Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
huolestunut.kristitty
profiilit
huolestunut.kristitty
huolestunut.kristitty
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
74
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älkää+kiusatko+Eerikaa+enempää.+Oli+poistattaja+eli+ei,+saatana+on+poiston+takana,+tapahtuipa+se+kenen+kautta+hyvänsä.+Saatanan+sätkynukkena+on+keskustelun+poistattanut.
10.08.2017 19:09
Mikäs+siinä,+kyllä+minulle+saa+nauraa+enkä+minä+mikään+tärkeä+henkilö+ole.+Naura+ystäväni.+Mutta+evankeliumin+täyteydestä+en+tingi+yhtään+enkä+vitsaile.+Siinä+käsitellään+elämän+ja+kuoleman+asioita,+ikuisen+elämän+ja+lopullisen+kuoleman.
10.08.2017 19:07
Asian+vakavuutta+ei+muuta+miksikään+vaikka+kuinka+yrität+vääntää+sitä+vitsiksi.
10.08.2017 18:57
Miksi+minun+pitäisi+todistaa?+Etkö+näe+kuinka+sielunvihollinen+jatkuvasti+todistaa+itse+itsestään?+Avaa+silmäsi+ja+korvasi,+näe+kuule+ja+ymmärrä,+kuinka+saatana+karsii+uskovien+laumaa+harhaanjohtajien+avulla.
10.08.2017 18:28
Sielunvihollinen+toimii+kauttasi.+Kuten+hän+kiusasi+Vapahtajaa+erämaassa+tempputoiveillaan,+samoin+kaltaisesi+jumalattomat+yrittävät+päteä+meidän+aikanamme.+Mutta+kuten+Vapahtaja+sanoi+"mene+posi+saatana..!".
10.08.2017 18:22
Niin,+olihan+siellä+toki+tuota+tuonsuuntaista+kommentointiakin,+mutta+paljolti+aivan+aiheesta+kirjoiteltiin.+Aihe+osoittautui+tärkeäksi+ja+ihmisiä+kiinnostavaksi.+Siksi+itse+sielunvihollinen+ajoi+paikalle+paitsi+tuota+varsinaista+aihetta+sekoittavaa+keskustelua+myös+itse+poistattajan,+kätyrinsä+joka+aiheutti+sen+että+tärkeä+aihe+poistettiin.+Sielunvihollisen,+saatanan+juoni+loppupleissä,+jotta+evankeliumin+täyteys+ei+saisi+olla+esillä,+uskovien+sen+kautta+pelastuksesksi.+Saatana+vihaa+uskovien+pelastusta.
10.08.2017 18:18
Saatana+ei+anna+pitää+esillä+evankeliumin+täyteyttä.+Uskovina+itseään+pitävät+nilkuttavat+puolikkaalla+evankeliumilla+kuvitelle+pelastuvansa,+eikä+saatana+salli+heille+kerrottavan+asian+todellista+laitaa.+Evankeliumi+on+kokonaisuus,+sekä+risti+että+autuus,+mutta+molemmat+vaaditaan.+Tämän+saatana+haluaa+salata.
10.08.2017 17:58
No+älähän+huoli,+tuo+keskustelu+on+poistatettu.+Aih+eoli+niin+tärkeä+ja+sattui+liian+monen+evankeliumin+vääristelijän+omaantuntoon,+että+vakava+varoitus+oli+poistatettava.+Nyt+voi+taas+syntinen+sielu+harjoittaa+kristinuskoa+niin+kuin+omaan+mieleen+tuntuu+mukavalta.+Onneksi+olkoon,+kuten+kirkko+savustaa+uskovat+ulos,+niin+liberaalit+ja+jumalattomat+rajoittavat+keskustelua+palstalla.+Mutta+tuomiolla+erotellaan+vuohet+ja+lampaat.
