pelastuneina?
Pidän Suontoa ja One Wayta muuten varsin kunnollisena ja Raamatun mukaisena seurakuntana - mutta me kaikki tiedämme, että hellarit eivät täytä Raamatun ja evankeliumin mittaa, koska he ovat yhdistyneet roomalaiskatolisten sekä ihmeiden, merkkejen, enkelien ja ihmisten palvonnan harhaoppiin, joka kadottaa ihmiset, ei pelasta.
Tapani Suonto sanoi nimittäin äskettäin eräässä tilaisuudessa, että ei vain helluntailaiset ole oikeita uskovia, vaan niitä ovat myös luterilaiset, baptistit ja metodistit.
Miksi Suonto pitää äärikarismaattisia hellareita
43
620
Vastaukset
- fgfgfgfgf
Eikö hän uskalla astua hellareiden varpaille, vai mistä on kyse?
- Kunhankyselen
Kysy Suonnolta
- bbbbcdddddddd
En uskalla, jos vaikka loukkaantuu, mutta kyllä hänenkin pitäisi tietää, etteivät helluntailaiset ole ikinä edustaneet, eivätkä edusta tervettä oppia millään tavoin.
Jo Azusa-kadulta lähtien ihmisiä kaadettiin, he päästelivät outoja ääniä, nauroivat, itkivät, olivat hysteerisiä ja paljon "ihmeitä" ja "merkkejä" tapahtui.
Jumala ei toimi noin, Hän on rauhan ja järjestyksen Jumala. - Häkellyttää
bbbbcdddddddd kirjoitti:
En uskalla, jos vaikka loukkaantuu, mutta kyllä hänenkin pitäisi tietää, etteivät helluntailaiset ole ikinä edustaneet, eivätkä edusta tervettä oppia millään tavoin.
Jo Azusa-kadulta lähtien ihmisiä kaadettiin, he päästelivät outoja ääniä, nauroivat, itkivät, olivat hysteerisiä ja paljon "ihmeitä" ja "merkkejä" tapahtui.
Jumala ei toimi noin, Hän on rauhan ja järjestyksen Jumala.Miten Azusa-kadun tapahtumat liittyvät helluntailaisiin uskoviin ihmisiin?
- Samaatietä
Häkellyttää kirjoitti:
Miten Azusa-kadun tapahtumat liittyvät helluntailaisiin uskoviin ihmisiin?
Uskon Suonnon ymmärtävän, ettei koko yhteisöä voi tuomita jonkun tapahtuman johdosta.
Ehkä Suonto ajattelee ihmisiä yksilöinä. Tuolta nakökantilta ajateltuna hän ei tuomitse jotain seurakuntaa sen perusteella, mitä jossain ulkomailla on tapahtunut kyseisen seurakunnan sisällä.
En tiedä Suonnon ajatuksia, mutta Tällainen tuli vain mieleen.
Azusa kadun tapahtumista olen kuullut kerran vapaakirkossa ollessani. Siellä oli vieraileva ulkomaalainen puhuja.
En muutoin ole perehtynyt tuon tapahtuman kulkuun, enkä edes tiedä liittyykö se helluntaikirkkoon. - Harhaoppiset
Häkellyttää kirjoitti:
Miten Azusa-kadun tapahtumat liittyvät helluntailaisiin uskoviin ihmisiin?
Siten, että Helluntaiseurakunta sai sieltä alkunsa.
- TeoreettisestiKyllä
Samaatietä kirjoitti:
Uskon Suonnon ymmärtävän, ettei koko yhteisöä voi tuomita jonkun tapahtuman johdosta.
Ehkä Suonto ajattelee ihmisiä yksilöinä. Tuolta nakökantilta ajateltuna hän ei tuomitse jotain seurakuntaa sen perusteella, mitä jossain ulkomailla on tapahtunut kyseisen seurakunnan sisällä.
En tiedä Suonnon ajatuksia, mutta Tällainen tuli vain mieleen.
Azusa kadun tapahtumista olen kuullut kerran vapaakirkossa ollessani. Siellä oli vieraileva ulkomaalainen puhuja.
