Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi mikä puppua uskonnollista lihallista harrastusta mikä kirjoitat.
Milloin tulet Uskoon Jeesukseen joka on antanut sinulle anteeksi synneistä ? Yli 2000 v sitten. Olet pikkuisen myöhässä liikkeellä jos yrität saada anteeksi pyytämällä niitä anteeksi tänä päivänä? Etkö todella koet , että olet jo kaikkien muitten kanssa olet saanut anteeksi???
Vai opiskella Jeesuksen kaltaisuus? Minua Hän tekee ja luo samankaltainen kuin Hän ON..
04.09.2024 05:27
Niin on !! Jeesus avasi sinulle Rakas Tie joka käy Totuuden kautta Elämään joka on Hänessä kun pääset Ristinkuoleman kautta Elämään. Oletko jo saanut kuolla Ristillä Hänessä ??
Jatka sinä kiittämään kaikesta !!!
04.09.2024 05:20
Siis ?? Viekö sun Usko sinut kuoleman Ristillä Jeesuksessa, että Uudestisynnyt ja Puhdistut synneistä että pääset Taivaaseen ja perille ???
02.09.2024 09:22
Ateistien pelkoa taas on että , tulevat uskoon ja niin he joutuvat huijaamaan , uskoa ateismiin että jotenkin pysyvät kasassa mieleen terveen lääkkeitten avulla monesti !!!! Johon huumeet ha alkoholit on vienyt heitä joka antaa maailman ilo heille...
02.09.2024 09:15
Lutterin oppi on eräänlainen menestysteolooginen oppi joka saa ihminen turvaan synnissä ja saasteessa ilman muutosta joka tulis tulla näkyviin jos on synnitön kuin Jeesus.. Lutterin opissa tuo kameliontti tai skitso-oppissa liukkuu uskova helvettiin huomaamatta omassa synnnin liejussa ta i räkässä
..
02.09.2024 08:53
No eikä ole !
Lutterin oppi on että uskova on sekä saastainen ja syntinen sekä Pyhä ja Puhdas samanaikaisesti. >VÄhän niinkuin otat vessapöntöstä paska muutamat kulhollista ammeeseen kun olet täyttänyt sen vedellä ja menet tyytyväisenä makaamaan siihen veteen ..
02.09.2024 08:48
Kysy kaikki Jumalalta , Opettaa Pyhä Raamattu meidän tekevän !!
02.09.2024 01:55
Ilman Paavalia , ei uskovaiset tietäisi mitä Ristillä tapahtui . Ja sentakia sinä rakas vihollinen ja saatana yrittävät yhdessä poistaa salaisuuden.
21.08.2024 12:08
Helvetissä se ei ole niin hieno. Mutta oletko >>
Oletko sanonut kuin Paavali ? Kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa. Miksi Jumala ei vahvistaa sinua eikä minua , puhumatta langenneet lihalliset seurakunnat tällä hetkellä? Ajassa jonka eletään ei ole Voima, joka on hirveämpi kuin koskaan, kun Jumala ei anna voima että voisimme noin sanoa kuin Paavali. No miksi Hän ei anna Voimansa? No siksi että eletään ajassa kun Sion on mielistynyt ja alkanut rakastaa vääryyttä , elikkä syntiä , eikä Totuus ja Jeesusta. Vaan ottanut vastaan väärän jeesuksen , väärän uskon ja väärän armon. Sellainen on tämän uuskarismaattinen sion, yltiö, yliampuavalla uskolla.
Siis vetää nöyräksi tä aika ! Tä laittaa meitä matalammiksi kuin koskaan ennen ja saa minut sanomaan , anna Herra anteeksi. Voima minulla ei ole niin kuin Paavali sanoi ja todisti omista synneistä Room 7 .
Ennenkuin Jumalan Voima tuli kuolettamaan Hänen lihansa , että pystyi sanomaan >> Fil. 4:13
Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
Ja kun me löydämme Hänet joka muuttaa meitä Kristuksen kaltaisia , voimme sanoa Paavalin mukaan >>
Room. 16:25
Mutta hänen, joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan, sen ilmoitetun salaisuuden mukaan, joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,
Meinaatko löytää tuon salainen evankeliumi , joka on tällä hetkellä Jumala on kätkenyt ??? !
Siis rukous itsesi puolesta auttaa ,, rukous rukous ja rukous. Tapa minut Jeesus , tapa , tapa..............
Jos jotain et ymmärrä niin kysy Jumalalta kaikki...
18.08.2024 11:45
HIENOA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että aloitus on antanut jopa ateisteille miettimistä tässä ketjussa...
18.08.2024 11:31
Hyvä pohdinta , Rakas Uskova !! Jonka kannattaa laittaa Jumalan eteen , jolla on Totuus.
17.08.2024 17:02
Aivan rakas uskova , näin se menee..
17.08.2024 16:59
Just ja kun pilkkaat Jeesuksen veri niin . sen tietää miten sulle käy..
17.08.2024 16:31
Tarkoititko , että on tullut Tabua etsiä Hengellinen kuolema , johon Jeesus itse kutsuu / kastaa sinut ? Ja senkautta löydät Ristinkuoleman käytäntö ja tarkoitus ihmiskunnalle..
17.08.2024 04:46
Näin se
on !!
10.08.2024 12:06
Joka Jumala rakastaa !! Sen hän kurittaa . Sentakia niin monet maailmassa elää ja voi hyvin..
10.08.2024 12:06
Näin surullista on että tuskin kukaan heistä tulee mieleen että tulis saada pois syntielämä ennenkuin kuolee , ettei kävis vielä huonommin , niinkuin Jeesus opetti..
10.08.2024 11:47
Muistakaamme että saatanakin puhui hyvin Adam ja Evalle ja sai heidät haavin , joka on ollut ihmiskunnalle valtava katastrofaalinen seuraus...
10.08.2024 11:45
Är Siis näin,, Kun en halua keskustella sinun kanssa saatana. Niin poistuin keskusteluista.
05.05.2024 06:18
Är Siis näin,, Kun en halua keskustella sinun kanssa saatana. Niin poistuin keskusteluista.
05.05.2024 06:17
30 / 545