Mutta ei Helluntailaiset lihassa vältämättä pääse antautumaan Jumalan Tahtoon ,, kun siihen tarvitaan Pyhä Henki ja päästä Pyhässä Hengessä antautumaan !!
Tottakai Hekkuntailaiset tietää Jumalan Tahtoa. Antaudu myös rakas vihollinen. Muuten,, ei ollut hyökkäys vaan varoitus Lutterista joka ei vie jäseneet seuramaan Jeesusta Ristinkuolemaan. Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen ja nyt sitten toinen mun rakas vihollinen sano etä syytän vaikka mävain varoitan rakkaat Lutterilaisia ja yritän saada heitä herämään..
Olkaa niin siunattuja te rakkaat syntiset Lutterilaiset ,, te ja teidän perheet.. !!!
Helluntailaiset tietää Jumalan Tahtoa! Tieättekö te rakkaat Lutterilaiset??
7
328
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jälleen uusi "lutterilaisia" vastaan suunnattu pilkkaketju Helluntai-foorumilla.
- Anonyymi
Anteeksi, tää olikin vaihteeksi Luterilaisuus-foorumi, jolla tämä saviksen aloitus.
Saviksen jonkun edellisen ketjun olitte kait täältä poistaneet ja hyökkäsi sitten luterilaisia vastaan Helluntailaisuus-foorumilla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777756/taman-aloituksen-poistettiin-luttersairastuneisiin-palstalla--mita-laitoin-asken-
Me, yksin Kristuksen tekoja tunnustavat, olemme helluntailaisten mukaan "Lutter-sairastuneita". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, tää olikin vaihteeksi Luterilaisuus-foorumi, jolla tämä saviksen aloitus.
Saviksen jonkun edellisen ketjun olitte kait täältä poistaneet ja hyökkäsi sitten luterilaisia vastaan Helluntailaisuus-foorumilla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777756/taman-aloituksen-poistettiin-luttersairastuneisiin-palstalla--mita-laitoin-asken-
Me, yksin Kristuksen tekoja tunnustavat, olemme helluntailaisten mukaan "Lutter-sairastuneita".... >>Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen<< ...
Perinne-helluntailaista uskoa ja opetusta, just ku jo ammoin Hgin Saalem srk:n mikrofoonista.
- Anonyymi
Tarkentava kysymys:
Kun kristinuskon suuntauksia on satoja ellei jopa tuhansia ja jokainen niistä väittää tietävän ainoan oikean kannan jumalan tahtoon niin mistä näin ulkopuolisena voi tietää mikä näistä kannoista on oikeasti jumalan kanta?- Anonyymi
Tuosta pitää itse ottaa selvä. Etsi isen, löytämisen ja erehdysten kautta.
Itse en ole "syntyperäinen" luterilainen (vanhempani olivat eronneet kirkosta, vaikka suvut muutoin olivat luterilaisia, isoisäni peräti pappi), vaan monen etsinnän kautta löysin tämän uskon.
- Anonyymi
Et sinä sen parempi ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545