Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä !!! Kun saa uskovaiset huijattu että kaikki on kunnossa , sanomalla > > Onhan sä tullut uskoon. Mutta mihin uskossa ja oli David ja Abraham Uskossa , enmmän kuin nä karismaattiset johtajat ja saarnamiehet ja puhumatta uuskarismaattiset ,, Niin täytyy oikein kysyä palstalaisille ,, luuletteko todella, että he olivat Uudestisyntyneitä ??? Eikö tarvittu Ristinkuoleman ollenkaan , jossa Jumalan Pojalla on Päärooli.????????????????????? Ei ihme että Isä on suuttunut ,raivoaa ja lähettää hirveä exytys teille joka """usko""".
Vai apteekki senkin saasta. Te parannusta sä joka arvioi minua.. Huonolta näyttää sun tulevaisuus.
12.12.2024 06:02
Näin juuri !!
11.12.2024 21:27
Olen sama mieltä . Siis aamen !!
11.12.2024 21:25
Laki on annettu ylhäältä että Pyhä Henki voi näyttää että se on väärin että sä jatkat synnissä Rauhassa ja otat vastaan opettajista 1, Joh 1. 8 saadakseen vale turva armon alla joka ammettat lihassa.. Niinkuin sanottu ON että lopunaikana tapahtuu..
11.12.2024 18:46
Hassuja opettajia ja proff.etoja jotka tekevät uskovat voimakkaitta vastustamaan Jumala !! Niinkuin Pyhä Raamattu Jeremia ennustaa että lopun ajassa tapahtuu, ja sen me näemme tässä lopunaikassa missä eletään.
11.12.2024 18:42
Oletko uskossa ?
11.12.2024 18:29
Hyvä kommentti rakas anonyymi laitoi >> Syntiset eivät kuulu Kristuksen ruumiiseen. <<
11.12.2024 08:30
Näin se menee !! Ja nyt sitten hyökkää , tietysti mun rakasvihollinen ja sano että tuomitsen itseni. Nojoo , sillen se satanistiuskova aina kääntä mun hyökkäys syntiä vastaan, ja jos löytyy mun elämässä syntiä , niin näyttäkööt Pyhä Henki , että saan hyökkää niitä vastaan ja sanon , minä määrän teitä Jeesukselle joka Poistaa minun elämässä niitä, koska sentakia tuli Syntienpoistaja tänne maailmaan kuollakseen , että meillä olis edes jotain mahdollisuus selvitä Taivaaseen..
Siis rukoile , että Sion saa Syntienpoistajan ja että siitä kautta >> Ristinkuoleman kautta , synti poistuu Sionista..
11.12.2024 08:17
Minä taas edustan Jeesust ja todistan Hänestä..
11.12.2024 01:13
Niin ? Kun olis noin onnellisesti . Mutta Lutterin oppipoikana niin tietää ettei Hengellistä Voi löytyä hänessä..
11.12.2024 01:09
Kirjoitat >> Pyhä, synnitön, täydellinen rakkaudessa – kuulostaa aivan siltä, että tämä käsikirjoitus unohtaa kokonaan ihmisten realistiset rajat. <<
Niin ihmisten rajat ,, mutta ei Jumalan joka Voi tehdä ihan mitä Hän halua sussa..
11.12.2024 01:06
Minä en usjaltais leikkiä Jumalan vastasta taikka ja loitsuleikkejä , Te parannusta ennen kuolema tule. Voi tulla tänä yönä nimittäin ? Kentietä? Joo Jumala !!!!
11.12.2024 01:03
Niinpås olisko noin ? Että oikein henki? Onko käynyt makamaan Lutterin haudalla?
Sieltäkö ne pridehenget on kotoisin ?
11.12.2024 00:58
Mutta mutta. Kun tuo mitä kuvasi on puu . joka on lihallinen ja siitä tulee lihallisia hedelmiä tai sitten puu ei tee hedelmiä ollenkaan ja muuttorisaha on sionin puiten juurella, . Moottorisaha six kun on niin hirvee massa puita. Joka elää surkumattomuudessa eikä sitä huomaa kun on uskova ja mukamas armon alla..
