Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos on aloitettu hyväksymään hylkäämistä , niin silloin on seurakunta todella pulassa , kun ovat alkaneet hylkämään Jumala,, hykämällä Hänen Pyhä Sana . Älä Hykää. ON Kirjoitettu.
09.11.2024 00:15
No tästä aloituksesta johtuen kysyn ? Onko Helluntaiseurakunta ottaneet toisen linjan? Ja onko Suomen Sion myös ottanut. ? Salliko seurakunta ihmiset hylkäämään puolison ja ottaa toinen tilalle. Vaikka Jumala on sanonut Pyhässä Sanassa >> Matt. 5:32
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Matt. 19:9
Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."
Mark. 10:11
Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.
Mark. 10:12
Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin."
Luuk. 16:18
Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.
ONKO SANOTTU TARPEKSI MONTA KERTA ETTEI HULLUKAAN TAI LAPSI EXYY ??
Mal. 2:16
Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala, ja sitä, joka verhoaa vaatteensa vääryydellä, sanoo Herra Sebaot. Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.
09.11.2024 00:11
On vakava asia , kun uskovaiset on valinnut rakastaa vääryyden , niin että Pelastus on huutanut poissaololla jo yli sata vuotta . Järkyttävä.
04.11.2024 06:23
No oletko ymmärtänyt että Jeesus otti päällensä sun syntisyyttä ja synnit. Niin oletko sitten synnitön?
03.11.2024 11:16
Kyllä !! Mutta Usko Jeesusta Kristusta ei ole mukana siellä uskonnollisten viidakossa.
02.11.2024 10:44
Vatikaanin II konsiili,, on sulle näköjään Pyhä Henki . Mutta me puhuttiin uuskarismaattista voimasta joka on tuonut uskoville valheen johon ne ovat rakastuneet ja tullut antiJeesuksia.
02.11.2024 10:40
Omassa elämässäsi se tapahtui, kun otit valheen koko voiman vastaan pääsemään karkuun Jumala syntiin. Ihan ovelat sudet kehitteli toinen armon , toinen rakkaus ja toinen menestys Jumalan tilalle. Ja menit lankaan ja tapoit Jumalan Voima josta Jeesus sanoi ja käski sinua odottaa . Käski enenkuin nousi ylös viimeisen kerran pilveen.
Mutta onhan Jeesus varoittanut tästä ajasta >>
Ap. t. 20:29
Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Sudet jotka ovat muuttuneet antijeesuksia >>
1. Joh. 2:19
Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme
31.10.2024 10:44
Eikö se jo on vähän turha taistella Jumala ja Paavali vastaan kun sä kuvannollisesti saat niin paljon turpaan ??
29.10.2024 10:43
Kyllä seuraan Paavalia sinun harmiksi ja saatanan , ja et saa minua pysähdetty, Jeesus seuraa minua ja Tien sinne tiedätte ja mihin mä menen . Nyt tiedämme että hän meni Ristiinkulemaan jonka avulla Hän maksoi kaikki vappaaksi Kalliilla Verellä. Turha kirjoitat tuollaisia textejä joka saa minut HUUTAMAAN NIILLE HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :) : ) : ) : ) HYMNI ON LEVEÄ ETTÄS TIEDÄT SAATANA.
Ota opixi ,,katsos >>> 31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
29.10.2024 10:41
Siis on käsketty sinun olla Täydellinen ettei sulla olis pelkoa tulevasta Tuomiosta. Miten meinaat hoitaa ssen ??
28.10.2024 19:07
Hiiii >>> Eikö täydellinen rakkaus poistakaan KAIKKEA pelkoa? Helvettiuskovaisten edustama asenne on täysin vastakkainen sille asenteelle, joka E. Stanley Jonesilla oli hänen lähtiessään lähetystyöhön. <<<
Silloin kun ihminen kohtaa Voiton kuin Paavali kohtasi Ristinkuoleman ja sai Puhdistua Kristuksen kaltainen , niin silloin ei jäänyt pelkoa. Miten Kristuksessa voi olla pelkoa jossa meidän tulis olla !!!!
28.10.2024 19:04
On käsketty että sinun tulis olla Täydellinen >>
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Job 36:4
sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.
EIKÖ SULLA OLE JEESUSTA SUN EÄMÄSSÄSI SUN MUKAMAS ELÄMÄSSÄSI SYNNEISSÄ ?? SYNTIELÄMÄSSÄSI , VOI MYÖSKIN TULLA TIETO KUINKA KURJA OLET..
26.10.2024 09:51
Älä nyt himoitse ja anna sun lihasi rientää ja panikoida.
26.10.2024 02:49
Oli kyse , että mitä tarjoat maailmalle? Kuolema ja pimeyttä , vai >> Elämä ja valoa???
26.10.2024 02:45
Tämä aika on niinkuin Woodoo aika , uskotelaan toisille ettei kirouksella on voima , vaikka sanotaan mielessä tule ja valtaa minua. On niin paljon vaaratonta kaikenlaista mukava Halloween kama. No sitten lööperit kirjoittaa pitkin vuotta niin paljon onnettomuuksista ja jopa luonnonkatastroofeja ja vitsauksista,
25.10.2024 10:15
No syötä niille lisä okkultismi sitten , mutt älä itke sitten kun ne ovat psykoosissa..
25.10.2024 10:15
Näin se on vaikka ateistit yrittää selittää muuta..
24.10.2024 15:20
Siiis Rakas ateisti ! Tarkoitat että voi elää perseolallaan ja harrastaa niin paljon haureus irstaus maailman ilon mukaisesti joka ehdit , ilman Jumalan pelkkoa jonka en löydy sun rakkaudesta joka ampuu ohi Pyhä Raamattua.
24.10.2024 15:18
Halloween hedelmät näkyy taas kerran sairaaloissa ja lööperien etusivuilla..
24.10.2024 09:46
Saatana yhtyi ihmisiin ja sai aikaan lihan hänessä, joka on perceleellinen ja ei voi tahtoa kuin Jumala . Pyhässä Hengessä voimme Tahtoa kuin Jumala. Suuri eroavaisuus huomaamme ja sun hyökkäys Pyhä Raamattu ja Pyhä Jumala vastaan rakas ateisti meni Ö-mappiin- kaatopaikkalle..
Taas kerran !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23.10.2024 10:28
26 / 545