saa kiihoittaa eikä pakottaa ihmisiä terroriin tai
murhiin.

Ihmiset Euroopassa ovat kokeneet tämän lähes kaikki. Heillä on tuore historia ja sen
seuraukset. Poliittisen eliitin palvonta on usein juuri se pahan alku ja juuri. Ihmisille
on annettava vaihtoehtoja ja jokaisen on annettava kokeilla elämää toisenlaisena ja
tasa-arvoisena. Eurooppa on osoittanut vaaleilla halua tähän ja ihmisille on syntynyt
toivo paremmasta ja ihmisoikeudellisesta elämästä.

Poliittinen eliitti suojeli itseään, huomaa itseään jos heidän valtansa olisi murentunut
kylmänsodan aikaan Neuvostoliitossa. He laativat suunnitelman siten tuhota koko
maailma oli lehdessä tällä viikolla. Eli he eivät välittäneet Teistä ihmisitä, vaan omasta
hallinostaan ja itsestään. Tämän nyt pitäisi olla kaikille selvä, että ketkä silloin ovat
asettuneet väärälle puolelle Jumalan ja Teidän ihmisten näkökulmasta.

Euroopan Unionikin on poliittinen järjestelmä. Mutta tällaista poliittista järjestelmää
emme ole vielä nähneet. Nationalismi ja rotu ei taistele tällä hetkellä Euroopan ihmisten
mielessä, sillä kaikki EU:n kannattajat ovat hyväksyneet toisensa. Mikä on silloin se
vastapuolen tavoite ja millä he viekoittelevat ihmisiä ja mitä tavoitteita heillä itsellään
on.

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun minä katsoin suomi24 Maahanmuutto palstaa, tunsin oloni hirveäksi ja
      millaisia ihmisiä siellä kirjoittelee. Kristinuskoisena ihmisenä näin tälläkin
      palstalla kirjoitelleen nimimerkin. Koulussa meillä oli muinoin aina aamuhartaus
      ja Uskonnon tunnit.

      Yksikin kirjoittaja kertoi raamatun jakein, kuinka vihata ihmistä jonka jumala on
      luonut. Unohti, että ei ole kedon kukkasta eikä elämää ilman jumalan henkeä.
      Unohti, että jos raamatun ennustukset eivät toteudu, niin meillä ja meitä ennen
      kuolleilla ei olisi ylösnousemuksen toivoa.

      Ei suomen valtio ei todellakaan ole puhdas ja valkoinen vaate. Paljon siinä on
      valheita ja sortoa ja verta. Sen hallinto koostuu itseään parempana ja valheen
      ja rahan vallan avulla juonituilta viroilta ja paikoilta.

      Todella säikähdin, onko meitä näin vähän, joilla on Kristuksen ja jumalan tuntemus.
      Muslimit, jotka ovat niin lähellä kristinuskoa ja sen syntyä. Ja He lukevat samoista
      raamatun kertomuksista ja Jeesuksesta, aivan kuten Ortodoksit ja Katolliset.

      Olen myös miettinyt ihmisiä, jotka veivät kukkia ja kynttilöitä Turun torille, että millä
      mielellä he ne kukat veivät, oliko heillä sydänmessä vihaa, vaan oliko heillä aito
      muistaminen. Samaa olen miettinyt Koiviston hautajaisista, että mikä siinä kuoli
      päällimmäisenä mauno vai kuka ?

    • Tälle sivulle voisi laittaa kyselyn näistä suomen ihmisoikeusrikkomuksista, täytyy
      laittaa:
      Asialistalla voisi olla:
      - 20 000 huostaanotettua lasta köyhyyden vuoksi.
      - Suomi kieltäytynyt maksamasta EU:n asettamaa vähimmäis sosiaaliturvaa ja
      terveyden heikkous ja saatavuus.
      - Suomen maksama rajavalvonta EU:n sisä rajalla Ruotsin rajalla.
      - Suomen rahapelit ja alkoholimonopolit. Esim kauppojen raha-automaattipelit
      eivät edusta vastuullista toimintaa.
      - Pakollinen armeija ja sen käymättä jättämisen rangaistukset ja eritellyt uskonnoliset
      ryhmät asiaan liittyen.