En muutoin ole perehtynyt tuon tapahtuman kulkuun, enkä edes tiedä liittyykö se helluntaikirkkoon.Niin, mutta kyllähän tuo hellareiden oppi, jota opettavat seurakuntalaisilleen on ihan pielessä, niin että sitten korkeintaan sellainen seurakuntalainen, joka ei tuota harhaoppia hyväksy saattaa olla oikeasti uskossa.
- Samaatietä
TeoreettisestiKyllä kirjoitti:
Niin, mutta kyllähän tuo hellareiden oppi, jota opettavat seurakuntalaisilleen on ihan pielessä, niin että sitten korkeintaan sellainen seurakuntalainen, joka ei tuota harhaoppia hyväksy saattaa olla oikeasti uskossa.
Mikä kohta heidän opistaan on pielessä?
- ViimeisetAjat
TeoreettisestiKyllä kirjoitti:
Niin, mutta kyllähän tuo hellareiden oppi, jota opettavat seurakuntalaisilleen on ihan pielessä, niin että sitten korkeintaan sellainen seurakuntalainen, joka ei tuota harhaoppia hyväksy saattaa olla oikeasti uskossa.
Niin, ja mielenkiintoisinta onkin se, että mikäli oikein muistan - David Wilkersson itse kuitenkin tuomitsi torontolaisuuden ja menestysteologian.
Mutta nyt koko Helluntai- liike on lienee aika tuhoutunut noille harhaopeille, ellei Jumalan ihmeitä vielä tapahdu, sitä rukoilemme.
Ap
- ByggaHellKirkko
OneWay laajentaa toimintaansa muun muassa Seinäjoelle. Helluntailaisissa on tyytymättömyyttä Markku Tuppuraisen ajamalle livetsordilaiselle menestysteologialle ja Suonto käy poimimassa kypsyneitä seurakuntalaisia omiksi opetuslapsikseen. OneWayllä ei ole kasteteologiaa, vaan raha ratkaisee NokiaMission tapaan.
- Samaatietä
Mitä kaste ratkaisee? En ymmärtänyt? En kuulu helluntailaisiin, niin en ymmärrä. Voitko selittää?
- OmaPäätös
One Waytä ei kyllä voi ikinä millään tasolla verrata entiseen eikä nykyiseen Nokia Missioon, sillä One Way opettaa oikeaa, klassista kristillisyyttä, mutta Nokia Missio (nyk. Missiomaailma ja Toivon portti) opettaa sitä vääristynyttä evenkeliumia, joka ei pelasta vaan kadottaa.
Mutta mitä tulee kasteasiaan, One Way haluaa seurakuntaansa sopua eikä riitaa, joten siellä on käytäntönä aikuiskaste, mutta jos joku on sitä mieltä, että vauvakaste riittää, niin ei häntä ole väkisin alettu kastamaan aikuisena, vaan jokainen saa itse päättää kohdallaan tämän kasteasian, kuten parhaaksi näkee.
Jokainenhan loppupeleissä seisoo tai kaatuu oman Jumalansa edessä. - Samaatietä
OmaPäätös kirjoitti:
One Waytä ei kyllä voi ikinä millään tasolla verrata entiseen eikä nykyiseen Nokia Missioon, sillä One Way opettaa oikeaa, klassista kristillisyyttä, mutta Nokia Missio (nyk. Missiomaailma ja Toivon portti) opettaa sitä vääristynyttä evenkeliumia, joka ei pelasta vaan kadottaa.
Mutta mitä tulee kasteasiaan, One Way haluaa seurakuntaansa sopua eikä riitaa, joten siellä on käytäntönä aikuiskaste, mutta jos joku on sitä mieltä, että vauvakaste riittää, niin ei häntä ole väkisin alettu kastamaan aikuisena, vaan jokainen saa itse päättää kohdallaan tämän kasteasian, kuten parhaaksi näkee.
Jokainenhan loppupeleissä seisoo tai kaatuu oman Jumalansa edessä.En ole kuullut Nokia Missiosta, Toivon portista. Ahaa, tuota tarkoitit, ok.
- vastaanyt
Aloittaja, mitähän tarkoitit: Hellarit eivät täytä Raamatun ja evankeliumin mittaa, koska he ovat yhdistyneet roomalaiskatolisten sekä ihmeiden, merkkejen, enkelien ja ihmisten palvonnan harhaoppiin????
