Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

6146

1. Sinulla+on+hyvää+pohdintaa,+älä+aliarvioi+itseäsi."hyväksyä+itsemme+sellaisena+kuin+meidät+on+tänne+maailmaan+tarkoitettu,+siis+ikäänkuin+uskoa+ja+luottaa+ettei+Jumala+ole+tehnyt+virhettä+meidän+kohdallamme."Tuo+on+minustakin+se+lähtökohta,+josta+alamme+sitten+kasvun.+Tarkoitan+sitä,+että+kun+ensin+hyväksyy+itsensä+voi+alkaa+kehittää+niitä+puolia+itsessään,+joita+haluaa.+Jotenkin+ajattelen,+että+kun+ihminen+on+tasapainossa+itsensä+kanssa,+vaikkakaan+ei+ole+täydellinen,+hänellä+ei+ole+tarvetta+esim.+vähätellä+toisia+tai+kohdella+muita+muutenkaan+huonosti.+Jumalan+luoma+ei+tosiaankaan+ole+virhe,+ihminen+vaan+tuppaa+sotkemaan+asioita.Toivo+on+muuten+mielenkiintoinen+tunne.+Kuinka+pitkään+sitä+riittääkään,+vaikka+näyttäisi,+että+kaikki+on+menetetty.+Itse+olen+huomannut,+että+jonain+päivinä+kun+olen+ajatellut,+että+voisin+kuolla+vaikka+nyt,+niin+silti+jotenkin+tajuaa,+että+jos+se+valinta+pitäisi+oikeasti+silloin+tehdä,+niin+silti+valitsisi+elämän+siinä+toivossa,+että+kohta+on+paremmin.Syksy+on+hienoa+aikaa+kun+värit+muuttuvat,+omenapuut+tuoksuvat+ja+luonto+on+valmis.+Meillä+on+pihassa+sellainen+hortensia,+joka+on+saanut+kauniin+punertavan+sävyn+aiemmin+valkoisiin+kukkiinsa.+Vielä+kun+siihen+välillä+osuu+auringonvalo,+niin+se+on+kyllä+upea.+Jumalan+luoma+sekin.Siunattua+päivänjatkoa+sinullekin.
  2. Hieno+juttu.
  3. Älä+tipu.
  4. Et+ole+ihminen+vai?
  5. Mikä+ero+niillä+on?
  6. :-D
  7. Kiitos+kun+jaoit+unesi.