YksK-Nainen
![]()
Aloituksia
39
Kommenttia
468
Pienen sateen
alta tulin vaan toivottamaan ensisijaisesti yhdelle J-Miehelle oikein hyvää lauantai-iltaa, ja vietä ilta kaiken hyvän m34697Hyvää yötä
sinulle Juha,,, https://www.youtube.com/watch?v=iaC-hO6jEhw&app=desktop Ikävä yhäkin, sillä olet <3,,,24691Oletko koskaan ajatellut
Mitä on tosiystävyys? Mitä se onkaan? Se on välittämistä, toisesta huolehtimista ja auttamista kaikin keinoin. Tässä se29598Aurinkoist päivää
sinulle J-Mies. Pidä itsestäsi huolta, ja anna itsellesi oikeus tehdä tahtosi mukaan. Kohta vadelmia pensaista keräämään23523Kuulehan sie Yks J-mies
Tulin vaan kertomaan että olen kuin https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI ja se on siksi kun https://www.yout14516Nyt miehet, käsi sydämelle
ja valinta käyntiin. Ken on hiestä kaikkein kaunein, ken on heistä herttaisin? http://www.is.fi/viihde/art-2000005376317491Aijaijaiiiii
Olipas se huonolla musteella kirjoitettu kun katosi näin äkkiä ;o). No jollekkin tais kolahtaa, osua, tai jotakin otti p32486No voihan rähmäke :(
Nyt hokasin, tänään on helluntai ja se hellu pitäs olla just tänään, tai sitä ei ole koko vuonna:( Mistäs mä nyt tähän h8462Ikävissäni toivon
ettet lähde pois, sillä, jos lähdet niin sen jälkeen olen https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI5427Kuuleppa köpsykkä, siis J-mies ;)
mulla on sua pohjaton ikävä. Tiedäthän että olet ikuisesti minulle se <3, joka ei unohdu koskaan mielestäni,,, Olet25409Taivas itkee tuhansin pisaroin
Onkohan se myötätunto tunnetilaani kohtaan? Luin jotain, miettinyt koko päivän, oliko se kaikki totta, vai oliko kaunai15401Oisko sinuiia
yhdellä J-miehellä aikaa käydä virittämässä iso sateenvarjo tuonne mun marjapuskien päälle? Ois vielä paljon vattuja ker8379Tulin vaan kysymään
sinulta yks J-mies https://www.youtube.com/watch?v=GbS_vG7qHe8 ja miksi? Onko elämässäsi kuitenkin kaikki ok?, vai onk8366Roomeoooooooo ;)
Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((. Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi up8341Huomenta Suomi
ja kaikki kanssaeläjät. Tuliko unta riittävästi, kauniiden unien myötä, vai jäikö unet näkemättä ja yö meni puoleksi val19330Työntäyteisen viikon
päätteeksi, nakataan viihteelle ;). Mitä suunnitelmia on viikonlopulle? Reippailua, marjastusta vai ystiksien kanssa ba18318Kohta alkaa yö
se aika kun voi kuunnella hiljaisuutta, haaveilla tai nähdä unia, olla uniensa mukana rakastettu ja kaivattu. https://w3284Muisto menneisyydestä
joka oli toiveeni, se ainoa toive mikä vieläkään ei olisi mahdotonta. Sitä aikaa odotellessani sinulle J-Mies,,, https:0261Vähän kyllä hirvittää
Tiet peilijäässä ja matkan pitää alkaa. Pitää vain toivoa ettei kukaan törttöile ja vouhota kaasujalallaan ja syöksy päi19257Ei jaksa runoilla
mutta oikein hyvää perjantaita ja 13 päivää ;). Onko perjantai 13 päivä onnistumisesi vai epäonnistumisesi päivä? Itse e6240