Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voiko+tuo+Suvi+olla+joku+lyhenne+suvakkista?
11.02.2018 14:12
Aloittaja+vähän+ampuu+yli+saadakseen+ongelma+esiin.+Vaikka+ei+se+ole+ihan+noin+niin+on+hyvä+tutkia+miksi+nuo+seurakunnat+ei+haluavat+nosta+ylös+näyttö+ettei+ovat+missään+tekemisiin+äärikarismaattisuuden+kanssa.+Hyvä+!!+Odotetaan+todistus+että+ei+veljellä+saatanan+kanssa+eikä+istutaan+samassa+pöydässä.+Tämä+koskee++helluntailaiset,+luterilaiset,+baptistit+ja+metodistit.+Ja+kaikki+muut+jotka+eivät+julkisesti+niin+kuin+One+Way+ovat+tehneet+etteivät+ole+mitään+tekemistä+äärikarismattisten+kanssa+vaan+nä+karismaattiset+ovat+syvästä..
10.02.2018 10:19
Onko+One+Way-ssa+pompittu+huudettu+ja+melskattu+pyöritty+pitkin+lattia+tai+istuttu+ihan+transissa+ja+puhallettu+kuin+Markku+Koivisto+aikoinaan+epämielyttävä+virnistys+naamassa?+En+sitä+ole+kuullut?+Kertokaa+te+jotka+väittää+että+One+Way-ssa+on+samanlaista+meininkiä+kuin+Nokia+Missiossa+aikoinaan+?
10.02.2018 10:11
Siis+ryöväri+kastettiin..+Tarkoitin..
05.02.2018 21:41
Minusta+kastettiin+Pyhässä+Hengessä+koska+kaste+on+Evankeliumin+jälkeen+vältämätön.+Siis+ne+jotka+on+vesikasteen+huumassa+ja+himossa+ei+näe+ollenkaan+kasteen+oikea+merkitys+!
05.02.2018 21:40
Se+olis+mukava+jos+Tapani+itse+voisi+antaa+musta+valkoisella+elikä+oikea+tietoa+ilman+että+kiertelee+asia+?,+Siis+>>+Miksi+joku+pysyisi+sellaisessa+Seurakunta+joka+ei+saa+ihminen+muuttumaan+Kristuksen+kaltainen+ja+loista+niin+kuin+Hän?+Jos+ei+ole+niillä+seurakunnilla+ole+tarjolla+muuttuva+Voima+niillä+ei+ole+ollenkaan+mitään+vaan+se+on+sitten+kuollut+seurakunta+!+Kertokaa+minulle+miksi+pysyisi+joku+järkevä+Uskova+sellaisessa+seurakunnassa?+Miksi+hän+ei+alkaa+viettää+kallista+aikaa+seurakunnan+ulkopuolella+mihin+Jeesus+on+joutunut!+Kertooko+Pyhä+Raamattu+että+uskova+pitää+istua+tyhmien+kuolleitten+kanssa+vai+hakeutua+Viisaan+seuraan+?+Minä+ainakin+kehoitan+uskovaiset+tulemaan+yhteen+kodeissa+ja+hakea+ja+etsiä+Jeesus+jolla+on+muuttuva+Voima+tarjoilla+jokaiselle+joka+halua+muuttaa+Hänen+kaltaiseksi+tässä+ajassa+!!
02.02.2018 14:21
Olen+sama+mieltä+että+Julistajan+tulee+julistaa+kaikessa+totuutta.+ja+jos+Suonto+on+julistanut+että+meillä+ei+Uuden+Liiton+puolella+Kristuksen+Liiton+ja+Lain+puolella+tarvi+uhrata+sabatin+aikana+ruokauhri+ja+juomauhria+joka+on+osa+sabatissa+niin+kyllä+plussia+tuli+mutta+onko+riittävästi.+Koska+miksi+joku+pysyisi+sellaisessa+seurakunnassa+joka+ei+saa+ihminen+muuttumaan+Kristuksen+kaltainen+ja+loista+niin+kuin+Hän?+Jos+ei+ole+niillä+seurakunnalla+tarjolla+muuttuva+Voima+niillä+ei+ole+ollenkaan+mitään+vaan+se+on+sitten+kuollut+seurakunta+!+Kertokaa+minulle+miksi+pysyisi+joku+järkevä+Uskova+sellaisessa+seurakunnassa?+Miksi+hän+ei+alkaa+viettää+kallista+aikaa+seurakunnan+ulkopuolella+mihin+Jeesus+on+joutunut!+Kertooko+Pyhä+Raamattu+että+uskova+pitää+istua+tyhmien+kuolleitten+kanssa+vai+hakeutua+Viisaan+seuraan+?+Minä+ainakin+kehoitan+uskovaiset+tulemaan+yhteen+kodeissa+ja+hakea+ja+etsiä+Jeesus+jolla+on+muuttuva+Voima+tarjoilla+jokaiselle+joka+halua+muuttaa+Hänen+kaltaiseksi+tässä+ajassa+!!
