- Noi ammattivalittajat onyhteiskunnan riesa Kun oikein paljon valittaa niin voi tuntea itsensä tärkeeks
- Onpa erikone pyörä toi minun Bemari vai onko omistajat vain ujoja.Tykkäsin ajaa sillä tuon siirtymän kaupasta talliin kevättä odottelemaan
- Joo O tämän tiedon kanssahan pärjää jo pitkälle
- Ton kirjoittaja taitaa tarkoittaa katsastusta mutta juu ei tarvii mitään rahastajia
- Olen metsästänyt peuroja 30-06:sellä ja tuntuu olevan vähän turhan järeä,tietysti se on myös luodista kiinni toi naturale kun osuu kylkiluuhun niin verestää lavan melko pahaksi mutta niin se taitaa tehdä myös tuolla6,5x55lla
- Kandee varoa (hiekkaa tiellä) ei ihan kaatunut mutta lievää tärinää polvissa sit jälkeen päin motoristitkin on jo heräilemässä talviuniltaan 200km matkalta 5 kpl
- 750cc Black Spirit uskoisin et on kestävä siinä ei ole mitään hilavitkuttimia on vain ne pakolliset kuviot.Onviellä sisään ajo vaiheessa joten aika näyttää onko vain usko vahva vai myös pyörä
- Olisko noita Suomessa myytävänä vois kiinostaa
- Nahat on minullakin päällä mutta viimekesänä oli 30 niin ajoin ilman takkia oli senverran lälähdyttävä olo siksi toi paitakysely
- Olis 30-06 sillä olen pärjäillyt kaikki sorkkaelukat mutta olen kyllä harkinnut tuota 6,5×55 kaliiperia peuran ja kauriin kurittamiseen uskoakseni on ihan pätevä ase noille elukoille
- Eiköhän nii5ä ole sattunut mutta on vain aika järkky kokemus et niistä ei paljon puhuta
- Hyvästä joutuu maksamaan vähän enemmän
- Ja noi puittenlehdet voi tarjota mielenkiintoisia tilanteita
- HONDA Shadow on tosi hyvä ja kestävä sillä matka taittuu mukavasti jaaloittelijalle on sopiva kuin myös kokeneellekkin
- Täytynee myöntää et oli lähellä ja oma vika. Kaistan vaihdon yhteydessä jäi hauto kuolleeseen kulmaan ja minä ajoin eteen onneksi kotilokuski oli hereillä nyt seuraava hankinta on peili sellainen vähä kaareva joka näyttää tuon kuolleen kulman
- Noin niin siirtotapit on asennettu ja nyt on mukavaa
- No nyt on reissu heitetty satama peikkopolku satama yhdellä istumalla mitä nyt tankatessa vähän jaloitteli.Myönnettävä on et persmukset oli aika kovilla ja sikäli kiva et kotiin tullessa noi siirtotapit odotti pöydällä joten joutunee viellä miettimään yhtä pitempää reissua viellä ennenkuin pistää mopon talviteloille
- Jees Huomenna (keskiviikko) aamulla laivalle ja Tukholmasta kohti peikkotietä tuohon on varattu 3 päivää joten ei kerkiä nukkumaan kuin vasta laivalla
- Voihan heitto ei vielläkään pitänee katsoa jos noita siirtotappeja sais jostain muualta
- Ajokausi jatkuu viellä pitkään kun nyt sais vaan ne piirun tapit vaikka ei se ajamista estä olis vaan mukavempaa