Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+niin+nyt+toraistit+ottivat+estot+pois+ja+antaa+mun+taas+kirjoittaa..+Onko+joku+ylläpidossa.???
27.07.2018 08:10
Huomaan+että+joku+vihaa+kun+tuo
+Pyhän+Raamatun+totuus+esiin+että+on+helppo+noudata+koko+laki+rakastamalla+Lähimmäinen.+En+tiedä+miksi+toraistit+rikkoo+Mooseksen+Lakia+eikä+sitten+elää+Laista..
27.07.2018 08:07
Täytyy+noudata+Lakia+täyttämällä+sen+kokonaan+:+Siis+Rakasta+lähimmäinen+sanoi+Jeesus+ja+elä+iankaikkisesti..
27.07.2018 07:58
Kuoleman+,+ainakaikkisen+vakava+ilmoitus..+
Ja+te+tiedätte+hänen+ilmestyneen+ottamaan+pois+synnit;+ja+hänessä+ei+ole+syntiä.+
1.+Joh.+3:6+
Kuka+ikinä+hänessä+pysyy,+hän+ei+tee+syntiä;+kuka+ikinä+syntiä+tekee,+hän+ei+ole+häntä+nähnyt+eikä+häntä+tuntenut.+
1.+Joh.+3:8+
Joka+syntiä+tekee,+se+on+perkeleestä,+sillä+perkele+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Sitä+varten+Jumalan+Poika+ilmestyi,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+perkeleen+teot.+
1.+Joh.+3:9+
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.+
1.+Joh.+5:18+
Me+tiedämme,+ettei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä;+vaan+Jumalasta+syntynyt+pitää+itsestänsä+vaarin,+eikä+häneen+ryhdy+se+paha
27.07.2018 07:51
uppista
27.07.2018 07:45
Ihan+toista+on+toraistit+ja+judaistit+jotka+kieltää+minua+kirjoittaa+palstalla+että+lähimmäistä+kun+rakastaa+niin+täyttää+ja+noudattaa+koko+lain..
26.07.2018 16:07
Ei+paha+vain+hyvä+sanottava+Petteri+Veijosesta..+Ja+hänen+opetuksesta..
26.07.2018 16:05
Tässä+Rakkaus+1+niin+selvästi+osoittaa+meidän+uskovien+Tie+!!+Kun+Vanhurskaat+huutavat+palstalla+ÄLKÄÄ+TEHKÖ+SYNTIÄ+ETTETTE+JOUDU+HEVETTIIN.+NIIN+TORVEENSOITTAJASSA+NOUSE+VIHA+JA+HÄN+HYÖKKÄÄ+SÄÄLIMÄTTÄ+VANHURSKAUDEN+KIMPPUUN.+MUTTA+ME+EMME+PELKÄ+SAATANAN+RAKKIKOIRAN+HAUKKUMISET..+ME+JATKAMME+JUMALATTOMIEN+VAROTTAMISTA.+NIINKUIN+PYHÄ+SANA+OPETTAA...
26.07.2018 03:16
Kyllä+vaan+ole+helppo+.+Ei+tarvi+tappaa+kaikki+lähimmäiset+jotka+eivät+noudata+Lain+toraistien+tavoin+.+Me+Kristityt+otamme+vastaan+Lähimmäis-Rakkaus+joka+Jumala+vuodattaa+meidän+sydämiin.+Ja+niin+me+olemme+vapaita+kantaa+heidän+kauppa+kassit+ja+leikkaa+naapurin+nurmikko..+En+halua+kerskata+!!+Mutta+kun+pakotat+mun+siihen..+Mutta+olen+kolmekin+kerta+myynyt+kaikki+omaisuus+ja+jakanut+sen+köyhille..+Ja+on+todella+helppo+luovuttaa+ja+antautua+jos+on+täyttynyt+Rakkaudella..+Suosittelen+sinullekin+niin+saat+tuntea+mitä+se+on+kun+Jeesus+tekee+sua+todella+vapaiksi..
