Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysyppä+Koivulalta,+hänhän+sitä+tuossa+esiin+tuo.+Mistä+tiedät,+ettei+se+pidä+paikkansa?+Ja+miksi+Koivula+sitä+sitten+tuo+esiin?+Haluaako+hän+uhriutua+(muotisana+tällä+saitilla+muuten,+kokeilen+minäkin)?
13.09.2017 21:23
Nyt+kyllä+tulkitsit+minua+taas+täysin+väärin,+en+minä+riemuitse,+totean+vain+asian.+Eikö+se+ole+hyvä,+jos+kerran+tutkitaan?+Jos+hän+on+toiminut+oikein,+niin+eihän+hänellä+ole+mitään+pelättävää.
Hän+itse+kirjoittaa+näin+(tai+näin+on+joku+tänne+kopioinut,+alkuperäistä+en+ole+käynyt+lukemassa):+"Sosiaalisessa+mediassa+(Facebook)+on+levitelty+tietoa,että+minusta+on+tehty+kantelu+joidenkin+sateenkaariaktivistien+taholta+Helsingin+tuomiokapituliin,+blogitekstieni+vuoksi."+
Eikös+hän+sitä+tuossa+pohdi?
13.09.2017 21:16
Mitä+ikinä+hän+nyt+tuossa+kirjoituksessaan+tarkoittaakaan.
13.09.2017 21:05
Eikös+se+toisaalta+ole+hyvä,+että+asia+nyt+tutkitaan?+
Toistaalta+mietin+kyllä+sitä,+että+onko+Koivula+tietoinen,+että+hänen+bloginsa+(vai+mikä+tuo+kirjoitus+on?)+on+kopioitu+tänne+ja+onko+hän+antanut+siihen+luvan?
13.09.2017 20:44
Nyt+kysymys+johon+rehellinen+vastaus+kiitos,+Ahistako+Sinäkö+poistit+minun+aloitukseni+tänään?+Mitä?+Vastaa+heti,+Mielummin+nyt.+Vastaa,+sinäkö+poistit????
Taasko+ahistaa?
13.09.2017 20:28
Nyt+kysymys+johon+rehellinen+vastaus+kiitos,+ArtoTTT.+Sinäkö+poistit+minun+aloitukseni+tänään?+Mitä?+Vastaa+heti,+Mielummin+nyt.+Vastaa,+sinäkö+poistit????
13.09.2017 20:26
Mielenkiintoinen+pointti.+Siinä+voi+olla+hyvinkin+perää.+Kyllähän+noissa+opettajissa+varmaan+aina+vähän+täytyy+silti+itse+lukea+Raamatusta+ne+paikat+ja+katsoa,+mikä+tuntuu+uskottavalta+ja+mikä+on+mahdollisesti+täysin+sanan+vastaista+ja+mikä+siltä+väliltä.+Hyvä+kuitenkin,+että+on+paljon+noita+opettajia,+heiltä+varmaan+löytyy+kuitenkin+aina+jotain+ajattelemisen+arvoista.
13.09.2017 18:05
Eikös+sinun+mielestäsi+kaikki+uskonharhaiset+ole+vailla+järkeä?
13.09.2017 18:02
Niin+minustakin+ja+hänellä+on+niin+suuri+tietämys+historiasta+ja+Raamatun+taustoista,+että+sitä+on+mielenkiintoista+kuunnella.+Itse+vähän+vierastan+sellaista+suurta+"innostusta"+vai+miksi+sitä+kutsuisi,+joten+hänen+rauhallisuutensa+tekee+siitä+helposti+katseltavaa+ja+kuunneltavaa.
13.09.2017 17:40
Hän+on+teologi+ja+kirjailija+ja+taitaa+olla+babtisti.
13.09.2017 17:37
Vai+niin.+Olemme+tuosta+siis+eri+mieltä.
