Vapaa kuvaus

Aloituksia

117

Kommenttia

1058

1. Rauhan tervehdys.

Juhannusta vietetään Johannes Kastajan muistoksi. Hän saarnasi noin 6kk ajan voimallisesti parannusta, ennen kuin Herodes otti hänet kiinni Johanneksen häntä nuhdeltuaan huorinteon synnistä ja pian hänet tapettiin.

Ninpä, on sopivaa että puhumme näistä räikeistä haureuden synneistä tässä kohdin, vaikka se maksaisi jotakin.

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti." - Ilmestyskirja 12:11

Siunattua juhannusta ystävät, MM.
  2. Aamen
  3. Rauhan+tervehdys.Lyhyessä+tekstissäsi+oli+paljon+virheitä,+joita+varsin+avaan+vähän.Ensiksi,+tuomitset+minut+ulkonäöltä,+joka+kertoo+kuinka+pinnallinen+olet.+Jeesus+kieltää+tämän,+että+älkää+tuomitko+näöltä.+Ne+kauniit+ja+rohkeat+puhujat+varmasti+löydät+jostain+hengellisen+Titanicin+kannelta.Toiseksi,+sanot+että+Seinäjoella+minulla+on+kielto+puhua+seurakunnissa.+Tämäkään+ei+pidä+paikkaansa,+koska+en+ole+pyrkinytkään+ensiksi+puhumaan+kaikissa,+toiseksi+monet+eri+suunnista+kuuntelevat+saarnojani+ja+minulla+on+Seinäjoen+seurakunnassa+raamattupiiri,+joka+on+julkisesti+esillä+sivulla+je+lehdessä:https://www.seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat/2022-08-02/miesten-raamattu-ja-keskustelupiiriJa+kolmanneksi,+on+erikoista+kun+otat+jakeen+tueksi+seurakuntien+hyväksynnälle,+joka+puhuu+ulkopuolisten+(yhteiskunnan)+hyväksynnästä.+Minulla+ei+ole+ongelmaa+yhteiskunnan+kanssa,+ei+rikoksia+taustalla+(ellei+vanhoja+ylinopeussakkoja+lasketa)+ja+seurakunta+ei+ole+ulkopuolinen+taho.Mutta+huomaatko,+että+kysyt+samaa+kysymystä+kuin+fariseukset?"Niin+fariseukset+vastasivat+heille:+'Oletteko+tekin+eksytetyt?+Onko+kukaan+hallitusmiehistä+uskonut+häneen+tai+kukaan+fariseuksista?+Mutta+tuo+kansa,+joka+ei+lakia+tunne,+on+kirottu'."+-+Johanneksen+evankeliumi+7:47-49Älä+halveksu+sitä+tavallista+pientä+ihmistä,+joka+kuuntelee+raamattutunteja.Mutta+jos+haluat+seurata+maailman,+uskonnon+ja+ekumenian+hyväksymiä+eksyttäjiö,+joita+maailma+kuulee,+niin+löydät+heitä+korvasyyhyyn+paljon.Kaikki+tyyni,+häpeäisin,+jos+minun+eksytyksiä+käsittelevät+videot+olisi+noin+pinnallisia,+perusteettomia+ja+päättömiä.+Sinulla+on+monia+ongelmia.Ystävä,+onko+sinulla+rakkaus+totuuteen?+Saat+sen+Golgatalta+lahjaksi+uskon+kautta+Jeesukseen+Kristukseen.Ole+siunattu,+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä.-MM