Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä+perhepiirin+ulkopuolelle+sitä+kertoisi.+Lottoan+harvoin,+muutaman+kerran+vuodessa.
Itse+en+tarvitse+mitään,+tulen+toimeen+hyvin.
Jälkipolvien+hyvinvoinniksi+kaiken+laittaisin.
Sen+verran+itselleni+jättäisin,+että+jos+sairaus+pahemmin+yllättää,+pystyn+sen+maksamaan.
09.08.2017 21:22
Saunanlauteilla+minäkin+tässä+olen+välillä+käynyt.
Raahasin+tuohon+pihaan+viime+kesänä+ammeen,+muttei+sitä+paljon+ole+käytetty.
Alamökiltä+mennään+yleensä+järveen+saunasta+päin.
09.08.2017 21:15
Satuin+olemaan+laiturilla,+kun+5+aikuista+kuikkaa+tuli+näköpiiriin.+Aikaisemmin+vain+yksi+kuikkapari+on+täällä+ollut.+Havaitsin+tänä+kesänä,+että+eka+kertaa+niillä+oli++3+poikasta.
Nyt+sitten+saatoin+todeta,+että+kaikki+olivat+kasvaneet+suuriksi.
Äsken+hain+saunapuita+pinosta.
Alimmaisena+oli+isohko+sammakko,+jonka+pohjaväritys+tumma+ja+täynnänsä+epämääräisesti+kulkevia+vaaleita+juovia.
Googlailinkin,+mutten+löytänyt+mitään+vastaavaa+kuvaa.+Olisiko+jollain+jotain+tietoo?
09.08.2017 20:37
Syrjemmässä+asumisessa+tulee+tietysti+se+säästö,+että+asumiskustannukset+ovat+pienemmät,+mutta+muuten+se+aika+paljon+riippuu+ihmisestä+itsestään.
Tuossa+katsellut+jokusia+jaksoja+tuosta+´´kukkaron+herraksi´´+ohjelmasta.+Kyllä+niin+pienellä,+kuin+isommakin+tuloilla+asiansa+sotkuun+saa,+kun+ei+osaa+talouttaan+hallita.
09.08.2017 20:17
Kun+muistaa+sen,+että+valtio+on+suurin+omistaja,+niin+kyllä+minun+mielestäni+kuuluu+omistajaohjauksesta+vastaavalle.
Vaikka+maksaakin+veroja+paljon,+ei+ole+hyvää+esimerkkiä+tällainen,+kun+samaan+aikaan+sanotaan,+että+jakovaraa+ei+ole.
Eikä+ole+pitkä+aika,+kun+Finnairissa+kuohui,+niin,+että+eipä+tässä+sivullisena+ole+ollenkaan+varma+mistä+se+hyvä+tulos+on+synnytetty.
Totta+on+kyllä+se,+että+medis+luo+negatiivista+ilmapiiriä+vähän+joka+asiassa.
Vaikka+jonkun+asian+tiimoilta+olisi+enemmän+positiivista+kerrottavaa+negat+kaivetaan+esille.
Onko+se+niin,+että+se+negatiivinen+kiinnostaa+ihmisiä+enemmän,+kuin+positiivinen.
Ihminen+kun+peilaa+kaikkea+itsensä+kautta.
09.08.2017 20:08
Sus+siunakkoon,+en+minä+täällä+päivystä.+Eikä+minun+kurkussani+ole+luita,+eikä+muutakaan+kamaa.
Jaa,+että+oikein+naamanikin+näät.
Nikkisi+varmaan+onkin+yksi,+mutta+sitä+aitoutta+kyllä+epäilen+ja+olen+epäillyt+koko+ajan,+kun+täällä+olen+kirjoitellut.
09.08.2017 19:52
Kun+elelen+yksinäin,+voi+omia+ajatuksiaan+toteuttaa,+olematta+minkäänlainen+orja.
Sitäpaitsi+olen+kohtuuden+kannattaja+asiassa+kuin+asiassa.
Näin+kesäaikaan,+kun+täällä+mökeillä+kolme+sukupolvea+pyörii,+muorinkin+suunnitelmat+muuttuu+vähän+väliä.+Omat+toimeni+siirrän+odottamaan,+jos+porukat+tarvitsevat+jotain+jeesiä.
09.08.2017 14:32
Idea+on+vapaasti+käytettävissä.
Tuosta+hännän+heilautuksesta+tuli+mieleen,+kun+tuossa+on+sellainen+avohylly,+jossa+harvemmin+käytettyjä+astioita+pidän.+Kuten+pikareita.
Tuo+bernhardilainen+meni+kerran+innoissan+ovelle,+kun+joku+oli+tulossa+ja+juuri+pikarien+kohdalla+viuhaisi+hännällä+sinne+päin.+Pari+pikaria+tuli+säpäleinä+lattialle.