02.02.2018 14:13
Myös+on+hyvä+miettiä+miten+he+vaelsivat+jotka+olivat+Ristintyön+vihollisia+!+
Filippiläiskirje+3+
18+Sillä+monet,+joista+usein+olen+sen+teille+sanonut+ja+nyt+aivan+itkien+sanon,+vaeltavat+Kristuksen+ristin+vihollisina;
31.01.2018 17:45
Taisit+olla+trolli+?+heh..
31.01.2018 17:31
Varmaan+teet+hyvän+päätökseen+koska+eivät+ole+täynnä+eksyttäjän+henki+ihan+näkyvällä+tasolla+,,niin+että+he+kiemurtelee+pitkin+lattia+niin+kuin+käärme..
31.01.2018 10:15
Kyllä+rakas+lihavastaan.+Tuo+on+totta+ja+olihan+siihen+aikaan+Kuninkaat+jotka+toivat+suuren+siunauksen+omaan+maahan+jotka+tottelivat+Jumala+!!+
Siis+meidän+tulis+miettiä+ja+kysyä+Jumalalta+että+miten+Paavali+sai+Voiman+tottelmaan+Jumala+tuosta+mahdottomasta+tilanne+Room+7
30.01.2018 21:33
Lietso+ja+lietso+hmm+?+Onko+se+kumminkin+rehellinen+tiedonhaku+joka+jotain+tai+joku+halua+peittä+?+Kristuksen+salaisuuden+ydin?
30.01.2018 21:23
Siis+minusta+Uskovaiset+on+oikeus+tietää+??
Tahdoisin.tietää,,+kirjoitti+näin+
30.1.2018+19:58
Uusi
Mikä+se+Suonto+on+miehiään?+
Onko+oppi+Raamatusta,+vai+hyvääksyykö+kirkkouskon?
30.01.2018 21:14
Onko+näin+>>++mitä+joku+kirjoitti+??
Totta.se.on+
30.1.2018+15:34
Uusi
On+nämä+toronton+porukat,+jotka+jumalattomatkin+näkee+pelkäksi+hölynpölyksi.
Sitten+on+one+way+missionit+sun+muut,+jotka+saa+näyttämään+itsensä+oikeiksi+nopeasti+katsottuna+kun+heitä+verrataan+näihin+toronton+porukoihin,+joita+he+itse+kritisoivat.
Mutta+valitettavasti+one+way+missionkaan+ei+tunne+todellista+vapauttavaa+Jumalan+Voimaa.
He+puhuvat+tulevasta+väkevästä+eksytyksestä,+mutta+juuri+myös+he+ovat+osa+sitä+väkevää+eksytystä.
Väkevä+eksytys+perustuu+valhe+kontrastille.
Eikä+ihme;+sillä+itse+saatana+tekeytyy+valkeuden+enkeliksi.
2.+Korinttilaiskirje+11:14
30.01.2018 21:10
Eikö+Suonto+ole+pappiskoulutus+ja+pitäisi+tietää+että+täysin+valmiita+nostetaan+ylös+eikä+ketään+raakeleita?
30.01.2018 15:33
Niin+?+Minä+mietin+että+saako+Suonnon+oppi+heidät+täysin+valmiita+sen+mukaan+mitä+kirjoitin+aloituksessa+?+Olen+hiukaan+huolissaan+vastauksesta+jonka+sain+häneltä?
30.01.2018 15:28
Näitä+vihapuhujat+ovat+eliminoitava+!+ne+astuu+Presidentin+varpaiten+päälle+!
https://www.youtube.com/watch?v=t-2mx-o_b9c&feature=youtu.be
29.01.2018 16:53
Tässä+kertoo+Suomen+Ystävä+Niinistölle+miten+suomelle+käy+pian+!+
https://www.youtube.com/watch?v=t-2mx-o_b9c&feature=youtu.be
29.01.2018 16:51
Ihmisille+suomelle+käy+niin+kuin+he+kylvää+ja+ne+sai+ihmisvihaaja+Niinistö+joka+avaa+ovet+sun+kodille+näille+mamuille+jotka+rakastatteleraatelevat+sun+tyttäriä+ja+loput+hän+lähettää+pommittavaksi+johon+syyrian+kun+he+pyytävät+suomesta+sotilaita+eu-armeijaan..+Mutta+ei+Niinistö+tätä+tarvitsee+kohdata+kun+hän+turvallisesti+istuu+vauvansa+kansa+Turva+Linnassa.
29.01.2018 16:27
No+onneksi+on+suomi+noin+7%+Israelfani+suuntaisia+!niin+jää+7%+Suomesta+jäjellä+kun+Venäjä+hyökkää+ja+Jumala+suojaa+Suomi.+Jäänös+jää..+Hyvä+!!!+Kannattaa+olla+Jumalan+puolella+ja+sionisti+sitten+jos+se+on+se+kun+Rakastaa+Jeesus+ja+siunaa+Israel+?
29.01.2018 15:38
531 / 545