Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+miltei+aina+työaikanani+töissä,+ikinä+en+kerennyt+linnan+juhlia+katsomaan.
Nyt+asetun+taas+kyttäämään+naisten+pukuja,
03.11.2017 19:37
Eipä+siinä+ulkopuolisella+mitään+ole+tehtävissä.+
Jos+väärinkäytöksiä+on+,+kuka+niiden+perään+kysyy+tuollaisessa+tilanteessa+ja+kuka+ne+pystyisi+edes+todistamaan.
03.11.2017 19:30
Niin+ja+linnan+juhlat,+oikein+100-vuotisbileet.+Liekö+komeita+mekkoja+naisihmisillä.
Minäkin+tässä+aina+välillä+pyöritän+päätäni+ja+ihmettelen,+että+tosi+se+vaan++on,+että+poika+täyttää+50+itsenäisyyspäivän+aattona.
Sikoja+täällä+ei+ole+näkynyt,+mutta+kun+kävelylenkillä+kävin,+niin+oravia+vilahteli+siellä+täällä,+eivät+ole+edes+kovin+arkoja.
03.11.2017 19:14
Ei+tietenkään+voi,+mutta+jos+kerran+iäkäs+ihminen+ei+itse+pysty+taloudestaan+huolehtimaan,+niin+käytännössä+siinä+hyvinkin+käy+juuri+niin.
Se+miten+asiat+menee+riippuu+tietenkin+siitä,+onko+omainen+rehellinen+vai+epärehellinen.+Siis,+jos+ei+mitään+virallista+sopimusta,+esim+valtakirjaa,+edunvalvontavaltuutusta+ole.
03.11.2017 18:46
Tuskimpa+kukaan+ilahtuu+sellaisen+asian+vähättelystä,+joka+koskettaa+itseä.
Mutta+en+minä+nyt+niin+vähätttelyäkään+näissä+vastauksissa+nähnyt,+vain+omakohtaisia+mielipiteitä+yksin+olon+kokemisesta.
03.11.2017 18:29
Vaikea+tietää+mitä+aloittaja+haluaisi+keskustella,+kun+aloituksessa+mainitsi+vain+yksinäisyyden.
Odotellaan,+josko+hän+tarkentaisi.
03.11.2017 18:14
Mistäpä+yksinäisyytesi+kumpuaa.
Itse+asustelen+talvet+kissani+kanssa,+en+tunne+yksinäisyyttä.
03.11.2017 16:25
Mulla+on+sohvan+peittävä+kevyt+peite,+joka+on+kanssa+sellaista+sametin+näköistä.
Siinä+lapussa+lukee+100%+polyesteriä.
Siinä+on+kolme+suurta+kissankuvaa,+se+on+ihana.
Saanut+joululahjaksi,+miniän+valinta.
03.11.2017 15:17
Hmm..,+jos+ihminen+kerran+on+pahempi,+kuin+susi,+miksi+sitten+sanotaan,+että+ihminen+on+ihmiselle+susi.+
Vertaus+ontuu,+Useimmiten+ihmisen+tekemä+pahuus+on+tietoista,+suden+motiivit+lienevät+toisenlaiset.
03.11.2017 14:15
Niin+on+ja+minä+olen+illanvirkku,+siksi+tykkäsin+tehdä+ilta-+ja+yövuoroja.+Aamuvuorot+oli+kauhistus,+aina+oli+9+asti+tympee+olo,+sitten+vasta+helpotti.
02.11.2017 22:21
Sisäisestä+kellosta+tuli+mieleen+tämä.+Luin+tästä+aamulehdestä,+mutta+löytyi+tuosta+Yleltäkin.
https://yle.fi/uutiset/3-9861952
02.11.2017 21:45
Ai+että+itse+valmistit+kellon,+minä+arvostan+käsityötä.
Monet+ovat+kertoneet,+että+noita+äänekkäitä+kelloja+pitävät+topissa,+kun+ei+jaksa+aina+sitä+ääntä.
Ääniinkin+toiset+tottuvat.
Mökin+tuvassa+oleva+kello+vähän+raksuttelee,+en+edes+tajua+sitä,+mutta,+kun+miniä+nukkuu+tuvassa,+niin+kello+on+eteisen+kaapissa+vaatekasan+alla+tai+muussa+vastaavassa+paikassa.
Kerran,+kun+olivat+lähteneet,+piti+perään+soittaa,+että+mihin+ootte+kellon+laittaneet,+komerossahan+se.
02.11.2017 21:08
Tuo+cuccin+kello+on+varmaan+arvokas.
Niinhän+se+on+mennyt,+että+varsinkin+nuorempi+polvi+käyttää+vaan+näitä+diginäyttöjä+ja+rannekellot+ovat+jääneet+vähemmälle.
Mulla+oli+joskus+käytössä+sellainen+kelloradio,+en+tiedä+vieläkö+niitä+myydään.
02.11.2017 20:20
Ei+hassumpi+idea+tuokaan,+kun+vaan+osaa+ideoida.+Kaikilta+se+ei+onnistu.
02.11.2017 19:03
Sinullahan+on+kelloja+joka+lähtöön,+lienee+arvokkaitakin,+ainakin+tuo+kultakello,+niinkuin+arvelitkin.
Johtui+mieleeni,+että+mahtaakohan+kellään+olla+Könnin+kelloa.
02.11.2017 19:01
Mulla+on+kanssa+noita+tavallisia+kelloja,+niistä+minä+usein+katson+ajan.
Tän+läppärin+nurkassa+on+niin+pieni+kellonaika,+että+hyvä,+kun+silmälasit+päässä+näkee.
Noita+vanhoja+kelloja+jos+oikein+kellosepällä+korjauttaa,+ei+kai+ihan+halvalla+selviä.
02.11.2017 18:56
Tavallinen+ruoka+se+herkkua+on.
Vähän+niinsanotusti+herkuttelen.+Joskus+ostan+hyvän+pikkupullan+iltapäiväkahville.+Muutaman+kerran+vuodessa+pienen+suklaapötkön.+Kesällä+jäätelöä.
Allergioita+ei+ole.
02.11.2017 15:56
Kaivelin+yhtä+vanhaa+korupussia,+siellä+se+oli+se+kaulakellonikin+ja+kaksi+Leijona-merkkistä+rannekelloa,+metalliranneke+kummassakin.+Mikään+ei+enää+toiminut.
Minulla+on+tuollainen+tummanruskea+puinen+kello,+toimi+se+ei,+mutta+sen+on+joskus+poika+tehnyt+koulussa+puukässyillä.
Se+on+tosi+tyylikäs,+pitäisi+koneisto+uusia.
02.11.2017 15:53
Muistan+kyllä+Talven+ruusun.
Ei+enää+nykyään+´´pyykkimuija´´+tarvitse+ollakaan,+kun+kone+pesee,+voi+siinä+vieressä+olla+vaikka+kuinka+kaunis+pesijätär.
Kun+olin+mökiltä+keräillyt+nyt+syksyllä+kaiken+mahdollisen+pyykin.+12+koneellista+siinä+pyörittelin.
02.11.2017 15:31
Luulempa,+että+hänen+nimimerkkinsä+tulee+tästä.
https://www.youtube.com/watch?v=j3rznMSdNtQ
02.11.2017 00:05
160 / 191