10.08.2017 11:06
Nyt+en+ymmärrä+tarkoitustasi.+Juuri+tuosta+ohi+Raamatun+faktojen+opettamisesta+ja+julistamisesta+minä+tämän+keskustelunkin+avasin.+Kyllä+minulla+on+selvä+ja+Hengen+vahvistama+käsitys+Raamatun+kirjojen+luonteesta,+sanomasta+ja+sen+ikuisesta+ytimestä,+Kristuksesta+ja+hänen+rististään.+Juuri+tämän+Raamatun+kokonaisuuden+ja+yhtenäisyyden+puolesta+halusin+puhua.+Ehkä+tässä+on+sinun+kanssasi+joku+sekaannus,+mutta+hyvä+että+sain+tilaisuuden+selventää+kantaani.+Siunausta+päivääsi.
10.08.2017 10:29
Suhteemme+evankeliumiin+osoittaa+sielumme+tilan.+Kun+saamme+Pyhän+Hengen+(tai+sanotaan+joidenkin+kohdalla+JOS+saamme)+ymmärrämme+Kristuksen+käskyjen+vääjäämättömyyden+ja+universaaliuden.+Enää+emme+kysele+"onko+Jumala+todellasanonut...?".+Pyhän+Hengen+saaneelle+kristitylle+evankeliumin+käskyjen,+aivan+kaikkien,+noudattaminen+on+ainoa+oikea,+normaali+tapa+elää+todeksi+uskoaan.+Joka+lähtee+pilkkomaan+evankeliumia+"kulttuurisidonnaisiin"+tai+"aikasidonnaisiin"+on+oman+lihansa+talutusnuorassa,+koska+liha+himoineen+ja+kunnian+tavoitteluineen+ei+tietenkään+suostu+evankeliumin+alle,+koska+evankeliumi+on+,+kuten+nimimerkki+Jeesus+Rulaa+on+useastikin+sanonut,+risti.
09.08.2017 21:42
Kiitän+Jumalaa+että+aihe+edelleen+kiinnostaa,+vaikka+pyytäisinkin+saada+huomauttaa+keskustelun+asiallisuudesta+ja+hyvistä+tavoista+ylipäätään.+Aiheen+tärkeys+on+ilmeinen,+Raamatun+kirjoitusten+pyhyys+ja+kokonaisuus.+Pyhä+Raamattu+on+Jumalan+sanan+välitön+ilmoitus.+Luja+usko+on+välttämätön.+"Ilman+uskoa+ei+kuitenkaan+kukaan+ole+Jumalan+mielen+mukainen."(Hepr.+11:6).
Usko+on+siis+tärkeä,+mutta+sen+kanssa+erottamattomasti+ja+rinnan+tulee+kulkea+uskon+mukainen+elämä.+"ilman+tekoja+usko+on+hyödytön"(Jaak.2:20).+Uskon+mukaisen+elämän+"käsikirja"+on+Raamattu,+KOKONAAN!
09.08.2017 19:27
Rauhallista+iltaa+ja+Jumalan+siunausta+sinullekin.
08.08.2017 18:35
Ei+täällä+kukaan+henkilöllisyyttään+kerro,+kertoisitko+itse.+Ei+tarvitsekaan.+Pidetäänhän+keskustelu+asiallisena.+Sinulla+menee+aika+uhkaavkasi+tuo+tyyli.+Herran+Rauhaa+sinulle,+ja+veli+Jeesus+Rulaa:lle+tietysti.
08.08.2017 18:34
Jumalalle+kiitos+te+Kristuksen+omat+olette+löytäneet+aloitukseni+ja+Pyhässä+Hengessä+näette+laillani+tärkeäksi+oikean+ja+raittiin+Jumalan+sanan+esillä+pitämisen,+ilman+vääristelijöiden+harhoja,+noiden+jotka+vievät+tuhoon.+Kiitän+Jumaalaa+teistä+kaikista.+Antakoon+Herra+Jumala+uskovien+määrän+vielä+moninkertaistua,+ja+vääristelijöiden+joutua+häpeään,+elleivät+käänny+ja+tee+parannusta.+Aamen.
08.08.2017 18:31
4 / 4