Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10891
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen varoittanut uskovia synneistä valheista ja vääryydestä monilla palstoilla ja pikku hilja on tä Suomenkieli ja tarkkavaisuus ja muisti bätrantunut>>siis tarkista savis kirjoitus , ennenkuin painaat lähetä nappiin.
20.01.2025 12:08
En ossa kunnon soomi en ! Välillä tulee virheitä johon kielirasistit raivoa minua vastaan että jätä varoittaminen synneistä ja mene kouluun .En voi päästä mun rakkaat synneissä helvettiin, En ole niin raakka kuin mun syyttäjä..
20.01.2025 12:05
Jaa !! Erehdyt jostain toisista sitten ?? Koska minä olen jo rakastanut Oikeaan Herätyksen noin 40v sitten ja olen sen perään juossut , ja perään kuulunut , hyvän juoksun juossut , siitä asti. Tulis oikein synnintuntoa sinuun myös kuin tulta ,, niin mölöt jäis sun mahassa. Nyt oxennat sen ulos tälle palstalle. Ja ikävintä on että joku voi uskoa sun harhoja matkalla helvettiin , Koska ei näyttä silleen että meinaat tehdä parannusta.
Kerro rakas vihollinen miksi sä syntisenä kirjoitat kaapissa , etkä tule ulos kaapista rehellisenä ja tunnistat että olen näin syntinen että kirjoitan kaapissa anonyymeinä että palstalaiset on vaikea seura sinun balhellisten toiminnan kautta kun raivojat ,hyökkäät ja syyttelet palstoilla , ja heillä on vaikea tietä että sinä rakas vihollinen olet samojen kirjoituksien takana vaikka sun puumerkki on sama koko ajan. Luuletko olevansa ovela senkin , myös Petri Paavolan vihollinen ??
20.01.2025 12:01
Onko hän niin niin Juutalainen jo ,, ettei hän voi tehdä spattina työtä tietokonen ääreeen hiiiiii
20.01.2025 11:45
Valearmo ei ole totta ja totuus , vaan sen armon , joka me saadaan Ristinvoiman kautta . joka Jeesus sen kautta ottaa Pois synnin ettei , me jouduttais helvettiin. Nyt on niin paljon synnin puolustajia liikkeellä , vaikka sanovat että silti ei saa tehdä syntiä sen palopuhen ja saaranan jälkeen mitä ylläpitävät ,missä vahvistetaan synnin asema lihassa, siis uskovissa..
20.01.2025 02:14
Mutta Paavali ja Jeesus vastusti syntiä niinkuin minä ja sanot että se on väärin ? Miksi syytät minua että vastustan syntiä ja sinua joka teet syntiä syyttämällä minua?
20.01.2025 02:08
Odotamme vastausta !!
19.01.2025 15:48
Sanon sinua viholliseksi rakas vihollinen joka saatanan kanssa yrittää estä minur sanomaan teparannusta syntisille Uskovaisille. . No nyt sekin Totuus tuli esiin sinusta rakas vihollinen. Oletko Paavalin vihollinen myös. Entäs Jeesuksen jotka sanovat yhdessä Paavalin kanssa tee parnnusta synneistä..
19.01.2025 15:46
Lutterilaiset ovat tulleet puolustamaan valheet joka he ylläpitävä , nykyään Helluntailaisten kanssa ! Kun uskonnolliset haluavat ylläpitää ja vahvistaa oma tahtoa, eikä antautuu Jumalan Tahtoon joka tekis heidät Jumalan Ystävä..
19.01.2025 15:41
OlikoJeesus homo tai Lesbo ?Oliko Hän jotenkin poliittinennpolitiikko ? Oliko hän synninsuvaitseva ?? Oliko Hänellä jyrkkä kanta väärryyttä vastaan eikä tehnyt kompromisseja kuin sinä syntinen. Rakas M2
19.01.2025 12:48
No niin !! Kerro nyt rakas vihollinen mitä mieltä olet rakas Paavalista mun veljestä . Niin puhutaan sitten sun uushenkinen sairaudesta enemmän joka vastustaa pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !!
2. Piet. 1:3
Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
Ja tässä nähdään kun Jumala halua pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !! Että vatsustus onkova vihollisesta niinkuin tuossa lukee miten mun ralas toimii tietämättä , niin sairas on kun haluan elää Jumalallisesti Pyhänä Pappina ..
2. Tim. 3:12
Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
19.01.2025 12:37
Hej Hallåå !!!
Näettekö ?? Miten tärkeä olla Jumalisuudessa ja PYHÄ >>>
2. Piet. 3:11
Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
19.01.2025 11:11
Etkö tiedä rakas vihollinen. että meitä on moni tässä kettjussa , jotka lukee sun sairaita kommentteja ja odottaa milloin joudut mielisairaalaan ? Jos olis vain nikkejä kuin ennenvanhaan kirjoiteltiin nikkejän takaa ja tiesi ketkä vastasi , eikä anonyymi matki toinen anonyymin. Mutta et sä tuollaista voi tajua yksinkertaisuudessa. Mä opetan sua että ei anonyymi ole nikki vaan anonyymejä on moni eripersoona mukana , niinkuin tässäkin kettjussa. Ja sitten on tuo savis , joka kirjoittaa vain savis nimmarilla.
19.01.2025 11:09
Niinpä ! Uskonnollisuus voi harrastaa ja harjoittaa kuin fariseukset. Mutta menkä heidän kotiinsa ja etsikää Jumalallisuutta heidän elämässä..
Ulkokultaisuus saarnatuolissa on helpo matkia , Mutta saadakseen Jumalallisuus sisäpuolelle sydämessä ja elämään on eri asia. Pitäis saada sisäpuolelle jotain myös että se on aito uskonelämä.
19.01.2025 11:00
No oli siinä vakava varoitus tuossa videossa äärikarismaattisuudesta ja tässä lisä >>
https://www.youtube.com/watch?v=f7AlOTHFRZk&t=22s
19.01.2025 00:22
Tarkoitatko sen että kysyn sinusta mitä mieltä olet Paavalista. Provo ? Saahan kait kysyä ihan viaton kysymys. !!
19.01.2025 00:19
Jos tarkoitat minua. En ole Hellutailainen. . Olen Jeesuksen Oma.
19.01.2025 00:17
Odotamme vastausta sinulta ?? Onko Paavali myös sinun vihollinen ??
19.01.2025 00:14
Niin, monet etsivät ja epäonnistuvat kun etsivätb sitäitseltä mitä pitäisi etsiä Jumalalta !!
18.01.2025 13:05
Odotamme vastausta !!! Onko vaikea vastata ?? >>
mitä mieltä olet Paavalista ???
18.01.2025 12:58
6 / 545