Tuossa sun kirjoituksessa puuttuu näyttö , hedelmät, valo , kirkkaus , lopulta jää vaan perkelen rakkauutta vapaus ja totuus , joka väitä ettei hänellä ole syntiä. Sitä lajia edustat näes !!
09.12.2024 15:46
Niinpä ilouutinen jonka Paavali toi , että Jeesuksen Ristinkuoleman kautta voit päästä että saat kokea oikea armon joka pyyhkäisee ja ottaa Pois sun synnit. kiitos Jumalalle siitä !!
09.12.2024 15:35
No tuosta synneistä > taikuus ja loitsuistaminen < Tee parannusta ettei sulla käy huonosti , äkkiä kun et tiedä milloin joudut tuomarin eteen. Ja jos sulla on silloin syntejä kun olet kuollut , niinkuin taikuus ja loitsimen jonka näköjään rakastat ja sydän on kyllin täynnä. Silloin käy tosi huonosti sulle.
09.12.2024 15:33
Joku kirjoittaa >>> Galatalaiskirje: 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Kun elää näin ei ole lakia: Vapauteen Kristus vapautti meidät. <<<
Kuulostaa että kun ei ole lakia enää niin on vapaus tehdä syntiä niin paljon kuin perse sietää. Ja onhan se percleestä silloin koska se joka syntiä tekee on pekeleestä ja hänen isä on perkele itse . Ainakin Pyhä Raamatun mukaan !!
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:10
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
tiedätkö varmasti perkelen juonet jossa ei ole torahampaat ja sarvet vaan suloinen himo ja tunne kun tuttvasi ja ystävä tulee sun luokse ??
>>> Ef. 6:11
Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
09.12.2024 09:04
Aivan ja eivät lihois niin paljon , jos liikuis kuin ennen vanha. Mutta kun on koukkussa puhelintarjonnassa tai pelikoneen ääressä . päivät pitkään. No eivät sitten ovat ryypeleskelemässä ja tappelemassa ja nussimassa alaikäisenä kaupunkikeskustassa. Siitä on ihan statistiikka uutisissa että nuorisot ovat rauhallisimpia nykyään ja rikollisuus mennyt alaspäin kunnes vanhenevat yli 20, Silloin trendi taas ylöspäin ja sikailu jatkuu ylöspäin.. No eihän sillen pelit sun muut niin paljon yli 20 enää kihoittaa. Siin tarvi jo huumeet ja muita että saa kikkejä. Ja elämään sisältöä poliisien kanssa . hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
09.12.2024 08:50
Puutarhuri tässä kysy , että miten paljon tuholaistorjunta myrkkyä ja muita kemikaali metalleja sisältää kasvikset ja pajonko muovia vesistä jonka kanssa kastellaan . Onko tutki Suomalaiskasviruoat?
Ja taas kun eläimet on syöneet ja maksa ja munuaiset ovat tislannut ja irrottaneet myrkyt , niin että sinne ne ovat jääneet maksaan ja munuaisiin.
Sen sitt en taas ymmärrä että joku syö maksa ja munuaisia. Täynnä myrkkyä nuo sisäelimet , joilla on sitä tarkoitus. mutta popsi sinä joka uskaltaa ,, onhan sulla siihen oikeus ja vapaus.. Mä syön puhdasta possua ja joulukinkkua sitten .. Nam...
09.12.2024 08:43
Mitä sä vouhotat nainen ? Mä hyökkäsin kasvis fanattisuuten vastaan , joka yrittää syllistää miehet ja jotkut naiset ,,, . Siis ihminen maailmassa ,, mutta myös uskovat, jotka eivät saavat pistä liha suuhunsa vaan tulisivat pitää maailmassa , niinkuin adventistiset , >>kasvisruokavalio ,, muuten he joutuvat helvettiin ja toiset uskovat ei saa pistä sika taas suuhun. Mä julistan vapauden saada tehdä elämän ja kehon kanssa niinkuin on hyvä olla.. Anteksi rakas että loukkasin sua..
09.12.2024 08:33
18 / 545