ja yli 400 kommenttia?
Miksi poistettiin aloitus missä oli 32 peukkua
27
466
Vastaukset
- huomattu_
Palstan ateistit Repe etunenässä hoitaa poistopyynnöt!
- terkutHervantaan
Tuon ketjun poisto on hyvä esimerkki siitä miten Räyhikset yrittävät hallita tätä palstaa.
- aivan-
Aivan!
- Mene.tiiä
Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.
Mene.tiiä kirjoitti:
Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.
Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.
- huolestunu.kans
huolestunut.kristitty kirjoitti:
Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.
se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.
- rytiputki
huolestunu.kans kirjoitti:
se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.
No minä en ole poistanut täältä yhtään mitään ja eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ainakaan eilen ollut.
- todentotta_
huolestunut.kristitty kirjoitti:
Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.
Niin tekee.
Jollakin vähä-älyisellä surkimuksella ei enää ollut muuta keinoa päteä. Jos edes hieman olisi miestä tai naista, tulisi esiin ja perustelisi poistatusta. Naurettavaa, tai ei, säälittävää raukkamaista ja typerää käytöstä! Ja tämäkö on keskustelupalsta.
Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.
Mitä ihmettä? Kävin tsempaamassa että älkää antako jutun hyytyä, tehkää ennätys. En tainnut yhtään asiatekstiä sinne laittaa, kunhan pari puujalkavitsiä.
Saatana ei anna pitää esillä evankeliumin täyteyttä. Uskovina itseään pitävät nilkuttavat puolikkaalla evankeliumilla kuvitelle pelastuvansa, eikä saatana salli heille kerrottavan asian todellista laitaa. Evankeliumi on kokonaisuus, sekä risti että autuus, mutta molemmat vaaditaan. Tämän saatana haluaa salata.
- Kippis.ja.Huolet
Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.
- mitäihmettäkä
Kippis.ja.Huolet kirjoitti:
Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.
Miksi Jeesusrulaa olisi synnin päälleen saanut. Sehän kirjotteli aivan asiallisesti rytiputken kans.
Saatanan palvelijoille tekee kipeetä moiset aploodit,mutta loppupeleissä ne kuitenkin pätevät.
- Lippis.ja.Lasit
Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.
- luinjailoitsin
Osuikohan ja upposikohan veljien todistus liian kipeästi joidenkin sieluun. Täytyy näin olla koskapa en mitään isompia asiattomuuksia ketjussa nähnyt, paljon pahempia saa olla palstalla poistamatta. Voisitte jatkaa aiheesta jok aon tärkeä.
Lippis.ja.Lasit kirjoitti:
Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.
Teki mieli kommentoida tätä.
Pertsa kun on tullut kuuluisaksi väärien profetioden esiintuojana.
- miksiiiii
se oli hyvä ketju harmi
- vvfdfvdfv
Jumalattomien sieluun sattui kun näkivät aidon evankeliumin suosion.
- kukajulkesi
Meitä oli iso joukko jotka pidimme siitä keskustelusta olisi ollut mukava jatkaa.
- msmsm
RepeRäyhis sen teki!
Ketjussa oli liikaa totuutta 🤗
En ole huomannut kyseistä ketjua, mutta tämän ketjun perusteella palstalla on voinut olla jokin trolliketju.
- nostoa
nostoa
Tuo aloittamani ja sittemmin poistatettu ketju oli liikaa saatanalle ja hänen tahdostaan puolikkaalla evankeliumilla nilkuttajille. Maailmam ei halua kuullakaan evankeliumista täyteydessään, vain sen lupaamasta tulevasta autuudesta, jonka syntinen liha vääntää mieleisekseen jo tätä aika valheellisesti käsitteleväksi, hedonistista minä-minä-kristillisyyttä. Jeesus sanoi että jokaisen tulee kantaa ristinsä. Hedonistikristitty katselee kaukaa ristillä riippuvaa Kristusta.
- aamenta
Aamenta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514