Sanassa on kirjoitettu: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.
Selitähän syytöksesi!!!Onko sen sinun kuollut kirkko, jossa papit eivät edes ole uskossa ja jumalattomat papit ovat puetut baal-jumalan asuun, onko se sitten joka täyttää evankeliumin mitan???- Voivoii
Kun nämä helluntailaiset KÄSKEVÄT Jumalaa, kuin automaattia tekemään ihmeitä, Jumala ei suostu heidän käskettäväkseen, niin valitettavasti nämä hellareiden "ihmeet" ja "merkit" ovat näiden huijaripappejen ja heidän kätyriensä huijaamia ihmeitä
siinä sitten taas "tiimarihileet" lentelevät ja "enkeleitä" ilmestyy, joita kukaan muu ei näe.
Onko One Way-ssa pompittu huudettu ja melskattu pyöritty pitkin lattia tai istuttu ihan transissa ja puhallettu kuin Markku Koivisto aikoinaan epämielyttävä virnistys naamassa? En sitä ole kuullut? Kertokaa te jotka väittää että One Way-ssa on samanlaista meininkiä kuin Nokia Missiossa aikoinaan ?
- HerraSiunatkoonOWtä
Kuten kaikki tiedämme, ei äärikarsimaattisia opetusta ja ilmiöitä ole One Wayssä ikinä tapahtunut ja Suonto on papistoineen varoittanutkin niistä oikein usein ja kirjoittanut teemasta kirjoja ja pitäen oikein suuria konferenssejakin asian tiimoilta.
One Way on nyt oikella raiteilla ja toivottavasti pysyykin, kun sieltä on ne eräät epäraittiit nimeltä mainitsemattomat heitetty ulos ja hyvä niin.
Nyt Suonto kuitenkin väittää hellareita uudestisyntyneiksi uskoviksi - tätä en vaan käsitä, en sitten millään.
Tapani Suonto, jos näet tämän, voisitko kommentoida asiaa, kiitos.
Aloittaja vähän ampuu yli saadakseen ongelma esiin. Vaikka ei se ole ihan noin niin on hyvä tutkia miksi nuo seurakunnat ei haluavat nosta ylös näyttö ettei ovat missään tekemisiin äärikarismaattisuuden kanssa. Hyvä !! Odotetaan todistus että ei veljellä saatanan kanssa eikä istutaan samassa pöydässä. Tämä koskee helluntailaiset, luterilaiset, baptistit ja metodistit. Ja kaikki muut jotka eivät julkisesti niin kuin One Way ovat tehneet etteivät ole mitään tekemistä äärikarismattisten kanssa vaan nä karismaattiset ovat syvästä..
- PasiToivonen
Mitä viiniä olet oikein juonut? Vai kenties jotain vahvempaa?
- fdyt8iy
Savis on kai ulkomaalainen ja kirjoittaa siksi hieman "hoono soomi", mutta yritä ymmärtää hänen kirjoitustaan jotenkin "rivien välistä".
- VainJeesusPelastaa
Ymmärtääkseni aloituksen nimityksiä uskonsuunnista käytetään yleistyksenä.
Siis ajatus :" helluntailaiset ovat uskovia mutta jehovantodistajat eivät".
Kukaan toinen uskova ei voi sanoa kuka on luopio ja kuka ei. Sen määrää viimeisenä päivänä Jumala. Mutta toki kannattaa harhaanjohtajista pysyä erillään ja mielestäni on oikein varoittaa
myös muita eksyttäjistä. Ja on Suonto ymmärtääkseni monista harhoista varoittanutkin.
Itse en jaksa Suontoa kuunnella joten en ole mikään intopuolustaja vaan sanon asian kuten sen ymmärrän. - Samaatietä
Mitä olen Suontoa kuunnellut tv 7 kautta, pidän hänen puheitaan hyvinä. En voi sen perusteella, mitä olen kuulluut sanoa yhtään poikki sanaa.
