Helluntailaiset tietää Jumalan Tahtoa! Tieättekö te rakkaat Lutterilaiset??

Mutta ei Helluntailaiset lihassa vältämättä pääse antautumaan Jumalan Tahtoon ,, kun siihen tarvitaan Pyhä Henki ja päästä Pyhässä Hengessä antautumaan !!

Tottakai Hekkuntailaiset tietää Jumalan Tahtoa. Antaudu myös rakas vihollinen. Muuten,, ei ollut hyökkäys vaan varoitus Lutterista joka ei vie jäseneet seuramaan Jeesusta Ristinkuolemaan. Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen ja nyt sitten toinen mun rakas vihollinen sano etä syytän vaikka mävain varoitan rakkaat Lutterilaisia ja yritän saada heitä herämään..

Olkaa niin siunattuja te rakkaat syntiset Lutterilaiset ,, te ja teidän perheet.. !!!

7

329

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jälleen uusi "lutterilaisia" vastaan suunnattu pilkkaketju Helluntai-foorumilla.

• Anonyymi

Anteeksi, tää olikin vaihteeksi Luterilaisuus-foorumi, jolla tämä saviksen aloitus.

Saviksen jonkun edellisen ketjun olitte kait täältä poistaneet ja hyökkäsi sitten luterilaisia vastaan Helluntailaisuus-foorumilla:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777756/taman-aloituksen-poistettiin-luttersairastuneisiin-palstalla--mita-laitoin-asken-

Me, yksin Kristuksen tekoja tunnustavat, olemme helluntailaisten mukaan "Lutter-sairastuneita".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, tää olikin vaihteeksi Luterilaisuus-foorumi, jolla tämä saviksen aloitus.

Saviksen jonkun edellisen ketjun olitte kait täältä poistaneet ja hyökkäsi sitten luterilaisia vastaan Helluntailaisuus-foorumilla:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777756/taman-aloituksen-poistettiin-luttersairastuneisiin-palstalla--mita-laitoin-asken-

Me, yksin Kristuksen tekoja tunnustavat, olemme helluntailaisten mukaan "Lutter-sairastuneita".

... >>Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen<< ...

Perinne-helluntailaista uskoa ja opetusta, just ku jo ammoin Hgin Saalem srk:n mikrofoonista.

• Anonyymi

Tarkentava kysymys:

Kun kristinuskon suuntauksia on satoja ellei jopa tuhansia ja jokainen niistä väittää tietävän ainoan oikean kannan jumalan tahtoon niin mistä näin ulkopuolisena voi tietää mikä näistä kannoista on oikeasti jumalan kanta?

• Anonyymi

Tuosta pitää itse ottaa selvä. Etsi isen, löytämisen ja erehdysten kautta.

Itse en ole "syntyperäinen" luterilainen (vanhempani olivat eronneet kirkosta, vaikka suvut muutoin olivat luterilaisia, isoisäni peräti pappi), vaan monen etsinnän kautta löysin tämän uskon.

• Anonyymi

Et sinä sen parempi ole

• Parempi kuin tuo joku feikki ylläpidossa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1354
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      460
      1066
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      160
      641
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      187
      574
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      43
      559
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      548
    7. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      533
    8. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      39
      529
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      517
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      516
    Aihe