Lihallinen halu. Minä minä haluan herätystä.

Ei siinä että ihminen halua lihassa että Herätys alkaa Helsingissa , Turussa tai vaikka Kuopiossa että se siellä alkaisi. Vaan sen alkaa missä Jumala on päätänyt , eikä missä lihallinen päättä ja haluaa. Ei siin auttaa että ihminen rukoilee paljo ,.
Kysy siis mihin Herra sen halua laskee jos olet niin itteäs täynnä että sun on pakko sen tietää. Eikä kelpaa sulle että Jumala antaa Oikea Herätys minne vaan ??
Hilja Aaltonen halusi myös että Herätys ja tais olla uuskarismaattinen herätys jossa uskovaiset riehuu.
Hilja halusi kun hän eli ja vielä Lutterin kirkkoon herätyksen , Mutta tuliko ? Koiviston ja Tiaisen uskonnollisia tuorreita ? Oliko ne Hiljan aikansaatuja uskonnolliskarismaattisia herätystä ???

21

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Ostin uuden herätyskellon. - Uskonnon alalla herätys ei tule siitä, että puhutaan herätyksestä, rukoillaan herätystä, janotaan herätystä, rukoillaan että toiset tulisivat herätykseen, jne. Raamatussa evankeliumi on Jumalan voima, pelastukseksi ihmisille. Usko tulee Jumalan sanasta (Room 10).

      • Oikeat Herätykset on vielä yli sata vuotta sitten tulleet maailmaan, kun on ollut ketsäviä uskovia jotka ovat Uskoneet Jumalaan, jotka ovat rukoilleet itkien , Hengessä ja Totuudessa , alttarin edessä ,
        Uskoneet ettei Jumala pettää vaan on ON Sanonut anokaa niin teille annetaan..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Oikeat Herätykset on vielä yli sata vuotta sitten tulleet maailmaan, kun on ollut ketsäviä uskovia jotka ovat Uskoneet Jumalaan, jotka ovat rukoilleet itkien , Hengessä ja Totuudessa , alttarin edessä ,
        Uskoneet ettei Jumala pettää vaan on ON Sanonut anokaa niin teille annetaan..

        Ei-helluntailainen:

        Jos ei Jumalan sanaa julisteta, nimenomaan evankeliumia, sitten ei tule herätystä, vaikka polvet ruvella rukoiltaisiin yötä päivää. Hurskaalta kuulostaa, mutta siltä, ettei tiedetä, miten usko ja pelastus tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen:

        Jos ei Jumalan sanaa julisteta, nimenomaan evankeliumia, sitten ei tule herätystä, vaikka polvet ruvella rukoiltaisiin yötä päivää. Hurskaalta kuulostaa, mutta siltä, ettei tiedetä, miten usko ja pelastus tulee.

        Jos Evankeliumia julistaa ,, minä minä , lihallinen minä , niin saan kyllä ihmisiä uksoon. Mutta kun Jumala koskettaa , niin tulee Oikea Herätys , minkä kautta Hän Puhdistaa Seurakuntansa , jonka Hän nostaa ylös !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Oikeat Herätykset on vielä yli sata vuotta sitten tulleet maailmaan, kun on ollut ketsäviä uskovia jotka ovat Uskoneet Jumalaan, jotka ovat rukoilleet itkien , Hengessä ja Totuudessa , alttarin edessä ,
        Uskoneet ettei Jumala pettää vaan on ON Sanonut anokaa niin teille annetaan..

        Ei-helluntailainen:

        Jos ratkaisukristillinen oman pelastuskäsityksensä mukaan rukoilee, että ihmiset tulisivat uskoon, tässä on ainakin kahdenlaisia ongelmia.

        1) Tuossa ei rukoilla Jumalaa, vaan että ihmiset tekisivät jotain. Tällainen rukous lienee magiaa, joka

        2) saattaa aiheuttaa sen, että rukoillulle ihmiselle alkaa sadella harhaoppisia tuputuksia: tee ratkaisu, tee ratkaisu. Ilman että asialla on mitään tekemistä evankeliumin ja oikean uskon kanssa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Saviksen perus menestysteologia huttua vaan, taas kerran.

      Eli se menee oikeasti näin:

      " Jos MINÄ oikein kovasti jotain haluan ja anon Jumalalta, niin sen myös saan! "

      Välittämättä siis yhtään siitä, että onko se Jumalan tahto juuri nyt ja tässä ajassa.

      Uskovan tulisi rukoilla Jumalan tahdossa ja Pyhän Hengen johdossa, eikä omien halujensa ja himojensa mukaan.

      Mutta tätä perusasiaa Savis ei yhä vieläkään ymmärrä.