Minä tosin olen niin takapajuinen, etten tiedä onko Suonto helluntailainen vai mikä?- ghghghgh
Ei ole Suonto todellakaan hellari, vaan enemmänkin ehkä baptispohjainen on hänen perustamansa One Way Mission eli ihan sitä peruskristillisyyttä hän edustaa.
- Samaatietä
ghghghgh kirjoitti:
Ei ole Suonto todellakaan hellari, vaan enemmänkin ehkä baptispohjainen on hänen perustamansa One Way Mission eli ihan sitä peruskristillisyyttä hän edustaa.
Ahaa, ok! Miten helluntailaiset sinun mielestäsi eroavat peruskristillisyydestä?
- 1234567---
Samaatietä kirjoitti:
Ahaa, ok! Miten helluntailaiset sinun mielestäsi eroavat peruskristillisyydestä?
Suurelle osalle helluntailaisia ei käy Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi.
Raamatusta: Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole. Tulee tehdä suunnan muutos, sillä aika käy päivä päivältä vähiin. - ÄläUskoValheita
Samaatietä kirjoitti:
He ovat äärikarismaattisia ja monet heidän seurakunnistaan ovat aivan harhaoppisia menestysteologineen ja kaatajapappeineen.
Sanon monet, koska en tunne kaikkia Suomen helluntaiseurakuntia, mitä he opettavat - mutta tunnen yli 20 hellari srktaa ja ne ovat kaikki aivan harhassa ja opettavat aivan kauhistuttavia harhaoppeja.
Kehoitan sinua tutkimaan asioita, mitä mikäkin srk opettaa, ennenkuin menet heidän opetustensa alle.
Täältä saat hyvää ja luotettavaa tietoa harhaopeista:
http://www.kristitynfoorumi.fi/ - Samaatietä
ÄläUskoValheita kirjoitti:
He ovat äärikarismaattisia ja monet heidän seurakunnistaan ovat aivan harhaoppisia menestysteologineen ja kaatajapappeineen.
Sanon monet, koska en tunne kaikkia Suomen helluntaiseurakuntia, mitä he opettavat - mutta tunnen yli 20 hellari srktaa ja ne ovat kaikki aivan harhassa ja opettavat aivan kauhistuttavia harhaoppeja.
Kehoitan sinua tutkimaan asioita, mitä mikäkin srk opettaa, ennenkuin menet heidän opetustensa alle.
http://www.kristitynfoorumi.fi/Minulla on yksi helluntailainen sukulaisperhe. He ainakin karttavat karismaattisuutta. Aivan ihania ihmisiä!
Toki myöntävät, että ihmeitä on, mutta eivät Juokse niiden perässä ollenkaan. Ovat tosin päälle 60v molemmat. Olisiko niin, että tosiaankin nuo karismaattiset piirteet pyrkivät lisääntymään minustakin eri seurakunnissa, ei vain helluntaisssa? En tiedä, mietityttää vain ja hämmentää.
Vanhoillislestadiolaisuus sanotaan, että ovat liikaa lain alla ja sitten jostain toisesta uskosta, ettei ole juuri lakia enää.
Jeesus kuitenkin pysyy! - RaamatunOpit
ÄläUskoValheita kirjoitti:
http://www.kristitynfoorumi.fi/Tässä vielä ilmaisia ja hyviä nettikirjoja harhaoppi-aiheesta kiinnostuneille:
http://www.kristitynfoorumi.fi/nettikirjat.htm
- Asael
Jumalon ja hellareita pilkkava ylläpito poisti koko kielilläpuhujan ketjun, kun katsoin googlesta, että tuo kielillä puhuttu ei ollutkaan pilkkaajien siansaksaa, vaan armeniaa.
- Samaatietä
Heh Heh Heh hee...Te olette ihan hassuja! Tottakait se oli Armeniaa kaikki tyynni! Eihän PyhäHenkikään siansaksaa ilmoita!
- Asael
Vaan tämän palstan nimeksi sopii "rienaa ja pilkkaa uskovia ja hellareita sekä levittele harhaoppeja". Näinhän Samaatietäkin tekee.
- erheellisiäkaikki
Olet valitettavasti ymmärtänyt erheellisesti Samaatietä - nimimerkin kommentit. Hän on uusi kirjoittaja täällä, kysyy aivan vilpittömästi asioista, eivätkä hänen kommenttinsa ole rienausta, vaan niissä on "huumorinpilke" mukana.
