Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+neuvo.
08.08.2018 18:10
Kaunis+ajatus.
08.08.2018 16:47
Kyllä+minäkin+ymmärrän+sen+sirottelun+vesistöihin+ja+metsiin+ym.+Ajatuksenahan+se+on+hieno.
08.08.2018 16:46
Tuo+on+ihan+totta,+suurin+osa+menee+hautuumaihin+ja+kuormittaa+siellä.
Olen+todella+huolestunut+merien+tilasta.+Toki+ympäristön+tilasta+yleensäkin,+mutta+nuo+meriin+laskettavat+päästöt+ovat+aivan+käsittämättömiä.+Ja+se,+että+aina+ajatellaan,+ettei+niistä+mitään+haittaa+ole,+onhan+siellä+muutakin.+Ja+että+ei+nämä+minun+päästöni+ole+mitään+verrattuna+johonkin+muuhun.+Ikään+kuin+saisi+luvan+saastuttaa+sillä,+että+muut+tekevät+sitä+enemmän.+Totta+on,+että+ihmisten+tuhkat+varmasti+vielä+ovat+pieni+haitta,+mutta+pienistä+puroista+syntyy+suuria+virtoja.+Asenteet+muuttuvat.
08.08.2018 16:42
Uskovaisethan+eivät+muuten+puhu+koko+ajan+homoista+tai+miesten+sukupuolielimistä.+Minä+otin+esille+sen,+miksi+näitä+aloituksia+pitää+koko+ajan+tehdä.
08.08.2018 16:15
Mielenkiintoista.+Olen+kyllä+sitä+mieltä,+että+meret+pitäisi+jättää+rauhaan+jo.
08.08.2018 15:53
En+tiedä.
08.08.2018 15:34
Etkö+edes+lukenut+aloitusta?+
"Kun+ei+mistään+muusta+jakseta+kuin+vain+homoista,+homoista+ja+homoista.+Edelleen+myös+kysyn+että+eikö+sillä+teidän+jumalalle+ole+mitään+muuta+tekemistä+kuin+väijyä+sitä+mitä+aikuisten+miehet+tekevät+keskenään+kikkeleillään?+"
Muissakin+kohdissa+mainittiin+homot.+Tarkoitatko+siis,+että+aloittaja+solvasi+mainitessaan+nuo+samat+miesten+sukupuolielimet+aloituksessaan,+jota+ilmaisua+lainasin+omaan+kommenttiini?
08.08.2018 15:32
Aloitus+ei+ole+kiusallinen,+mutta+alkaa+kyllästyttää+nämä+jatkuvat+homoaloitukset.+Ikävää,+jos+koet+kommenttini+solvaavaksi.
08.08.2018 15:06
Eiköhän+ne+ympäristön+haitaksi+sieltä+joudu.+Luulen+kyllä,+että+tuhkaus+lisääntyy+ja+tavallinen+hautaaminen+loppuu.+
Onko+ok+heittää+mereen+tuhkat+siksi,+että+vieraita+aineita+on+jäännöksessä+vähemmän+kuin+ruumiissa?
08.08.2018 14:58
Innokkaasti+sinä+jaksat+näitä+homoaloituksia+tehdä.+Sinusta+taitaa+olla+mukavaa+jatkuvasti+keskustella+siitä,+mitä+aikuiset+miehet+keskenään+kikkeleillään+tekevät?
08.08.2018 14:51
En+tiedä+ihmisten+tuhkasta,+mutta+muuta+tuhkaa+käytetään+lannoitteena,+kalkitsemiseen+ja+tuholaisten+torjuntaan.+Onhan+se+luonnollista+tavaraa,+ihan+kuin+ulosteetkin,+mutta+tuskin+sitä+mereen+on+tarkoitettu.
08.08.2018 14:43
En+oikein+tiedä,+kuinka+sitä+avaisin.+Jotenkin+vain+on+sellainen+pelko.+En+osaa+sitä+pukea+sanoiksi.
08.08.2018 14:35
Yleensäkin+on+hyvä+ottaa+muut+huomioon+ja+hyväksyä+ihmisten+erilaiset+ajatukset.+Sitä+vaan+jäin+miettimään,+että+kun+sinne+mereen+aletaan+nyt+kippaamaan+tuhkiakin,+niin+tekeeköhän+se+merelle+hyvää?+Siellä+kun+on+sitä+ylimääräistä+jo+aika+paljon+ihmisten+toimien+seurauksena.
08.08.2018 13:33
Minulla+on+kyllä+pieni+pelko+asian+suhteen.
08.08.2018 13:31
Niin,+kyllä+se+taitaa+enimmäkseen+olla+miesten+juttu,+mutta+onhan+jokunen+nainenkin+siinä+kunnostautunut,+valitettavasti.
08.08.2018 12:56
Jos+tutkimuksen+aineistona+on+protestanttisissa+seurakunnissa+tapahtuneet+hyväksikäyttötapaukset,+niin+ei+ehkä+ihme,+että+tuloksena+oli+valkoihoisia+miespuolisia+pastoreita.+Mielenkiintoista,+kuinka+aloittaja+veti+siitä+johtopäätöksen,+että+lapsille+suurin+vaara+olisivat+uskovaiset.+Mutta+niinhän+niitä+tutkimuksia+usein+luetaan.
08.08.2018 12:52
Minusta+suurin+vaara+lapsille+on+aikuiset,+ainakin+jos+pedofiliaa+ajatellaan.
08.08.2018 01:36
"neljäkymppiset+protestanttista+uskoa+tunnustava+pappismiehet+käyttävät+todennäköisemmin+lapsia+seksuaalisesti+hyväkseen+joko+seurakunnan+tiloissa+tai+kotonaan."
Tuossa+todetaan+se,+missä+ne+kyseiset+pappismiehet+käyttävät+todennäköisemmin+lapsia+hyväkseen,+ei+heidän+määräänsä+tai+sitä,+että+he+olisivat+suurin+ryhmä+pedofiileista.
Ihan+vastikään+muuten+törmäsin+uutiseen,+jossa+äiti+myi+poikaansa+pedofiileille.+Pedofiliaa+ei+pidä+puolustella,+mutta+ei+sitä+voi+pelkästään+uskoville+kontolle+sälyttää.
08.08.2018 01:05
Mistähän+kummasta+sellaisen+päätelmän+vetäisit,+että+minä+kannattaisin+sitä?+Minä++kerroin+käsitykseni+siitä,+mitä+tapahtuisi+jos+lakeja+muutettaisiin+esittämälläsi+tavalla.+Sitähän+sinä+kysyit.
07.08.2018 19:33
15 / 308