Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Homojen tuotto ulkomailta Suomeen äänestetään nyt vaaleissa. Kuka laittaa siihen stoppia? Ehkä Stubbia ??
01.02.2024 01:47
Mitä läträ veden kanssa kun on Oikea Kaste joka itse Jeesus on tullut suorittamaan ,, joka antaa Elämä..
Se Kaste ei ole myöskääb upotuskaste,,,
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Mark. 1:8
Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä.
01.02.2024 01:42
En haluaisin asua Kuopiossa ja ylöspäin eikä Oulussa ylöspäin. Kohta on sitten samannäköistä kuin Ukrainassa siellä !!
01.02.2024 01:38
Ja sinä olet jo saanut saatanan suosio tekemällä Jeesus saatana.
31.01.2024 13:58
Sinun höpinät ovat syntiä..
31.01.2024 09:07
Pakolaisia on niin moneenlaisia nääs..
30.01.2024 14:49
Ei se riittä Setalle ja pridelle , että nussitetaan sama sukupuoli. Kyllä Haavisto sitten ajaa sen maassamme , että vanhemmat saa nussia omat lapsia kun insex luvallistetaan , myös pedofilismi ja tietysti täytyhän noi saada vapaasti nussia omat kotieläimet , miten vaan.. Huh huh . tunnetaan jo aasiassa homojen luvattujen maa, johon idästä ja aasiasta tule pakoon homot..
30.01.2024 14:47
Hienoa filosofiointia piereskelet saatanasta !!
Jos olisit Hengellinen niin tietäisit että Kristinukso perusti Jeesus Ristillä pelastuksesksi jokaiselle joka uskoo Hänen eikä sinun pieru-uskosi joka on vedätty hatusta..
30.01.2024 12:18
Hyvähän on näköjään saatana keximään nuo sadut joka päästät kuin pieruja.
30.01.2024 12:15
Kiinassa odottaa vankila jos ei usko Jeesusta niinkuin valtio määrä.
Ei kait enää tässä homojen luvattu maassa , ole pelkoa joutua helvettiin ja vain joku ministeri yrittää taistella syntiä vastaan. Jumalakin tuntuu , että on astunut sivuille ja sanovan että anna Hitlerin tapaisia , toteuttaa minun Tuomio syntiä vastaan ja sota odottelessaan sanomme kunnia Jumalalle.. Vaikka atomisota puhkeisi , joka silloin on oikea tuomio syntiä vastaan ja missä sinunkin nenää sulaa , ennenkuin lopullinen tuomio sinulle julistetaan helvetissä..
30.01.2024 12:13
Jaa että sun mielestä uskova joutuu helvettiinjos ei pitää sapatti ? On se raaka syntikysymys.. Ymmärrän että sä kakana orjana pidät sapattia.. Ja mua tuomitset helvettiin..!!
30.01.2024 12:04
Onhan jo Usassa missä kaikki on suurta ,, niin 7 osavaltioita , ottanut tä vastaan tehnyt tällaisia lakeja , missä ei puhutaan heteroista yhtään mitään , vaan vain homoista positiivisesti ja iloisesti kun doonaavat peräsuolessa kakassa. Ja sanovat ja opettavat viattomille lapsille , että on ihan normaalia ja hyväksyttävä , josta tulis seuramaan jokaikinen. Ajatelkaa koulupenkiltä saa tällainen opetus siellä ja nyt homot tästä iloistsee ja ylistää heidän jumala . ???
30.01.2024 12:01
No ei ne ovat Kristittyjä jos ne syövät lapsia. Baalin palvojia voivat olla.. Älä sotke vakavia asioita.. Kanibaalit syövät lapsia.. Tiesitkö sen ?
29.01.2024 22:37
Enkä minä taas luota ollenkaan 1234567--- opetos joka menee joku tai jonkun koulukirjan mukaan eikä Pyhä Raamattu jossa ei löydy että ihminen joutuu helvettiin jos ei pidä lepopäivänä..
29.01.2024 17:50
Homoilla on vaikutusta myös muiden elämään. Raamattu paljastaa järisyttävän totuuden ihmisluonnosta; Siellä missä on yksikin ihminen paikalla on myös valmius kaikkeen vääryyteen. Kehotan katsomaan videon homoliittolain vaikutuksista Massachusettsin osavaltiossa, josta näemme kuinka suvaitsevaiset ja "hyvät" ihmiset osoittautuvatkin varsinaisiksi kiusantekijöiksi:
http://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg
29.01.2024 15:13
ARMOSTA !! SIKSI !!!!!!
29.01.2024 08:32
Ei vois vähemmän kiinnostaa sun jodlaamista ja valheet. Siis Kristinusko perustuu siihen mitä Pyhässä Raamatussa Jeesus on kirjoittanut. Vai etkö tiedä että Jeesus on kirjoittanut Hänen Henkensä Kautta KOKO PYHÄ RAAMATTUA. KUNNIA HÄNELLE NYT JA AINA !!!!
29.01.2024 08:32
Ei se mikään kiristystä ole ,, vaan tulit kirottu ja syntinen äidin kohdussa kun sait aadamin perinnön ja Eevan..
29.01.2024 08:29
Synnissä siis kuolet sitten iankaikkisesti , jos et te parannusta niinkuin Pyhä Raamattu kertoo kaikkille !!
29.01.2024 08:27
Ainahan Itäkin ja maailma on ollut sodassa Jumala vastaan !!!
29.01.2024 08:26
33 / 545