- Samaatietä
Asael kirjoitti:
Vaan tämän palstan nimeksi sopii "rienaa ja pilkkaa uskovia ja hellareita sekä levittele harhaoppeja". Näinhän Samaatietäkin tekee.
Pyydän anteeksi, jos noin olen tehnyt! Teiltä ja ennenkaikkea Jumalalta! Hyvä huomautus, pyrin parantamaan Tapani!
Minun kompastuskivi on hirteinen huumoriin :(
Olen vilpittömästi pahoillani!
Kielilläpuhumista en halvemmalla! Minulle on alkanut nousemaan itsellenikin sanoja juuri vasta!
Je kerran näin seurakunnassa, kun eräs mies nousi ihmisten seasta ja hän oli saanut profetian.
katsoin miestä hänen puhuessaan, ihmettelimme, että mitä ihmeen savulonkeroita hänen suustaan kiemurtelee ylöspäin alitajunnasta nousi, että tupakansavu, mutta eihän hän silloin tupakoinut. Sitten huomasin ajattelevan, että pakkashuurua, mutta eihän se sisällä ole mahdollista.
Ne olivat kuin harmaita savun pitkiä lonkeroita ja taisin tuijottaa äimänä, että mitä ihmettä minä nään! Miten minä tuommosta näin, en ymmärrä!
En halvenna helluntailaisia.
Minulla on heistä hyvä kokemus yleisesti.
Joissain kokouksissa on ollut karismaattisia piirteitä, muttei se tarkoita, että koko helluntailaisuus olisi sitä.
Karismaattisuutta on havaittavissa muissakin seurakunnissa. Påuskon, että paholainen yrittää tunkeutua näin seurakuntiin.
Ja eihän paholainen hyökkää ilman tarvetta? - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Pyydän anteeksi, jos noin olen tehnyt! Teiltä ja ennenkaikkea Jumalalta! Hyvä huomautus, pyrin parantamaan Tapani!
Kielilläpuhumista en halvemmalla! Minulle on alkanut nousemaan itsellenikin sanoja juuri vasta!
Je kerran näin seurakunnassa, kun eräs mies nousi ihmisten seasta ja hän oli saanut profetian.
katsoin miestä hänen puhuessaan, ihmettelimme, että mitä ihmeen savulonkeroita hänen suustaan kiemurtelee ylöspäin alitajunnasta nousi, että tupakansavu, mutta eihän hän silloin tupakoinut. Sitten huomasin ajattelevan, että pakkashuurua, mutta eihän se sisällä ole mahdollista.
Ne olivat kuin harmaita savun pitkiä lonkeroita ja taisin tuijottaa äimänä, että mitä ihmettä minä nään! Miten minä tuommosta näin, en ymmärrä!
Joissain kokouksissa on ollut karismaattisia piirteitä, muttei se tarkoita, että koko helluntailaisuus olisi sitä.
Karismaattisuutta on havaittavissa muissakin seurakunnissa. Påuskon, että paholainen yrittää tunkeutua näin seurakuntiin.
Ja eihän paholainen hyökkää ilman tarvetta?Ei ihmettelimme, vaan ihmettelin. En kertonut muille näystäni.
- Samaatietäå
Samaatietä kirjoitti:
Ei ihmettelimme, vaan ihmettelin. En kertonut muille näystäni.
Ja tarkoitan ihan tosissaan, mitä kirjoitin, että tottakait se oli Armeniaa tms. Minä kirjoitin kyseiseen aloitukseen silloin niitä sanoja, mitä minun mieleeni nousi tuon aloituksen sanoista.
Yllätyin, kun niistäkin oli selvä viesti! Minäkin tarkistin nimittäin.
En vain halua kylvää karismaattisuutta ja korostaa ihmeitä. - Samaatietä
Samaatietäå kirjoitti:
Ja tarkoitan ihan tosissaan, mitä kirjoitin, että tottakait se oli Armeniaa tms. Minä kirjoitin kyseiseen aloitukseen silloin niitä sanoja, mitä minun mieleeni nousi tuon aloituksen sanoista.
