Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama mieltä olen.
04.10.2024 03:36
Sitä nyt sitten lihallisen Lutter on saanut aikaan naisissa.. Ei naiset rakastavat Pyhä Raamattu ja Jeesus . Vaan itse ylpeydessä enemmän kuin Oikea Totuus..
04.10.2024 03:34
Ja sitten pieni piiskuineen lauma. Tuo lauma joka on Jeesuksen kanssa , leirin ulkopuolella. Siis tuo lauma , joka on lihallisen seurakunnasta siirtynyt Jeesukseen Seurakuntaan, jossa olemme leirin ulkopuolella..
Siis Rukoillaan meille Oikea Herätyksen Rakkaat..
04.10.2024 03:30
Ja kohta eläkeläinen myös joutuu hakemaan töitä , muuten hänen eläke otetaan myös pois ja hallitus sano hyvä, hyvä, joka nyt edellisen hallituksen mokat maksaa ja paikkaa .millä hinnalla hyvänsä . Ehkä sinun lompakosta, Oli se Mari hallitus yx paska , joka otti milardeja laina ulkomaalta ja vei takaisn ulkomaille Euhun , Natoon, Kreikkaan , Ukrainan ja Gazaan. Sitä me maksetaan nyt , me köyhät veronmaksajat. Ei kun lisä leikkauksia köyhiltä pitää keksiä. Niinkuin se olis heidän vika.
04.10.2024 03:23
Voi voi miten surullinen ja pimeydessä olet sinun oma sota Jumala ja Paavali vastaan !!!
03.10.2024 02:27
Näin se on ! Amen.
Siis rukoillaan Sionille Oikea Herätys joka Pietarin aikana myös esiintyi !!
03.10.2024 02:23
Sinusta kannattaa karta joka häväistät Jumala joka on kirjoittanut Pyhä Raamatun.
03.10.2024 02:19
Sinä jos joku on valheveikko joka käy sota vastaan Jumala ja Paavali ja huomaat sen kyllä eräänä päivänä jos jäät eloon koska Jumala ei jätä kostamaan !!
Sä et edes ymmärrä mitä Paavali opetti kun lausi noin yksinkertaisia Pyhät Lauseet--
Voi voi.. sitä pimeys..
02.10.2024 09:46
Mitä Israel lakkaisi ? Täh? Oletko hullu vai vain noin yleensä vajaälyinen ettet näe totuus? Nuo arabimaat ei tulis käydä sota Jumalan kanssa jonka he eivät tunne mutta oppii kyllä eräänä päivän ä kuka on Herra Sebaot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
02.10.2024 09:41
Nykyään ei käsitellään tällainen tilanne sotana . Mutta eikö olis sota jos venäjä ampuisi noin Suomeen >>>
Iran ampui tiistaina yli sata ohjusta Israeliin. Israelin armeijan mukaan ohjuksia oli noin 180 ja suurin osa torjuttiin. Joitain ohjuksia putosi kuitenkin Israelin keski- ja eteläosiin.
02.10.2024 09:37
NO TUOMITSETKO TÄLLAISTA IRANIN YRITYS SAADA MAAILMANSOTA ALOITETTU..
Myös Pentagon tiedottaja sanoi Yhdeysvaltojen tukevan täysin Israelin oikeutta puolustaa itseään Iranin "merkittävän" iskun jälkeen. Iskua kuvaillaan suunnilleen kaksi kertaa yhtä voimakkaaksi kuin huhtikuun 14. päivän isku.
Pentagonin mukaan Yhdysvaltojen hävittäjälaivat auttoivat Iranin ampumien ohjusten ampumisessa alas. Pentagon ja ulkoministeriö sanoivat molemmat tiedotustilaisuuksissaan, ettei niillä ollut etukäteistietoa Iranin iskusta.
Ulkoministeriön Miller vetosi, että kaikkien maailman valtioiden pitäisi tuomita Iranin isku Israeliin.