      Siis Jumalan tulee vaikuttaa meissä tahtomista ja tekemistä, jotta Hänen tahtonsa tapahtuisi, eikä OMA tahtomme.

      On aikakausia jolloin Jumala ei anna siunauksiaan, vaan on kurituksen aikoja, ihan kuten oli Israelin kansalla orjuudessa.

      Tässä yksi esimerkki:

      9 "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
      10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan.
      11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi.
      12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus.
      13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot.
      14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."

      Ja toinen on juutalaisten Egyptin orjuus aika, jona aikana varmasti rukoiltiin, mutta aika oli määrätty sillekin asialle / kuritukselle.

      • Se on sinun saatannallinen käsitys minusta joo !! Nauti siitä sitten,,


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Se on sinun saatannallinen käsitys minusta joo !! Nauti siitä sitten,,

        Mitä?

        Koetko itse olevasi saatanallinen?

        Oikeasti Savis.

        Olet vuosikymmeniä suu vaahdossa huutanut "herätystä", eikä sitä ole tullut, eikä sinun OMILLA huutamisillasi tule.

        Herran kuritusta vain on tullut kansalle, ja se vain lisääntyy...

        Ja vaikka nyt sinä ja muut sokeat kuinka huutaisitte "herätystänne", niin sitä ei ole tulossa.

        Herra ilmoitti minulle jo kohta 20v. sitten sen, että minun on turhaa rukoilla tämän kansan puolesta, sillä Hän ei nyt kuule / kuuntele, kun meno vain yhä pahenee.

        Näiden Raamatunpaikkojen kautta Herra vahvisti minulle tämän asian:

        13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot.

        Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

        Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

        Minä olen enää odottanut sitä, että milloin Herran mitta tulee lopulta täyteen.

        Siis jo aikaa sitten Herra on nähnyt kansan kelvottomaksi, mutta milloin kuritus oikein toden teolla alkaa, siitä vain nyt on kysymys.

        Joten Savis, olet vaahdonnut vain omia häpeitäsi, eli omaa sokeuttasi ja tietämättömyyttäsi nämä kaikki vuodet.

        8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
        9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
        10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
        11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
        12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
        13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
        14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
        16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?

        Koetko itse olevasi saatanallinen?

        Oikeasti Savis.

        Olet vuosikymmeniä suu vaahdossa huutanut "herätystä", eikä sitä ole tullut, eikä sinun OMILLA huutamisillasi tule.

        Herran kuritusta vain on tullut kansalle, ja se vain lisääntyy...

        Ja vaikka nyt sinä ja muut sokeat kuinka huutaisitte "herätystänne", niin sitä ei ole tulossa.

        Herra ilmoitti minulle jo kohta 20v. sitten sen, että minun on turhaa rukoilla tämän kansan puolesta, sillä Hän ei nyt kuule / kuuntele, kun meno vain yhä pahenee.

        Näiden Raamatunpaikkojen kautta Herra vahvisti minulle tämän asian:

        13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot.

        Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

        Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

        Minä olen enää odottanut sitä, että milloin Herran mitta tulee lopulta täyteen.

        Siis jo aikaa sitten Herra on nähnyt kansan kelvottomaksi, mutta milloin kuritus oikein toden teolla alkaa, siitä vain nyt on kysymys.

        Joten Savis, olet vaahdonnut vain omia häpeitäsi, eli omaa sokeuttasi ja tietämättömyyttäsi nämä kaikki vuodet.

        8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
        9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
        10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
        11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
        12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
        13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
        14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
        16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.

        Ja vielä vaan itken ja pyydän !! Herra anna Herätyksen tulla . että minun vihollisia tulee uskon ja Puhdistuu . Ne ovat niin rakkaitta meille..


    • Nyt ollaan menossa vastakkaiseen suuntaan kuin herätys.
      Nyt on luopumus ja se tuo lopulta antikristuksen näyttämölle.
      Kuitenkin Israel herää ja siitä tulee se herätys, mutta maailma on saatanan vallassa.
      Sen aika loppuu pian ja se laittaa kaiken peliin ja sillä on suuri VIHA kristittyjä kohtaan ja myös oikeaa Israelia.
      Se haluaa tappaa uskovia, mutta Jumala myös asettaa rajat ,ettei kaikki uskovat menehdy vaan osa .
      Tässä tulevassa hetkessä kysytään Pyhiltä voimaa ja kestävyyttä ,ettei myöskään ota pedonmerkkiä ja tule tuhotuksi sen takia.

      • Höpö höpö !!
        Vaikka elämme laittomuuden aika, jollon julistetaan luopumuksen evankeliuni ja synnin evankeliumi , joka tukee ja vahvistaa synnin usḱovissa . Niin ei me silti tarvi vaeltaa saatanan kanssa !!!