Yllätyin, kun niistäkin oli selvä viesti! Minäkin tarkistin nimittäin.
En vain halua kylvää karismaattisuutta ja korostaa ihmeitä.Siis oman vastauksen kirjoitin kielillä, jotka nousivat. Ja taas niitä alkaa nousemaan, joten lopetan asiasta keskustelun!
Ensin nousee kielillä, sitten Suomeksi, kielillä ja Suomeksi, kielillä....bussiin se ruukaa mennä näin. Minulle aivan uutta tämä. - h8yu89u9
Samaatietä kirjoitti:
Ja eihän paholainen hyökkää ilman tarvetta?>>>Je kerran näin seurakunnassa, kun eräs mies nousi ihmisten seasta ja hän oli saanut profetian.
Ne olivat kuin harmaita savun pitkiä lonkeroita ja taisin tuijottaa äimänä, että mitä ihmettä minä nään! Miten minä tuommosta näin, en ymmärrä!>>>
Olen ollut yli 30 vuotta uskossa, mutten nähnyt tuollaisten savukiehkuroiden ikinä tulevan kenenkään suusta. Raamatussakaan ei tuollaisista puhuta mitään, joten olen kyllä nyt ymmällä asiasta.
Toisaalta, olen kuullut, että ns. "kummitustaloissa" eli demonien valtaamassa rakennuksessa on ollut lämpötilaeroja ja ihmisiltä on tullut huurua suusta.
Olen kuullut myös spirituaalisissa istunnoissa meediolta tulevan "henkeä" suusta. - Samaatietä
h8yu89u9 kirjoitti:
>>>Je kerran näin seurakunnassa, kun eräs mies nousi ihmisten seasta ja hän oli saanut profetian.
Ne olivat kuin harmaita savun pitkiä lonkeroita ja taisin tuijottaa äimänä, että mitä ihmettä minä nään! Miten minä tuommosta näin, en ymmärrä!>>>
Olen ollut yli 30 vuotta uskossa, mutten nähnyt tuollaisten savukiehkuroiden ikinä tulevan kenenkään suusta. Raamatussakaan ei tuollaisista puhuta mitään, joten olen kyllä nyt ymmällä asiasta.
Toisaalta, olen kuullut, että ns. "kummitustaloissa" eli demonien valtaamassa rakennuksessa on ollut lämpötilaeroja ja ihmisiltä on tullut huurua suusta.
Olen kuullut myös spirituaalisissa istunnoissa meediolta tulevan "henkeä" suusta.Ok. Tuosta tapahtumasta jo pari vuotta aikaa. Ihmettelin kovasti, että näenkö oikein, mutta pakko oli todeta, että näen.
Minä en tiedä, kauanko olen ollut uskossa. En osaa sanoa, milloin tulin uskoon.
En ole ollut psykoosissa, harhainen tms, mutta olen nähnyt myös demonin :(
En olisi tietenkään halunnut nähdä!!
Ja ihmettelin kovasti, miksi on noin.Ei noista viitsi hirveästi puhua.
Ehkä sitä uskot ilman näkemättä, mutta minun jääräpäälleni pitää jotain väläyttää. Ehken muutoin pysyisi uskossa.
Olen niin änkyrä! - h8yu89u9
Samaatietä kirjoitti:
Ok. Tuosta tapahtumasta jo pari vuotta aikaa. Ihmettelin kovasti, että näenkö oikein, mutta pakko oli todeta, että näen.
Minä en tiedä, kauanko olen ollut uskossa. En osaa sanoa, milloin tulin uskoon.
En ole ollut psykoosissa, harhainen tms, mutta olen nähnyt myös demonin :(
En olisi tietenkään halunnut nähdä!!
Ja ihmettelin kovasti, miksi on noin.Ei noista viitsi hirveästi puhua.
Ehkä sitä uskot ilman näkemättä, mutta minun jääräpäälleni pitää jotain väläyttää. Ehken muutoin pysyisi uskossa.
Olen niin änkyrä!Jumala tuntee meidät niin tarkoin, miten itse kutakin tulee käsitellä, koska on itse meidät luonut.
Minä en ole koskaan nähnyt (onneksi) demonia, enkä kyllä enkeliäkään tietääkseni.