09.08.2017 14:27
Laitoin+harson+viinimarjapuskan+päälle,+kun+jo+raakileina+oli+syöty+yläoksilta.
Liekö+sitten+syynä+hyönteisten+vähyys.
09.08.2017 14:24
Siksi+koska+ihmiskunnalla+on+kaksi+luonteenpiirrettä+ylitse+muiden.
Nimittäin+kateus+ja+pelko.
Niitä+kun+itsestään+työstää+pois,+olokin+muuttuu+kummallisen+rauhalliseksi.
09.08.2017 13:29
Voisit+ollakin+erinomainen+kirjoittaja,+jos+heittäisit+nuo+roolisi+hevon+kuuseen.
09.08.2017 13:25
Totta+puhut,+niin+surullista,+kun+se+onkin.
Onneksi+diktatuuritkin+kaatuu+aikanaan,+vaikka+käy+sitten+toisinaan+niinkin,+että+tilalle+tulee+vielä+pahempi.
09.08.2017 13:23
Juuri+jossain+TV-ohjelmassa+sanottiin,+että+suurin+osa+keksinnöistä+on+syntynyt+yli+70-vuotiaana.
09.08.2017 11:24
Minä+lopetin+tupakanpolton+33+vuotta+sitten.
Dementiaa+tuottavaia+sairauksia+on+useita,+joista+tuo+Alzheimer+lienee+useimmiten+julkisuudessa+esiintyvä.
THL:n+mukaan+tilanne+Suomessa+on+65-74v+on+vajaalla+viidellä+%,+75-84+on+10%,+yli+85v+noin+kolmanneksella.
Kuitenkin+dementoivaan+sairauteen+sairastunut+saattaa+pärjätä+tutussa+ympäristössä+ja+tutuissa+rutiineissa+monta+vuotta.
09.08.2017 11:14
Orpo+sanoi,+ettei+jakovaraa+ole.
Tarkoitti+varmaan,+että+jakovaraa+ei+ole+tavalliselle+työläiselle+mutta+johtajistolle+on.
Jos+rupeaa+ajattelemaan+Trumpia,+Putinia+ja+Pohjois-Korean+Kimiä+niin+miltei+tukka+nousee+pystyyn.
Miten+tähän+on+tultu,+että+maailman+johtavilla+paikoilla+on+pelkkiä+narsisteja.
Sanotaan,+että+sitä+saa+mitä+tilaa.
Olisiko+nyt+aika+ruveta+maailmanlaajuisesti+katsomaan+muutakin,+kuin+omaa+napaansa.
09.08.2017 10:58
Pari+syötävän+kokoista+ahventa+olen+tänä+kesänä+saanut.
Aromisuolaa+laittanut+ja+voissa+paistanut,+järvestä+suoraan,+varmasti+tuoretta.
08.08.2017 23:49
Lopeta+jo+tuo+jonninjoutava+höpötys.
Ruunella+ei+ole+mitään+tekemistä+tuon+xx;n+entinen+att:n+kanssa.
08.08.2017 23:42
Olen+nähnyt+ja+hoitanut+paljon+muistisairauksia+sairastaneita.+Ei+se+mitään+herkkua+ole+potilaalle+eikä+omaisille.+Kuitenkin+se+on+pieni+prosentti,+jotka+niihin+sairastuu.
Tuntuu,+että+toisinaan+lietsotaan+vähän+ylikin+näitä+asioita.
Mihin+se+sitten+liittyneekään.+Joskus+tulee+mieleen,+että+siinäkin+on+jotain+tarkoitushakuisuutta.
Kuitenkin+suurin+osa+ikäihmisistä+ovat+hyvinkin+toimivia+ja+tekevät+paljon+erilaisia+töitä+ja+ihan+ilmaiseksi.
08.08.2017 22:28
Soutelin+järvellä,+kuikka+siinä+huuteli+poikanen+vanavedessään.
Sitten+lämmittelin+saunan+ja+kävin+kaksi+kertaa+uimassa.+Ihan+kesäinen+olo.
Kissa+koko+ajan+maisemissa.+Rannalla+ootteli+ja+sitten+kun+menin+saunomaan,+valloitti+terassin+sohvan.
Yhdessä+taas+tultiin+ylämökille,+jossa+yövyn.
Sitten,+kun+kurjet+lähtevät+tulee+jonkinlainen+kesästä+luopumisen+haikeus+mieleen.
08.08.2017 22:18
Mullakin+taitaa+olla+muutama+tervasoihtu+varastossa.
Joskus+tein+niin,+kun+vähän+tuuli,+että+laitoin+kannon+päälle+ja+naulasin+läpi+pitkällä+naulalla+kantoon+kiinni.
Yks+kynttiläkin+on+tuossa+seinätelineessä.
Syksymmällä,+kun+olen+jo+kerrostalossa+poltan+usein+kynttilöitä+sekä+sisällä,+että+parvekkeella.
08.08.2017 16:56
185 / 191