      • Savis kirjoitti:

        Höpö höpö !!
        Vaikka elämme laittomuuden aika, jollon julistetaan luopumuksen evankeliuni ja synnin evankeliumi , joka tukee ja vahvistaa synnin usḱovissa . Niin ei me silti tarvi vaeltaa saatanan kanssa !!!

        Etkö ole lukenut ilmestyskirjaa ??


      • MrHyvis kirjoitti:

        Etkö ole lukenut ilmestyskirjaa ??

        Olen ! Mutta kaikki on kiinni siitä että jos joku tahto Jumalan Tahdon niin tulee Oikea Herätystä hänelle loppuun asti kunnes Jeesus tulee takaisin , samalla viisin kuin lähti ja paikka..
        Jaak. 5
        7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.


      • Savis kirjoitti:

        Olen ! Mutta kaikki on kiinni siitä että jos joku tahto Jumalan Tahdon niin tulee Oikea Herätystä hänelle loppuun asti kunnes Jeesus tulee takaisin , samalla viisin kuin lähti ja paikka..
        Jaak. 5
        7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.

        Ymmärrätkö, että raamattu sanoo selvästi kristittyjen olevan pedonmerkin ajassa ja tämä on tärkeä tiedottaa kristityille.
        Silloin tulee kuolemaan kristittyjä siinä ajassa.
        Ilmestyskirjan yksi varoittava teema on juuri varoitukset kristityille ja viimeinen koitos .
        Tämä on äärimmäisen tärkeä asia.


    • Anonyymi

      Jo kymmeniä vuosia sitten Eräs kiistanalainen persoona Teuvo Suni alkoi yrittää Lestadiolaisten pois lähettämistä kirkon helmasta. Hänelle Kristus oli ilmoittanut sen olevan uuden herätyksen ehto Suomessa.

      Kun rukoilin asiaa Kristukselta kysyen hän sanoi vain : Uuden herätysliikkeen perustamiseen ei ole rahaa ja varoja jos Lestadiolaiset elävät kovin kirkon avulla ja sen helmassa. Hän ei siis viitannut pedofiliaan ja muuhun..... Vaan varojen puutteeseen.

      Kyllä se HERÄTYS ON VAKAVA ASIA. Se merkitsee iankaikkista elämää mutta myös vaaraa kadotuksesta. Ei Jumala lähde siihen leikkipäin. Se merkitsee mullistusta koko yhteiskunnassa. Ja sen vaikutus ulottuu satoja vuosia tulevaisuuteen päin.

      Onko tuo EHTO yhä voimassa sitä en tiedä.
      Onko herätyksen lisäksi muuta keinoa. Itse sain Israelin matkalla 1996 kehotuksen perustaa uusi kuudes seurakunta. Annoin sille nimen SBTHOI.
      Perustuu Jes. 56 sapatin viettämiseen ja eunikkeuteen. Sen on tarkoitus AUTTAA PYHIINVAELLUKSELLE Israeliin tai ehkä sinne missä Jeesus on ilmestynyt. Kuten 2011 ilmestyi ilmeisesti Slovakiassa. Mutta seurakunta ei ole saanut tuulta purjeisiin.

      Nyt sitä on väsätty jo 25 vuotta mutta vielä on aikaa 15 vuotta yrittää sillä JT sanoo 40 vuottakin saattaa kestää muutos asenteissa. Jos ei 40 vuodessa onnistu niin sitten voi luovuttaa.

      Rauhaa!

      • Oikea Herätys tulee kun joku alkaa pyytä sen Jeesukselta !!

        Ehkä se tulee juuri sun rukouksen kautta ??


    • Anonyymi

      Herätykset synnyttää vain lisää erioppisia uskonlahkoja, joita on nytkin rekisterissä yli tuhat erioppista uskonalahkoa, uskonnollista yhdistystä ry:tä ja muut villit missiot ja uskonkultit päälle.

      • Anonyymi

        Kenian herätys tarkoitti sitä, kun lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska ennusti pikaista ylöstempausta.

        300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.


      • Anonyymi

        Piru tulee pyytämättäkin herättelemaan ihmisiä ja houkuttelee liittymään uskonlahkoihin.

        Jumala toimii oman päättämänsä mukaisesti, eikä ole ihmisen käskettävissä.

        Room. 10:20

        Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet."


    • Anonyymi

      Helluntailaisen Mansonin lahkossa tehtiin tosiuskovan testi juomalla myrkkyä. Satoja kuoli myrkytykseen.

      David Korasinin lahkon kohtalo oli karmea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe