Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielipiteet löydät lihallisessa maailmassa jossa ratsastat ja hermostut kun koskeen lihasi ja maailman sun sisällä ja olen uhka sinulle ja sun percelellinen maailma joka suojelet ja varjelet yrittämällä piloitta , mutta tässä esimerkki mitä se tuottaa >>
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mielenterveyden-häiriöt-uhkaavat-työkykyä-yhtä-lailla-kaikilla-toimialoilla-sekä-asiantuntijatyössä-että-fyysisemmissä-tehtävissä/ar-AA1rL3Gn?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=91b036dcf22c466baa1d727b7736b5fe&ei=101
Halloweenista tykkää percelee ja liha myös ja tuottaa joka vuosi lisä ongelma yhteiskunnalle.
23.10.2024 10:19
On ihan sun oma halu ja tahto , jos haluat päästä Ristinkuoleman ja Jeesuksen kautta eroon synneistä , vai haluat ja tahdot jatkaa synneissä percelen tavoin, kuoleman asti, joka silloin on palkka sinulle..
Vai syyttä Pyhä Raamattu sinua.. Joopa joo...
23.10.2024 10:10
En ihmettelee yhtään kun viettää elämä kauhuelokuvien parissa ja vanhemmat salli sitä paska lapsiin..>>
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mielenterveyden-häiriöt-uhkaavat-työkykyä-yhtä-lailla-kaikilla-toimialoilla-sekä-asiantuntijatyössä-että-fyysisemmissä-tehtävissä/ar-AA1rL3Gn?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=91b036dcf22c466baa1d727b7736b5fe&ei=101
23.10.2024 10:05
Siis ?? Onko ihmisen tahto , joka pyytää ja väsyttää Jumala , luonnollisella tavalla hyvä ? Täh ??
Luonnollinen Lootin vaimo olis halunnut sodoma ja kääntyi ja katsoi taakse omassa tahdossa. Hänen oma tahto sai omassa elämässä aikaan suolapatsas..
22.10.2024 08:43
Luonnollinen Jobin vaimo sanoi kiro Jumala.
22.10.2024 08:39
Siis kirjoitat siitä kun luonnollinen Adam ja Eva otti omenan ja joutui eroon Jumalasta. Sitäkö sä neuvot ja tarjoat joka on ollut seuraus sotia ja massamurhaamista ja miljardeja ihmisiä helvettiin ??r
21.10.2024 23:49
Kun nuorilla on hauska ja katselevat kauhu elokuvia, kuin manaaja ja okkulttisia , jossa pääroolissa tyttö sairastui ja tuli itse riivattu ja mielisairas.
Elokuvan ensi illassa ambulanssi odotti elokuvateatterin ulkopuolella , Lontoossa kun elokuva loppui, kuljetti ambulanssi psykoosissa ihmisiä , jotka tuli hulluja , suoraan mielisairaalaan. Tämä on maailman nautinto, niin kuin Halloween myös on maailmalle.
21.10.2024 23:42
Otan osa suruusta. !!!!
21.10.2024 23:39
No oletko tutkinut itsesi?
19.10.2024 16:37
Niinpä olet rakas menossa hyvän ja oikean sunnan jos vielä löydät sen henki joka vaoitta sun lihasi ja vie sen Ristille kuolemaan. Sillä siellä on ratkaisu oman tahdon tien.
Me sanomme niinkuin homoille , tu ulos kaapista ja tunnusta syntisi että pelastut..
13.10.2024 14:45
Rukoilkaa Hengessä ja Totuudessa , koska niitä halua ja tarvitsee Isä viimeisiä päiviä !! Että koko teidän perhekunta tule Uskoon ja Puhdistuu ja pääsee sinne mihin ei synti pääsee !!
Jaa että jo oli teidän koko perhekunta pelastunut. No jatkaa sitten rukoileminen Hengessä ja Totuudessa että saan Oikea Herätys..
13.10.2024 09:06
sapatin puolesta niinkuin harha-adventistit konsanaan.
12.10.2024 09:52
Rakas He-Ma =helvettiin matkalla = huomatko miten Jumala on ohjannut sua ottavan miten sopivampi nimmari?
Sanoisit vaan irti sen ja siirtyisit tänne uudella Ta -Ma nimmarrilla. Toivon ja rukoilen niin sen tapahtuvan vielä sulle.. Koska Taivas Matkalla on ihanan Rauha..
12.10.2024 09:49
Odota sinäkin ihan kylmänrauhallisesti niinkuin sulla on tapana olla ilman Jumalan pelkoa. Kyllä sinäkin pääset Tuomarin eteen tuomittavaksi. Olen varoittanut sua usein Rakas he=helvettiin ma=matonen menevä ja menossa jos ei parannuksen teko kelpaa..
11.10.2024 16:20
Korjasin texti >> Ja vielä tulee vain nuorempia naisten rinnalla , Hallitsemaan ja ohjamaan Seurakunta ja kirkko. Joka menee kova vauhti kohti tuhoa ja kohti katastrofi heidän ylistysjuhlassa percelen kanssa niinkuin me näemme Sionissa
07.10.2024 11:01
Mutta kun Jumala joka valtaa minua kuin Daavid että saan rukoilla kuin Daavid Hengessä ja Totuudessa Uudessa Liitossa missä Jeesus sanoi että tulis rukoilla lopun aikaan Hengessä ja Totuudessa koska niitä Isä Tarvitsee ja ymmärrän sen hyvä kun epäuskossa pyydät anteeksi synneistä jotka ovat anteeksi annettu yli 2000 v sitten . ja olet nyt liian myöhässä liikeellä te se itse uskonnossa ja yrität pelastaa itseä sitä tietä kautta.
Vo kun ja kun me näemme miten Paljon me Tarvitaan sen Oikea Herätyksen jonka Jumala lähettää pienelle piskuiselle uskolliselle laumalle,, Tulkaa pois pimeydessä ja lihasta..
05.10.2024 10:14
Niin ? Ei kait siinä ole mitään vääryys muuta kun se että ne jotka nyt halua tehdä työtä eläken jälkeen joutuvat tehdä sen lähes ilmaiseksi. Tekisitkö sinä työtä ilmaiseksi. Hyvätekeväisyyttä kenties olet rakastunut. Olet sinä HYVÄ Ihminen. Waude wau.
05.10.2024 10:07
Hieno että niin moni , tämä kirjoitus kolahtaa / herättää ja saa uskovaiset rukoilemaan Oikea Herätys perheelle joka pelastaa heitä varmasta kuolema synneissä >> iankaikkisessa helvetissä.. Mutta toinen kirjoitus jonka nyt teen ,, ehkä myöskin herättää nähdä miten vaarallisesti monet lihalliset uskovaiset elävät , lihallisessa seurakunnassa jotka he rakastavat , joka tuottaa niin paljon kuolema...
05.10.2024 09:59
Lihallinen Tahtosi tuottaa >>Iankaikkinen kuolema helvetissä sinulle , perheelle , tuttavile , pinet mussukat, vähemmän tunnetujat VOI JOHTAA SINUN PERIKISANTAMATON VOIMAKAS TAHTO LIHASSA JOKA VAATII,, TAPAHTUKO MINUN TAHTO .
Siis et koskaan antaa periksi ja sano Herralle . Tapahtuko Sinun Tahtosi vaikka kuolisin heti , vaikka tapahtuisi mitä vaan. Niin anna Sinun Tahtosi Tapahtua. Älä kuuntele minun synnin ja synnissä tahtoani, joka on jopa joskus suoraan perceleestä.
Näkee Pyhästä Raamatusta että Jumala antaa periksi rakkaudessa ja antaa ihmisen tahto tapahtua, joka on tuottanut heille täys tuhoa.
05.10.2024 09:48
Ja vielä tulee vain nuorempia naisten rinnalla Hallitsemaan ja ohjamaan Seurakunta tuhoa ja kohti katasrofi heidän ylistysjuhlassa percelen kanssa niinkuin me näemme tästä >>
Jes. 3:4
Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
Jes. 3:12
Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
04.10.2024 09:21
27 / 545