- Minun vm99 rt käynnistyy kyllä 1päällä ja kytkin kiinni
- Juu ledit piti ajaa kunnon lenkki lähdin illalla klo 7 ja aamuyöstä klo4 taas kotona oli todellakin turvallisempi olo ja rekatkin vaihtoi ajoissa omat valonsa lyhkäsiin.
- No niin valot on laitettu ja kyllä se antaa tiéttyä turvallisuutta kun noita elukoita (hirvet peurat) yrittää löytää ennen kuin tömähtää
- Nyt on lähes 2oookm takana ja kyllä toi ilma juttu on hyvä(air vax)
- Ajelen kyllä omalla Bemulla kohtuu huolettomasti pitkiäkin matkoja mutta mittarissa vasta 130 000km joten ei pitäisikään huolestua tosin huoltotyöt tehdään ammattilaisten toimesta
- No nyt hommasin tuon ilmalla täytettävän keväällä sit kokeillaan.Kokemusta ei ole ja aktiivinen ajotyyli mitä se sit on matkaajossa,viihdyn kyllä tien päällä ja noita rautaperse ajoja suorittelen ihan omaksi iloksi
- Osta vaan se pyörä itse ostin 65v ja nyt 70v mutta meno vaan tuntuu edelleenkin mukavalta Noista ruikuista homoista ei kannata välittää se on sitä katkeruutta kun ei itsellä ole varaa ajella kuin polkupyörällä
- Olipas siinä klopilla katkerat ajatukset.No kohta taas päästään tienpäälle niin toi kloppi voi kirjoitella yksikseen tai sit kaltaistensa kanssa
- Niin eihän toi 140tuhatta km ole mitään 2001vm vanhassa pyörässä
- Minun täytyymennä tuonne huoltofiman talliin kuvaamaan.Menen kuun lopussa maksamaan ton talvisäilytyksen niin sitten voin kuvata,miten sit onnistuu tuo kuvan liittäminen En ole oikein perillä tämän värkin(tietokoneen) toiminnasta
- No sit voi viellä ajella kun omalla Boxerilla on ajettu vasta 140tuhatta km eikä ole ollu mitään isompia vikoja
- Ei missään nimessä Bt myivät viallisen pyörän mutta syyllistivät asiakkaan kun sanoin meneväni kulutusasiamiehen juttusille niin vastaus oli että korjaavat pyörääni koko kesän.Kuume oli vain niin kova että maksoin tuon korjauksen mutta ei ikinä enää BT
- joillekin se 100 km on pitkä matka ja toisille ei.Minä vain hommasin pyörän ajamista varten
- Miten niin (kärsimystä) Noi puuttumiset ja suonenvedot on niitä sivutuotteita jotka kuuluu matkapyöräilyyn enkä myöskään istu väkisin pyörän satulassa ihan vapaaehtoista touhua
- Ajoin juuri 2702km trippi mittarin mukaan ainoa vaiva oli takamuksen puutuminen ja noi suonen vedot tosin jäykkyytä tuli matkan edetessä.Joten ei kannata puhua mistään vaaroista rautaperseilyn yhteydessä,jokainen terve jätkä ajaa sen helposti
- Juu tosi on
- Taidan pysyä Bemarissa uuden käytetyn ostamisessa on aina riskinsä ja oma on huollettu ammattilaisten toimesta joka vuosi sekä korjattu mitä on tarvinnut viimeksi takapyörän laakeri.Ja ergonomia niin ajoin tuon rautaperse ajon 1784km eikä muuta kuin takamus vähän puutu tietty pientä jäykkyyttä vähä joka puolella siis kuskissa
- Ei kannata seisten ajaa ainakaan pitkää matkaasen verran olen seisten ajannut et polvisuojat painuu takaisin siihen polvien päälle muuten pysäkille ja pieni tauko on parempi vaihtoehto
- Miksi yleensäkään vastailee noihin kurko ja kaltaisten provoiluun voivat provoilla keskenään