01.10.2024 22:50
No se just on se suurin moka kun me pyrimme ja koetamme käsittää lihassa , mitä emme ymmärrä . Kyllä Percele vastaa silloin meille ovelasti lihaan ja sitten luullaan kaikenlaista.
Kysykää kaikki Jumalalta opetti Paavali.
Siis ei omaviisaus ja nerous , antaa mitään apua sinulle..
01.10.2024 22:32
Voi voi,, luulet että synnissä oleminen tekee sinusta Jumalan rakas ,, vaikka olet Hänen vihamies. Sinä et ole edes Jeesuksen ystävä kun sanot että on Jeesuksen tahto että teet syntiä , etkä anna Hänen poista sen.
30.09.2024 12:02
Jokeri batmanissako ? Sellaista naurua. En löydä Pyhä Raamatussa sellaista nauua!
28.09.2024 00:05
Vai kielipoliisi !! Lähinnä kielirasisti. Ja vielä olet kauas tuo Ystävä ja ystävällinen. Siis etsi,, ehkä löydät... Mutta jos se auta sinua ymmärtämään mun kirjoittamia viestiä Sionille, niin ota koko purkki pillereitä. Rakas ..........
27.09.2024 09:44
Kuulutko Helvetin Enkeleille ? Sieltäkö se Enkeli sana tulee? Koska sun kieliasu viitta siihen että kuulut tuonne pimeän puolelle kaikkineen . Ja Rakas Mäntä ja kieliterroristi joka ei ole suvaitsuuden puolella mitenkään ja huomaa että olet olllut koulussa koulukiusajaa. Te parannusta tuosta..
Kirjotin näin >>> vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä . <<<
Miten tuo pimeä enkeli silloin voi saada sen tarkoittamaan että olisin sanonut että ihminen itse voi kuolettaa itseä? Voitteko muut selittää tuo luule sana hänen päässä ? Kun hän ei Suomea ymmärtää mtä san Luulee tarkoittaa?? Kun hän ei ymmärrä mitään kun mä kirjoitan. Koska hänen viha ja raivo mua kohtaan saa lukko hänen päässä ettei hän ymmärtää edes Suomea kun kirjoitan ja luulee että se johtuu mun Ruotsin äidinkielestä.
Näin hän kirjoittaa >>
Ja tuo "ihminen kuolettaa itsensä" -ajatus, voi taivas sentään! Se kuulostaa siltä kuin yrittäisi tehdä sushia ilman kalaa – vähän niin kuin puoliintuneena hoippuvaa logiikkaa. Muista, että armo on kuin hyvä kahvi: sitä ei juoda kitkeränä, vaan nautitaan sen pehmeydestä ja lämmöstä. Jos aina vain kuolettaa itsensä, niin ei siitä elämästä mitään jää jäljelle. Kuten itse sanon omassa oppikirjassani: "Joka kastelee pelkkää multaa, ei koskaan nää kukkaa."
26.09.2024 07:58
Niin !! Voihan se olla esteenä joku synti joka ja josta on jo yli 2000v sitten saanut anteeksi ja siksi ei uskonelämä ei toimi koska on joku synti esteenä,, koska ei ole laitettu pois Jumalan Voimassa ja Hengessä..
Uskova tulis saada ilmoitus Herralta polvilla pyytäen , eikä seurakunnasta lihasilta puoskarilta.
26.09.2024 04:12
Enkö kirjoittanut selvällä Suomenkielillä mistä johtuu että tiedän että Uskovaiset ovat tulleet pahoin vointiseksi tuosta Ulinasta. ??
22.09.2024 12:39
Aivan näin rakas Doctor T !!!!!!
22.09.2024 00:36
Jaa ? Että olet sama mieltä että noissa uuskarismaattisissa , alkaa henget kiehua , kun kuulevat Totuuden musiikista jonka henget säveltää . Ja sen sä sanot olevansa vain musiikkia..
No nyt sitten seuravaksi heittää uuskarismahengen kielikortti pöytään. Ja alkaa terrorisoida kielirasismilla. Niinkuin sulla on tapana tehdä.
22.09.2024 00:31
28 / 545