24.07.2018 08:36
Huomasin+että+hermostuit+kun+Lain+täyttäminen+on+niiin+helppoa+että+tarvit+vain+Rakasta+lähimmäinen.++Joku+kirjoitti+tuollaisen+valheen+>>Z>zzz++Lähimmäisen+rakastaminen+on+lain+vaikein+käsky+ja+kuitenkin+se+Jeesuksen+mukaan+on+lain+toiseksi+tärkein+käsky.+<<Z<zzz+Ei+ole+vaikea+noudattaa+käskyn+jos+on+antanut+Pyhä+Hengen+vuodattaa+Rakkaus+sydämeen+!!+Mutta+toraistit+ovat+hengettömiä+ja+silloin+tule+peukalo+suuhun+kun+kohtaa+käskyn+Rakasta+lähimmäinen+niin+täytät+koko+Lain..
23.07.2018 23:22
Torvensoittaja+kirjoittaa+>>>>+Minä+en+hyökkää,+vaan+kerron+kaikessa+Rauhassa+teille+ja+teistä+vain+totuuden,+kuten+sen+näen.+<<<<+Se+juuri+on+se+ongelma+että+et+ole+nähnyt+totuus+itsestä+yhtään+ja+sun+toiminta.+Voisit+hyökkää+niiden+kimppuun+jotka+ovat+oikeita+synnintekijöitä+ja+jopa+julkisesti+ovat+synnintekijöitä+mutta+kertovat+että+armo+on+niin+suuri+että+se+peitää+heidän+syntiä.+Ja+kun+me+varoitamme+siitä+ja+niistä+niin+raivoat+..+Häpeäisit+jos+olisin+sinä+niin+vetäisin+tuhka+ja+tomua+ylle+ja+katuisin+syvempään+kun+kukaan+muu+..+Mutta+ei+kun+pitää+saada+varottajat+hiljaiseksi..++Kyllä+säälin+sua..+Hes.+3:18+
Jos+minä+sanon+jumalattomalle:+sinun+on+kuolemalla+kuoltava,+mutta+sinä+et+häntä+varoita+etkä+puhu+varoittaaksesi+jumalatonta+hänen+jumalattomasta+tiestänsä,+että+pelastaisit+hänen+henkensä,+niin+jumalaton+kuolee+synnissänsä,+mutta+hänen+verensä+minä+vaadin+sinun+kädestäsi.
23.07.2018 05:50
>>>>>+väärä.profeetta.olet+
21.7.2018+14:09
Voi+Savis+!
Usko+nyt+vihdoin+jo,+että+en+ole+katkera+yhtään+mistään+!
Miksi+ihmeessä+myrkyttäisin+itseäni+jollain+katkeruudella+ja+anteeksiantamattomuudella+???
Tyhmähän+silloin+olisin+jos+kiusaisin+vain+itseäni+!
Ja+yhäkään+en+raivoa+todellakaan,+vaan+kirjoitan+ihan+kaikessa+Rauhassa+!+<<<<<
Miksi+sitten+vihastut+niin+paljon+kun+me+varoitamme+synnintekijät+että+ne+tulis+tehdä+parannusta+niin+kuin+sinä+että+alat+hyökätä+niin+kuin+alussa+tämä+keskustelu+sai+alkuun.+Et+voinut+olla+hilja+vaan+lähdit+raivomaan.+.+Etkä+ole+lopettanut+vaikka+niin+moni+on+tästä+varoittanut+sua+että+loppu+ei+tule+olemaan+hyvä+tuolla+tiellä..
22.07.2018 21:14
Niin+Laissa+on+kirjoitettu+Rakasta+Lähimmäinen+niin+täytät+koko+Laki+!!
22.07.2018 21:03
Oikein+kirjoittaa+hän+että+sun+pitää+noudattaa+Toora+täyttämällä+konaan+Laki---->+>>>>+Usko.Toivonen+
21.7.2018+22:20
Tuossa+Matteuksen+evankeliumin+kohdassa+ei+ole+sanottu+noin,+vaan:
17.+Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.+<<<<
Siis+oletko+jo+täyttänyt+Laki?+Vai+oletko+Toraisti+vielä+matkalla+helvettiin?+Te+parannus+ja+ala+Rakasta+Lähimmäinen+niin+kuin+Jumala+käskee+sinua.