Joskus tosin joku tuntematon on auttanut minua niin suuremmoisella tavalla, että olen epäillyt enkeliksi ja näitä tapauksia on ollut aika paljonkin elämässäni.
Olen aivan lukuisia kertoja tietenkin kokenut Jeesuksen läsnäolon, niin että olen usein aivan onnesta itkenyt Hänen läsnäolossaan ja Hän on puhunut minulle hyvin voimakkaasti tietyistä asioista, joita on halunnut minun tekevän.
Joskus ne asiat voivat vähän nolottaakin, mutta olen ne tehnyt ja ovat tuottaneet usein siunausta näille henkilöille - joskus se siunaus voi tulla myöhemmin esim. olen antanut hengellisiä cd-levyjä eri ihmisille, eikä voi koskaan tietää miten ne ovat vaikuttaneet näihin ihmisiin.
Hän on myös parantanut aivan toivottomistakin sairauksista jopa yhdessä yössä tai hyvin lyhyessä ajassa ja auttanut aivan mahdottomissa taloudellisissa asioissa aivan ihmeellisellä tavalla. - Samaatietä
h8yu89u9 kirjoitti:
Jumala tuntee meidät niin tarkoin, miten itse kutakin tulee käsitellä, koska on itse meidät luonut.
Minä en ole koskaan nähnyt (onneksi) demonia, enkä kyllä enkeliäkään tietääkseni.
Joskus tosin joku tuntematon on auttanut minua niin suuremmoisella tavalla, että olen epäillyt enkeliksi ja näitä tapauksia on ollut aika paljonkin elämässäni.
Olen aivan lukuisia kertoja tietenkin kokenut Jeesuksen läsnäolon, niin että olen usein aivan onnesta itkenyt Hänen läsnäolossaan ja Hän on puhunut minulle hyvin voimakkaasti tietyistä asioista, joita on halunnut minun tekevän.
Joskus ne asiat voivat vähän nolottaakin, mutta olen ne tehnyt ja ovat tuottaneet usein siunausta näille henkilöille - joskus se siunaus voi tulla myöhemmin esim. olen antanut hengellisiä cd-levyjä eri ihmisille, eikä voi koskaan tietää miten ne ovat vaikuttaneet näihin ihmisiin.
Hän on myös parantanut aivan toivottomistakin sairauksista jopa yhdessä yössä tai hyvin lyhyessä ajassa ja auttanut aivan mahdottomissa taloudellisissa asioissa aivan ihmeellisellä tavalla.Ihana, että tuollaisia siunaavia asioita tapahtuu ja olet kuunnellut mitä Jumala puhunut. Vahvistaa uskoa.
Mahtava, että olet ollut kuuliainen.
Demonin näin aivan nuorena, kun porukka pelasi rakennuksessa spiritismiä. En ollut itse siellä paikalla, mutta näin demonin ulkopuolella.
Tuollainen leikkiminen on kyllä vakava asia! Nuoret eivät ymmärrä.
Mutta tuon vuoksi tiedän, että sekin Henkimaailma n 100% totta.
Mutta onneksi on Jeesus ja meillä ei ole mitään pelättävää!
- Asael
Suomi24:stä pitäisi tehtä tutkintapyyntö poliisille, ainakin tämän palstan ylläpidon toiminnasta. Ylläpidon näkökulmasta hellaripalstan tarkoitus on rienata ja pilkata uskovia sekä antisemitismi.
- Jo32vuottaUskossa
Ei ole pilkkaa ja rienausta, jos paljastaa harhaoppisia seurakuntia, jotta ihmiset eivät menisi harhaan ja kadotukseen.
Sensijaan antisemitismi eli juutalaisviha on tietenkin äärimmäisen tuomittavaa ja siihen on puututtava mitä ankarimmalla kädellä! - Samaatietä
Rakentava keskustelu on minusta vain hyväksi.Jokainen voi ojentautuu sen mukaan, kuin Henki kehottaa.
Pilkkaaminen on eri asia. Sitä ei kenenkään tarvitse suvaita!
Antisemitismi on Raamatun vastaista!
Ei kukaan uskovainen harrasta sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153