13.09.2017 17:15
Tuolla+perusteella+kyllä.+Ehkä+se,+kokeeko+sen+sanomana+vai+lässytyksenä,+on+riippuvainen+kuulijasta+(tai+lukijasta).
13.09.2017 15:02
Varmasti+on+hyviä+suomalaisiakin+tutkijoita+ja+varmasti+Räisänen+on+yksi+sellainen.+Täytyy+tutustua+hänenkin+opetukseensa.+Olen+kyllä+ymmärtänyt,+että+Pawsonia+arvostetaan+yli+uskon+rajojen,+enkä+itse+ole+vielä+törmännyt+kovinkaan+moniin+asioihin,+joista+olisin+eri+mieltä+tai+joissa+hänen+opetustaan+epäilisin.+Lisäksi+hän+on+hyvä+ja+rauhallinen+esiintyjä,+jota+jaksaa+kuunnellakin.
13.09.2017 14:37
Nyt+en+kyllä+ihan+ymmärrä.+Jeesushan+sanoi+näin:
"Niin+hän+sanoi+heille:+"Kun+rukoilette,+sanokaa:+Isä,+pyhitetty+olkoon+sinun+nimesi;+tulkoon+sinun+valtakuntasi;+(tapahtukoon+sinun+tahtosi+myös+maan+päällä+niinkuin+taivaassa;)+
anna+meille+joka+päivä+meidän+jokapäiväinen+leipämme;+
ja+anna+meille+meidän+syntimme+anteeksi,+sillä+mekin+annamme+anteeksi+jokaiselle+velallisellemme;+äläkä+saata+meitä+kiusaukseen;+(vaan+päästä+meidät+pahasta).""
Tuoko+ei+sinun+mielestäsi+ole+Jeesukselta+kehoitus+tai+käsky,+kuinka+tulee+rukoilla+että+saisimme+syntimme+anteeksi?+Vai+eikö+siinä+mielestäsi+pyydetä+anteeksi?+En+nyt+tosiaan+ymmärrä+logiikkaasi.
13.09.2017 14:30
Pitää+muuten+ihan+kysyä+sinulta+he-ma,+että+kun+(ilmeisesti)+teet+sitä+hyväntekeväisyyttä+vanhusten+ja+vammaisten+kanssa,+niin+miten+käyttäydyt+heitä+kohtaan,+jos+he+sattuvat+olemaan+uskovia?+Vai+valikoitko+vain+ei-uskovia?
13.09.2017 14:20
nähty.on,+minua+on+aina+kiinnostanut+sadut.+Lapsena+luin+niitä+todella+paljon,+näin+aikuisena+hieman+harvemmin.+Kyllä+nuo+Aisopoksenkin+sadut+tosiaan+ovat+opettavaisia.+Saduissa+on+sekin+hyvä+puoli,+että+niissä+on+monen+moista+symboliikkaa,+joka+voi+avautua+eri+ihmisille+eri+tavoin.
13.09.2017 11:56
"Luukas+on+alkanut+kirjoittamaan+julistusta+ystävälleen+Teofilokselle,+mutta+ei+pääse+työssään+puusta+pitkälle."
En+itse+tunne+Raamattua+noin+hyvin,+mutta+on+varmaan+täysin+mahdollista,+että+ovat+tavanneet+toisensa.+Itse+luen+parhaillaan+David+Pawsonin+Raamattu+avautuu+ja+siellä+esitettiin+tuosta+Teofiluksesta+sellainen+teoria,+että+tämä+olisi+ollut+Paavalin+puolustusasianajaja+tai+jopa+tuomarinsa+Roomassa.
13.09.2017 11:50
Kyllä+tulee+ja+sehän+ei+estä+tekemästä+mitään+muutakaan+hyvää.
13.09.2017 11:17
Kiitos+Eerika.+Hienot+sanat+tuossakin.+Hilja+Aaltonen+on+hieno+runoilija.
13.09.2017 09:35
Kiitos+rytiputki,+Siunausta+myös+sinulle.
13.09.2017 09:33
258 / 308