Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äskön+juuri+vastasin+tekstiviestiin,+kyllä+moneen+kertaan+sain+korjailla,+ennenkuin+valmista+tuli.
27.10.2017 23:08
Minulla+on+iso+tyyny,+missä+3+lastenlasten+kuvat+pienenä+ja+sitten+tuo+iltatähti+on+ihan+omassa+tyynyssään.
Miniältä+saanut+ne+joululahjoina.
27.10.2017 22:44
Kiitos,+tarttuva+kappale,hyvä.
27.10.2017 22:39
Nykyään+ollaan+jo+sitäkin+mieltä,+että+ihan+ensimmäiset+kuukaudet+ovat+kehitykselle+ratkaisevia.
27.10.2017 22:34
Jotain+Siltalan+kirjoituksia+olen+luenut,+pitänyt+myös+hänen+tyylistään.
Kirjaansa+kerran+kirjastosta+etsin,+en+saanut,+pitänee+talven+mittaan+yrittää+uudeleen
27.10.2017 22:32
Sanovat,+että+saattueessa+oli+kolme+kuorma-autoa+ja+tämä+ajoi+ensimmäisenä.
Jos+tuo+kuljettaja+hengissä+selviää+ja+sanoivat+loukkaantuneiden+tilan+olevan+vakaa,+syvästi+sääliksi+käy+häntä.+Vasta+parikymppinen+nuori,+aikamoinen+on+taakka+kannettavaksi.
Puhumattakaan+menehtyneiden+omaisista.
27.10.2017 21:23
Tienkäyttäjän+linjalle+voi+soittaa.
Yritän+laittaa+tän+mistä+löytyy+numero.
https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.WfN1G3G7WM8
27.10.2017 21:06
Minulla+on+sellainen+motto,+että+ihminen+oppii+tekemään+mitä+vaan,+kuhan+vain+ryhtyy+ja+alkaa.
27.10.2017 20:55
Juuri+luin+jostain+jonkun+professorin+kirjoituksen,+jossa+hän+sanoi+vauvan+tarpeista,+juuri+noita+mainitsemiasi+asioita+lapsi+tarvitsee+ja+saa+niitä+parhaiten+vanhemmiltaan.
Vasta+3+vuodesta+lähtien+lapsi+tarvitsee+sosiaalisia+kontakteja,+kuten+päiväkotia,+hänen+mukaansa+(nimeään+en+muista.)
27.10.2017 20:53
Heheheheen+kommenttiin+oli+tuo.
27.10.2017 20:49
Mielenkiintoista.
Pistipä+silmään+tuo+joutilaisuus.+Sitähän+voi+olla+näennäisesti+joutilas+ja+mielessään+pohtia+syntyjä+syviä+puolelta,+jos+toiselta.+Siinä+voi+maailmankuvaansa+hioa.
Onko+rajojen+rikkominen+sitten+epäfiksua?+Vai+onko+vastustus+niin+suuri,+että+on+pakko+hyvästä+käytöksestä+tinkiä.
Rölli+on+paras.+Muistan+kuinka+edesmenneen+mieheni+kanssa+asetuttiin+TV:n+ääreen+silloin.+kun+rölliä+esitettiin.+Hyvää+esimerkkiä+voi+löytää+myös+elokuvasta+´´Rölli+ja+metsänhenki.´´
27.10.2017 20:48
Pantasusien+ampiminen+on+rikos,+ei+se+ole+kannanhoitoa,+eikä+häiriköiden+poistamista,+ellei+siitä+ole+tullut+häirikkö+ja+silloinkin+siihen+tarvitaan+poliisin+harkitsema+lupa.
Mitä+lampaisiin+tulee,+eivät+ne+lemmikeitä+ole+(sen+tietysti+tiedät),+mutta+on+kaksi+eri+asiaa,+asiallinen+hoito+ja+teurastus,+kun+suden+repimät+lampaat.+Eikä+susi+maksa+mitään+lampurille,+jos+se+lampaan+tappaa.
27.10.2017 20:06
En+minä+mitään+yleistä,+sanoin+vain+eriävän+mielipiteeni++lauseesi+osaan.
27.10.2017 19:53
Tuon+taskulampun+sieltä+jo+bongasin.+Osasin+sitä+etsiä,+kun+nuo+kesän+kalamiehet+lamppukännyä+käyttivät.
Kyllä+minäkin+tässä+ajattelin+pikkuhiljaa+kaikenmoista+opetella.+Tuo+O-Orvokki+tuolla+ylenpänä+kertoi+kivasti+miten+ei+kannatakaan+hötkyillä.
27.10.2017 19:48
Kyllä+varmaan+on+pitkän+aikaa+surullinen+olo.
Kerran+osuin+kolaripaikalle,+vähän+auttelinkin.+Koko+illan+pesin+käsiäni,+ihan+pakonomaisesti,+ennenkuin+järkytys+meni+ohi.+Kyseinen+henkilö+ei+selvinnyt.
27.10.2017 19:44
´´sydämen+sivistys+ei+toisia+kaltaisiaan+hevillä+hyväksy´´+Tuo+ei+minusta+olekaan+sydämen+sivistystä,+se+on+ihan+jotain+muuta.
27.10.2017 19:40
Täydellistä+missään+asiassa+ei+ole+olemassakaan,+mutta+aina+voi+pyrkiä+parempaan.
Kasvatuksesta+me+saamme+sitä+perustaa,+tulos+riippuu+siitä+millaiset+tuntosarvet+olemme+saaneet+vastaanottaaksemme.+
Tietysti+on+monta+tahoa,+mistä+imemme+itseemme,+silloin,+kun+vartumme.
27.10.2017 19:38
Juu,+eivät+ne+sudet+valtakunnanrajoja+kunnioita.
Voisi+jotkut+intoilijat+niitä+siirtääkin.+Siirrettiinhän+70-luvulla+karhujakin.
27.10.2017 18:56
Tuossa+tulee+hyvin+esiin+ne+tärkeät+aineettomat+arvot,+jotka+nykymaailman+menossa+usein+jää+jalkoihin.
Palvotaan+vain+materiaa+ja+mennään+kyynärpäät+edellä.
27.10.2017 18:49
Hehehehee+jo+kertoikin+tuon+´´huonon+perustelun´´++taustan+perustellen.
Aina+sitä+hoetaan,+ihanko+tarkoituksella+vai+eikö+asiasta+ole+tietoa.+Tietyt+tahot+sitä+peittelevät.
En+minä+ymmärrä,+että+Suomessa+susia+erityisesti+vainottaisiin,+saa+niitä+metsissä+asua,+sinnehän+ne+kuuluukin.
Kannanhoidon+pitäisi+olla+sitä,+etteivät+tule+liian+kesyinä+nurkkiin+pyörimään.
Niitä+ihmisiä+pitäisi+kuunnella,+joille+susista+on+ollut+huolta+ja+haittaa.
Jos+petojen+kannat+leviää+holtittomasti,+niille+voi+tulla+ruokapula,+silloin+ne+tulevat+yhä+rohkeammaksi.
On+myös+väärin+puhua+susien+sukupuutosta.+Siperiasssa,+Alaskassa,+Kanadassa+niitä+riittää+satoja+tuhansia+ja+siellä+on+myös+erämaita+asujaimikseen+ja+riistaa.
Ihminenhän+on+kaikkein+tunnetuin+peto.+Saa+paljon+pahaa+aikaan+pahuuttaan+ja+ymmärtämättömyyttään.
Minulle+ei+kukaan+ole+näyttänyt+hamppaitaan,+enkä+minä+kenellekään.
27.10.2017 16:56
165 / 191