      Linkki:

      https://ec.europa.eu/info/consultations/public-consultation-european-citizens-initiative_fi

    • demon_driver

      Maalasitkohan nyt ehkä hieman turhan ruusuisen kuvan unionista? Täytyy kyllä olla vielä aika lapsenuskoinen, jos kuvittelee etteikö EU:ssa ole poliittista eliittiä. Tähän kohtaan sopii hyvin kysymys, että mistäköhän se osaltaan johtuu, ettei unioni toimi? EU:n poliittisella eliitillä, sillä oikeistolaisella ryhmittymällä, jossa vaikuttaa meidän ikioma Jyrki "kannan vastuuni" Katainen, on omat ideologiset ajatuksensa eli syvenevästä integraatiosta. Kävikö kenellekään mieleen, kun oliko se nyt Stubbin pääministeriyden vaiko valtiovarainministeriyden aikaan EU:sta saatiin nootti, joka oli muka yllätys vaikka sen mahdollisuudesta puhuivat jo päiviä ennen mediassa. Lähettäjänä komissio ja eikös vaan Katainen mukana. Miten sopikin niin juuri kokoomuksen pirtaan se sisältö, mikä nootissa oli? Siiten ihmetellään kokoomusen kannatuslukuja ja sitä, miten on hallituksessa pienimpänä ryhmittymänä saanut ajettua omia etujaan varsin tehokkaasti verrattuna hallituskumppaneihin.

      Joten anteeksi, jos rikoin pilvilinnasi. Ihminen on ahne ja poliitikkona vielä pahempi.

      • On toki niin, että Euroopan unionissa on itselleen vetäviä ihmisiä vaikka kuinka
        paljon, olet siinä ihan oikeassa. Euroopan unioni on vain niin suuri ja monipuolinen,
        että monet asiat on katsottava EU:n sisäiseksi tukemiseksi ja ulkopuolisille ei silloin
        jää oikein sijaa. ( Liiketoiminnat )

        EU:n tasa-arvon takeena on kaikille samat oikeudet ja terveys- ja sosiaaliturva. Lisäksi
        jokainen EU:n kansalainen on oikeutettu muuttamaan minne tahansa EU:ta. Liiketoimet
        ja sijoitusten vapaus koko EU:n alueella on tae tasa-arvosta.

        EU on siis toisin sanoen hyvin omavarainen.


      • Liittovaltio kirjoitti:

        On toki niin, että Euroopan unionissa on itselleen vetäviä ihmisiä vaikka kuinka
        paljon, olet siinä ihan oikeassa. Euroopan unioni on vain niin suuri ja monipuolinen,
        että monet asiat on katsottava EU:n sisäiseksi tukemiseksi ja ulkopuolisille ei silloin
        jää oikein sijaa. ( Liiketoiminnat )

        EU:n tasa-arvon takeena on kaikille samat oikeudet ja terveys- ja sosiaaliturva. Lisäksi
        jokainen EU:n kansalainen on oikeutettu muuttamaan minne tahansa EU:ta. Liiketoimet
        ja sijoitusten vapaus koko EU:n alueella on tae tasa-arvosta.

        EU on siis toisin sanoen hyvin omavarainen.

        Jokainen tämän palstan lukija allekirjoittaa, että äänestämällä jotain henkilöä
        tämä auttaa sinua ja monet tutut ja sukulaiset äänestävät ja tekevät työtä,
        jotta tämä heitä auttava henkilö pääsisi päättämään eli jakamaan yhteisiä varoja.

        Jos Te itse olette jo näin epätasa-arvoisia pienessä yksikössä. Niin kuinka Te voitte
        edes puhua tasa-arvosta suuremmassa yksikössä oltaessa, että epätasa-arvo olisi
        parempi ja minun perheeni ja sukulaiseni hyväksikäyttää teidän perhettä.

        Siis minä kirjoitin selkokielellä mitä Te tarkoitatte, kun vastustatte EU:ta.
        Ja sitähän se tarkoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe