Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä.+Rajat+on+hyvä+pitää.
Tällä+palstalla+tosiaan+törmää+aika+ajoin+siihen+hämmästyttävään+asiaan,+että+joku+kertoo+toiselle,+ettei+tämä+ole+uskova.+Enemmän+minä+olen+törmännyt+siihen,+että+uskovat+näin+tekevät,+mutta+olen+ollut+palstalla+vasta+niin+vähän+aikaa,+että+käsitykseni+voi+olla+yksipuolinen.
21.08.2017 23:12
Hyvähän+se+on+olla+sellainen+kuin+on,+teeskentely+ei+pitkälle+vie.+Itse+uskon+kyllä,+että+ihminen+pystyy+kehittymään+kuolemaansa+saakka,+mikäli+katsoo+sen+tarpeelliseksi.+Ei+kai+ihminen+valmiiksi+tule+uskoon+tulon+hetkelläkään,+näin+ajattelen.
Oletko+sitä+mieltä,+että+"kiltit"+uskovat+ovat+hajuttomia+ja+mauttomia+nyhveröitä?+🤔
21.08.2017 22:49
En+minä+niitä+jaksa+alkaa+hakea,+ei+sillä+niin+suurta+merkitystä+ole+minun+kannaltani.+Jos+katsot,+että+et+käytä+pahoja+sanoja,+niin+sitten+et+käytä.+Minua+kohtaan+olet+yleisesti+ottaen+ollut+ystävällinen.+😄
21.08.2017 22:14
Olen+minä+joskus+jotain+vähän+pahempiakin+sanoja+nähnyt+sinultakin.+Tai+tietysti+riippuu+siitä,+mitä+pitää+pahana.+😉
21.08.2017 20:37
Maailma+ei+tosiaan+ole+reilu.
21.08.2017 20:35
Kyllä+sitä+tietenkin+itse+valitsee+sen+kielen,+jota+käyttää.+Itse+uskon+enemmän+hyvien+sanojen+voimaan+kuin+että+vastataan+tuleen+tulella.+Ja+joka+tapauksessa+haluan+elää+Jumalan,++itseni+ja+omatuntoni+kanssa+sopusoinnussa.+Tuli+muuten+mieleen+yksi+muistuma+lapsuudesta.+Olin+tehnyt+jotain+älytöntä+ja+yritin+siinä+äidille+ja+isälle+perustella,+että+no+kun+nuo+muutkin.+Silloin+jompikumpi+heistä+kysyi:+"Jos+sinun+kaverisi+syövät+p**kaa,+niin+syötkö+sinäkin?"+On+jäänyt+hyvin+mieleen.+😂
21.08.2017 20:23
Totta,+sitä+tuntuu+riittävän.+Muiden+kirjoituksiin+ei+pysty+vaikuttamaan,+vain+omaansa.+Yritän+pitää+sen+aina+mielessä.+🙂
21.08.2017 19:47
Ok.+Emme+käy+taivuttelemaan+rautalankoja.+😀
Tuo+Saarnaaja+3+on+muuten+hyvä+Raamatun+kohta.
21.08.2017 19:45
Toki+luen,+luen+sinunkin+kommenttejasi+muille+kirjoittajille+😉
Kyllä+hän+tosiaan+tuntuu+saavan+osansa+loasta.
21.08.2017 19:40
En+ihan+pääse+ajatukseesi+kiinni.+Eikö+nyt+ole+aika+huolehtia+niistä,+jotka+ovat+järkyttyneitä?+Vai+mitä+julkisuutta+erityisesti+ajattelit?+Aika+on+olla+vaiti+ja+aika+puhua?
21.08.2017 19:38
Enpä+ole+pannut+merkille.+Minua+kohtaan+hän+on+ollut+hyvin+asiallinen+ja+ystävällinen.+😊
21.08.2017 19:23
Mitä+tarkoitat+hiljaa+olemisella?
21.08.2017 19:21
En+ole+pappi,+mutta+oma+käsitykseni+on+se,+että+tapahtuu+se,+mikä+pitääkin+tapahtua.+Jumala+on+oikeudenmukainen+ja+tekee+aina+oikein.
21.08.2017 19:13
Niinpä.+Tuntuu,+että+on+niin+paljon+yksinäisyyttä+ja+pahaa+oloa+tässä+maailmassa+ja+se+sitten+purkautuu+mitä+erilaisimpina+reaktioina.+Huomasin,+että+esim.+eilen+oli+oikein+jonkinlainen+ryöpsähdys+nähtävissä.+Kai+se+on+tavallaan+ymmärrettävää.+Jos+niitä+pahoja+oloja+ei+muualla+pysty+purkamaan,+niin+tämä+voi+tuntua+turvalliselta+paikalta,+kun+voi+tehdä+sen+piilosta.
21.08.2017 19:07
Siltä+se+vähän+vaikuttaa.+Se+on+surullista.
21.08.2017 18:54
Voi+sinua.+Kuinka+uskollisesti+haetkaan+Eerikan+huomiota.
21.08.2017 18:44
"Oletko+sinä+kuuluvinasi+uskoviin?"
Olennaista+ei+liene+se,+olenko+minä+kuuluvinani+uskoviin+tai+oletko+sinä+kuuluvinasi+uskoviin.+Olennaista+on+se,+että+Jeesus+tekee+sen+jaottelun+sitten+kun+sen+aika+on.
21.08.2017 13:58
Mummomuorin+käytöksessä+tällä+palstalla+ei+nähdäkseni+ole+mitään+moittimista,+kaikkein+vähiten+rienaavaa.+
Kuinka+sinä+olet+osoittanut+uhrien+ja+heidän+omaistensa+arvostamisen?
21.08.2017 11:00
"Niin+-+sanoisin+mäkistä+pystyynkuolleeksi+pakanaksi."
Oletko+Pertsa+tullut+ajatelleeksi,+että+sinä+edustat+täällä+uskovia?+Minkähän+kuvan+ei-uskova+meistä+saa,+kun+lukee+tuota+sinun+kielenkäyttöäsi?+Toki+Mäkisestä+voi+olla+mitä+mieltä+tahtoo,+mutta+joku+raja+pitäisi+olla+siinä,+kuinka+asian+tuo+esiin.+Minä+en+näe+esim.+tuossa+lausahduksessasi+tippaakaan+Jeesuksen+opetuksia.+Tavallaan+menetät+pelin+joka+kerta+kun+kylvät+tuota+loukkaavaa+tapaa+esittää+asiasi,+joka+saattaisi+muuten+olla+jopa+ajattelemisen+arvoista.
21.08.2017 10:54
"Sinä+tuskin+olet+esittänyt+surunvalitteluja+et+netissä+etkä+livenä..."
Tämä+on+kyllä+mielenkiintoinen+kysymys+näköjään.+Osa+porukasta+on+sitä+mieltä,+että+ei+missään+nimessä+saa+esitää+täällä+tai+netissä+osanottoaan,+toiset+taas+tuntuvat+vaativan+sitä.+Osa+"tietää",+mitä+joku+tuntematon+täällä+kirjoitteleva+ihminen+on+tehnyt+tai+jättänyt+tekemättä.++Aika+vaikea+taitaa+olla+toimia+kaikkien+mielipiteen+mukaisesti.+Missä+kohtaa+muuten+sinun+surunvalittelusi+ovat+luettavissa?
21.08.2017 10:44
284 / 308