22.07.2018 20:58
Torvensoittaja+??+Kun+olet+katkeroinut+noin+pahasti+että+hyökkäät+kaikki+uskovia+kimppuun+ja+nuhtele+heitä+kun+he+kertovat+että+tulis+tehdä+parannuksen+eikä+kuuntele+sua+että+pitää+kasvaa+pois+synneistä+niin+raivoat+jokaiselle+kun+ei+sun+narsistisen+luonne+kestä+tätä.+Kaikki+tulis+kuunnella+ja+ojentautua+sun+kasvatusopin+muka+että+kuningas+narsisti+on+tyytyväinen.+Kyllä+ole+toivoton+tapaus.+ja+hyvä+että+sanot+että+emme+ole+veljiä+koska+eri+Jumala+ja+eri+Jeesus+ja+eri+Ristinkuolema+ja+eri+Henki+meillä+on+!!+Te+parannus+ja+pala+Ristintielle+ja+lue+muita+paikkoja+Pyhässä+Raamatussa+kun+ne+jotka+olet+ottanut+lihan+kautta+puolustaakseen+sun+työ++kasvatusneuvojana+ja+sun+toiminta+puolustaakseen+lihasi..
21.07.2018 07:54
Kun+sä+olet+vastannut+hyvän+kysymykseen+!!+Niin+voit+alkaa+noudattaa+Koko+Lakia+koska+ainoastaan+Rakastamalla+Lähimmäinen+joka+tarkoittaa+että+sä+noudatat+mitä+Jeesus+käski+sua+tekemään+koska+muuten+et+rakasta+Jumalaa+siten,+että+noudattaa+Tooraa+uskossa+Jeesukseen+Kristukseen.+Ja+jos+et+Rakasta+Jeesus+ja+noudatat+Hänen+käskyjä+jäät+Pelastuksen+ulkpuolella+armottomasti..+Se+on+sitten+armotonta+meininkiä+helvettiin..+Täytä+nyt+koko+laki+ja+ala+täytä+rakastamalla+Jumala+siten+että+Rakastat+lähimmäinen.++Muuta+tietä+ei+ole+annettu+vaikka+yrität+valehdella+ja+harhauttaa+ihmisiä+sun+kanssa+helvettiin..
21.07.2018 07:38
Jahas+käännettiin+keskustelu+Lain+täyttämisestä+sapattilain+alle..+Ei+kiitos..
19.07.2018 17:39
Niin+Torvensoittaja+?+Milloin+alat+tunnustaa?+Jaak.+5:16+
Tunnustakaa+siis+toisillenne+syntinne+ja+rukoilkaa+toistenne+puolesta,+että+te+parantuisitte;+vanhurskaan+rukous+voi+paljon,+kun+se+on+harras.++!!!+Kait+haluat+vapaiksi+???+--->+Sananl.+28:13+
Joka+rikkomuksensa+salaa,+se+ei+menesty;+mutta+joka+ne+tunnustaa+ja+hylkää,+se+saa+armon.++Ole+yhtä+viisas+kuin+Aakan+--->+19+Silloin+Joosua+sanoi+Aakanille:+"Poikani,+anna+Herralle,+Israelin+Jumalalle,+kunnia+ja+anna+hänelle+ylistys:+tunnusta+minulle,+mitä+olet+tehnyt,+äläkä+salaa+sitä+minulta".
20+Niin+Aakan+vastasi+Joosualle+ja+sanoi:+"Minä+todella+olen+tehnyt+syntiä+Herraa,+Israelin+Jumalaa,+vastaan,+sillä+näin+minä+tein
19.07.2018 17:27
Taitaa+torvensoittaja+olla+jotain+mitä+hän+peitä+.+Koska+miksi+muuten+haukkuisi+niin+paljon+Herran+Profeettaa+joka+kehoittaa+ihmisiä+tekemään+parannusta+ettei+joudu+helvettiin.+Se+on+torven+soittajan+muka+väärin+varottaa+uskovia+synnin+tiestä..
18.07.2018 17:33
Vaikea+ja+mahdotonta+on+ihmiselle+antautumista+ja+noudata+Jeesuksen+Laki+joka+käske+Rakasta+Lähimmäinen..
Mark.+12:30+
ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+
Mark.+12:31+
Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+
Luuk.+10:27+
Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Joh.+14:24+
Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.
18.07.2018 17:26
516 / 545