Vapaa kuvaus

Aloituksia

39

Kommenttia

468

1. Viitsitkö+vilkasta+kenelle+tuo+kirjoituksesi+on????Jos+et+ymmärrä+kirjoitusten+kategoriaa,+niin+jätä+vastaamatta!Tässä+kopio+SINUN+kirjoituksestasi:Ei.voi.olla.totta+++23.10.2017+9:10YksK-Nainen+kirjoitti:+Sullekko+niitä+olen+laittanu?+Älä+jauha+PASKAA!+Kerro+kuka+olet!+Ihmeellinen+otus+olet,+olet+muka+tietävinäsi+minut,+vaikka+sulla+ei+ole+mitään+aavistusta+edes+minusta!Kenellekkään+en+ole+yhtään+rumaa+viestiä+laittanut,+joten+lopeta+noiden+harhojesi+ruokkiminen!Et+todellakaan+tule+saamaan,+olet+ulkona+kuin+lumiukko+minun+elämästäni,+ja+siitä+syystä+olen+ONNELLINEN+;o).+—+++Mitä+sinä+ihminen+meuhkaat+siinä,+eikö+aivokapasiteetti+riitä+sen+vertaan+että+ymmärtäisit+että+eihän+siinä+sinusta+ollut+kyse+vaan+ALOITTAJASTA,+miehestä+joka+ilokseen+viljelee+tuon+mainitun+viestin+kaltaista+viestintää+eräälle+naiselle,+tosin+kirjoittaen+että+"+myönnän+etten+ole+ollut+oma+itseni+"+ja+jatkaen+taas+vanhaan+malliin.Missä+teidän+joidenkin+järki+piilottelee+kun+ette+tämän+vertaa+ymmärrä.Tuo+on+nimenomaan+MINUN+kirjoitukseeni+vastaus!OPETTELE+ENSIN+VASTSUTEN+KIRJOITTAMINEN+OIKEALLE+HENKILÖLLE,++ENNEKUIN+JATKAT+VASTAAMISIASI!
  2. Kuin+myös.